Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän miehen, jolta saa henkistä tukea?

Vierailija
23.11.2022 |

Tuntuu, että kaikki miehet vain tukeutuvat minuun. Heillä on työhuolia, ongelmia, tarvitsevat kuuntelijaa, uupuvat. Olen hyvä kuuntelemaan ja ymmärtämään, joskus vaan tuntuu, että kaipaisin itsekin tukea.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia ihmisiä: ottajia ja antajia.

Kai työpaikasta voi vähän päätellä, kummasta on kyse. Oletan, että hoitsut ovat useammin antajia kuin kapiaiset. Mistä heitä sitten löytää,msiinäpä kysymys.

Vierailija
2/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut maksamaan siitä terapeuteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta paikasta mistä ihmisiä nyt yleensä löytää. 

Vierailija
4/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään paikkaa josta voisi löytää miehen, eikä ole paikkaa josta voisi löytää henkisesti tukevan miehen.

Vierailija
5/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kirjastossa miehen- ja naisenhakuosastoja laputettu silleen että voi hakea tietyltä  osastolta tietyn tyyppisen kumppanin itselleen. Täällä Marsissa. Tervetuloa.

Vierailija
6/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehet ovat sanoneet kun olet kertonut heille, että sinäkin kaipaat tukea?

Vierailija
7/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kahdenlaisia ihmisiä: ottajia ja antajia.

Kai työpaikasta voi vähän päätellä, kummasta on kyse. Oletan, että hoitsut ovat useammin antajia kuin kapiaiset. Mistä heitä sitten löytää,msiinäpä kysymys.

Niinkuin on vain kahdenlaisia kansalaisia? A- ja B-luokan kansalaisia? Voittajia ja häviäjiä? Rikkaita ja köyhiä? tyhmiä ja viisaita? rumia ja kauniita?

Vierailija
8/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita mies jolla ei ole mt-ongelmia.

Olen noudattanut tätä sääntöä naisten suhteen ja toimii. Älä koskaan sekaannu henkisesti epätasapainossa oleviin ihmisiin.

Vierailija
9/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama ja pojat viettävät suurimman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa. Voi olla vähän vaikeaa löytää tästä yhteiskunnasta miestä, joka olisi oppinut jotain muuta kuin itsekään koko ajan marisemisen kaikesta.

Vierailija
10/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet ovat sanoneet kun olet kertonut heille, että sinäkin kaipaat tukea?

Että tukevat ja kuuntelevat mielellään. Käytännössä ei vaan tapahdu.

(Kääk, miten tylyä settiä täällä tulee vastauksina, huh, palsta on muuttunut, koronako ihmisiä rassaa?)

Vierailija
11/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään paikkaa josta voisi löytää miehen, eikä ole paikkaa josta voisi löytää henkisesti tukevan miehen.

Miksi meidän miehet voi näin huonosti?

Vierailija
12/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole terapiasuhde.

Vierailija
13/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta saisit fyysistä kankea.

Vierailija
14/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikaa pitäisi olla kyse vain sinusta? Jos mies erehtyy olla palvomatta sinua toisena päivätyönään hän ei tue?

Vierailija
15/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun ensin hoitaa ne omat tunnelukkosi, jne ja sitten vasta hakeutua parisuhteeseen? Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ei tarvitse toista tukemaan itseään ehjäksi. 

Vierailija
16/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap. Itsellä vähän sama tilanne. Ehkä osaan heikosti kertoa omista tarpeistani ja herkästi ryhdyn tukemaan muita.

Kai se olisi vaan itse ryhdyttävä enemmän ottamaan aikaa myös omien murheiden purkamiselle.

Vierailija
17/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun ensin hoitaa ne omat tunnelukkosi, jne ja sitten vasta hakeutua parisuhteeseen? Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ei tarvitse toista tukemaan itseään ehjäksi. 

Ehkä sinun tunnelukkosi on tylyys ja empatiakyvyn puute.

Vierailija
18/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aikaa pitäisi olla kyse vain sinusta? Jos mies erehtyy olla palvomatta sinua toisena päivätyönään hän ei tue?

Nyt et ymmärtänyt aloitusta oikein. Vastavuoroisuus oli pointtina.

Vierailija
19/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Kyllä minä olen parisuhteessa siksi, että saan jotain kevyttä ja kivaa ajankulua elämääni, enkä suhdetta josta haetaan kaikki sisältö siihen elämään. En minä halua huolia ja murheita kotiini vaan huutaa ne muualla kovaan ääneen itsestäni ulos. 

Vierailija
20/47 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän parisuhteeseen kuulu puolin ja toisin jakaa iloja ja huolia.

Mene sinä vaan jatkossakin sinne terapeutillesi, kun näyttää olevan pahasti kesken.

Ps pyydä myös ne kasvatusneuvolan rästiin jääneet käyntisi näin jälkikäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi