Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehillä koskaan paha olo?

Vierailija
09.09.2019 |

Pahoittelut kärjistävästä otsikosta, tiedän että on herkempiä miehiä ja kovempia miehiä, mutta onko suurinosa miehistä sellaisia ettei heillä ole koskaan paha olo?
Siis sellainen paha olo, että kaipaa turvaa ja silitystä?
Lohtua?

Haluaisin sellaisen miehen joka tarvisi välillä tuollaista lohduttelua ym. ja olisi muutenkin tunteikas ja empaattinen, mutta onko sellaisia juurikaan?

Kommentit (111)

21/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester kirjoitti:

Ei oo mun miehellä.

Ja tällekin alapeukkuja. Onko niin katkeroittavaa, jos toisella on tasainen tunne-elämä? Minusta on rauhoittavaa olla ihmisen kanssa, joka on tyytyväinen olemiseensa.

Vierailija
22/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen herkkä, tunteellinen ja hellyyttä kaipaava nuori mies, mutta olen saanut tästä osakseni pelkkää paskaa.

On haluttu herkkää miestä, mutta sen pitäisikin toimia vain toiseen suuntaan. Erehtyy paljastamaan heikkoutensa kumppanille, niin kiinnostus lakkaa saman tien, eikä todellakaan ole enää kiihottava tai haluttu.

Haluan saada olla tarvittaessa silloin tällöin heikko elämänkumppanini rinnalla, tuntuu todella pahalta. :(

m22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti aika masentavaa jos näin tosiaan on, ettei miehillä keskimäärin ole tuollaista tunne-elämää, sillä se tarkoittaa käytännössä sitä, etten voi koskaan pariutua, ellei sitten hirveällä tuurilla löydy joku harvinainen poikkeustapaus.

Ei miehillä yleisesti ole mitään kuvittelemasi kaltaista tunteettomuusongelmaa. Sinulla on ongelma, kun kuvittelet tuollaista. Sen takia on parempi, ettet yritäkään pariutua, ennen kuin opit näkemään miehet ihmisinä eikä jonakin vieraana lajina.

Okei, mä en siis tiedä onko yleisesti vai ei, mutta ne miehet joihin olen elämäni aikana romanttisessa/seksuaalisessa mielessä tutustunut, on olleet sellaisia tunteettomia.

Ei siis ole kokemusta tunteellisen/empaattisen/emotionaalisesti tarvitsevan miehen tapailusta, niin se näkyy tietysti tässä aloituksessakin.

Tähän asti olen ainakin katsonut ihan vääriä, sen tiedän, mutta mietin onko miehet sitten yleisesti tuollaisia millaisiin olen tähän mennessä törmännyt vai voisiko olla toivoa löytää joku hyvä.

Vierailija
24/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin normimiehellä on kaipausta "turvaan tai silityksen" tarpeeseen. Nuo on pääosin naisten tarpeita. Toki varmaan läheisyyden kaipuu on valtaosalla joskus ja sitten se kaipuu jonka jo tiedättekin varmasti.

mies51v

Kalastus on hyvä harrastus. Entä phishing.

Sinccis

Phishing jää välistä, mutta kalastaminen on mukavaa

mies51v

Vierailija
25/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen herkkä, tunteellinen ja hellyyttä kaipaava nuori mies, mutta olen saanut tästä osakseni pelkkää paskaa.

On haluttu herkkää miestä, mutta sen pitäisikin toimia vain toiseen suuntaan. Erehtyy paljastamaan heikkoutensa kumppanille, niin kiinnostus lakkaa saman tien, eikä todellakaan ole enää kiihottava tai haluttu.

Haluan saada olla tarvittaessa silloin tällöin heikko elämänkumppanini rinnalla, tuntuu todella pahalta. :(

m22

Tämä on se pointti. Älä usko naisia. Pidä itsesi kovana ja itke vain läheisesi kuolemaa. Ei mitään muuta

mies51v

Vierailija
26/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m22

Sinä olet kyllä sitten törmännyt ihan vääränlaisiin naisiin.

Ei kannata edes yrittää pariutua sellaisen kanssa jolla menee halut jos mies haluaa lohdutusta tai olla heikko, ei kaikilla mene.

Vierailija
27/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan pohdittiin ,että onko naisella sielua.

Nyt taas  pohditaan sitä , että onko miehellä normaaleja  ihmisen tunteita .

" Aika, hassua !" sanoisi varmaan tuosta jo tyttökirjasankarini Lotta...

Vierailija
28/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m22

Tämä on se pointti. Älä usko naisia. Pidä itsesi kovana ja itke vain läheisesi kuolemaa. Ei mitään muuta

mies51v

Yksi tapailusuhde kuihtui saman tien kasaan kirjaimellisesti sen jälkeen, kun itkin lapsuudenkaverin itsemurhan jälkeen. Se siitä empaattisuudesta sitten...

Vierailija
29/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta onko miehellä paha olo.

Vierailija
30/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, joskin pahan oloni syy on yksinäisyys ja siitä tuleva elämän tarkoituksettomuuden sekä tyhjyyden tunne. Yksin on vain tultava toimeen itsensä kanssa mutta toivon että parisuhteessa jos sellaiseen päätyisin ei tarvitsisi aina olla vahva.

Vierailija
31/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m22

Sinä olet kyllä sitten törmännyt ihan vääränlaisiin naisiin.

Ei kannata edes yrittää pariutua sellaisen kanssa jolla menee halut jos mies haluaa lohdutusta tai olla heikko, ei kaikilla mene.

Lienet oikeassa, mutta onkohan teinitytöissä tai nuorissa naisissa noita ihmisiä vaan turhan paljon.

Vierailija
32/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis oma isäni on todella tunteellinen (ja turvallinen), niin ehkä siksikin haluaisin juurikin sellaisen tunteellisen miehen ja muu tuntuu kylmältä ja negatiivisella tavalla oudolta.

On muutenkin ristiriitaista, kun lapsuudessa sai herkän ja emotionaalisesti tarvitsevan miehen mallin, mutta sitten miehet yleisesti ovatkin ihan erilaisia ja olen törmännyt vaan sellasiin jotenkin tunteettomiin.

En siis kaipaa mitään isäni kopiota, mutta ymmärrätte varmaan pointin jos on lapsena saanut sellaisen miehenmallin ja kokenut sen parhaaksi.

Vierailija
33/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole paha olla, enkä koskaan ole itkenyt. Miehet ei itke, eikä tunteile. Poikani kyllä itkee ja herkästi ja kannustan häntä siihen. t. 44-v valkoinen heteromies

Myöskään omassa lapsuudessa perheessä ei itketty, eikä tunteita näytetty tai niistä puhuttu. Oltiin vain kuin puujumalat!

Vierailija
34/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m22

mies51v

Yksi tapailusuhde kuihtui saman tien kasaan kirjaimellisesti sen jälkeen, kun itkin lapsuudenkaverin itsemurhan jälkeen. Se siitä empaattisuudesta sitten...

Hyi, tuohan on aivan kamalaa käytöstä. Olen pahoillani puolestasi, että olet joutunut kokemaan tuollaista :(

Vierailija
35/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tulisi hakemaan minulta lohtua tai itkisi. Näyttäisin missä on ulko-ovi.

Vierailija
36/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m22

Olen hiukan päälle kymmenen vuotta vanhempi, mutta voin kertoa, että omat nuoruudenkokemukseni olivat samanlaisia.

Aika vaiettu aspekti tässä keskustelussa "ahtaasta miehen mallista" on se, että tyypillisesti heikomman ja herkemmän puolen paljastaminen itsestään johtaa juuri tällä tavalla naisten eroottis-romanttisen kiinnostuksen katoamiseen. Ei varmaan kaikkien naisten kohdalla, mutta tarpeeksi monen, että monellakin miehellä on tällaisia kokemuksia, eritoten nuorempana.

Itsehän olen paljastanut heikkouteni ja tunteellisuuteni kokonaisuudessaan vain ja ainoastaan vaimolleni, joka oli niin empaattinen ja kehittynyt luonne itse, että pystyi kestämään tämän. Ulospäin olen aina ollut stereotyyppisen vakaa ja tasainen suomalaismies, aina toimintakykyinen kaikissa tilanteissa.

Vierailija
37/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m22

Juuri näin. Miehet ovat erittäin tunteellisia, mutta jos ne näyttää naisille, naiset kohtelevat kuin kiloa paskaa. On sosiaalinen itsemurha näyttää tunteita naiselle.

Vierailija
38/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m22

mies51v

Hyi, tuohan on aivan kamalaa käytöstä. Olen pahoillani puolestasi, että olet joutunut kokemaan tuollaista :(

Kyseinen mimmi oli kyllä puoliksi arabitaustainen ja ilmeisesti aika konservatiivisessa perheessä kasvatettu. Hän itse oli aina niin vapaamielistä ja ymmärtäväistä, mutta ilmeisesti malli machomiehestä oli alitajuisesti liian tiukassa.

Vierailija
39/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään itkupillejä halua kirjoitti:

Jos mieheni tulisi hakemaan minulta lohtua tai itkisi. Näyttäisin missä on ulko-ovi.

Olisihan se nyt outoa minunkin mielestäni jos mies olisi kuin pikkulikka silmät punaisina ja änkyttävänä kaulassani.

Vierailija
40/111 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua ja noloa kyllä naisten käytös, jos tosiaan lähtee fiilikset kun mies vaikka itkee.