Onko miehillä koskaan paha olo?
Pahoittelut kärjistävästä otsikosta, tiedän että on herkempiä miehiä ja kovempia miehiä, mutta onko suurinosa miehistä sellaisia ettei heillä ole koskaan paha olo?
Siis sellainen paha olo, että kaipaa turvaa ja silitystä?
Lohtua?
Haluaisin sellaisen miehen joka tarvisi välillä tuollaista lohduttelua ym. ja olisi muutenkin tunteikas ja empaattinen, mutta onko sellaisia juurikaan?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
On krapulassa ja jos ei saa pildeä. Eikä silloin kaipaa lohdutusta vaan jonkun jota hakata.
No siis tuollaista en tietenkään halua, eihän tuollainen ole edes normaalia.
Minun nähdäkseni normaali (keskiverto) mies ei ole tunteikas, mutta ei myöskään aggressiivinen juoppo.
Varmaan ihan kaikilla miehillä on paha olla joskus, mutta eri asia miten sen näyttää. Turvan ja silityksen kaipuuta tuskin monella on, mutta epäilen että miehet kääntävät sen oman turvan ja silityksen kaipuun siten, että antavat niitä naiselle silloin kun itse kaipaavat niitä asioita. Tällöin ei vaikuta ihan nynneröltä. Miehille ei oikein anneta lupaa olla liian tunteellisia, joten lähes kaikki miehet pitävät ison osan kaikkea paskaa ja pahaa oloa sisällään. Ehkä tämäkin on viimeaikoina vähän vähentynyt, ja miehetkin voivat puhua pahasta olostaan ilman jotain naismaisen miehen leimaa.
Terveisin Naispelko26
No 1½ pulloa viiniä nyt. Varmaan huomenna on.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On krapulassa ja jos ei saa pildeä. Eikä silloin kaipaa lohdutusta vaan jonkun jota hakata.
Minun nähdäkseni normaali (keskiverto) mies ei ole tunteikas, mutta ei myöskään aggressiivinen juoppo.
Normaalisi kuulostaa suoraan sanottuna kuolettavan tylsältä ja harmaalta, mutta jos se tekee sinut onnelliseksi niin...
Tämä on oikeasti aika masentavaa jos näin tosiaan on, ettei miehillä keskimäärin ole tuollaista tunne-elämää, sillä se tarkoittaa käytännössä sitä, etten voi koskaan pariutua, ellei sitten hirveällä tuurilla löydy joku harvinainen poikkeustapaus.
Ne ketkä kaipaa lohtua ja turvaa ovat yleensä miehiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kaikilla miehillä on paha olla joskus, mutta eri asia miten sen näyttää. Turvan ja silityksen kaipuuta tuskin monella on, mutta epäilen että miehet kääntävät sen oman turvan ja silityksen kaipuun siten, että antavat niitä naiselle silloin kun itse kaipaavat niitä asioita. Tällöin ei vaikuta ihan nynneröltä. Miehille ei oikein anneta lupaa olla liian tunteellisia, joten lähes kaikki miehet pitävät ison osan kaikkea paskaa ja pahaa oloa sisällään. Ehkä tämäkin on viimeaikoina vähän vähentynyt, ja miehetkin voivat puhua pahasta olostaan ilman jotain naismaisen miehen leimaa.
Terveisin Naispelko26
Sä oot niin kujalla poika.
Mä voin kertoa mitä Jumala sanoo:
On tärkeämpää rakastaa, kuin olla rakastettu
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni normaali (keskiverto) mies ei ole tunteikas, mutta ei myöskään aggressiivinen juoppo.Normaalisi kuulostaa suoraan sanottuna kuolettavan tylsältä ja harmaalta, mutta jos se tekee sinut onnelliseksi niin...
Niinhän se kuulostaa enkä minä sellaista haluaisikaan, vaan sen tunteellisemman version.
Aggressiivinen juoppo taas on jotain mitä mieleni ei kykene edes käsittelemään, on niin absurdi ajatuskin että joku ihminen on sellainen.
En kykenisi kunnioittamaan enkä haluamaan miestä, joka olisi aggressiivinen juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti aika masentavaa jos näin tosiaan on, ettei miehillä keskimäärin ole tuollaista tunne-elämää, sillä se tarkoittaa käytännössä sitä, etten voi koskaan pariutua, ellei sitten hirveällä tuurilla löydy joku harvinainen poikkeustapaus.
Voithan sä ensin yrittää luoda sen pahan olon sille miehelle ?
Win - win tilanne ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ne ketkä kaipaa lohtua ja turvaa ovat yleensä miehiin päin.
Siitäkö se johtuukin, että minun mieleeni olevat miehet paljastuvat usein homoiksi :/
Varmaan ihan kaikki ja useinkin, rakkautta ei vaan saa. Ei vaikka oiskin suhteessa. Lopulta ei vaan jaksa merkityksetöntä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä ensin yrittää luoda sen pahan olon sille miehelle ?
Win - win tilanne ?
Sinccis
Eihän sillä ole merkitystä, jos mies ei joka tapauksessa kaipaa mitään lohtua tms.
Mököttää vaan yksin jossain eikä anna koskea, lähtee pois ja sulkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä yleisesti ole mitään kuvittelemasi kaltaista tunteettomuusongelmaa. Sinulla on ongelma, kun kuvittelet tuollaista. Sen takia on parempi, ettet yritäkään pariutua, ennen kuin opit näkemään miehet ihmisinä eikä jonakin vieraana lajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun nähdäkseni normaali (keskiverto) mies ei ole tunteikas, mutta ei myöskään aggressiivinen juoppo.Normaalisi kuulostaa suoraan sanottuna kuolettavan tylsältä ja harmaalta, mutta jos se tekee sinut onnelliseksi niin...
Niinhän se kuulostaa enkä minä sellaista haluaisikaan, vaan sen tunteellisemman version.
Aggressiivinen juoppo taas on jotain mitä mieleni ei kykene edes käsittelemään, on niin absurdi ajatuskin että joku ihminen on sellainen.
En kykenisi kunnioittamaan enkä haluamaan miestä, joka olisi aggressiivinen juoppo.
Mutta sinähän kuvailet juuri kaikkea samassa paketissa.
Tunteellinen, agressiivinen, juoppo.
Kaikki on tunnetta ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä yleisesti ole mitään kuvittelemasi kaltaista tunteettomuusongelmaa. Sinulla on ongelma, kun kuvittelet tuollaista. Sen takia on parempi, ettet yritäkään pariutua, ennen kuin opit näkemään miehet ihmisinä eikä jonakin vieraana lajina.
Ne jotka ei tiedä kertoo. (ohjeita)
Sinccis
Tuskin normimiehellä on kaipausta "turvaan tai silityksen" tarpeeseen. Nuo on pääosin naisten tarpeita. Toki varmaan läheisyyden kaipuu on valtaosalla joskus ja sitten se kaipuu jonka jo tiedättekin varmasti.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Tuskin normimiehellä on kaipausta "turvaan tai silityksen" tarpeeseen. Nuo on pääosin naisten tarpeita. Toki varmaan läheisyyden kaipuu on valtaosalla joskus ja sitten se kaipuu jonka jo tiedättekin varmasti.
mies51v
Kalastus on hyvä harrastus. Entä phishing.
Sinccis
Tietenkin on.