Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019 Official

Vierailija
08.09.2019 |

ja taas mennään

Kommentit (1177)

Vierailija
741/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotkut ansaitsee voiton, on Viivi ja Kai. Yrittäneet ja menestyneet kisoissa ja pysyneet saarella, vaikka heidät olisi voitu äänestää pois! Nuo lampaat itkee saarella ja resortissa, eivätkä tee mitään em. vahvojen ulosäänestämiseksi!!! Raivostuttavaa!

Kuten viime vuonnakin, kisan ja RAHAN voittaa kiltti naapurinpoika, eikä kovin selviytyjä ja kisaaja, Kim ja Kai.

Jäljellä olevista ainoastaan Kai ja Viivi ansaitsee voiton. Muut lampaita.

Juurikin näin. Tai sitten Taina. Hänellä on taktiikka. Peesaa ja pysy toisen vielä voimakkaamman selän takana suojassa, että ei huomata äänestää pois.

Vierailija
742/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllä monet resortissa olijoista halusi Kain pois. Ainoa joka oikeasti tätä asiaa ajoi, oli Sara. Jopa Anu alkoi peesailla Kaita, vaikka olisi voinut aktiivisemmin yrittää saada Noran, Viivin, kanssaan Kaita äänestämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Kai ei ole saanut yhtään ääntä, kertaakaan ei ole Kain nimeä lukenut lapussa. Heti ekasta päivästä lähtien on puhuttu et Kai pitäisi äänestää ulos plaplapla.

Eikä kukaan ole kertaakaan äänestänyt Kaita ulos, ei edes yhtä pientä hajaääntä. Eihän noi voi syyttää siitä ketään muuta kuin itseään.

Tää menee jo ihan naurettavaksi tää peli.

Vierailija
744/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Viivi on helposti vietävissä. Se on selvästi ihastunut Kaihin.

Mutta jos Kai finaaliin pääsee, niin hän ei tule voittamaan koska jury ei tule äänestämään häntä.

Vierailija
745/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itseasiassa usko, että Kai olisi valmis pudottamaan Viivin. Vaikka se olisi fiksua Kain kannalta, mutta mulla on sellanen kutina, että Kai ei sitä kykene tekemään.

Kai on tehnyt kanhden kanssa sellasen liiton, että eivät äänestä toisiaan ja välittää tietoa, jos kuulee että toista ollaan äänestämässä ulos. Nämä liittolaiset ovat Viivi ja Juhani, ja heidän kanssaan liitot on myös pitänyt.

Mitään takuita ei tietenkään tästä ole, mutta mulla on vaan sellanen kutina.

Vierailija
746/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä syynsä, miksi Kai on edelleen mukana ja nämä kaikki muut ns. kovat pelaajat ovat tippuneet

Vierailija
747/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nora on jotenkin yhdistelmä viime vuoden Lola Odusogaa ja Virpi Buttia.

Vierailija
748/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Viivi on helposti vietävissä. Se on selvästi ihastunut Kaihin.

Mutta jos Kai finaaliin pääsee, niin hän ei tule voittamaan koska jury ei tule äänestämään häntä.

Jep, jos ei varsinaisesti ihastunut niin jonkinlaista ihailua ainakin. Sara sanoi tilitysjakossaan, että Viivi seutaa Kaita kaikkialle ja tekee kaiken kuten Kai haluaa.

Vierailija
749/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Viivihän on pelannut lähes fiksuiten näistä. Hän on hyvin mennyt tuolla Kain peesissä, eikä näin ole edes ollut se pahin uhka kaikille.

Hänellä on Kain luottamus, ja tietää et Kai saa ihmiset heidän puolelleen. Mikä siinä on sit rippikoulua leikkiessä, kun ei tarvitse edes hoitaa sitä muiden manipulointia. Kain niskaan tulee jurysta se loka, ja Viivi saa olla se sympaattinen ja kiva seuralainen.

Mä nään tän ennemmin jopa niin päin, et Kai petaa Viiville voittoa.

Vierailija
750/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun pitäisi katsoa peiliin eikä valittaa että kukaan ei halunnut pelata hänen kanssaan. Sen verran tympeitä kommentteja ja silmien pyöritystä hän esitti muille pelaajille ihan näiden silmien edessä. Ja nosti itsensä muiden yläpuolelle monta kertaa. Hyvä että hän tippui nyt, vaikka olisi saanut tippua jo aikaisemmin.

Mulla ei enää ole suosikkia joten lähes sama kuka voittaa. Inga oli suosikkini. Kun saisivat hänet jotenkin palautettua takaisin. Tai sitten Kai saisi voittaa, on kuitenkin tämän hetkisistä pelaajista parhaiten pelannut.

Vierailija
751/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muuten päätti senkin, että Anu tippuu. Jäi vähän olo, että Taina ja Juhani olisivat lähteneet siihen Anun suunnitelmaan. Mutta Kai sen lopullisen päätöksen teki, taas. En ymmärrä muutenkaan miksi Anu tiputettiin. Eikös ne kaikista vihatuimmat kannata säästää juurikin finaaliin. Viivi olisi kannattanut tiputtaa, koska hän on se kovin vastus finaalissa. Veikkaan tässä vaiheessa Viiviä voittajaksi. 

Juhani on jotenkin ihan vahingossa päässyt näin pitkälle. Noora on tuonnnut tunteet mukaan tähän kieroon peliin, ei hyvä. 

Kasperi oli todellinen draama-queen heimoneuvostossa. Mutta tuntuu, että heitä on käsketty näyttämään vihaiselta. 

Vierailija
752/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Kasperista kilpailussa tosi paljon, ja musta oli hienoa että ainakin yritti oikeasti pelata ja saada esim. Kain ulos. Ja sellanen kieroilu ja erikoset kommentit oli oikeasti hauskaa seurattavaa.

Mutta jostain syystä nyt on alkanu nyppimään Kasperin käytös tuolla resortilla ja heimoneuvostossa. Ja kyllä olen myös seurannut hänen ig-storejaan ja jotain videoita ja nekin alkaa lähinnä ärsyttään mua

Vierailija
753/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina, Juhani ja Noora eivät voi voittaa, koska he eivät ole pelanneet mitään peliä. Taina on näistä hölmöin koska laulaa eteenpäin kaiken, en tajua miksi..

Tai he eivät ole ainakaan tehneet siirtoja, sillä voittaakseen pitää osoittaa miksi sen ansaitsee ja jokaista voittajaa on yhdistänyt se, että he ovat uskaltaneet tehdä ainakin yhden siirron (pudotus, kieroilu).

Heimoneuvostolaisia neuvotaan olemaan tylyn näköisiä.

Vierailija
754/1177 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta käytöstä juryn resortissa "me ei haluta sitä tänne"! Nyt tippu kaikkien juryssa olevien pisteet mun silmissä. Luulis että Kasperi joka oli todellinen peluri ei ottais noin henkilökohtasesti pudotusta! Kasperin pudotuksen jälkeen sattumalta puhuvat tällasta että meistä kukaan ei halua Kain voittoa? Petra ig:ssä kertoo että Kasperin tultua resorttiin hän kuuli Kaista juttuja. Eli Kasperi ottanut tehtäväkseen mustamaalata Kaita että hän ei vaan voita. Kasperin valehtelutaidot on jo huomattu eli eiköhän pysty valehtelemaan mitä vaan ettei kukaan äänestä Kaita. Pidin Kasperista aikaisemmin kun oli Kain lisäksi hyvä pelaaja mutta en enää tollasen lapsellisen käytöksen takia!

Vierailija
755/1177 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta käytöstä juryn resortissa "me ei haluta sitä tänne"! Nyt tippu kaikkien juryssa olevien pisteet mun silmissä. Luulis että Kasperi joka oli todellinen peluri ei ottais noin henkilökohtasesti pudotusta! Kasperin pudotuksen jälkeen sattumalta puhuvat tällasta että meistä kukaan ei halua Kain voittoa? Petra ig:ssä kertoo että Kasperin tultua resorttiin hän kuuli Kaista juttuja. Eli Kasperi ottanut tehtäväkseen mustamaalata Kaita että hän ei vaan voita. Kasperin valehtelutaidot on jo huomattu eli eiköhän pysty valehtelemaan mitä vaan ettei kukaan äänestä Kaita. Pidin Kasperista aikaisemmin kun oli Kain lisäksi hyvä pelaaja mutta en enää tollasen lapsellisen käytöksen takia!

Mäkin oon miettinyt tota Kasperia tuossa resortissa, varsinkin kun tiedetään että miten hyvä Kasper on valehtelemaan ja sen että valehtelee ja huijaa peleissä ihan huvikseenkin. Vaikka en mä Kaita minään puhtoisena hyviksenäkään pidä, jotenki käännyn hänen puolelleen tuossa joukkolynkkauksessa. Ja just tuo että livenä ollaan niin mielinkielin Kaille, ja sit resortilla jälkeenpäin aletaan huutelemaan ja mustamaalaamaan.

Vaikka Kasperilla on vähän sellanen reopanen pikkupojan rooli, johon on helppo muiden samaistua. Mutta onhan se jo tullut selväksi, miten häikäilemättömästi hän osaa käyttäytyä ja pelata saavuttaakseen sen mitä haluaa.

Vierailija
756/1177 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Viivihän on pelannut lähes fiksuiten näistä. Hän on hyvin mennyt tuolla Kain peesissä, eikä näin ole edes ollut se pahin uhka kaikille.

Hänellä on Kain luottamus, ja tietää et Kai saa ihmiset heidän puolelleen. Mikä siinä on sit rippikoulua leikkiessä, kun ei tarvitse edes hoitaa sitä muiden manipulointia. Kain niskaan tulee jurysta se loka, ja Viivi saa olla se sympaattinen ja kiva seuralainen.

Mä nään tän ennemmin jopa niin päin, et Kai petaa Viiville voittoa.

Kyllähän Viivikin sen varmaan tajuaa, että Kai ei ole se juryn suosikki. Tässä kohtaahan se on jo ihan hyvä keino mennä Kain kanssa sinne finaaliin. Sillä että pärjää noissa kisoissa, ei lopputuloksen kannalta ole hirveän suurta merkitystä.

Vierailija
757/1177 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuten Ellen totesi Kasperin kertoessa toiminnastaan, että on psykopaatin piirteitä... häntä moni piti veijarimaisena pikkurottana. Tosiasiassa on varmasti oikeastikin häikälemätön tyyppi. Itsekin sanoi, että kaveripiirissään tunnetaan ilkeänä.

Vierailija
758/1177 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjien extraan puutun hieman eli siellä keskustelua johdattaa Vehviläinen ja Alma Hätönen: en tajua miksi Kimmo V.  veikkaa toinen toistaan jaksoissa lähes kokoajan Kaita voittajaksi..en usko että tulee saamaan vihaiselta jyryltä ääniä, kuin ehkä yhden on saamassa(plussan ku oon katsonut), muut äänestää kaksikosta jos Kai se kolmas on niin juuriki niitä kahta muuta,se kerännyt tuomaristoon tällä hetkellä pelkkiä vihamiehiä. On toki kaikki kisat mukaanlukien ylivoimaisesti paras pelaaja. Plussan kattoneena en paljasta jurysta kuin sen että Sara,Petra,Kasper ja Ingakaan tuskin antaa ääntänsä Kaille, Anuaki toisaalta vedätti eli tuskin tulee siltäkään ääniä. Kolmikkoon se taitaa mennä, mut voittoon ei tuu riittää! Kain äänet täl hetkellä mahollisessa finaalissa tällä hetkellä korkeintaan yksi. Viivi,Nora ja Taina tuskin kukaan heistä antaa sille jonkun heistä ollessa tuomaristossa. Juhanilta saattas saaha sen yhen jos putoo finaalikolmikosta. Ens jaksossa myös putoo joku,joka vuosi on ollut se yks jakso jossa ei kukaan putoo. Laitelkaa tänne omat näkemyksenne ..?

Vierailija
759/1177 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti munkaan mielestä Kai ei voi enää voittaa vaikka menis finaaliin. Mä pidän tollasista hahmoista kuten Kim ja Kai joista molemmat omalla tavallaan selviytyy heimojen yhdistymisen jälkeen. Kain pudottamisesta on puhuttu kokoajan yhdistymisen jälkeen ja siellä se silti heiluu mukana eli tosi taitavasti pelaa tätä peliä! Eikös sinne just pelaamaan ole menty? Kasperin pikkupoikamainen hahmo kerää kannattajia puolelleen vaikka pelityyli on paljon kierompi kuin Kain. Mistä Kai nämä vihamiehet on juryyn edes kerännyt? Käsittääkseni kaikki kokoajan puhunut että on mukava? Juryssa joku mustamaalaus käynnissä. Olis kiva nähdä jury jossa olis enemmän miehiä et onko samanlaista katkeruutta ilmassa sillonkin. Toivon että Taina voittaa kun pelannut hienoa peliä hänkin vaikka on vahva. Vahvoilla kun usein täytyy olla peliin puuttuva pelitaktiikka ettei joudu heti pihalle ja tämä johtaa katkeriin vihamiehiin juryssa.

Vierailija
760/1177 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kai on pelannut hyvin, koska yleensä noin vahva kilpailija äänestetään pois. Hän on siis pelannut korttinsa oikein. Taina oli putoamislistassa jo menossa, mutta osasi olla niin, ettei pudonnut.

Juhania ollaan oltu äänestämässä useasti, mutta on pelannut hyvin, koska ei ole ollut pahin uhka. Viivi oli fiksu, koska jos olisi kääntynyt avoimesti Kaita vastaan Kasperin pudotuksen jälkeen, olisi varmaan joutunut pois, koska sitä muut kaavailivat.

Liian avoin peliliike koetaan uhaksi ja joutuu kotimatkalle. Kaikki ei voi olla johtajia yhtä aikaa, eikä mikään sano, ettei ns hiljaisemmat pelaajat koko ajan ajattele peliliikkeitä.

Kasperista näytettiin, kuinka osasi laittaa ajatuksia toisten päähän. Onhan moni muukin voinut tehdä niin, koska kaikkea ei nää telkkarista.

Kaikkien jäljellä olevien pelissä on ollut oikeita liikkeitä oikeaan aikaan ja allekirjoitan monen näkemyksen siitä, että tuomariston kauna siitä, että 'toi luulee olevansa parempi pelaamaan kuin mä' on typerää, koska ovathan he parempia pelaamaan omaa paikkaansa. Heillä on mahdollisuus voittaa edelleen, tuomaristolla ei.

Ketju on lukittu.