Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26-vuotias tytär käyttäytyy vieläkin lapsenomaisesti

Vierailija
08.09.2019 |

Olen miettinyt, onko jokin trauma tms jättänyt lapsekkaalle tasolle? Pukeutuu vielä kuin teini, fanittaa samoja juttuja kuin teinit, pukeutuu todella tyttömäisesti, ostelee pehmoleluja ja käyttää muutenkin rahaa vastuuttomasti. Ei ole asettunut aloilleen kenenkään miehen kanssa, työelämässä sentään on, vielä, mutta esim kouluja ei käynyt kunnolla. Masennusta ja ilmeisesti uusimpana diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta en ihan usko tuohon..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi olla mies? Onko se nyt naisen elämän huipentuma olla jollekin tyhjennysreikä. Mieti enemmän sitä koska aikoo tehdä kunnon uran, hankkia omaisuutta ja tulla joksikin. Ei ihmekään että mikään ei motivoi jos on kasvatettu tyhjäpääksi.

Vierailija
2/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no selvästi lapsuudessa jotain pielessä jos mielenterveysongelmia kerran on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä nyt edes viikoksi yksin kotiin ja lopeta paapominen.

Vierailija
4/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko häneltä mitään, onko tulevaisuuden suunnitelmia.

Jospa on jokin lapsuuden trauma... tai aikuisuus ja vastuu pelottaa

Vierailija
5/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla mies? Onko se nyt naisen elämän huipentuma olla jollekin tyhjennysreikä. Mieti enemmän sitä koska aikoo tehdä kunnon uran, hankkia omaisuutta ja tulla joksikin. Ei ihmekään että mikään ei motivoi jos on kasvatettu tyhjäpääksi.

Mikä se kunnon ura on? Miksi pitää ”tulla joksikin”?

Vierailija
6/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no joku koulutus ja ammatti on ihan hyvä elämässä olla, parantaa usein myös työllistymismahdollisuuksia ja palkkatasoa.

Vierailija
7/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerää vetää tuollaisia johtopäätöksiä. Mielenterveysongelmia voi tulla ihmiselle myös, vaikka lapsuus olisi ollut hyvä ja vakaa.

Vierailija
8/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan noin typerästä kommentista näppyjä. - Voisit olla iloinen tai ainakin tyytyväinen jos sinä ja lähipiirisi on säästynyt kokonaan kokemasta lainkaan mielenterveydellsiä ongelmia. - Voi suhtaudutko yleisemminkin kaikkiin niihin sairauksiin ja vaivoihin, jotka eivät näy päälle päin halveksivasti tai vähätellen.

Vierailija
9/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Löytäisinpä itselleni tuollaisen prinsessan. <3

M36

Vierailija
10/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Mistä sinut voi löytää? :)

Vierailija
11/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotiaat ovat nuoria ja sen ikäisten kuuluukin käyttäytyä kuten nuoret.

Vierailija
12/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei vaan olisi naapurin setä huljuttanut kkulllia tyttären kurkussa?

Täh mitä ihmettä?

Vierailija
13/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei vaan olisi naapurin setä huljuttanut kkulllia tyttären kurkussa?

Hitto että hajosin :D

Vierailija
14/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Mistä sinut voi löytää? :)

Jyväskylästä. :)

Vierailija
15/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no joku koulutus ja ammatti on ihan hyvä elämässä olla, parantaa usein myös työllistymismahdollisuuksia ja palkkatasoa.

Aika paljon on koulutettuja ihmisiä työttömänä, nykyään eniten merkkaa työkokemus. Eikä kaikkia kiinnosta työura. Ja mitä hiton väliä sillä on jos ei ole miesystävää ja ostaa pehmoleluja? Anna aikuisen tyttäresi elää omaa elämää, kuulostat rasittavalta vanhemmalta.

Vierailija
16/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Lisää tälläisiä miehiä.

Vierailija
17/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Lisää tälläisiä miehiä.

Ai yksiöihin mätänemään? Kun teitä naisia kiinnostaa ihan erillaiset miehet. Se on nähty.

Vierailija
18/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä se ongelma taitaa vanhemmilla ollakin. Kun sen lapsen elämä on valmiiksi päätetty jo ennen lapsen syntymää. Ja sitten se lapsi onkin ihan oma persoonansa, eikä vanhempien egon jatke. Lapsi ei välttämättä ole uraihminen, ehkä tykkääkin mangasta ja pehmoleluista, käy mieluummin konserteissa ja hengailee ystävien kanssa kuin leikkii kotia. Ehkä hän ei edes ole hetero?

Nyt on aika mamman alkaa elää omaa elämäänsä, ja antaa tyttären elää omaa elämäänsä. Ei hänen tarvitse leikkiä mitään kotimammaa tai urahaita jos ei halua.

Vierailija
19/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 27-vuotias ja olen edelleen "lapsellinen" mä en halua ottaa elämää turhan vakavasti ja olen juuri sellainen kuin olen. Mua ei ainakaan vielä kiinnosta asettua aloilleen, teen työtä vain sen takia että saan siitä rahaa, laitan aina pikkusen säästöön. Mua ei kiinnosta luoda jtn valtavaa uraa ja elää vain työtä varten. Rahat kuluu pääsääntöisesti elämyksiin, vaatteiisiin, meikkeihin ja bilettämiseen. :) Muut saa tuomita mut ihan rauhassa. 

Parisuhteeseenkaan en halua vääränlaisen miehen kanssa ihan vaan sen takia "että kyllä nyt kuuluu tuossa iässä jo olla kumppani ja lapsiakin pikkuhiljaa" En sietäisi hetkeäkään huonoa suhdetta/kohtelua. 

Katson välillä teini-sarjoja, piirrettyjä ym. :D Mun mielestä on lapsellista miettiä että mikä on lapsellista ja mikä ei ja miettiä mitä muut ajattelee. 

Eletään täällä vain kerran ja koskaan ei tiedä kuinka lyhyen aikaa, joten tehdään jokainen niin kuin parhaaksi nähdään ja annetaan muidenkin tehdä. 

Vierailija
20/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se ongelma taitaa vanhemmilla ollakin. Kun sen lapsen elämä on valmiiksi päätetty jo ennen lapsen syntymää. Ja sitten se lapsi onkin ihan oma persoonansa, eikä vanhempien egon jatke. Lapsi ei välttämättä ole uraihminen, ehkä tykkääkin mangasta ja pehmoleluista, käy mieluummin konserteissa ja hengailee ystävien kanssa kuin leikkii kotia. Ehkä hän ei edes ole hetero?

Nyt on aika mamman alkaa elää omaa elämäänsä, ja antaa tyttären elää omaa elämäänsä. Ei hänen tarvitse leikkiä mitään kotimammaa tai urahaita jos ei halua.

Jos pukeutuu tyttömäisesti ja ostelee pehmoleluja, todennäköisesti on hetero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan