Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019 Official

Vierailija
08.09.2019 |

ja taas mennään

Kommentit (1177)

Vierailija
781/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ansaitsee voiton.

No aivan ylivertaisesti! Mutta näissä suomi-versioissa voittoa ei koskaan suoda sille, jolle se kuuluu, vaan sille, joka on KIVOIN. Osallistujat ovat yksinkertaisesti ymmärtäneet koko formaatin idean täysin väärin:(

Vierailija
782/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi oli taas naama ihan norsunvärkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olivat kaikki muutkin. Kauhea henkilökohtainen kauna jatkoonpäässeirä kilpailijoita kohtaan. Ei näin!

Vierailija
784/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin heidät ohjeistetaan näyttämään neuvostossa tuimilta ja vakavilta.

Vierailija
785/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Kai ansaitsisi voittaa. On ollut oikea selviytyjä tuolla. Nuo muut on kamalan katkeria, kun Kai on "liian hyvä".

Omasta mielestäni esim. Viivi on ollut huomattavasti kierompi pelaaja kuin Kai.

Vähän sama homma kuin siinä edellisessä selviytyjissä. Kim Heroldin olisi pitänyt voittaa koska pelasi huomattavasti paremmin kun muut. Mutta jury äänesti Miskan voittajaksi koska olivat Kimille niin katkeria.

Täysin sama

Samaa mieltä myös minä! En itseasissa edes tiedä, millä perusteella Kai olisi jotenkin erityisen kiero pelaaja? Mun mielestä Kai on pelannut todella avoimin kortein, poislukien Kasperin äänestys, joka ei sekään mielestäni ollut mikään kiero selkäänpuukotus -juttu. Samaa sisäistä taistoa Kasper ja Kai veti alusta asti, Kai vaan ehti nyt ensin.

Vierailija
786/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olivat kaikki muutkin. Kauhea henkilökohtainen kauna jatkoonpäässeirä kilpailijoita kohtaan. Ei näin!

No iloinenko tuolla pitäisi olla? Itse olisin ainakin naama alaspäin, vaikka ei edes tulisi ohjeistusta näyttää vihaiselta.

Vierailija
787/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tuomariston ja vielä mukana olevien kilpailijoiden välillä on oikein korostettu myrkyllistä ilmapiiriä. Sehän on ihan tarkoituskin.

Ja leikkauksilla saadaan paljon aikaan.

Vierailija
788/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Viivi oli taas niin lempeenä Kain seurassa, ku Kai kyseli että äänestäänkö hänet ulos. Ei Viivi tule ikinä äänestämään Kaita, eikä myöskään Kai Viiviä. Todennäköisin finaalikaksikko.

Vierailija
789/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Viivi ja Kai ansaitsevat finaalipaikat!!!

Vierailija
790/1177 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstran Alma oli taas kerran hirveän pettynyt kun Kaita ei pudotettu. Taitaa olla pakkomielle.

Vierailija
791/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä ollut erikoinen kausi. Olin alussa ihan varma, et Kai ja Viivi äänestetään molemmat ulos mahdollisimman pian.

Ja nyt tässä näyttää käyvän niin että molemmat menee finaaliin.

Eikö muille kilpailijoillekin olisi kivempaa, jos itse voisi edes joskus voittaa kilpailuja.

Vierailija
792/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä ollut erikoinen kausi. Olin alussa ihan varma, et Kai ja Viivi äänestetään molemmat ulos mahdollisimman pian.

Eikö muille kilpailijoillekin olisi kivempaa, jos itse voisi edes joskus voittaa kilpailuja.

Niin kauan kun on kaksi heimoa, ei vahvoja kannata äänestää pois, sillä he auttavat voittamaan kilpailuja. Niin kävi nyt, Kai ja Viivi autoivat taviksia voittamaan kisoja ja saamaan yliotteen heimojen yhdistyessä. Sen jälkeen vahvojen kilpailijoiden suojissa voi päästä pitkälle, kuten julkkisten Tainan ja Juhanin on käynyt. Tainasta saattaa jopa tulla selviytyjä, jos pääsee finaalikaksikkoon. Sen sijaan "kapinoitsijat" kuten Sara, Petra ja Santeri ovat saaneet mennä jo ajat sitten. Jos Taina ja Juhani olivivat menneet heidän kelkkaansa, olisivat saaneet lähteä, koska kyllä Sara ja Santerikin tähtäsivät finaaliin. Vaikka selviytyjät eivät ole fyysinen paremmuuskisa, ei sen pidä olla mikään luuserikisakaan, missä heikoimmat menestyvät kieroilemalla.

Vierailija
793/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä kausi jos Viivi ja kai ovat finaalissa. Taina kun voittaisi koskemattomuuden seuraavaksi, tulisi säpinää. Mutta kai menisi silti finaaliin. On niin hyvä puhumaan.

Vierailija
794/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä kausi jos Viivi ja kai ovat finaalissa. Taina kun voittaisi koskemattomuuden seuraavaksi, tulisi säpinää. Mutta kai menisi silti finaaliin. On niin hyvä puhumaan.

Vierailija
795/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjjkkkk kirjoitti:

Toisaalta aika ennalta-arvattava finaalikaksikko olis Kai ja Viivi. Mutta toisaalta ei, mä ainakin kuvittelin et nää olisi äänestetty aikasemmin jo ulos.

Vierailija
796/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken ajattelin, että Nora on herännyt, kun jakson alussa kertoi, kuinka nyt näkee manipuloinnin taa. Sitten Kai pyysi hänet mukaansa kyläjuhliin ja siellä Nora pohti, että tuskin kutsu oli peli liike, hyvää hyvyyttä Kailla vain 😂...

No todellakin voiteli Noraa takaisin puolelleen ja onnistui!

Oli myös fiksua valita Nora, jolla epäily ja sora ääni oli herännyt. Jos Nora olisi jäänyt leiriin, olisi voinut käydä niin, että siellä olisi muodostunut liitto Kaita vastaan. Hän kun sanoi viivillekin suoraan Kain äänestyksestä. Viivi ei äänestä Kaita, koska näyttää hyvältä tämän rinnalla- minkä täysin ymmärrän. Viivi ei näytä niin hyvälle Tainan ja Noran rinnalla. Juhani seuraa Kaita ja Taina, eli heidätkin saattoi ” jättää leiriin” turvallisin mielin.

Ei ollut peli liike ei 😂😂😂

Vierailija
797/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun on kaksi heimoa, ei vahvoja kannata äänestää pois, sillä he auttavat voittamaan kilpailuja. Niin kävi nyt, Kai ja Viivi autoivat taviksia voittamaan kisoja ja saamaan yliotteen heimojen yhdistyessä. Sen jälkeen vahvojen kilpailijoiden suojissa voi päästä pitkälle, kuten julkkisten Tainan ja Juhanin on käynyt. Tainasta saattaa jopa tulla selviytyjä, jos pääsee finaalikaksikkoon. Sen sijaan "kapinoitsijat" kuten Sara, Petra ja Santeri ovat saaneet mennä jo ajat sitten. Jos Taina ja Juhani olivivat menneet heidän kelkkaansa, olisivat saaneet lähteä, koska kyllä Sara ja Santerikin tähtäsivät finaaliin. Vaikka selviytyjät eivät ole fyysinen paremmuuskisa, ei sen pidä olla mikään luuserikisakaan, missä heikoimmat menestyvät kieroilemalla.

Tässä on perää. On vain ehditty tottua siihen, että on enemmän sääntö, kuin poikkeus, että vahvat äänestetään pihalle, koska se koskemattomuus killuu muutoin heidän kaulassa. Valitettavasti kisat on sellaisia, että niissä tarvitaan fyysisyyttä, että muistia/ älyä.

Samaa mieltä ettei tule olla ”luusereiden” kieroilupeli, mutta mitä muuta vaihtoehtoa on? -joko vahvat voittaa koskemattomuuksia ja vie peliä tai muut kieroilevat heidät pihalle ja pelaavat keskenään.

Tykkäsin siitä mahdollisuudesta, että Taina, Nora ja Viivi olisi äänestäneet Kain pihalle. Ymmärrän Viivin pointin. Tainan ja Noran kanssa hänen voitto ei ole niin varmaa. Nora olisi voinut ehdottaa asiaa Tainalle ja Juhanille. Ei lantti riitä tukeen Viiviä vastaan.

Viivin ilmeet, kun Kai valitsi Noran reissuun ja kehui Noran heimoneuvostossa... Viivi osoitti olevansa Kain puolella, tämä ei anna mitään, mikä varmasti fiksua, etteivät saa muita kimppuunsa.

Vierailija
798/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vahvin pelillinen liitto on ollut alusta asti Kailla ja Viivillä. Vaikka Nora onkin Viiville läheisempi, ja Kailla ja Juhanillakin joku bromance. Molemmat on sanonuneet, että ottaisivat toisensa finaaliin, eikä se ole rikkoutunut missään välissä oikeasti.

Toki motiivit voi olla erit, mutta mun mielestä tää on edelleen se vahvin pelillinen klikki.

Todennäköisesti ei sitä tuo ilmi muille kisaajille tietenkään, vaan pitävät matalampaa profiilia. Ja vaikka Viivi vähän väliä epäilee Kaita, mut aina se palaa siihen lähtöajatukseen et ovat Kain kanssa finaalissa.

Vierailija
799/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskin tässä Kain ääniä (jos on kolmen kärjessä) : 2 ääntä ois saamassa tuomaristolta ,sikäli mikäli Taina putoaa kolmikosta, jolta saa sen toisen, toisen saa Juhanilta..eli ei tuu voittaa selviytyjiä. plussa-jakson katsoneena voin kertoa että ns. koskemattomuus kisan voittaja pääsee suoraan finaaliin(jota tiest paljasta,mut on ollut jo pitkään ehdoton suosikkini)  ja toiseks että ei ole heimoneuvostoa. ..laitelkaahan omia näkemyksiä tänne..? oon myös hyvin paljon eri mieltä Vehviläisen näkemyksien kanssa ,eli kaikki xtrat oon katsonut

Vierailija
800/1177 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laskin tässä Kain ääniä (jos on kolmen kärjessä) : 2 ääntä ois saamassa tuomaristolta ,sikäli mikäli Taina putoaa kolmikosta, jolta saa sen toisen, toisen saa Juhanilta..eli ei tuu voittaa selviytyjiä. plussa-jakson katsoneena voin kertoa että ns. koskemattomuus kisan voittaja pääsee suoraan finaaliin(jota tiest paljasta,mut on ollut jo pitkään ehdoton suosikkini)  ja toiseks että ei ole heimoneuvostoa. ..laitelkaahan omia näkemyksiä tänne..? oon myös hyvin paljon eri mieltä Vehviläisen näkemyksien kanssa ,eli kaikki xtrat oon katsonut

Mäkin oon ajatellut että ei Kailla ole mitään saumaa finaalissa, oli vastustaja kuka tahansa. Mutta kyllähän katsojia johdetaan ihan tahallewnkin harhaan noissa extroissa ja pudonneiden tilityksissä. Nyt sitä on tuota niin paljon esille, että kukaan ei aijo äänestää Kaita..

Ketju on lukittu.