Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Vierailija kirjoitti:
Toivon Kaille kovasti tsemppiä selviytymiseen! Luulen, että tuo kaikki juryn likainen peli masensi... On toki hyvä pohtia itseään ja toimintamallejaan palautteen jälkeen, mutta kyllä viimeisen heimoneuvoston roustaus ylitti hyvän maun rajat... Vaikka Selviytyjissä ”kaikki on luvallista”, millainen ihminen HALUAA nolata ja puhua halventavasti toisista ihmisistä?!
Ehkä saa lähipiiriltään, joka hänet aidosti tuntee, parasta tukea...
Mää just kans ymmärsin että eniten jäi käsittelemistä siitä palautteesta ja sen pohtimista et minkälainen ihminen on. Ei välttämättä niinkään se että ylipäänsä sai niin rajua palautetta. Eikä Kai ole missään välissä sanonut että olisi saanut liian kovaa kritiikkiä tai arvostellut tuomaristoa. Kasperin sylkypuheenkin jälkeenkin 'kiitteli' että tää on arvokasta tietoa itselle tms.
Pohdin ite monesti et miten ja millä taktiikalla sitä pelais selviytyjissä ja miten pärjäis :D Oon joka kauden jälkeen vakuuttuneempi siitä, että mulla ei riittäisi henkinen vahvuus tuonne kisaan, vaikka yleisesti pidänkin itseäni aika vahvana. Ylipäänsä tuo kokemus on varmasti todella rankka ihan jokaiselle kilpailijalle, päjäsi pelissä kuinka hyvin tai huonosti tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vastaa instassa kysymyksiin ja siitäkin tulee kyllä sellanen kuva että roustaus on ottanut koville. Samalla selvisi miksi hän on ollut heimoneuvostoissa ilman paitaa kun niitäkin kommentteja näki että onpas ylimielinen kun haluaa esitellä kroppaansa.
En jaksa mennään Instaan kattoon Kain kommentteja mutta yleensähän se on niin, että jos palaute painaa niin se on osunut ja uponnut.
Miksi hän oli ilman paitaa neuvostoissa?
Hän oli ilmeisesti varannut heimoneuvostoihin jonku paksumman villa/fleece paidan, mutta jostain syystä sitä ei saanutkaan pitää sitä. Eikä hänellä ollut sit muita paitoja ku paskanwn kisapaita joten oli sit ilman.
Ens kaudelle enemmän Kain, Anun, Saran kaltaisia kovia strategisia pelureita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vastaa instassa kysymyksiin ja siitäkin tulee kyllä sellanen kuva että roustaus on ottanut koville. Samalla selvisi miksi hän on ollut heimoneuvostoissa ilman paitaa kun niitäkin kommentteja näki että onpas ylimielinen kun haluaa esitellä kroppaansa.
En jaksa mennään Instaan kattoon Kain kommentteja mutta yleensähän se on niin, että jos palaute painaa niin se on osunut ja uponnut.
Kyllä se myös on niin, että täysin metsään menevä palaute ottaa päähän todella pahasti. Ottamatta nyt kantaa siihen, kuinka osuvaa tämä Kain saama palaute oli. Mutta jos joku ymmärtää sut täysin väärin ja syyttää ja syyllistää täysin aiheettomasti niin kyllä se sapettaa. Itselle ainakin on käynyt niin ja edelleen juttu kaivelee, jos alkaa pohtia sitä. Aiheellinen palaute kyllä kirpaisee aluksi, mutta on hyväksi loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän oli ilman paitaa neuvostoissa?Kyllä se myös on niin, että täysin metsään menevä palaute ottaa päähän todella pahasti. Ottamatta nyt kantaa siihen, kuinka osuvaa tämä Kain saama palaute oli. Mutta jos joku ymmärtää sut täysin väärin ja syyttää ja syyllistää täysin aiheettomasti niin kyllä se sapettaa. Itselle ainakin on käynyt niin ja edelleen juttu kaivelee, jos alkaa pohtia sitä. Aiheellinen palaute kyllä kirpaisee aluksi, mutta on hyväksi loppupeleissä.
Anu kertoi blogissa, että olivat resortissa pitkään ja hartaasti valmistelleet kysymyksiä ja kommentteja finalisteille. Oli sovittu, että useat ottavat esille Kain itsekkyyden, teeskentelyn ym luonteenpiirteet. Vähän jää sellainen vaikutelma, että halusivat katsojille todistella, että finaalissa ovat aivan väärät ihmiset, ja että todelliset selviytyjät istuvat siellä raatipenkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän oli ilman paitaa neuvostoissa?Kyllä se myös on niin, että täysin metsään menevä palaute ottaa päähän todella pahasti. Ottamatta nyt kantaa siihen, kuinka osuvaa tämä Kain saama palaute oli. Mutta jos joku ymmärtää sut täysin väärin ja syyttää ja syyllistää täysin aiheettomasti niin kyllä se sapettaa. Itselle ainakin on käynyt niin ja edelleen juttu kaivelee, jos alkaa pohtia sitä. Aiheellinen palaute kyllä kirpaisee aluksi, mutta on hyväksi loppupeleissä.
Anu kertoi blogissa, että olivat resortissa pitkään ja hartaasti valmistelleet kysymyksiä ja kommentteja finalisteille. Oli sovittu, että useat ottavat esille Kain itsekkyyden, teeskentelyn ym luonteenpiirteet. Vähän jää sellainen vaikutelma, että halusivat katsojille todistella, että finaalissa ovat aivan väärät ihmiset, ja että todelliset selviytyjät istuvat siellä raatipenkeillä.
Harmi vaan ku ei oikein silti tullut sellanen olo, että joku tuomaristosta olisi ansainnut enemmän voiton. Vahvistu vaan et oikealle kilpailijalle meni voitto 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Taina vaikutti vähän yksinkertaiselta pelaajalta... Hän ei loistanut kyllä!
Mua huvitti ku joku oli kommentoinut että Tainan äänestysperuste oli varmaan se, että
Kai ssa oli vähemmän kirjaimia kirjoitettavana kuin Viivissä :'D
Juicen sanoja lainatakseni "poliisikin on vain ihminen"
Mielestäni Kai ja Viivi olivat ainoat, jotka ansaitsevat voiton. Vaikka Noraa ja hänen henkistä kasvuaan on kehuttu paljon ja olen myös siitä iloinen, hän ei ollut voiton arvoinen!
Sara, Anu ja Kasperi ymmärsivät lisäksi pelistä. Muut ihan ulapalla...
Heidän viime rousti oli kyllä ala-arvoista...
Kai ansaitsi voiton. Ystävällinen, ahkera leirissä, pärjäsi kisoissa, ei puhunut pahaa toisista selän takana. Täydellinen voittaja. Sen sijaan Nora ja Kasper puhuivat toisista jatkuvasti ilkeästi, varsinkin Kaista. Katkeria lapsellisia tyyppejä nämä kaksi.
Satuin maanantaina just kuuntelemaan radio rockia, kun Kai oli selviytyjien voittajana radiossa vieraana. En kuullut koko haastattelua, mut oli ihan mielenkiintoista asiaa ainakin se loppu mitä kuulin.
Kai vähän avasi siinä pelitaktiikkaa ja fiiliksiä siitä viimeisestä heimoneuvostosta ym. Tosi symppis ja "tavallinen" mielikuva tuli Kaista siitä.
Kai oli varmaan yksi ystävällisimmistä ihmisistä siellä... Kuten edellä, ei puhunut pahaa muista yms. Jostain syystä hänen ystävällisyytensä ja rauhallinen ja systemaattinen pelitaktiikka teki sen, että häntä epäiltiin ylimieliseksi ja kuzipääksi... Ketkähän olivat oikeasti sellaisia? Ja onhan Kai ihan sairaan komea ja hyväryhtinen. Sellainen helposti mielletään ylimielisyydeksi... Kaille pojot tästä kisasta! Täydellinen voittaja!
Alussa minua ihastutti Kasperin roolihahmo ja hauskuus. Viimeisen jakson tullessa olin lopun kyllästynyt hänen kaikkitietävään puhetapaan ja ala-arvoiseen roustiin...
Noran henkinen kasvu oli hienoa, mutta olen superiloinen ettei voittanut kisaa, sillä hän ei ollut sen arvoinen! Hänellä ei ollut selkeää pelitaktiikkaa. Pitkälle pääsi Kain ja Viivin vanavedessä, mutta ei itse ollut voittaja-ainesta. Kain voitolle oli perusteluja. Noran, ja vähän muidenkin, kiroilu oli niin mahdotonta, ettei tuota ohjelmaa voi lapsille näyttää. Noran kiroilu ja kiukkuilu oli niin wt.
Vierailija kirjoitti:
Kai oli varmaan yksi ystävällisimmistä ihmisistä siellä... Kuten edellä, ei puhunut pahaa muista yms. Jostain syystä hänen ystävällisyytensä ja rauhallinen ja systemaattinen pelitaktiikka teki sen, että häntä epäiltiin ylimieliseksi ja kuzipääksi... Ketkähän olivat oikeasti sellaisia? Ja onhan Kai ihan sairaan komea ja hyväryhtinen. Sellainen helposti mielletään ylimielisyydeksi... Kaille pojot tästä kisasta! Täydellinen voittaja!
Alussa minua ihastutti Kasperin roolihahmo ja hauskuus. Viimeisen jakson tullessa olin lopun kyllästynyt hänen kaikkitietävään puhetapaan ja ala-arvoiseen roustiin...
Noran henkinen kasvu oli hienoa, mutta olen superiloinen ettei voittanut kisaa, sillä hän ei ollut sen arvoinen! Hänellä ei ollut selkeää pelitaktiikkaa. Pitkälle pääsi Kain ja Viivin vanavedessä, mutta ei itse ollut voittaja-ainesta. Kain voitolle oli perusteluja. Noran, ja vähän muidenkin, kiroilu oli niin mahdotonta, ettei tuota ohjelmaa voi lapsille näyttää. Noran kiroilu ja kiukkuilu oli niin wt.
Mulla on pitkälti samoja ajatuksia. Kasperi oli alkuun yksi lemppareistani, ja musta hän olikin ihan hyvä pelaaja. Yritti hyviä peliliikkeitä, mutta toteutus ei onnistunut. Mutta loppuakohden alkoi minuakin enemmän ärsyttämään Kasperin tyyli arvostella muita pelaajia, itse kun oli niin hyvä ja ovela pelaaja. Ja musta näytti et Kasper alkoi Kain kanssa käytyn palkintoreissun jälkeen mustamaalata Kaita ja liiotella Kain puheita, jotta saisi muut kilpailijat Kaita vastaan. Jaksossahan asia esitettiin niin että Kasperin "silmät aukenivat" Kain feikkiydelle, mutta ehkä ennemminkin Kasper hoksasi että kuinka suunnitelmallisesti myös Kai pelaa, ja Kasperin piti saada jengi Kaita vastaan, ehkä vähän kysee alaisin keinoin.
No Kai olikin ovelampi ja aisti Kasperin aikeet ennen kuin Kasperi ehti toimia.
Anu ja kumppanit valitti lähes koko kauden ajan, ku kukaan ei osaa eikä halua pelata. Että ei tää oo mikään riparileiri missä hengailaan ystävien kanssa ja pidetään kivaa :D
Ei tainnut hoksatakaan että kyllähän sitä pelaamista tapahtuu siellä riparijengissäkin, ja vieläpä kovempaa ja ovelampaa peliä.
Ei sitä pelaamisesta tarvi tehä nii isoa numeroa, vaan sitä voi tehdä sieltä takaa ovelammin kuin kukaan muu 👍
Anu valitti kyllä paljon. Nega nainen.
Luin Anun Blogi tilityksen, hän kirjoitti seikkaperäisesti oman näkemuksensä kokemuksestaan.
Hän keroi miten kain ja Viivin Olisi pitänyt käyttäytyä heimoneuvostossa. Aika jännä miten tarkkaan aikuinen nainen "sanelee" miten toisten "olisi pitänyt toimia". Luulisi jo tuohon ikään oppineen, että ihmiset on erilaisia ja toimivat omalla- parhaaksi katsomallan tavalla! harvoin sillä minun sanelemalla tavalla.
Se mikä jäi tekstissä hämäämään- vaikka ymmärrän Aunu näkemyksen, olen monessa kohtaa erimieltä- oli se, että pitkään muut valitti miten kakasinaamainen feikkaja Kai on. Nyt sitten neuvostossa olisi pitäny feikata ja nuolla Anun ja kumpapneiden peeppadeeria. En tajua, mikään ei hyvä.
Mitä jos vaan sanoisi, ettäKai oli parempi pelaaja, ei se siitä nuolemalla miksikään muutu. Sorry, totuus sattuu, mutta yli pääsee nopeammin.
Samoin Viivin hiillostus, että olisi pitänyt rikkoa peli likkeenä liitto kain kanssa ja otta afinaaliin Nora. Sitä olis kuulemma ihailtu- tai sitten ei. Ehkä olisi kääntynyt vastaan ja todistanut muille miten luihu Viivi on. Ei ole kohden koskaan!
Taas tulee uusi kausi mutta miksi taas julkkis mua kiinnostaisi enemmän tavikset,
tää kuvataan Suomessa😝