Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Joo ihan turhaa tippuneiden on muita syyttää, että muut eivät osaa pelata. Onhan ne pelannut paremmin kuin itse, kun vielä ovat mukana.
Selviytyjät on sellanen psykologinen peli, että siinä ei ole yhtää tapaa pelata ja omaa pelitapaa pitää pystyä soveltamaan sen mukaan miten on tarvis. Pitää osata lukea kanssakilpailijoita ja haistella että mikä keino toimii näiden kanssa ja osata tehdä oikeita peliliikkeitä oikeassa kohtaa. Oma pärjääminen voi olla hyvin pienestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta käytöstä juryn resortissa "me ei haluta sitä tänne"! Nyt tippu kaikkien juryssa olevien pisteet mun silmissä. Luulis että Kasperi joka oli todellinen peluri ei ottais noin henkilökohtasesti pudotusta! Kasperin pudotuksen jälkeen sattumalta puhuvat tällasta että meistä kukaan ei halua Kain voittoa? Petra ig:ssä kertoo että Kasperin tultua resorttiin hän kuuli Kaista juttuja. Eli Kasperi ottanut tehtäväkseen mustamaalata Kaita että hän ei vaan voita. Kasperin valehtelutaidot on jo huomattu eli eiköhän pysty valehtelemaan mitä vaan ettei kukaan äänestä Kaita. Pidin Kasperista aikaisemmin kun oli Kain lisäksi hyvä pelaaja mutta en enää tollasen lapsellisen käytöksen takia!
Kasper on selkeesti katkera Kaille.
Tietenkin on katkera. Oli fiksu ja kiero pelaaja, mutta ei onnistunut, vaikka hienosti yritti. kun joku ”osaa paremmin” tai tällä kertaa tämän porukan kanssa tämä taktiikka toimii, niin ottaa aivoon niin Paljon ettei kykene ajattelemaan etäältä.
Peli menee ihon alle, se on selvä. Ollaan ihmisiä ja ”pelataan” ihmisinä. Jos kykenee täydelliseen kylmyyteen ja välinpitämättömyytenä, niin on aika kylmä tapaus.
Pelin aiheuttama oma katkeruus tai kateus Olisi hyvä tiedostaa ja todeta, että tältä tuntuu ja en halua, että tuo voittaa, koska oma henkilökohtainen kokemus tuntuu niin kurjalta. Ajan kanssa olisi kuitenkin syytä pystyä katsomaan, että tuo pelaa hyvin ja tuolle anna ääneni, vaikka henkilökohtaisesti meni ihon alle.
En tiedä miten nopeasti on voittajan äänestys pelin lopussa. Mielstäni olisi hyvä, Että äänestys olisi vaikka kuukauden päästä, kun peli on viimeisiltä pelureilta loppunut. Ehtisi tointumaan ja ajatelemaan etäältä edes vähän.
Kain tapa kehua ihmisiä ja saada hyvä olo on tuomittu manipulointina. Voi olla, tai sitten ei. Ylipäätään suomalaiset antavat toisilleen kehuja kovin vähän. Kun joku niin tekee, on heti manipuloijia. Kasperin tapa ”istuttaa hiljalleen ajatuksia” muiden päähän on mielestäni piiloa manipulointia. Vaivihkaista vaikuttamista. Kumpi sitten rehdimpi ja suorempi tapa, sen saa Jokainen miettiä.
Mä en oikein edes tiedä, mistä tuo viha Kaita kohtaan on lähtenyt. Saarella kaikki ainakin kutakuinkin tuli toimeen Kain kanssa, eikä kukaan ainakaan näkyvästi tuonut ilmi, että ei yhtään pitäisi Kaista tai Kain tavasta pelata.
Ainoastaan Kasper alkoi loppua kohden nähdä ns. pelin läpi ja pyrki saamaan Kain ulos. Vaikka toki kaikki pitikin Kaita uhkana, mutta ei mitään joukkovihaa ilmentynyt.
Mutta nythän kaikki on niin Kaita vastaan, että ei haluta häntä edes mukaan resorttiin...
Ei kai kukaan nuista ollut mikään Kain liittolainen, eikä edes kuvitellut olevansa, joten mistään luottamuksen/liiton rikkomisesta ei pitäis olla aihetta katkeroitua. Ainoastaan Kasper oli saman liiton jäsen, mutta ei varmasti tullut kenellekään yllätyksenä tuo pudotus. Oloja Kasperkin jo pitkään yrittänyt päästä Kaista eroon.
No mä en oikestaan edes näe Kaita mitenkään erikoisen kovana pelurina, saatikka manipuloijana. Siis ymmärtää varmasti pelin idean ja osaa lukea ihmisiä, mitä kannattaa tehdä. Mä luulen että on ihan luonnostaan sellanen tyyppi, et tulee kaikkien kanssa toimeen ja kehuu muita. Nyt vaan käyttää sitä puolta hyödyksi myös pelissä(vaikka näyttää ku nyt kääntyvän häntä vastaan) ja se nähdään kovana pelinä ja myös ärsyttää muita nyt, kun ovat tippuneet. Eivätkä itse aikaisemmin tunnistaneet, että myös Kai on tullut pelaamaan ja tavoittelemaan voittoa. Kuten kaikki muutkin, ainakin toivottavasti.
Tottakai ohjelmaan jätetään vaan ne kaikista raflaavimmat kommentit, että saadaan luotua katsojille joku tietty kuva. Siksi nämä katkerat kommentit Kaista extrassa. Todennäköisesti Kai tulee voittamaan joka tapauksessa 🤷♀️
Harmittaa kun Juuso Lähteenmäki ei ole enää extrassa. Valitettavasti Kimmo Vehviläinen ja Alma Hätönen ovat aika pihalla koko formaatista, eikä heillå ole näin ollen edellytyksiä pelin analyysiin. Alma hokee koko ajan sitä miksi ne ei äänestä Kaita ulos. Kimmo puolestaan hehkuttaa miten hienon näköisesti jokin kohtaus on luvattu ja heittää arvailuja, jotka ovat lähinnä pelkkä vitsi.
Kasperi on hyvää juristiainesta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun Juuso Lähteenmäki ei ole enää extrassa. Valitettavasti Kimmo Vehviläinen ja Alma Hätönen ovat aika pihalla koko formaatista, eikä heillå ole näin ollen edellytyksiä pelin analyysiin. Alma hokee koko ajan sitä miksi ne ei äänestä Kaita ulos. Kimmo puolestaan hehkuttaa miten hienon näköisesti jokin kohtaus on luvattu ja heittää arvailuja, jotka ovat lähinnä pelkkä vitsi.
No ei ne nyt ihan pihalla formaatista kuitenkaan ole, molemmat olleet selviytyjissä ja Kimmo ihan loppumetreillä.
Jotenki syöpään noita lapsia tuolla saarella😇
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
Vuoronperään Viivi ja Kai voittaa koskemattomuuden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!
*symppaan
Mun mielestä Kai ansaitsisi voittaa. On ollut oikea selviytyjä tuolla. Nuo muut on kamalan katkeria, kun Kai on "liian hyvä".
Omasta mielestäni esim. Viivi on ollut huomattavasti kierompi pelaaja kuin Kai.
Vähän sama homma kuin siinä edellisessä selviytyjissä. Kim Heroldin olisi pitänyt voittaa koska pelasi huomattavasti paremmin kun muut. Mutta jury äänesti Miskan voittajaksi koska olivat Kimille niin katkeria.
Ei Kai lähe kyllä millään tuolta.
Viivihän on alkanut jo ajattelemaan, että on fiksua mennä Kain kanssa finaaliin.
Siksi ei tule äänestämään Kaita ulos missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kai ansaitsisi voittaa. On ollut oikea selviytyjä tuolla. Nuo muut on kamalan katkeria, kun Kai on "liian hyvä".
Omasta mielestäni esim. Viivi on ollut huomattavasti kierompi pelaaja kuin Kai.
Vähän sama homma kuin siinä edellisessä selviytyjissä. Kim Heroldin olisi pitänyt voittaa koska pelasi huomattavasti paremmin kun muut. Mutta jury äänesti Miskan voittajaksi koska olivat Kimille niin katkeria.
Täysin sama
ite haluaisin Viiville voiton.. mun mielestä se pelannut fiksusti, toisena ehkä Tainalle soisin voiton..Nora,Kai ja Juhani niille en