Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Sellasta sitte taas :D
Melko selviytyjä tuo Kai kyllä kirjaimellisesti...
Nora saisi poistua seuraavaksi, olisi saanut jo ajat sitten.
Kai tai Taina voittoon, muut ei ole voittoa kyllä ansainneet.
Todella typerää touhua! Miksi tuonne on otettu kilpailijoita, jotka on menneet hakemaan kavereita tai jopa enemmän kuin kaveria (Kaihan on ainakin Viivin pään laittanut täysin pyörälle)? Nora ja Viivi on todella ihan väärällä asenteella tuolla, jos katsojia ajatellaan.
Jos tuonne valitaan, pitäisi tuntea vastuunsa TV-katsojia kohtaan. Katsojat fanittavat selviytyjiä, koska se on KILPAILU! Ihmissuhteiden käsittelyä varten on Ensitreffit alttarilla tai Tempparit tai ennemmin vaikka BB.
Toivottavasti ensi vuonna kysytään hakijoilta motiivia? Onko se kilpaileminen erilaisissa selviytymislajeissa vai onko kenties tarkoitus hakea ystäviä tai parisuhdetta/romanssia.
Ihmeen nopeesti Viivi ja Nora taas käänty Kain puolelle.
Kai herättää tunteita monella tavalla, ihastuttaa, vihastuttaa ja puhuu mustan valkoiseksi!
Kyllä Kai on hyvä pelaaja, joskin liian itseriittoinen...
En kyllä halua voittoa Sohvaperunallekaan! Kiva ihminen, mut turha pelaaja...
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen nopeesti Viivi ja Nora taas käänty Kain puolelle.
Kai oli yöllä Viivin ja Noran kanssa tuntikausia rannalla ja teki taikojaan siellä tähtitaivaan alla 😉 niin Anu kertoi extrassa.
Jo tippuneet sanovat kaikki että eivät äänestä Kaita, mutta äänestävätkö sitten mielummin jotain niistä lampaista?
Vierailija kirjoitti:
Jo tippuneet sanovat kaikki että eivät äänestä Kaita, mutta äänestävätkö sitten mielummin jotain niistä lampaista?
Niinpä, todella vaikea olisi valita jäljellä olevista se paras. Itse äänestäisin varmaan Kaita vaikken hänen faninsa olekaan. Paras pelaaja näistä lopuista. Kasperia oli eilen ikävä. Vaikka hän olikin välillä kuin pieni käärme oli hän kuitenkin todella hyvä pelaamaan ja pokka piti vaikka välillä olikin aika pahoissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nora saisi poistua seuraavaksi, olisi saanut jo ajat sitten.
Mun mielestä myös vastenmielinen selän takana p*kan puhuja. Ei ole ansainnut päästä näin pitkälle.
Kain kannatta ottaa Juhani ja Nora finaaliin, mikäli koskemattomuuksien avulla niin pitkälle pääsee. Taina ja Viivi liian kovat ja kivat pelaajat. Toki Juhani ja Norakin kivoja, muttei ainakaan vielä kovin kovia pelaamaan.
Minusta heimoneuvostossa juryssä olevan Kasperin peli meni jo vähän liian pitkälle, kun värisytteli silmiään. En usko, että oli vahinko, vaan tahallista. Ymmärrän, jos heitä ohjeistetaan olemaan ”tiukkoja”, mutta tuo meni jo yli. Peli pelinä, That’s it!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kai, Viivi ja Taina ratkaisevat finaalipaikat. Ovat kovimpia kilpailijoita ja pelanneet reilusti, ainakin tähän asti (Santeri pudotetiin kun itse oli ensin pyrkinyt pudottamaan liittolaisensa Viivin ja Kain). En ymmärrä, miksi Vehviläinenkin toivoo niin Kai pydotusta).
Kuka v*tun SANTERI? Se on KASPERI!
Kai ei 99% todennäköisyydellä tule äänestämään Viiviä ulos.
Viivi voi äänestää Kaita siinä vaiheessa kun vaihtoehtoina kun vaihtoehtona on Kai tai Nora. Viivi on aika vahvoilla tällä hetkellä.
Kai nimenomaa tulee äänestämään Viivin ulos, koska on uhka, ei kannata pitää loppuun asti.
Olen niin pettynyt tähän Suomi versioon kun voittaja on ollut lähes alusta asti selvää. Muuthan suorastaan ojentavat voiton Kaille. Olen ollut Selviytyjät -fani vuosikausia mutta tämä Suomen versio on rimanalitus. Ei mitään käänteitä ja jakso toisensa jälkeen näemme miten pahin manipuloija (psykopaatti kenties) petaa itselleen voittoa ja muut lampaina auttavat häntä siinä. En katso enöö yhtään jaksoa!
Tätä en tajua, että suomalaiset on NIIN katkeraa kansaa. Anu pääsi resorttiin muide luo ja siellä kuorossa katkeruus kukki - KUKAAN ei aio äänestää Kaita. Miksi??? Hän on ainoa joka pelaa kovaa!
Ymmärrän, että peli menee tunteisiin ja ihon alle, mutta eikö muutaman resortti päivän jälkeen voi ajatella, että se oli peli, kuka sitä parhaiten pelaa? Taas mennään lapsellisuudesta edellä ”se ja se äänesti mua pois ja se on niiiiin ärsyttävä! ”.
Kyllä minuakin ärsyttää Kain ylimielisyys ja se, että hän sanelee asioita. hän pelaa peliä. Kyllä, hän poistaa ihmiset, jotka kokee uhaksi. Niin tulisi kaikkien pelata, eikä poistaa muiden ihmisten uhkia. Kyllä, hän jättää asioita kertomatta liitolle ja rikkoo liittonsa. Ei kuitenkaan pelaa yli härskisti selittämällä juttuja äidin kuolemasta jne.
En ihan tajua tyttöjen tarvetta ”Kai terapialle” rannalla. Tottakai ovat pettyneitä luottamuksen rikkoutumiseen ja kertomatta jättämiseen. Kai ei kuitenkaan tehnyt mitään, mikä heillä itsellä ei olisi edellisessä jaksossa käynyt mielessä, eli pitäskö Kai poistaa. Kai vain ehti fiksuja miehenä ensin.
Luulen, että ohjelmana idea ei ihan ole auennut ja petturuuden suhtaudutaan niinkuin ystävän petturuuden suhtaudutaan oikeassa elämässä. Tuo ei ole oikeaa elämää! En tiedä ajattelitko esim. Viivi, että hänen ja Kain liito on jotain samaa mitä aikanaan Sampolla ja Jannika? Nyt hänen pitäisi tajuta, että niin ei tosiaan ole!
Vierailija kirjoitti:
Tätä en tajua, että suomalaiset on NIIN katkeraa kansaa. Anu pääsi resorttiin muide luo ja siellä kuorossa katkeruus kukki - KUKAAN ei aio äänestää Kaita. Miksi??? Hän on ainoa joka pelaa kovaa!
Ymmärrän, että peli menee tunteisiin ja ihon alle, mutta eikö muutaman resortti päivän jälkeen voi ajatella, että se oli peli, kuka sitä parhaiten pelaa? Taas mennään lapsellisuudesta edellä ”se ja se äänesti mua pois ja se on niiiiin ärsyttävä! ”.
Kyllä minuakin ärsyttää Kain ylimielisyys ja se, että hän sanelee asioita. hän pelaa peliä. Kyllä, hän poistaa ihmiset, jotka kokee uhaksi. Niin tulisi kaikkien pelata, eikä poistaa muiden ihmisten uhkia. Kyllä, hän jättää asioita kertomatta liitolle ja rikkoo liittonsa. Ei kuitenkaan pelaa yli härskisti selittämällä juttuja äidin kuolemasta jne.
Mustaki on vähän huvittavaa, et Sara ja Kasper , jotka on kokoajan vannonut että tää on peliä ja pitää osata pelata ja ärsyttää ku kukaan ei osaa pelata. Sit silti ollaan niin katkeria Kaille siitä, että Kai pelasi ovelammin kuin he itse.
Tuli jopa vähän paha mieli Kain puolesta, ku nää täällä juryssa huutaa naureskellen et me ei todellakaan haluta edes Kaita tänne resorttiin meijän kans!
Peli on peliä, ja ymmärrän että Kain ylivaltaisuus ärsyttää mut onko tuo yhtään sen fiksumpaa käytöstä tippumisen jälkeen tilittää kuorossa kuinka kaikki vihaa Kaita.
Kyllä Kai saisi voittaa noista. Muut itkee jotain luottamusta, ei kai nyt keneenkään voi tuolla luottaa!