Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaisiksi teitä on luultu?

Vierailija
07.09.2019 |

Aloitan. Minua luultu israelilaiseksi.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaiseksi luulivat Saksassa ja Suomessa venäläinen luuli venäläiseksi.

Vierailija
102/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiseksi hutsuksi. Rahaa tarjottiin.

Minua on luultu vaikka miksi. Ehkä kolme kertaa on tullut tarjous tulla töihin johonkin hotelliin. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että jotain mätää hommassa on.

Jostain syystä olen saanut aikaan kieroja mielikuvia ihmisissä. Ehkä se, että olen liian ystävällinen, niin jotkut tulkitsevat, että olen joku ilolintu. Oksettavaa tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäläiseksi hutsuksi. Rahaa tarjottiin.

Minua on luultu vaikka miksi. Ehkä kolme kertaa on tullut tarjous tulla töihin johonkin hotelliin. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että jotain mätää hommassa on.

Jostain syystä olen saanut aikaan kieroja mielikuvia ihmisissä. Ehkä se, että olen liian ystävällinen, niin jotkut tulkitsevat, että olen joku ilolintu. Oksettavaa tuollainen.

Ulkomailla kannattaa olla töykeä varsinkin miehiä kohtaan ja myös liian ystävällisiä naisia kohtaan. Jotain ihmiset haluavat aina. Kun näyttää siltä, ettei ole paljon ryöstettävää, niin jotain sitä halutaan kuitenkin.

Oikeasti kukaan tuntematon ei tule puhtaasta ystävällisyydestä juttelemaan.

Vierailija
104/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen väritys että Euroopassa sulaudun paikallisten joukkoon melkein mihin maahan vaan, missään ei ole kukaan tullut automaattisesti puhumaan englantia. Mutta saksalaiseksi, ruotsalaiseksi, unkarilaiseksi, kreikkalaiseksi ja puolalaiseksi on erikseen veikattu. Mutta taidan näyttää erityisen saksalaiselta/puolalaiselta, näissä maissa multa tullaan aina kysymään reittiohjeita

Vierailija
105/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten nojailin kaiteeseen yökerhossa jonkun naisen vieressä. Sitten kysäisin naiselta jotain ja hän vastasi että luuli minua turkkilaiseksi kun en puhunut mitään.

M44

Vierailija
106/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiseksi. Niin Italiassa kuin muissakin maissa. Kerran irlantilaiseksi, aksentin takia.

Vierailija
107/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa luultiin venäläiseksi.

Vierailija
108/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaaviksi, tsekkiläiseksi, norjalaiseksi ja romaniksi. Perimässä 60% suomalaista, 40% ruotsalaista, suomenruotsalainen

Vierailija
109/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiseksi, pohjois-espanjalaiseksi, britiksi ja saksalaiseksi. Tosin suomalaista sukua minussa on vain 1/4 osa...

Vierailija
110/110 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussa keskustelu meni..england?..no..finland..england?no..finland!!england? Si ,England,London..WOW!!