Minkä maalaisiksi teitä on luultu?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Venäläiseksi hutsuksi. Rahaa tarjottiin.
Minua on luultu vaikka miksi. Ehkä kolme kertaa on tullut tarjous tulla töihin johonkin hotelliin. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että jotain mätää hommassa on.
Jostain syystä olen saanut aikaan kieroja mielikuvia ihmisissä. Ehkä se, että olen liian ystävällinen, niin jotkut tulkitsevat, että olen joku ilolintu. Oksettavaa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiseksi hutsuksi. Rahaa tarjottiin.
Minua on luultu vaikka miksi. Ehkä kolme kertaa on tullut tarjous tulla töihin johonkin hotelliin. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että jotain mätää hommassa on.
Jostain syystä olen saanut aikaan kieroja mielikuvia ihmisissä. Ehkä se, että olen liian ystävällinen, niin jotkut tulkitsevat, että olen joku ilolintu. Oksettavaa tuollainen.
Ulkomailla kannattaa olla töykeä varsinkin miehiä kohtaan ja myös liian ystävällisiä naisia kohtaan. Jotain ihmiset haluavat aina. Kun näyttää siltä, ettei ole paljon ryöstettävää, niin jotain sitä halutaan kuitenkin.
Oikeasti kukaan tuntematon ei tule puhtaasta ystävällisyydestä juttelemaan.
Mulla on sellainen väritys että Euroopassa sulaudun paikallisten joukkoon melkein mihin maahan vaan, missään ei ole kukaan tullut automaattisesti puhumaan englantia. Mutta saksalaiseksi, ruotsalaiseksi, unkarilaiseksi, kreikkalaiseksi ja puolalaiseksi on erikseen veikattu. Mutta taidan näyttää erityisen saksalaiselta/puolalaiselta, näissä maissa multa tullaan aina kysymään reittiohjeita
Muutama vuosi sitten nojailin kaiteeseen yökerhossa jonkun naisen vieressä. Sitten kysäisin naiselta jotain ja hän vastasi että luuli minua turkkilaiseksi kun en puhunut mitään.
M44
Italialaiseksi. Niin Italiassa kuin muissakin maissa. Kerran irlantilaiseksi, aksentin takia.
Israelissa luultiin venäläiseksi.
Slaaviksi, tsekkiläiseksi, norjalaiseksi ja romaniksi. Perimässä 60% suomalaista, 40% ruotsalaista, suomenruotsalainen
Ruotsalaiseksi, pohjois-espanjalaiseksi, britiksi ja saksalaiseksi. Tosin suomalaista sukua minussa on vain 1/4 osa...
Perussa keskustelu meni..england?..no..finland..england?no..finland!!england? Si ,England,London..WOW!!
Espanjalaiseksi luulivat Saksassa ja Suomessa venäläinen luuli venäläiseksi.