Miksi mukavat miehet ajetaan pois palstalta?
Osaisiko joku selittää?
Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.
Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.
Miksi?
Kommentit (266)
Miesten on ihan turha huolestua. Suuri osa nykyisistä sinkkunaisista päätyy kissanaisiksi johonkin hesalaiseen neukkuyksiöön. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.
Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.
T. mies itse
Kah, valkoritari pyyhälsi paikalle. "naisissahan ei vikaa voi olla, vain miehissä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiin suhtaudutaan täällä paljon positiivisemmin kuin naisiin. Miehille vastataan ystävällisesti, naiset saavat pelkästään haukkumista osakseen.
Miksi sitä omaa sukupuolta sitten pitää korostas omassa viestissä? Eikö fiksuinta olisi kirjoittaa sukupuolineutraalisti?
Minäkin ihmettelen, miksi miehet (ja jotkut naisetkin) korostavat omaa sukupuoltaan. Itse kirjoitan sukupuolineutraalisti, silti minua halveksitaan ja haukutaan vain koska olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.
Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.
T. mies itse
Kah, valkoritari pyyhälsi paikalle. "naisissahan ei vikaa voi olla, vain miehissä"
Hienosti todistit pointin taas kerran :D. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Muistan viime ajoilta miehen kirjoittaman aloituksen jossa ei ollut naisvihaa edes rivien välissä, ei mitään kaikkien naisten syyttelyä ja syyllistämistä. Kyse oli miehestä jonka nainen oli väkivaltainen ja hän sai AINOASTAAN asiallista palautetta, kehotuksen jättää väkivaltainen kumppani ja kaikenlaisia ohjeita vastaavan kokeneiltä. Tottakai joka ikisessä ketjussa on yksi tai kaksi pimeää tyyppiä purkamassa pahaa oloaan muutamalla asiattomalla kommentilla, mutta tuo oli niin hyvä esimerkki siitä kuinka metsä vastaa tasan niin kuin sinne huudetaan.
Viitsitkö linkata ketjun? Itse muistan viime ajoilta muun muassa tällaisen ketjun, jossa väkivaltaisesta puolisosta kertova mies sai kaikkea muuta kuin asiallisen vastaanoton:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mies itse
Hienosti todistit pointin taas kerran :D. -eri-
Näin on. Naisia ei saa kritisoida ja vika on aina miehissä.
MOT
Ei tuolla luuserilla ole vaimoa, ei ole minkäänlaista naista, ei koskaan ole ollut. Provoaa täällä naisten huonoutta. Kuka sellaista viitsii non-stop tehdä, jos kotona oikeasti olisi toimiva perhe?
Rautalankaa: ei riitä ettei hakkaa ja maksaa oman osuutensa lapsen kuluista. Ei miehen osalta, eikä naisen. Jos kelpaisi, niin ne kaikki "huonot" naiset joiden menneisyydestä palstan ul-isijat fantasioivat, kelpaisivat oitis ja heti. Kun kerran riittää, ettei hakkaa ja maksaa lapsen kuluja, niin silloinhan ei haittaa ne sata exää, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Miesten on ihan turha huolestua. Suuri osa nykyisistä sinkkunaisista päätyy kissanaisiksi johonkin hesalaiseen neukkuyksiöön. Niin se vaan menee.
Entä sitten? Elävät ihan onnellisina kissansa kanssa, miten se on pois keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Muistan viime ajoilta miehen kirjoittaman aloituksen jossa ei ollut naisvihaa edes rivien välissä, ei mitään kaikkien naisten syyttelyä ja syyllistämistä. Kyse oli miehestä jonka nainen oli väkivaltainen ja hän sai AINOASTAAN asiallista palautetta, kehotuksen jättää väkivaltainen kumppani ja kaikenlaisia ohjeita vastaavan kokeneiltä. Tottakai joka ikisessä ketjussa on yksi tai kaksi pimeää tyyppiä purkamassa pahaa oloaan muutamalla asiattomalla kommentilla, mutta tuo oli niin hyvä esimerkki siitä kuinka metsä vastaa tasan niin kuin sinne huudetaan.
Juuri tämä! Ärsyttää todella paljon nämä yritykset luoda keinotekoisesti naisvihaa tällä tyylillä "aina tällä palstalla haukutaan miehet, kyllä olisi erilaista palautetta jos kirjoittaja olisi nainen höhhöhhöhhöö..." ikinä ei ole asiasta mitään esimerkkiä, nämä vaan "tietää" että asia on näin. Olen roikkunut palstalla liiankin kauan ja huolimatta palstan kieroutuneesta luonteesta yleensä se teilataan, joka on oikeasti väärässä/epäreilu/toiminut väärin. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Elävät ihan onnellisina kissansa kanssa, miten se on pois keneltäkään.
Paitsi, että saattavat ihan avoimesti messuta kuinka päätyvät sinkkunaiseksi koska miesten laatu on liian huonoa. Ei naisissa itsessään vikaa ole, miesten ja heidän laadun syy, että nainen joutuu valitsemaan sinkkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsitkö linkata ketjun? Itse muistan viime ajoilta muun muassa tällaisen ketjun, jossa väkivaltaisesta puolisosta kertova mies sai kaikkea muuta kuin asiallisen vastaanoton:
Tuon viestin viimeinen lause:
"M33v ja tiedän olevani betamies.."
Jep jep. Välitön trollialert.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja käyttää väärin sanaa "mukava". Oikeasti nyt puhutaan itseään säälivistä miehistä joilla hyvin heikko itsetunto. He tykkäävät täällä kuvata itseään "mukavana ja kilttinä" miehenä mutta itsesäälissä rypevä olisi parempi kuvaus. Ei mukavassa ja kiltissä mitään vikaa ole, ongelma on kun tulee tämän aloituksen kaltaisia itsesääliviestejä.
Vai onko mukava ja kiltti jotain uusia synonyymejä itsesäälille?
Miksi mies ei saa sääliä itseää ja miksi miehillä ei saa olla heikkoa itsetuntoa kun taas naisilla nämä asiat hyväksytään?
Heikon itsetunnon omaavat naiset saavat muilta ihmisiltä tukea ja rakkautta kun taas heikon itsetunnon omaavat miehet saavat vain vittuilua?
Missä tasa-arvo?
Muilta ihmisiltä? Esim ihmissuhdeongelmiin tai heikkoon itsetuntoon naiset saavat kommentteja j.ännisten valitsemisesta, k.karusellissa pyörimisestä, suoraa h uorittelua, heittoja lompakkol oisimisesta, lapset on tehty miehen ansaan saamiseksi, ulkonäköarvostelua, pään aukomista alistumisesta tai siitä ettet alistu kuten "sukupuolesi mukaisesti kuuluisi", ikävttuilua jne. Keskustelut on täynnä tätä samaa. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että saattavat ihan avoimesti messuta kuinka päätyvät sinkkunaiseksi koska miesten laatu on liian huonoa. Ei naisissa itsessään vikaa ole, miesten ja heidän laadun syy, että nainen joutuu valitsemaan sinkkuuden.
MInulle ei riitä, että mies ei hakkaa, eikä käytä päihteitä. Nämä ovat itsestään selviä vaatimuksia, mutta näiden lisäksi tarvitaan paljon muutakin. Kyllä, minulla on oikeus olla ottamatta ketään, jos tarjonta ei miellytä. Mielummin yksin, kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ja sitten tuttujen perheiden on pakko käydä moikkaamassa vähän väliä, kun "tuo Tuija on niin yksinäinen".
Katopa, kun ne kaverit kaikkoaa pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsit betamies-trollaajan viestin kun heti ensimmäinen hakutulos olisi ollut toisenlainen
https://www.vauva.fi/keskustelu/2727794/vaimoni-vakivaltainen-mutta-en-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän naisista. Mutta valitettava tosiasia on se, että hyvää miestä 90% ei erota kirveelläkään. Aika selkeästi jonon jatkona mennään, vaikka sitä ei itse ymmärretä. Useimmat ovat vähän niin kuin aikuisia lapsia.
Kuinka monta naista oikein haluat itsellesi?. Eikö yksi riitä? Silloin on ihan hyvä, jos peräti 10 % pitää sinua hyvänä miehenä.
Yleensä toisesta kiinnostuu varmaankin alle prosentti. Suuri osa kohtaamistamme ihmisistä on meille joko täysin yhdentekeviä tai suhde on vain tuttavallinen, eikä herää sen syvällisempää kiinnostusta.
Heihehihei! HEI! Minulla on jo nainen. Ollut jo 8 vuotta.
Mutta haluan nyt kuitenkin sanoa oman mielipiteeni naisista: suurin osa(kaikki?) naisista on ihan järkyttäviä laumasieluja. Ja jos mies ei kuulu tiettyihin piireihin, on tämä heti ulkona parisuhdemarkkinoista. Ei ole väliä oletko komea tai ruma, mutta jos olet hiljainen tai itsestäsi ääntä pitämätön, niin hyvin harvoin käy flaksi. Vaikka olisit tarjolla.
Ongelmahan tässä on se, että kun tällainen näkee vuodesta toiseen kuinka jollain luonnevammaisella miehenpuolikkaalla käy uudelleen ja uudelleen flaksi, ei se voi olla vaikuttamatta miehen mielipiteisiin naisista.
Tässä vinkkilistaa naisille. Näillä tunnistat luonnevikaisen miehen, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissaan:
1) Mies tulee jatkuvasti "auttamaan" "ystäviään". Halailee, kehuskelee.
2) Miehelle on aivan uskomattoman paljon tuttuja. Kaikki portsareista pesulan työntekijöihin ovat tuttuja.
3) Mies tarjoaa jatkuvasti miespuolisille ystävilleen juomia baarissa, vaikka nämä eivät niitä ole pyytäneet. Miehet ottavat vastahakoisesti juomat vastaan, koska vaikuttaisivat muuten mulkuilta.
4) Mies kertoo existään, kuinka hän on tullut petetyksi, jne.
5) Mies kertaa menneitä hoitojaan. Kuinka surullista, kun niistä ei tullutkaan mitään.
<- Jos yksikin näistä kohdista täyttyy, sinua manipuloidaan. Näiden kaikkien tarkoitus on vain hyväksikäyttää lähipiiriä, jotta luonnevikaiselle miehelle irtoaa illan päätteeksi.
Ja kuten sanottua, olen onnellisesti parisuhteessa. Mutta kyllä muutaman kerran meinasi pää räjähtää, kun fiksuinakin pitämäni naiset menivät jonkun täyden urpon kanssa jatkoille. Ja tiedän, että kohta alapeukut paukkuvat.
Voi ei! Jo kolme naista on tunnidtanut menneensä vanhanaikaiseen! Ootte te helppoja.
Rehellisesti ulläolevia ohjeita noudattava mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta on opettanut minulle, että naiset nyt vain tykkäävät olla alistettuja + nyrkin ja hellan välissä.
Kiitos siitä! Nykyään p*llua riittää! Olen lopettanut turhan "kiltteyden" ja olen vain pelkkä mulkku. Mutta mulkku, joka saa p*llua!
Siis ihan oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat oppineet asioita av:lta? Palsta on opettanut ja nyt pyyhkii hyvin?
En usko. Trollaat vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta on opettanut minulle, että naiset nyt vain tykkäävät olla alistettuja + nyrkin ja hellan välissä.
Kiitos siitä! Nykyään p*llua riittää! Olen lopettanut turhan "kiltteyden" ja olen vain pelkkä mulkku. Mutta mulkku, joka saa p*llua!
Siis ihan oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat oppineet asioita av:lta? Palsta on opettanut ja nyt pyyhkii hyvin?
En usko. Trollaat vaan.
Eiku ihan oikeasti! Olin vielä pari vuotta sitten sellainen "k*lttimies" joka kuunteli ystävättärien suruja ja ongelmia. Olin aina se, jolle sitten itkettiin kun homma meni taas uuden tos*miehen kanssa metsään.
Täältä opin, että kun nämä ystävättäret tulevat itkemään olkapäähän, ei pidä olla mukava ja kuunnella! Pitää olla mulkku ja käyttää tilanne aina hyväksi! "Mennään mun luo jatkamaan, mä tarjoon." Ja sitten alkoholia ja lopuksi persettä. Aina toimi! Nykyisellään en jaksa enää edes kuunnella kenenkään valituksia, vaan käyn aktiivisesti perseisiin kiinni.
Täytyy ottaa asenne, että eukot on vähän niinkuin eläimiä. Ei ne kunnioita kuin voimaa, oli se sitten henkistä tai fyysistä!
Kiitoksia, vauva.fi! En enää aseta naisia jalustalle. Äiti oli väärässä! :D
Eli ilmeisesti ystävätär ei tarkoita ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsit betamies-trollaajan viestin kun heti ensimmäinen hakutulos olisi ollut toisenlainen
https://www.vauva.fi/keskustelu/2727794/vaimoni-vakivaltainen-mutta-en-…
Samoin toinen ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2565271/vaimoni_on_vakivaltainen_loytys…
Ketjussa naisilta asiallisia kommentteja, epäasialliset kommentit miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInulle ei riitä, että mies ei hakkaa, eikä käytä päihteitä. Nämä ovat itsestään selviä vaatimuksia, mutta näiden lisäksi tarvitaan paljon muutakin. Kyllä, minulla on oikeus olla ottamatta ketään, jos tarjonta ei miellytä. Mielummin yksin, kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Selväksi kävi, sinunkin kohdallasi. Jos et ole löytänyt hakkaamatonta ja viinatonta miestä jossa on LISÄKSI muutakin hyvää niin etsi enemmän ja paremmin äläkä kieritä tätä miesten viaksi.
Heihehihei! HEI! Minulla on jo nainen. Ollut jo 8 vuotta.
Mutta haluan nyt kuitenkin sanoa oman mielipiteeni naisista: suurin osa(kaikki?) naisista on ihan järkyttäviä laumasieluja. Ja jos mies ei kuulu tiettyihin piireihin, on tämä heti ulkona parisuhdemarkkinoista. Ei ole väliä oletko komea tai ruma, mutta jos olet hiljainen tai itsestäsi ääntä pitämätön, niin hyvin harvoin käy flaksi. Vaikka olisit tarjolla.
Ongelmahan tässä on se, että kun tällainen näkee vuodesta toiseen kuinka jollain luonnevammaisella miehenpuolikkaalla käy uudelleen ja uudelleen flaksi, ei se voi olla vaikuttamatta miehen mielipiteisiin naisista.
Tässä vinkkilistaa naisille. Näillä tunnistat luonnevikaisen miehen, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissaan:
1) Mies tulee jatkuvasti "auttamaan" "ystäviään". Halailee, kehuskelee.
2) Miehelle on aivan uskomattoman paljon tuttuja. Kaikki portsareista pesulan työntekijöihin ovat tuttuja.
3) Mies tarjoaa jatkuvasti miespuolisille ystävilleen juomia baarissa, vaikka nämä eivät niitä ole pyytäneet. Miehet ottavat vastahakoisesti juomat vastaan, koska vaikuttaisivat muuten mulkuilta.
4) Mies kertoo existään, kuinka hän on tullut petetyksi, jne.
5) Mies kertaa menneitä hoitojaan. Kuinka surullista, kun niistä ei tullutkaan mitään.
<- Jos yksikin näistä kohdista täyttyy, sinua manipuloidaan. Näiden kaikkien tarkoitus on vain hyväksikäyttää lähipiiriä, jotta luonnevikaiselle miehelle irtoaa illan päätteeksi.
Ja kuten sanottua, olen onnellisesti parisuhteessa. Mutta kyllä muutaman kerran meinasi pää räjähtää, kun fiksuinakin pitämäni naiset menivät jonkun täyden urpon kanssa jatkoille. Ja tiedän, että kohta alapeukut paukkuvat.