Miksi mukavat miehet ajetaan pois palstalta?
Osaisiko joku selittää?
Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.
Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.
Miksi?
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän naisista. Mutta valitettava tosiasia on se, että hyvää miestä 90% ei erota kirveelläkään. Aika selkeästi jonon jatkona mennään, vaikka sitä ei itse ymmärretä. Useimmat ovat vähän niin kuin aikuisia lapsia.
Kuinka monta naista oikein haluat itsellesi?. Eikö yksi riitä? Silloin on ihan hyvä, jos peräti 10 % pitää sinua hyvänä miehenä.
Yleensä toisesta kiinnostuu varmaankin alle prosentti. Suuri osa kohtaamistamme ihmisistä on meille joko täysin yhdentekeviä tai suhde on vain tuttavallinen, eikä herää sen syvällisempää kiinnostusta.
Heihehihei! HEI! Minulla on jo nainen. Ollut jo 8 vuotta.
Mutta haluan nyt kuitenkin sanoa oman mielipiteeni naisista: suurin osa(kaikki?) naisista on ihan järkyttäviä laumasieluja. Ja jos mies ei kuulu tiettyihin piireihin, on tämä heti ulkona parisuhdemarkkinoista. Ei ole väliä oletko komea tai ruma, mutta jos olet hiljainen tai itsestäsi ääntä pitämätön, niin hyvin harvoin käy flaksi. Vaikka olisit tarjolla.
Ongelmahan tässä on se, että kun tällainen näkee vuodesta toiseen kuinka jollain luonnevammaisella miehenpuolikkaalla käy uudelleen ja uudelleen flaksi, ei se voi olla vaikuttamatta miehen mielipiteisiin naisista.
Tässä vinkkilistaa naisille. Näillä tunnistat luonnevikaisen miehen, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissaan:
1) Mies tulee jatkuvasti "auttamaan" "ystäviään". Halailee, kehuskelee.
2) Miehelle on aivan uskomattoman paljon tuttuja. Kaikki portsareista pesulan työntekijöihin ovat tuttuja.
3) Mies tarjoaa jatkuvasti miespuolisille ystävilleen juomia baarissa, vaikka nämä eivät niitä ole pyytäneet. Miehet ottavat vastahakoisesti juomat vastaan, koska vaikuttaisivat muuten mulkuilta.
4) Mies kertoo existään, kuinka hän on tullut petetyksi, jne.
5) Mies kertaa menneitä hoitojaan. Kuinka surullista, kun niistä ei tullutkaan mitään.
<- Jos yksikin näistä kohdista täyttyy, sinua manipuloidaan. Näiden kaikkien tarkoitus on vain hyväksikäyttää lähipiiriä, jotta luonnevikaiselle miehelle irtoaa illan päätteeksi.
Ja kuten sanottua, olen onnellisesti parisuhteessa. Mutta kyllä muutaman kerran meinasi pää räjähtää, kun fiksuinakin pitämäni naiset menivät jonkun täyden urpon kanssa jatkoille. Ja tiedän, että kohta alapeukut paukkuvat.
Miehet ovat kyllä aivan yhtä järkyttäviä laumasieluja. He vain ovat nostamassa jalustalle palvottavaksi toisenlaisia yksilöitä kuin naiset.
Aikuiset miehet (jääkiekkofaneja lukuunottamatta) eivät "palvo" ketään. Sehän tässä se pointti on. Se saattaa näyttää siltä ulospäin, jos ei ymmärrä mitä on tapahtumassa.
Aikuiset miehet ovat valmiita tapattamaan itsensä vapaaehtoisesti kunhan vähän joku provosoi liikkeelle. Ja multimiljardibisnes nimeltä urheilu on suora osoitus miesten laumasieluisuudesta.
Ai naiset eivät mene armeijaan eivätkä seuraa urheilua? Taidat olla melkoinen sovinisti tai sitten elät 1800-luvulla.
Miesten käyttämä raha pyörittää mm. urheilumaailmaa. Naisten käyttämä raha muita juttuja. Poikkeustapaukset eivät tässäkään tapauksessa kumoa sääntöjä, vaikka kuinka nillittäisit vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.
Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.
T. mies itse
Kah, valkoritari pyyhälsi paikalle. "naisissahan ei vikaa voi olla, vain miehissä"
"olen heidän kanssa eri mieltä jostain asioista", "olen sanonut naisista jotain positiivista"
-> valkoritari, "naisissahan ei vikaa ei voi olla, vain miehissä"
Oliko tässä reaktiossa nyt hieman mustavalkoisesti yleistetty?
Luulen että tässä on se oikea syy miksi kivat ja positiiviset miehet ei täällä viihdy. Naisena vvtuttaa lukea näitä sellaisten miesten puolesta jotka ei yhdy naisten haukkujien kuoroon. Menee fiilikset itseltäkin. Miksi ei voi keskustella asiallisesti ja hyväksyä erilaiset mielipiteet. Listasta jäi vielä puuttumaan "sanot noin vain että saisit pildeä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta on opettanut minulle, että naiset nyt vain tykkäävät olla alistettuja + nyrkin ja hellan välissä.
Kiitos siitä! Nykyään p*llua riittää! Olen lopettanut turhan "kiltteyden" ja olen vain pelkkä mulkku. Mutta mulkku, joka saa p*llua!
Siis ihan oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat oppineet asioita av:lta? Palsta on opettanut ja nyt pyyhkii hyvin?
En usko. Trollaat vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta on opettanut minulle, että naiset nyt vain tykkäävät olla alistettuja + nyrkin ja hellan välissä.
Kiitos siitä! Nykyään p*llua riittää! Olen lopettanut turhan "kiltteyden" ja olen vain pelkkä mulkku. Mutta mulkku, joka saa p*llua!
Siis ihan oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat oppineet asioita av:lta? Palsta on opettanut ja nyt pyyhkii hyvin?
En usko. Trollaat vaan.
Eiku ihan oikeasti! Olin vielä pari vuotta sitten sellainen "k*lttimies" joka kuunteli ystävättärien suruja ja ongelmia. Olin aina se, jolle sitten itkettiin kun homma meni taas uuden tos*miehen kanssa metsään.
Täältä opin, että kun nämä ystävättäret tulevat itkemään olkapäähän, ei pidä olla mukava ja kuunnella! Pitää olla mulkku ja käyttää tilanne aina hyväksi! "Mennään mun luo jatkamaan, mä tarjoon." Ja sitten alkoholia ja lopuksi persettä. Aina toimi! Nykyisellään en jaksa enää edes kuunnella kenenkään valituksia, vaan käyn aktiivisesti perseisiin kiinni.
Täytyy ottaa asenne, että eukot on vähän niinkuin eläimiä. Ei ne kunnioita kuin voimaa, oli se sitten henkistä tai fyysistä!
Kiitoksia, vauva.fi! En enää aseta naisia jalustalle. Äiti oli väärässä! :D
Eli ilmeisesti ystävätär ei tarkoita ystävää.
Nope. Nykyään kaikki ovat vain potentiaalisia panoja. :) Ystävämiehille ei irtoa.
Eli nämä naiset eivät ole kiinnostaneet sinua alunperinkään ystävinä. Kertoo lähinnä sun luonteesta jo ennen tuota kertomaasi muodonmuutosta. Harmi ko naisten kannalta etteivät osanneet valita ystäviään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on ihan turha huolestua. Suuri osa nykyisistä sinkkunaisista päätyy kissanaisiksi johonkin hesalaiseen neukkuyksiöön. Niin se vaan menee.
Entä sitten? Elävät ihan onnellisina kissansa kanssa, miten se on pois keneltäkään.
Juu. Ja sitten tuttujen perheiden on pakko käydä moikkaamassa vähän väliä, kun "tuo Tuija on niin yksinäinen".
Katopa, kun ne kaverit kaikkoaa pikkuhiljaa.
Naisten pitäisi pariutua siinä pelossa, ettei vaan kaverit kaikkoaisi ja tutut perheet joutuisi käymään moikkaamassa pakosta? "Tuijasta" tulee varmuudella yksinäinen, koska ei ole miestä? eri
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.
Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.
T. mies itse
Kah, valkoritari pyyhälsi paikalle. "naisissahan ei vikaa voi olla, vain miehissä"
"olen heidän kanssa eri mieltä jostain asioista", "olen sanonut naisista jotain positiivista"
Sinulla varmaan on näyttää todisteita siihen, että ulimiehet nimenomaan savustelevat mukavat miehet täältä eikä esim. naiset? Vai yleistitkö itse hieman mustavalkoisesti? Miksi ihmeessä väärin tekevä porukka _naisten palstalla_ onkin yhtäkkiä miehiä? Kyllä tuossa viestissä johon vastasin, oli juuri koko tätä palstaa kantava ajatus. "naisissa ei mitään vikaa ole, vaan miehissä ainoastaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hakkaa ketään tai käytä päihteitä, elättäisin lapseni, mutta nämä on huonoja ominaisuuksia kun täällä lukee kommentteja, joten ei sitten, yksin on parempi.
Huoh ja vielä kerran huoh! Tässäkin on taas yksi näistä vuodesta toiseen vonkuvista miehistä. Toissa viikolla joku teidän tovereista oli jopa saanut huomiota ulkomaalaisilta naisilta ja sekin oli huono asia. Suurimmalla osalle teistä voisi hyvinkin sopia tällainen ulkomaan tuonti vaan jostain syystä tämäkin tuntuu nostavan savuja korvista. Aletaan sitten kyseenalaistamaan, että miksi minä kelpaan tuolle naiselle mutten suomalaiselle? Mua ei haittaa suloiset miehet jos nämä eivät kerta toisensa jälkeen alkaisi sylkemään naisten päälle saadessaan (vihdoinkin!) huomiota naisilta.
Kerta kiellon päälle, menkää vain sinne ulkomaille hakemaan huomiota vaan älkää tulko tänne joka kerta märisemään siitä miksi teillä ei sitten ole menekkiä täällä päässä.
Mistä ihan oikeasti johtuu että MELKEIN kaikki naiset ovat näin katkeria ja ilkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mies itse
Sinulla varmaan on näyttää todisteita siihen, että ulimiehet nimenomaan savustelevat mukavat miehet täältä eikä esim. naiset? Vai yleistitkö itse hieman mustavalkoisesti? Miksi ihmeessä väärin tekevä porukka _naisten palstalla_ onkin yhtäkkiä miehiä? Kyllä tuossa viestissä johon vastasin, oli juuri koko tätä palstaa kantava ajatus. "naisissa ei mitään vikaa ole, vaan miehissä ainoastaan".
Miksi naiset savustaisivat pois palstalta miehet jotka ovat ulimiesten kanssa joistain asioista eri mieltä tai sanovat naisista jotain positiivista? Kyllä se on päinvastoin niin että usein olen miettinyt että kehuisin jotain miestä ihan vaan siitä että on hyvällä asenteella, mutta sitten mietin että ihan oikeastiko tässä kiitän miestä normaalista käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mies itse
Miksi naiset savustaisivat pois palstalta miehet jotka ovat ulimiesten kanssa joistain asioista eri mieltä tai sanovat naisista jotain positiivista? Kyllä se on päinvastoin niin että usein olen miettinyt että kehuisin jotain miestä ihan vaan siitä että on hyvällä asenteella, mutta sitten mietin että ihan oikeastiko tässä kiitän miestä normaalista käytöksestä.
Ja tämä siis eri kirjoittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on ihan turha huolestua. Suuri osa nykyisistä sinkkunaisista päätyy kissanaisiksi johonkin hesalaiseen neukkuyksiöön. Niin se vaan menee.
Entä sitten? Elävät ihan onnellisina kissansa kanssa, miten se on pois keneltäkään.
Juu. Ja sitten tuttujen perheiden on pakko käydä moikkaamassa vähän väliä, kun "tuo Tuija on niin yksinäinen".
Naisten pitäisi pariutua siinä pelossa, ettei vaan kaverit kaikkoaisi ja tutut perheet joutuisi käymään moikkaamassa pakosta? "Tuijasta" tulee varmuudella yksinäinen, koska ei ole miestä? eri
Mäkin naurahdin ääneen tolle kommentille. Pientä uhkailun makua ilmassa; jos et kelpuuta minua ja kaltaisiani, niin yksin kuolet ja kissat syö sut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hakkaa ketään tai käytä päihteitä, elättäisin lapseni, mutta nämä on huonoja ominaisuuksia kun täällä lukee kommentteja, joten ei sitten, yksin on parempi.
Huoh ja vielä kerran huoh! Tässäkin on taas yksi näistä vuodesta toiseen vonkuvista miehistä. Toissa viikolla joku teidän tovereista oli jopa saanut huomiota ulkomaalaisilta naisilta ja sekin oli huono asia. Suurimmalla osalle teistä voisi hyvinkin sopia tällainen ulkomaan tuonti vaan jostain syystä tämäkin tuntuu nostavan savuja korvista. Aletaan sitten kyseenalaistamaan, että miksi minä kelpaan tuolle naiselle mutten suomalaiselle? Mua ei haittaa suloiset miehet jos nämä eivät kerta toisensa jälkeen alkaisi sylkemään naisten päälle saadessaan (vihdoinkin!) huomiota naisilta.
Kerta kiellon päälle, menkää vain sinne ulkomaille hakemaan huomiota vaan älkää tulko tänne joka kerta märisemään siitä miksi teillä ei sitten ole menekkiä täällä päässä.
Mistä ihan oikeasti johtuu että MELKEIN kaikki naiset ovat näin katkeria ja ilkeitä?
Mikä tuossa oli katkeraa ja ilkeää? Todettiin vain tapahtunut.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mies itse
Viimeisen viestin kirjoittaja on eri kuin alkuperäisen. Joten päättelyt meni nyt hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin naurahdin ääneen tolle kommentille. Pientä uhkailun makua ilmassa; jos et kelpuuta minua ja kaltaisiani, niin yksin kuolet ja kissat syö sut. :D
Kyllä se on näillä uhkakuvilla hankittava mies. Onkohan missään mitään ikäarviota milloin ne kaverit haihtuu ja ovella alkaa rampata yllätysvieraita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tunnistetaan, että kirjoittaja on mies?
Haukkuu naisia tai muita sorrettuja ryhmiä. Fanittaa Mestaria.
No, feministin tunnistaa ainakin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on näillä uhkakuvilla hankittava mies. Onkohan missään mitään ikäarviota milloin ne kaverit haihtuu ja ovella alkaa rampata yllätysvieraita?
Oisko 30 se raja, täällä on usein toisteltu, että yli kolmekymppiset naiset joutaa romukoppaan. Täytyy alkaa valmistautumaan, ekaksi pitää kai hommata se kissa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää?
Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.
Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.
Miksi?
Jos se on vaan se toksinen feminiinisyys joka vie hapen? :)
Sä alat kuulostaa koko ajan enemmän ja enemmän passiivis-agressiiviselta. eri
Neiti on hyvä ja lukee ihan itse palstaa :D Ties vaikka sinustakin kehkeytyisi kaltaiseni :D
Ymmärrän vallan hyvin tuon Ap'een aloituksen. Tavallaan tämä on sellainen kaatopaikka jossa anonyymiyden turvin puretaan omaa pahaa oloa ja pyritään saamaan mielipahaa aikaiseksi. Joku tuossa aiemmin mainitsikin että sellaiset paikat jossa on rekkautumispakko ovat luonteeltaan ihan jotain muuta koska sieltä lentää pihalle jos ei osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuulu toista kohtaa käyttäytyä.
Esimerkiksi sinäkin olisit jättänyt kommenttisi passiivis-agressiivisesta kirjoittamatta jos tällä palstalla olisi rekkautumispakko. Siinähän olisi ollut vaara että tavallaan joutuisit vastaamaan nickkisi kautta, kantamaan vastuuta omasta nettikäyttäytymisestä.
Neiti on lukenut. Neiti tietää kyllä mistä se johtuu. Neidistä on hyvää vauhtia tulossa aivan samanlainen. Mutta vielä tähän saakka ollut kykenevä näkemään, että sitä sontaa lentää puolin ja toisin. *tuttaa lukea miehiin kohdistettuja, *tuttaa lukea naisiin kohdistettuja. Vain jälkimmäisten kohdalla voin ottaa kantaa osuuko, ja kyllä se välillä aika hyvin käännetään ja väännetään niihin arkoihin paikkoihin osumaan.
Olen rekkautumisesta samaa mieltä. En muuten usko, että olisin jättänyt tuon kommentin kirjoittamatta. Voisin sanoa sen päin naamaakin, ja olla mielelläni väärässä. Kun nyt satut olemaan tunnistettavissa, niin tunnistettavasti olet peräänkuuluttanut aiemminkin sitä vähemmän provosoivaa ja asiatonta kommentointia muilta. Mutta viime aikoina olen nähnyt sinulta kommentteja, joissa vaikutat olevan aiempaa sokeampi näkemään ne heitot, jotka kohdistuvat naisiin.
Mutta mistäs minä tiedänoletko sinä se neiti joka aiemmin kirjoitti, sinähän saatat olla trolli :D Tää on yks sekametelisoppa kun eihän mistään tiedä mitä kukanenkin on kirjoittanut.
Ai, olen heitellyt jotain?! Jos näin niin minä kyllä pystyn perustelemaan omat näkemykseni :)
Sinä et :)
Lue tuo kommenttisi. Miten se eroaa keskiverrosta trollivastauksesta? Tekikö nimimerkillä kirjoittaminen siitä tosiaan asiallisemman kuin mitä se anonyyminä olisi ollut?
Rekisteröity nimimerkki ei tee juuri tunnistettavammaksi. Oikea nimi tekisi - olettaen että se olisi oikea. Anonyymivastaukset hyväksyvällä palstalla voit halutessasi aivan hyvin kirjoittaa osan nimimerkillä, osan anonyymisti.
Tuohon loppuun en viitsi kommentoida. Ei saa ruokkia trollia.
Niin, eihän tuossa ole kuin minun sana etten kirjoittele kuin nickillä ja sillä mennään. Enneminkin vastauksesi kertoo siitä miten sinä toimisit jos sinulla olisi nickname käytössä, ei minun palstakäyttäytymisestä :)
Tavallaan hauskaa kun passiivis-agressiivisuus mainittiin koska eikö tuo anonyymi huutelu ole juuri sitä, eikä huutelu nickin suojista:D
Kirjoittamasi kohta: "Tuohon loppuun en viitsi kommentoida" on ehkä sellaista tekstiä jota käytetään tehokeinona tietyn tyyppisten ihmisten toimesta ;)Jos tuosta toksisesta feminismistä niin esimerkiksi jos otetaan joku aloitus joka tahtoo asettaa miehet kyseenalaiseen valoon pysyy palstalla.
Jos sitä vertaa aloitukseen jossa nainen asetetaan kyseenalaiseen valoon poistetaan.Siihen en ota kantaa onko kumpikaan noista aloituksista aiheellinen tai tarpeellinen, vaan siihen seikkaan miten toteutuu tasa-arvo?
Kuka niitä naisia mollaavia aloituksia poistaa, me miehetkö? Kuka tekee miehiä mollaavia aloituksia, me miehetkö?
Kyllä se pitäisi samat säännöt kaikilla. Edellinen ei ollut kannanotto mollaavien aloitusten puolesta vaan esimerkki miten homma täällä pyörii.
Tarkoitatko, että kun tunnistan mahdolliset porsaanreiät (rekisteröitynyt voi kirjoittaa anonyymistikin halutessaan), olisin itse automaattisesti sellainen? Pitää olla itse jotain, muuten ei voi tiedostaa etteivät kaikki toimi eettisesti oikein?
Tuon mainitsemasi epätasa-arvoisen ketjujen poiston olen huomannut. Todennäköisemmin katoavat naisvihamieliset ketjut. Niin, todennäköisesti miehet eivät poistata naisia mollaavia ketjuja. Todennäköisesti miehet eivät aloita miehiä mollaavia aloituksia. Kuka muuten aloittaa noita naisvihamielisiä ketjuja, joiden olemassaolon itsekin olet tiedostanut? Toisaalta, kun näitä aloituksia lukee, ei aina ole varma mitä sukupuolta se kommentoija on, tai mikä on hänen tarkoituksensa. Tai "vaihtuuko" sukupuoli lennosta, jotta saataisiin vastakkainasettelua ja huuto aikaan.
Tarkoitan sitä että monesti täällä kommentti kertoo enemmän kommentoijasta kuin kommentin kohteesta.
Vallankin äkäisemmistä kommenteista näkee hyökkäävyden sijaan kommentin kirjoittajan sielunmaiseman. Kun on luottamus mennyt ihmisyyteen, muututaan kyyniseksi ja se paistaa läpi.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko 30 se raja, täällä on usein toisteltu, että yli kolmekymppiset naiset joutaa romukoppaan. Täytyy alkaa valmistautumaan, ekaksi pitää kai hommata se kissa.
Selvä, eli mä voin hankkia heti useamman, ja alkaa lähetellä sukulais- ja tuttavaperheille osoitteenmuutoskortteja muuttumattomalla osoitteella. Osaavat sitten perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä höpötä, jossain 35 paikkeilla nainen on parhaimmillaan.
Tosin sinulla ei ole kyllä minuun mahkuja kun tään Hopeaketun mielestä yksi mirri riittää 🙂
Jos on toinen niin se kuiteski vaanii ja loikkaa kynnet ojossa tään pepaan kiinni. Sillä hetkellä sinullakin ensi ajatus että ois pitänyt nuorempi kolli ottaa kun ilmeisesti sydänkohtauksen tai jonkun laakin sai😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mies itse
Helppo sinun on ajatella naisista positiivisesti jos ei-kilttinä olet saanut naisen. Ihan eri asia olisi jos olisi vuosikymmenestä toiseen vaan saanut hyljeksintää ja halveksuntaa naisten taholta.
Ota kylmä kaljatölkki kaapista ja suutele sitä.
Sinccis
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää?
Miksi?
Jos se on vaan se toksinen feminiinisyys joka vie hapen? :)
Sä alat kuulostaa koko ajan enemmän ja enemmän passiivis-agressiiviselta. eri
Neiti on hyvä ja lukee ihan itse palstaa :D Ties vaikka sinustakin kehkeytyisi kaltaiseni :D
Ymmärrän vallan hyvin tuon Ap'een aloituksen. Tavallaan tämä on sellainen kaatopaikka jossa anonyymiyden turvin puretaan omaa pahaa oloa ja pyritään saamaan mielipahaa aikaiseksi. Joku tuossa aiemmin mainitsikin että sellaiset paikat jossa on rekkautumispakko ovat luonteeltaan ihan jotain muuta koska sieltä lentää pihalle jos ei osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuulu toista kohtaa käyttäytyä.
Esimerkiksi sinäkin olisit jättänyt kommenttisi passiivis-agressiivisesta kirjoittamatta jos tällä palstalla olisi rekkautumispakko. Siinähän olisi ollut vaara että tavallaan joutuisit vastaamaan nickkisi kautta, kantamaan vastuuta omasta nettikäyttäytymisestä.
Neiti on lukenut. Neiti tietää kyllä mistä se johtuu. Neidistä on hyvää vauhtia tulossa aivan samanlainen. Mutta vielä tähän saakka ollut kykenevä näkemään, että sitä sontaa lentää puolin ja toisin. *tuttaa lukea miehiin kohdistettuja, *tuttaa lukea naisiin kohdistettuja. Vain jälkimmäisten kohdalla voin ottaa kantaa osuuko, ja kyllä se välillä aika hyvin käännetään ja väännetään niihin arkoihin paikkoihin osumaan.
Olen rekkautumisesta samaa mieltä. En muuten usko, että olisin jättänyt tuon kommentin kirjoittamatta. Voisin sanoa sen päin naamaakin, ja olla mielelläni väärässä. Kun nyt satut olemaan tunnistettavissa, niin tunnistettavasti olet peräänkuuluttanut aiemminkin sitä vähemmän provosoivaa ja asiatonta kommentointia muilta. Mutta viime aikoina olen nähnyt sinulta kommentteja, joissa vaikutat olevan aiempaa sokeampi näkemään ne heitot, jotka kohdistuvat naisiin.
Mutta mistäs minä tiedänoletko sinä se neiti joka aiemmin kirjoitti, sinähän saatat olla trolli :D Tää on yks sekametelisoppa kun eihän mistään tiedä mitä kukanenkin on kirjoittanut.
Ai, olen heitellyt jotain?! Jos näin niin minä kyllä pystyn perustelemaan omat näkemykseni :)
Sinä et :)
Lue tuo kommenttisi. Miten se eroaa keskiverrosta trollivastauksesta? Tekikö nimimerkillä kirjoittaminen siitä tosiaan asiallisemman kuin mitä se anonyyminä olisi ollut?
Rekisteröity nimimerkki ei tee juuri tunnistettavammaksi. Oikea nimi tekisi - olettaen että se olisi oikea. Anonyymivastaukset hyväksyvällä palstalla voit halutessasi aivan hyvin kirjoittaa osan nimimerkillä, osan anonyymisti.
Tuohon loppuun en viitsi kommentoida. Ei saa ruokkia trollia.
Niin, eihän tuossa ole kuin minun sana etten kirjoittele kuin nickillä ja sillä mennään. Enneminkin vastauksesi kertoo siitä miten sinä toimisit jos sinulla olisi nickname käytössä, ei minun palstakäyttäytymisestä :)
Tavallaan hauskaa kun passiivis-agressiivisuus mainittiin koska eikö tuo anonyymi huutelu ole juuri sitä, eikä huutelu nickin suojista:D
Kirjoittamasi kohta: "Tuohon loppuun en viitsi kommentoida" on ehkä sellaista tekstiä jota käytetään tehokeinona tietyn tyyppisten ihmisten toimesta ;)Jos tuosta toksisesta feminismistä niin esimerkiksi jos otetaan joku aloitus joka tahtoo asettaa miehet kyseenalaiseen valoon pysyy palstalla.
Jos sitä vertaa aloitukseen jossa nainen asetetaan kyseenalaiseen valoon poistetaan.Siihen en ota kantaa onko kumpikaan noista aloituksista aiheellinen tai tarpeellinen, vaan siihen seikkaan miten toteutuu tasa-arvo?
Kuka niitä naisia mollaavia aloituksia poistaa, me miehetkö? Kuka tekee miehiä mollaavia aloituksia, me miehetkö?
Kyllä se pitäisi samat säännöt kaikilla. Edellinen ei ollut kannanotto mollaavien aloitusten puolesta vaan esimerkki miten homma täällä pyörii.
Tarkoitatko, että kun tunnistan mahdolliset porsaanreiät (rekisteröitynyt voi kirjoittaa anonyymistikin halutessaan), olisin itse automaattisesti sellainen? Pitää olla itse jotain, muuten ei voi tiedostaa etteivät kaikki toimi eettisesti oikein?
Tuon mainitsemasi epätasa-arvoisen ketjujen poiston olen huomannut. Todennäköisemmin katoavat naisvihamieliset ketjut. Niin, todennäköisesti miehet eivät poistata naisia mollaavia ketjuja. Todennäköisesti miehet eivät aloita miehiä mollaavia aloituksia. Kuka muuten aloittaa noita naisvihamielisiä ketjuja, joiden olemassaolon itsekin olet tiedostanut? Toisaalta, kun näitä aloituksia lukee, ei aina ole varma mitä sukupuolta se kommentoija on, tai mikä on hänen tarkoituksensa. Tai "vaihtuuko" sukupuoli lennosta, jotta saataisiin vastakkainasettelua ja huuto aikaan.
Tarkoitan sitä että monesti täällä kommentti kertoo enemmän kommentoijasta kuin kommentin kohteesta.
Vallankin äkäisemmistä kommenteista näkee hyökkäävyden sijaan kommentin kirjoittajan sielunmaiseman. Kun on luottamus mennyt ihmisyyteen, muututaan kyyniseksi ja se paistaa läpi.
"Enneminkin vastauksesi kertoo siitä miten sinä toimisit jos sinulla olisi nickname käytössä, ei minun palstakäyttäytymisestä :)" - eli tämä ei viitannutkaan suoraan minuun, vaan yleisesti siihen kuinka kommentti kertoo enemmän kommentoijasta?
Äkäisyys ei välttämättä ole kommentoijasta lähtevää, vaan lukijasta. Saman kirjoituksen voi tulkita monella tavalla. Herja muuttuu vttuiluksi. Parhaimmillaan nähnyt oman tekstin herättäneen aivan käsittämättömän vastauksen, kunnes lukenut sen uudelleen, ja tajunnut, että sen voi ymmärtää aivan toisin kuin oli tarkoitettu.
ps. Unohdit muuten kertoa mielipiteesi siitä, kuka naisvihaketjuja aloittaa. Kuka mielestäsi muuten kommentoi niihin naisvihamielisesti?
Meidän kaveripiirissä tätä kundia pidettiin laatumittarina: Jos nainen päätyi tämän kanssa naimaan, ei nainen ollut laatumateriaalia. Ainakaan sen jälkeen, koska tällä kundilla oli jo useimmat ikuisesti pysyvät taudit...