Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mukavat miehet ajetaan pois palstalta?

Vierailija
01.09.2019 |

Osaisiko joku selittää?

Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.

Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.

Miksi?

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät  "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.

Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.

T. mies itse

Tämä. Sano yksikin positiivinen sana naisista ja saat kuulla olevasi valkoritari ja bta-aisuri jne.

Vierailija
42/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tosin lienee trolli. Kuvaus minusta ei voisi olla kauempana totuudesta, ja myös Mies29vjamiettii on yksi palstan harvoja asiallisia kirjoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin homomiehenä on ihan hauska seurata näitä palstan tasoteoreetikkojen ja kiihkofemakkojen peitsentaittoa. Keskimäärin vaikuttaa aika heikkolahjaista olevan porukka av:lla. Mukaanlukien modet.

M40

Vierailija
44/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku selittää?

Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.

Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.

Miksi?

Jos se on vaan se toksinen feminiinisyys joka vie hapen? :)

Sä alat kuulostaa koko ajan enemmän ja enemmän passiivis-agressiiviselta. eri

Neiti on hyvä ja lukee ihan itse palstaa :D  Ties vaikka sinustakin kehkeytyisi kaltaiseni :D

Ymmärrän vallan hyvin tuon Ap'een aloituksen. Tavallaan tämä on sellainen kaatopaikka jossa anonyymiyden turvin puretaan omaa pahaa oloa ja pyritään saamaan mielipahaa aikaiseksi. Joku tuossa aiemmin mainitsikin että sellaiset paikat jossa on rekkautumispakko ovat luonteeltaan ihan jotain muuta koska sieltä lentää pihalle jos ei osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuulu toista kohtaa käyttäytyä.

Esimerkiksi sinäkin olisit jättänyt kommenttisi passiivis-agressiivisesta kirjoittamatta jos tällä palstalla olisi rekkautumispakko. Siinähän olisi ollut vaara että tavallaan joutuisit vastaamaan nickkisi kautta, kantamaan vastuuta omasta nettikäyttäytymisestä. 

Neiti on lukenut. Neiti tietää kyllä mistä se johtuu. Neidistä on hyvää vauhtia tulossa aivan samanlainen. Mutta vielä tähän saakka ollut kykenevä näkemään, että sitä sontaa lentää puolin ja toisin. *tuttaa lukea miehiin kohdistettuja, *tuttaa lukea naisiin kohdistettuja. Vain jälkimmäisten kohdalla voin ottaa kantaa osuuko, ja kyllä se välillä aika hyvin käännetään ja väännetään niihin arkoihin paikkoihin osumaan.

Olen rekkautumisesta samaa mieltä. En muuten usko, että olisin jättänyt tuon kommentin kirjoittamatta. Voisin sanoa sen päin naamaakin, ja olla mielelläni väärässä. Kun nyt satut olemaan tunnistettavissa, niin tunnistettavasti olet peräänkuuluttanut aiemminkin sitä vähemmän provosoivaa ja asiatonta kommentointia muilta. Mutta viime aikoina olen nähnyt sinulta kommentteja, joissa vaikutat olevan aiempaa sokeampi näkemään ne heitot, jotka kohdistuvat naisiin.

Sama havainto höpiksestä, tosin mielestäni on aina kirjoitellut samalla tavalla ja tuo rekkari niin joo alastonmies vihdan kanssa hopeakettuna kertoo jo siitä mitä hyötyä on rekisteröityä, kun voit siltikin olla mitä vain ja soittaa suuta. Eri asia olisi jos vaadittaisiin ihan facen yhdistäminen, jotta pääsee kirjoittamaan.

Vierailija
45/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tulee lähinnä vain käytyä lueskeleen ja pyöritteleen päätä tälle menolle.

Kunnon keskustelut ja hyvät avaukset käyn ihan toisilla foorumeilla, joilla osataan käyttäytyä.

Usein semmosilla joihin joutuu rekisteröitymään, niin häiriköt on helppo siivota, ja kai se vakionimimerkki vähän pistää miettiin mitä kirjoittelee.

Täällä juttelu on vähän sama kun menis hullujenhuoneen kanttiiniin kuunteleen ohikulkevien potilaitten juttuja.

M.32

Näin on mutta mitkä ne muut foorumit on? Itse muutaman seuloneena olen todennut että täysin sama meno.

Siitä rekisteröitymispakosta on hyvä lähtee, ja sitten tiettyihin aiheisiin keskittyvillä foorumeilla on myös usein asiallisempaa menoa.

Mielestäni parhaiten vakipalstoistani netikettiä kunnioitetaan maanpuolustus.net foorumilla, mutta aiheet eivät taida olla ihan perus av lukijan mieleen, vaikka todella laaja-alainen onkin nimestään huolimatta.

Suorastaan virkistävää, kun voi olla erimieltä perusteluineen eikä tulekaan p*skamyrskyä vaan asiallinen vasta-argumentti.

M.32

Vierailija
46/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa meistä asuu pieni k*sipää. Täällä on helppoa räksyttää anonyymisti ja jakaa omaa pahaa oloa. Ei täällä (tai juuri missään foorumeilla) kirjoitettuja juttuja kannata ottaa tosissaan.

47/266 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku selittää?

Miksi?

Neiti on hyvä ja lukee ihan itse palstaa :D  Ties vaikka sinustakin kehkeytyisi kaltaiseni :D

Ymmärrän vallan hyvin tuon Ap'een aloituksen. Tavallaan tämä on sellainen kaatopaikka jossa anonyymiyden turvin puretaan omaa pahaa oloa ja pyritään saamaan mielipahaa aikaiseksi. Joku tuossa aiemmin mainitsikin että sellaiset paikat jossa on rekkautumispakko ovat luonteeltaan ihan jotain muuta koska sieltä lentää pihalle jos ei osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuulu toista kohtaa käyttäytyä.

Esimerkiksi sinäkin olisit jättänyt kommenttisi passiivis-agressiivisesta kirjoittamatta jos tällä palstalla olisi rekkautumispakko. Siinähän olisi ollut vaara että tavallaan joutuisit vastaamaan nickkisi kautta, kantamaan vastuuta omasta nettikäyttäytymisestä. 

Neiti on lukenut. Neiti tietää kyllä mistä se johtuu. Neidistä on hyvää vauhtia tulossa aivan samanlainen. Mutta vielä tähän saakka ollut kykenevä näkemään, että sitä sontaa lentää puolin ja toisin. *tuttaa lukea miehiin kohdistettuja, *tuttaa lukea naisiin kohdistettuja. Vain jälkimmäisten kohdalla voin ottaa kantaa osuuko, ja kyllä se välillä aika hyvin käännetään ja väännetään niihin arkoihin paikkoihin osumaan.

Olen rekkautumisesta samaa mieltä. En muuten usko, että olisin jättänyt tuon kommentin kirjoittamatta. Voisin sanoa sen päin naamaakin, ja olla mielelläni väärässä. Kun nyt satut olemaan tunnistettavissa, niin tunnistettavasti olet peräänkuuluttanut aiemminkin sitä vähemmän provosoivaa ja asiatonta kommentointia muilta. Mutta viime aikoina olen nähnyt sinulta kommentteja, joissa vaikutat olevan aiempaa sokeampi näkemään ne heitot, jotka kohdistuvat naisiin.

Mutta mistäs minä tiedänoletko sinä se neiti joka aiemmin kirjoitti, sinähän saatat olla trolli :D  Tää on yks sekametelisoppa kun eihän mistään tiedä mitä kukanenkin on kirjoittanut.

Ai, olen heitellyt jotain?! Jos näin niin minä kyllä pystyn perustelemaan omat näkemykseni :)

Sinä et :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
48/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Ap tosin lienee trolli. Kuvaus minusta ei voisi olla kauempana totuudesta, ja myös Mies29vjamiettii on yksi palstan harvoja asiallisia kirjoittajia.

Etteköhän liene yksi ja sama tyyppi kirjoitustyylistä päätellen. Totuus teistä, just...

Vierailija
49/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mukavimmat miehet ole juuri niitä jotka ei roiku täällä?

Samat sanat naisista.

Vierailija
50/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän naisista. Mutta valitettava tosiasia on se, että hyvää miestä 90% ei erota kirveelläkään. Aika selkeästi jonon jatkona mennään, vaikka sitä ei itse ymmärretä. Useimmat ovat vähän niin kuin aikuisia lapsia. 

Vierailija
51/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan inhimillistä harmitusta, jos omalla kotisohvalla makaa mörähtelevä ja sarkastinen sohvaperuna.

Vierailija
52/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Kun kaipaa palstalla cringe-huumoria, voi lukea sinun ja mies29:n viestejä.

Jos taas ajattelee ihan aikuisten oikeasti, niin teitä säälisi ihan kamalasti, ellei ajatusmaailmanne olisi niin sairas kuin se nyt on ja ette väkisin työntäisi sitä toisten kurkusta alas.

Toivottavasti uskallatte hakea ja ottaa vastaan apuea, mitä kipeästi tarvitsette.

Vierailija
53/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mukavan miehen osa elämässä noin yleensäkin.

Tämä on kyllä harvinaisen totta, olen vasta nyt havahtinut asiaan. Ennen en ollut todellakaan mukava, vaan jännimmästä jännin. Sitten kyllästyin tuohon elämään ja aloin olemaan leppoisa avulias kaveri, mikä olenkin. Nyt kun olen oma itseni myös naisten seurassa, minua kohdellaan kuin olisin töissä heillä. Avunpyuntöjä satelee ovista ja ikkunoista. En tosin aina auta, mutta usein kyllä. Seksiä ei tipu oikein koskaan, ellen sitten joskus laita jännävaihdetta silmään, ihan kokeilumielessä. Tämän voin myös ihan reilusti yleistää koskemaan valtaosaa naisista. Raha on myös tehokas keino herättää mielenkiintoa. Jotenkin mennyt maku naisiin. Olen ajatellut lopettaa tuon avuliaana olemisen, sillä se ei tee minua enää oikeastaan edes hyvälle mielelle.

Huomasin ihan saman itsekin. Opettelin uudestaan ns. tervettä itsekkyyttä. Minulla menee paremmin kuin koskaan ennen!

-M28

Kyllä apumiehen paikkoja on paljon tarjolla.

Etenkin, jos olet nikkarointi-, tai rakentamistaitoinen saat paljon kutsuja ja mielenkiintoa...taitoosi. 

Tuttavapiirissäni pyörii puolen tusinaa tuollaista naista. Heidän kiinnostuksensa suuntautuu miesten työtaitoihin em. lajeissa.

Miehet ihmisenä sinänsä eivät näitä kiinnosta. Olen huvittuneen seurannut muulien uurastusta vapaa-aikoinaan. Tyypillisesti kun projektit ovat valmiita naisten kiinnostus laimenee. Kunnes seuraava projekti alkaa. 

Vierailija
54/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin luotaantyöntävää, kuin jonkun j*nnämiehen juttuja kuunteleva ja hiuksiaan pyörittelevä aikuinen nainen. Yhhh... Tulee heti sellainen helppo ja vähän vajaa kuva.

Vierailija
55/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku selittää?

Miksi?

Mutta mistäs minä tiedänoletko sinä se neiti joka aiemmin kirjoitti, sinähän saatat olla trolli :D  Tää on yks sekametelisoppa kun eihän mistään tiedä mitä kukanenkin on kirjoittanut.

Ai, olen heitellyt jotain?! Jos näin niin minä kyllä pystyn perustelemaan omat näkemykseni :)

Sinä et :)

Lue tuo kommenttisi. Miten se eroaa keskiverrosta trollivastauksesta? Tekikö nimimerkillä kirjoittaminen siitä tosiaan asiallisemman kuin mitä se anonyyminä olisi ollut?

Rekisteröity nimimerkki ei tee juuri tunnistettavammaksi. Oikea nimi tekisi - olettaen että se olisi oikea. Anonyymivastaukset hyväksyvällä palstalla voit halutessasi aivan hyvin kirjoittaa osan nimimerkillä, osan anonyymisti.

Tuohon loppuun en viitsi kommentoida. Ei saa ruokkia trollia.

Vierailija
56/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palsta on opettanut minulle, että naiset nyt vain tykkäävät olla alistettuja + nyrkin ja hellan välissä.

Kiitos siitä! Nykyään p*llua riittää! Olen lopettanut turhan "kiltteyden" ja olen vain pelkkä mulkku. Mutta mulkku, joka saa p*llua!

Siis ihan oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat oppineet asioita av:lta? Palsta on opettanut ja nyt pyyhkii hyvin?

En usko. Trollaat vaan.

Vierailija
57/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät  "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.

Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.

T. mies itse

Helppo sinun on ajatella naisista positiivisesti jos ei-kilttinä olet saanut naisen. Ihan eri asia olisi jos olisi vuosikymmenestä toiseen vaan saanut hyljeksintää ja halveksuntaa naisten taholta.

Miksi aloit väittämään heti mukavaa miestä ei-kiltiksi? Kiltit ihmiset eivät dissaa muita edes tuntematta näitä. Sinä kuulut selvästikin ilkeisiin miehiin.

Vierailija
58/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mukavista miehistä ei erota, onko kyseessä mies vai nainen, ellei hän sitä erikseen mainitse.

Vierailija
59/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku selittää?

Miksi?

Sama havainto höpiksestä, tosin mielestäni on aina kirjoitellut samalla tavalla ja tuo rekkari niin joo alastonmies vihdan kanssa hopeakettuna kertoo jo siitä mitä hyötyä on rekisteröityä, kun voit siltikin olla mitä vain ja soittaa suuta. Eri asia olisi jos vaadittaisiin ihan facen yhdistäminen, jotta pääsee kirjoittamaan.

Mä oon haaskannut täällä aikaani vasta muutaman kuukauden, luulin ensin että tyyppi taistelee tuulimyllyjä vastaan tasapuolisesti. Viime aikoina alkanut tajuta ettei se välttämättä ihan niin tasapuolista taistelua olekaan.

Vierailija
60/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mukavan miehen osa elämässä noin yleensäkin.

Tämä on kyllä harvinaisen totta, olen vasta nyt havahtinut asiaan. Ennen en ollut todellakaan mukava, vaan jännimmästä jännin. Sitten kyllästyin tuohon elämään ja aloin olemaan leppoisa avulias kaveri, mikä olenkin. Nyt kun olen oma itseni myös naisten seurassa, minua kohdellaan kuin olisin töissä heillä. Avunpyuntöjä satelee ovista ja ikkunoista. En tosin aina auta, mutta usein kyllä. Seksiä ei tipu oikein koskaan, ellen sitten joskus laita jännävaihdetta silmään, ihan kokeilumielessä. Tämän voin myös ihan reilusti yleistää koskemaan valtaosaa naisista. Raha on myös tehokas keino herättää mielenkiintoa. Jotenkin mennyt maku naisiin. Olen ajatellut lopettaa tuon avuliaana olemisen, sillä se ei tee minua enää oikeastaan edes hyvälle mielelle.

Huomasin ihan saman itsekin. Opettelin uudestaan ns. tervettä itsekkyyttä. Minulla menee paremmin kuin koskaan ennen!

-M28

Kyllä apumiehen paikkoja on paljon tarjolla.

Etenkin, jos olet nikkarointi-, tai rakentamistaitoinen saat paljon kutsuja ja mielenkiintoa...taitoosi. 

Tuttavapiirissäni pyörii puolen tusinaa tuollaista naista. Heidän kiinnostuksensa suuntautuu miesten työtaitoihin em. lajeissa.

Miehet ihmisenä sinänsä eivät näitä kiinnosta. Olen huvittuneen seurannut muulien uurastusta vapaa-aikoinaan. Tyypillisesti kun projektit ovat valmiita naisten kiinnostus laimenee. Kunnes seuraava projekti alkaa. 

Mielenkiintoinen ajatusmalli, jota en ole muuliudeksi osannut tulkita. Itse pyytänyt apua miespuolisilta kavereilta, mutta myös auttanut heitä. Tältä palstalta tosin on "oppinut", ettei miehet halua naisista kavereita kun miehet on siinä parempia. Nähdäänkö vastavuoroinen auttaminen siis turhana, ja avunpyynnöt pitäisi osoittaa vain miehille, joista on kiinnostunut joko kertanumerona tai parisuhdemielessä? eri