Miksi mukavat miehet ajetaan pois palstalta?
Osaisiko joku selittää?
Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.
Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.
Miksi?
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
K*lttimiehet ovat irl kilttejä vain koska eivät ole savuttaneet elämässään sellaista valta-asemaa jossa voisivat näyttää todellisen luonteensa. Täällä palstalla nimettömänä ulistessa se oikea karva paljastuu. Siitä on kiltteys kaukana!
M.32
Kyseessä on siis vain kommunikaatio-ongelma? Jos k–mies olisi avoin sen kanssa miten haluaa naisia kohdella niin hän saisi naisen?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää?
Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.
Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.
Miksi?
Jos se on vaan se toksinen feminiinisyys joka vie hapen? :)
Sä alat kuulostaa koko ajan enemmän ja enemmän passiivis-agressiiviselta. eri
Vierailija kirjoitti:
Se on mukavan miehen osa elämässä noin yleensäkin.
Tämä on kyllä harvinaisen totta, olen vasta nyt havahtinut asiaan. Ennen en ollut todellakaan mukava, vaan jännimmästä jännin. Sitten kyllästyin tuohon elämään ja aloin olemaan leppoisa avulias kaveri, mikä olenkin. Nyt kun olen oma itseni myös naisten seurassa, minua kohdellaan kuin olisin töissä heillä. Avunpyuntöjä satelee ovista ja ikkunoista. En tosin aina auta, mutta usein kyllä. Seksiä ei tipu oikein koskaan, ellen sitten joskus laita jännävaihdetta silmään, ihan kokeilumielessä. Tämän voin myös ihan reilusti yleistää koskemaan valtaosaa naisista. Raha on myös tehokas keino herättää mielenkiintoa. Jotenkin mennyt maku naisiin. Olen ajatellut lopettaa tuon avuliaana olemisen, sillä se ei tee minua enää oikeastaan edes hyvälle mielelle.
Toksinen feminiinisyys on lähin synonyymi avmammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä harvinaisen totta, olen vasta nyt havahtinut asiaan. Ennen en ollut todellakaan mukava, vaan jännimmästä jännin. Sitten kyllästyin tuohon elämään ja aloin olemaan leppoisa avulias kaveri, mikä olenkin. Nyt kun olen oma itseni myös naisten seurassa, minua kohdellaan kuin olisin töissä heillä. Avunpyuntöjä satelee ovista ja ikkunoista. En tosin aina auta, mutta usein kyllä. Seksiä ei tipu oikein koskaan, ellen sitten joskus laita jännävaihdetta silmään, ihan kokeilumielessä. Tämän voin myös ihan reilusti yleistää koskemaan valtaosaa naisista. Raha on myös tehokas keino herättää mielenkiintoa. Jotenkin mennyt maku naisiin. Olen ajatellut lopettaa tuon avuliaana olemisen, sillä se ei tee minua enää oikeastaan edes hyvälle mielelle.
Missä sä tapaat laumoittain naisia, jotka sitten esittää näitä avunpyyntöjä? Ja pitäiskö heidän olla tarjoamassa irtoseksiä vai parisuhdetta? Samat naisetko sitä on tyrkyttämässä jos on jännävaihde silmässä? eri
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pitäisi ajaa pois palstalta.
Miksi? Onko sinulla jotain koko sukupuolta vastaan? Onko tohtorille aika jo plakkarissa?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää?
Miksi?
Neiti on hyvä ja lukee ihan itse palstaa :D Ties vaikka sinustakin kehkeytyisi kaltaiseni :D
Ymmärrän vallan hyvin tuon Ap'een aloituksen. Tavallaan tämä on sellainen kaatopaikka jossa anonyymiyden turvin puretaan omaa pahaa oloa ja pyritään saamaan mielipahaa aikaiseksi. Joku tuossa aiemmin mainitsikin että sellaiset paikat jossa on rekkautumispakko ovat luonteeltaan ihan jotain muuta koska sieltä lentää pihalle jos ei osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuulu toista kohtaa käyttäytyä.
Esimerkiksi sinäkin olisit jättänyt kommenttisi passiivis-agressiivisesta kirjoittamatta jos tällä palstalla olisi rekkautumispakko. Siinähän olisi ollut vaara että tavallaan joutuisit vastaamaan nickkisi kautta, kantamaan vastuuta omasta nettikäyttäytymisestä.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Pari provokommenttia väliin ja kohta on loanheitto taas käynnissä...
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee lähinnä vain käytyä lueskeleen ja pyöritteleen päätä tälle menolle.
Kunnon keskustelut ja hyvät avaukset käyn ihan toisilla foorumeilla, joilla osataan käyttäytyä.
Usein semmosilla joihin joutuu rekisteröitymään, niin häiriköt on helppo siivota, ja kai se vakionimimerkki vähän pistää miettiin mitä kirjoittelee.
Täällä juttelu on vähän sama kun menis hullujenhuoneen kanttiiniin kuunteleen ohikulkevien potilaitten juttuja.
M.32
Näin on mutta mitkä ne muut foorumit on? Itse muutaman seuloneena olen todennut että täysin sama meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä tapaat laumoittain naisia, jotka sitten esittää näitä avunpyyntöjä? Ja pitäiskö heidän olla tarjoamassa irtoseksiä vai parisuhdetta? Samat naisetko sitä on tyrkyttämässä jos on jännävaihde silmässä? eri
Esim töissä. En edes viitsi alkaa vänkäämään kanssasi, vakutat vihaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tunnistetaan, että kirjoittaja on mies?
Tai että ilkkuja on nainen? Joskus sukupuolen tunnistaa sanastosta, joskus tyylistä, mutta mehän emme kaikki ole rikoslingvistejä.
Enkä käsitä miten ketään voisi täältä pois ajaa, tämähän on avoin foorumi. Ylläpito voi toki estää häiriköt.
Eniten minua täältä ajaa pois mode.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ihan saman itsekin. Opettelin uudestaan ns. tervettä itsekkyyttä. Minulla menee paremmin kuin koskaan ennen!
-M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pitäisi ajaa pois palstalta.
Miksi? Onko sinulla jotain koko sukupuolta vastaan? Onko tohtorille aika jo plakkarissa?
Useimmat lääkärit ovat ihan vain lisensiaatteja. Suurin osa tohtoreista ei ole lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ihan saman itsekin. Opettelin uudestaan ns. tervettä itsekkyyttä. Minulla menee paremmin kuin koskaan ennen!
-M28
Itse ajattelin vallitsevan ilmapiirin vuoksi olla auttamatta jos siitä ei makseta ihan rahalla. Näinä voimaantumisen aikoina jokaisen tulisi opetella asioita ihan itse.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää?
Miksi?
Neiti on hyvä ja lukee ihan itse palstaa :D Ties vaikka sinustakin kehkeytyisi kaltaiseni :D
Ymmärrän vallan hyvin tuon Ap'een aloituksen. Tavallaan tämä on sellainen kaatopaikka jossa anonyymiyden turvin puretaan omaa pahaa oloa ja pyritään saamaan mielipahaa aikaiseksi. Joku tuossa aiemmin mainitsikin että sellaiset paikat jossa on rekkautumispakko ovat luonteeltaan ihan jotain muuta koska sieltä lentää pihalle jos ei osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuulu toista kohtaa käyttäytyä.
Esimerkiksi sinäkin olisit jättänyt kommenttisi passiivis-agressiivisesta kirjoittamatta jos tällä palstalla olisi rekkautumispakko. Siinähän olisi ollut vaara että tavallaan joutuisit vastaamaan nickkisi kautta, kantamaan vastuuta omasta nettikäyttäytymisestä.
Neiti on lukenut. Neiti tietää kyllä mistä se johtuu. Neidistä on hyvää vauhtia tulossa aivan samanlainen. Mutta vielä tähän saakka ollut kykenevä näkemään, että sitä sontaa lentää puolin ja toisin. *tuttaa lukea miehiin kohdistettuja, *tuttaa lukea naisiin kohdistettuja. Vain jälkimmäisten kohdalla voin ottaa kantaa osuuko, ja kyllä se välillä aika hyvin käännetään ja väännetään niihin arkoihin paikkoihin osumaan.
Olen rekkautumisesta samaa mieltä. En muuten usko, että olisin jättänyt tuon kommentin kirjoittamatta. Voisin sanoa sen päin naamaakin, ja olla mielelläni väärässä. Kun nyt satut olemaan tunnistettavissa, niin tunnistettavasti olet peräänkuuluttanut aiemminkin sitä vähemmän provosoivaa ja asiatonta kommentointia muilta. Mutta viime aikoina olen nähnyt sinulta kommentteja, joissa vaikutat olevan aiempaa sokeampi näkemään ne heitot, jotka kohdistuvat naisiin.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää?
Miksi?
Jos täällä olisi rekkari pakko, niin ei täällä olisi kävijöitä, se miksi täällä on kävijöitä perustuu juuri siihen että rekkari pakkoa ei ole, on tämä kuitenkin niin ala-arvoinen paikka että vaatisi jo sitoutumista moinen, joten harvempi sitoutuisi.
Haluisin kyllä kuulla vielä niistä muista palstoista, joissa muka on tasokkaammat jutut? Itse kun en ole löytänyt yhtäkään. Edes facen ryhmät joissa omalla nimillään keskustellaan harvemmin pysyvät tasokkaana tai ainakaan millaisena minä pidän tasokasta keskustelua.
-välikommentoija
Vierailija kirjoitti:
K*lttimiehet ovat irl kilttejä vain koska eivät ole savuttaneet elämässään sellaista valta-asemaa jossa voisivat näyttää todellisen luonteensa. Täällä palstalla nimettömänä ulistessa se oikea karva paljastuu. Siitä on kiltteys kaukana!
M.32
Taidat olla naisten veroinen ajatusten lukija kun tiedät millaisia k.lttimiehet "kuitenkin olisivat" jos pääsisivät valta-asemaan?
Sikäli kyllä osut oikeaan että naiset kunnioittavat miehessä ensisijaisesti yhtä asiaa: voimaa ja valtaa.
Maailmassa on k.lttejä ja ei-k.lttejä naisettomia miehiä. Mutta jokaisella valtaa omaavalla miehellä riittää naisia, on tämä sitten hyväntekeväisyysjärjestön, huumehörhörockbändin, diktatuurin tai itsemurhakultin johtaja. lapsiin sekaantuminenkaan ei ole este tai edes hidaste, kuten parikin kuuluisuutta voisi kertoa.
Naiset, ja kaltaisesi naisten tahtoon mukautuvat betamiehet, halveksuvat heikkoja miehiä joilla ei ole valtaa. Näiden miesten on kuitenkin oltava sisältä pahoja, koska muuten naiset joutuisivat myöntämään ettei kyse ole inhosta pahuutta vaan heikkoutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mukavimmat miehet ole juuri niitä jotka ei roiku täällä?
Tuokin kertoo ennakkoasenteesta. Oletat jo valmiiksi tuntemattomista miehistä, minkälaisia he ovat, ja että nurmi olisi vihreämpää jossain muualla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-