Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko selviäväni iltaan asti ilman viinaa

Vierailija
18.08.2023 |

Pitäisi lähteä hakemaan kaupasta, mutta en jaksa nousta vielä sohvalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos hakeudut päivystykseen ja kysyt sieltä neuvoja? 

Vierailija
2/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Olen tyytyväinen elämäntapaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin tekee mieli ryypätä, niin sellaisia ei sairaalan tai tk:n päivystyksissä hoideta.

Päihdepäivystykseen ja -hoitoon on oma päivystyksensä, ja sinne voi myös saada kiireettömän ajan. Samalla on myös olemassa AA:n palaverit ja auttavat puhelimet.

Vierailija
4/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin tekee mieli ryypätä, niin sellaisia ei sairaalan tai tk:n päivystyksissä hoideta.

Päihdepäivystykseen ja -hoitoon on oma päivystyksensä, ja sinne voi myös saada kiireettömän ajan. Samalla on myös olemassa AA:n palaverit ja auttavat puhelimet.

No kyllä mielisairaaloiden päihdevieroitusosastolle voivat kiireellisilläkin lähetteillä laittaa, jos jollakin on painava tarve päästä katkolle ja ei enää arjessaan tai elämässään pärjää muuta kuin juo päivästä päivään. Hankalaa on sellaisen avun saaminen, mutta monet saa sitä apua, koska nekin osastot on täynnä. 

Vierailija
5/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta enemmän kerralla, niin ei pääse loppumaan.

Vierailija
6/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi neuvoa koska luovuin sohvasta kauan sitten. Mitä tulee iltaan, niin miettisin vaikka ensi viikon iltaa.

Krapula on yleensä mainio kannustin selvitä pitkäkin aika ilman viinaa.

Ps. En laske siidereitä, oluita ja mietoja viinaksi. 40% niin puhutaan viinasta.

Vierailija
7/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ihme raivoraittiita. Minulla on kesäloma ja nyt perjantaina varsinkin on kiva ryypätä. Tilillä paljon rahaa, ja normaali arkiaskareet hoituvat normaalisti. Ryyppään koko loman ja sitten taas korkki kiinni.

-ap

Vierailija
8/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon selviytyväni oikein hyvin ilman viinaa viikkoja, kuukausia, jopa vuosia.

Vierailija
9/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ihme raivoraittiita. Minulla on kesäloma ja nyt perjantaina varsinkin on kiva ryypätä. Tilillä paljon rahaa, ja normaali arkiaskareet hoituvat normaalisti. Ryyppään koko loman ja sitten taas korkki kiinni.

-ap

Aivan sama. Ota taksi ja hae viinaa äläkä täällä pärise, jos kerran janottaa ja rahaa on. Veikkaan, että ensi viikolla rahaa ei enää niin paljon olekaan.

Vierailija
10/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon lasti että riittää vielä maanantaiaamuksikin. Niin kauan on jutava, kun se maistuu ja on juomatonta viinaa omassa kiintiössä.

Vierailija
11/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytväinen elämän tapaasi?Mitä valitat tai pohdit täällä sitten haetko viinaa tai et?Olet siis elämän tapasi takia yksin ja ainoa ystävä tämä sivusto?

Vierailija
12/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytväinen elämän tapaasi?Mitä valitat tai pohdit täällä sitten haetko viinaa tai et?Olet siis elämän tapasi takia yksin ja ainoa ystävä tämä sivusto?

En pidä muista ihmisistä. Silloin tällöin käyn maksullisissa vaan. Töissä näkee tarpeeksi loman loputtua ihmisiä, ja kauppareissuilla. Haaveilen muuttamisesta eräänä pöivänä tyynenmeren autiosaarelle, jonne otan loputtoman rommi ja tupakkivaraston mukaan.

-ap

Vierailija
13/13 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän hakee digitaalista ryyppyremmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi