Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...
Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.
Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.
Kommentit (19301)
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Zoologistit tulivat! Pakettia avatessa joku tuoksui jo voimakkaasti, mutten kykene erottelemaan mille se tuoksuu. Jännittää! Testasin Squidia miehen iholle, koska tulin itse harmillisesti jo iltakylvystä ja olen pelkuri :D Sen sijaan typeränä ajattelin että Moth sopii yötunnelmaan erinomaisesti... No, mikäli koipallot nyt unettavat. Hyvin voimakas kamferin tuoksu näin alkuun, katsotaan miten kehittyy.
Squid (mikä väri, ah!) tuoksui mielestäni pihkalle tai tervattu puu, joka tapauksessa mieleeni tuli laivan kansi. On paljon kevyempi kuin olin kuvitellut (no, tässä kamferihajupallossa pyöriessä kaikki varmaan on kevyttä). Tuoksu häviää miehen ihon ominaistuoksuun herkästi, pitänee testata omalla iholla huomenna. Miehen mielestä se on mausteinen, eikä ole tervaa nähnytkään. Koen sen suolaisena tuoksuna itse. Ehdottomasti merimaisema, mutta en ole vielä päässyt selville että millainen meri. Alkaa taipumaan nyt kehityttyään synkkään mereen. Ei ollenkaan huonosti kuvattu että H.P. Lovecraftmäiseen jopa, mutta synkkään mereen vanhalla puualuksella tässä seilataan. Hassua että jos ajattelee tuoksua kehittyvänä tai lineaarisena, ei Squid ei niinkään kehity vaan se, hmmm, ohjaa sitä laivaa mieleisilleen vesille.
Mies testasi Beaveria toiseen käteensä ja hän koki sen metsäisenä tuoksuna, minä taas koen sen märän eläimen tuoksuna. Voin hyvin kuvitella että märän majavan perskarvat tuoksuvat tuolle. Mies tykkäsi. En kokenut tämän muuttunavan nyt 30-40min aikana mihinkään
Kamferipallossa tuoksu kehittyy johonkin utuiseen ja pehmeään, liekö aivot jotka sulavat. Tämä on muuten ensimmäinen hajuvesi josta koira ei selvästi pidä. Laitoin siis yhden varovaisen ruiskauksen, mutta ilmeisesti olisi pitänyt tähdätä puolikkaaseen. Kumpikaan miehen laittama ruiskaus Squidia tai Beaveria eivät olleet lähellekään näin voimakkaita. Tuntuu että keuhkot huutaa hoosiannaa jos vielä haistelen tuota rannetta! No, mutta täytyihän tuon nyt vähän avata noita kiukuttelevia poskionteloita... Luulen että käyn pesulla ja testaan paremmalla onnella - ja puolikkaalla suihkauksella joku toinen päivä.
Jatkoa - eli ei lähtenyt pesulla kaikki vaikka koitin, ruiskautin toiseen ranteeseen sitten innoissani vielä yhtä tänään - Hummingbirdiä. Ja voi WAU! Ihanan pehmeän unelmankevyt hunajainen ja jollain tapaa sellainen, ei kukkamainen, mutta ehkä siitepölymäinen (siis hyvässä hengessä) tuoksu... Olin kuvitellut että minä ja hunaja emme tule toimeen ollenkaan, kiitos Jean Paul Gaultierin Scandal by Night-gaten jälkeen, mutta tämä... Siis Huh! Jalat meinaa mennä alta! (Tai sitten se on vielä ne kamferihenkäykset). Sellainen ihana kesäinen villikukkaketo auringonpaisteessa, vieläpä saan jotain mielleyhtymiä lapsuuden matkusteluihin etelässä.
Muita testattavia tulivat Camel, Rhino, ja Elephant. Mutta ne jäävät toiselle päivälle. Itseni tuntien heti huomiselle :DSiis kahta (tai kolmea) Z:aa kerralla? Ei sinulta ainakaan rohkeutta puutu :D Ne ovat kyllä ansainneet yksityisnäytöksen, pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Ja se kesto...! :) - Mun koipallot ovat syksyboksissa, jossa on nyt backup Lovecraftin lonkeroista. Siinä on pohjatuoksu kohdallaan, saatkohan nenän irti miehestä....? (Tarvitseeko saada? :D)
Mulle se meri on pohjoisen meri, Jäämeri....jospa taas kesällä, toivon.
Olin yhtä ajatellut itselleni ja yhtä miehelle, mutta mies ei ollut moksiskaan ja laittoi toistakin eläintä :D Itselläni meni pesuksi kamferipallo ja Hummingbird pääsi tilalle. Tämä Hummingbird on huumaava. Ei sillä tavalla roofie-huumaava kuin tuo kamferipallo, vaan huumaavaa sinfoniaa. En kykene erottamaan mitään muuta kuin sen hunajan ja lämpimyyden mutta haistan siellä niiin paljon muutakin! Koipallo on nyt pesun jälkeen paljon siedettävämpi ja antaa itsestään vähän enemmän, eli annostuksen täytyy olla seuraavalla kerralla kunnolla kohdillaan!
Squid on minullekin joku kylmä pohjoisen meri. Ei mikään trooppinen. No, ehkä Atlantti myrskykaudella, mutta kun se tuoksu ei tuoksu myrskylle. Vaan lahoamiselle ja unohdetulle.Onko tarhassasi Bee? Pitäisit varmasti myös siitä, sekin on enemmän siitepölyä kuin hunajaa....ehkä mettä, vähemmän makeaa. (Scandal by Nightin kuvauksesi tukehdutti melkein lukijankin, huh.) Been nuoteissa mainitaan hunajakenno, ja kun muistelen vuosien takaisia kynttiläluomuksiani, niin tottavie, samalta tuoksuu....ja aurinkoiselta kesäpäivältä piknikillä.
Odotan mitä pidät Elephantin kookoksesta, minusta se on valloittava, enkä yleensä ole lainkaan kookosihmisiä. Näissä on sitä jotain, monessakin. :)
Beetä ei ole kun sitä hunajaa pelkäsin. Nyt on pakko laittaa seuraavaan tilaukseen se (koska t.rexiä ei nyt saanut). Oih, kookos on minulle ihana taidan testata tuota Elephantia heti aamusta huomenna! Kerron sitten miten hyvin kestivät nämä illan testit iholla!
Nyt tuli tilattua sellainen kasarituoksu Notinolta että huh huh! Siis hyvässä mielessä :)
Mieskin oli sitä mieltä että herkullinen ja sopivan makea on, eikä haiskahda nykytuoksuille eli sellaisille joilta joka toinen ostoskeskuksessa vastaan tuleva nainen käyttää. Mieheni ei tuntenut siis tätä tuoksua entuudestaan, minulla tai kellään.
Kyseessä siis Rumba, 1989. Vanha suosikkini teiniajoilta! Hinta 26.90 eur Notinolla ja 100 ml pullo. Ai että mitä nostalgiatunnetta. Ensin haistelin että hetki vaan onko edes sama tuoksu, mutta 10 minuutin jälkeen muuttui eli se lievä "maskuliininen alkuluumu" lähti pois ja aivan ihana sydäntuoksu leijailee ranteessa ja paranee vain, kestänyt 3 tuntia jo! Nykyistä valmistaa Ted Lapidus, aiempiaa silloin lanseerausaikoina Balenciaga, mutta tämä on mielestäni aivan saman tuoksuinen mitä oli 1989 ja 90-luvulla eli eivät ole muuttaneet koostumuksia. Kerrankin näin. :)
Fragrantica kertoo näin: "Rumba was launched in 1989. The nose behind this fragrance is Jean-Claude Ellena. Top notes are Plum, Peach, Mirabelle, Orange Blossom, Bergamot, Basil and Raspberry; middle notes are Honey, Marigold, Carnation, Tuberose, Heliotrope, Jasmine, Gardenia, Rose, Magnolia, Orchid and Lily-of-the-Valley; base notes are Leather, Oakmoss, Plum, Ambergris, Sandalwood, Musk, Styrax, Patchouli, Tonka Bean, Vanilla and Cedar".
Nykyiset luumutuoksut menee todella pistävän ja maskuliinisen hajuisiksi iholla, osa sellaisen märän ulkoa tulevan koiran hajuiseksi jopa, mutta tämä tosiaan ainoa tuoksu jossa luumu toimii, varmaan siksi koska se miellyttävä Mirabelle-luumu tasoittaa sinistä luumua ja koska runsaat kukat ja vanilja sekä tonka tuovat makeutta. Ihanan runsas, sykkivä, herkullinen tuoksu kertakaikkiaan. Kuin lämmin eksoottinen lomakohde pullossa, ilman mitään teennäisiä "aurinkovoide-kookoksia" tai vastaavaa. Santelipuu on naisellinen myös, ei tuo maskuliinisuutta kehiin.
Kasarituoksuille tyypillistä on tämä että tuoksussa keskitytään enemmän sydäntuoksuun eikä päällekäyvään "sekavaan" ensituoksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki. parfyymi-klikkaus sivustolla on paljon minikokoisia ja halpoja tuoksuja. Valitset hajuvesisivun lajittelutavaksi: "Hinta (alhaisesta korkeaan)"
Siellä on Green Tea Mimosat, Yardleyt, Brit, Britney, Jaipur, Bottega Veneta, Agent Provocateur etc. paljon esim. 7,5 ml pulloja ja rollereita.
Menin selailemaan ja ärsyynnyin: Katie Pricella on voidemainen parfyymi ihanassa sydämenmuotoisessa rasiassa. 1. Tykkään voideversioista 2. Sydämenmuotoinen rasia! 3. En voi sietää kyseistä julkkista
Argh.
Weetee-muovinukke Katie "Jordan" Price tuskin on sitä suunnitellut itse, lätkäissyt vaan tuotteelle nimensä, joten osta pois :D
Onpa ihana lukea tuoksutestailuistanne ja uutuuksien kokeilemisia. Minulle tuli tänään myös Notinolta paketti ja ajattelinpa näin suihkun jälkeen laittaa testiin Robert Piguetin Mademoisellen.
En tiedä, mitä oikein odotin, mutta en ainakaan tätä. Aivan pikkiriikkinen suihkauksen aavistus, ja koko huone tuoksuu. Jopa on voimakas!
Pahoin pelkään, että tämä ei ole mun juttu. Tässä on jotain sellaista joka aiheuttaa päänsärkyä. Mikähän se on? Varmaan liikaa valkoisia kukkia? Onko teillä kellään tätä?
Eräs vanha ja ihana, nyt jo edesmennyt sukulaiseni käytti varmaan tätä aikanaan. Tuli niin vahva flashback hänestä.
Vaan nyt on mentävä pesemään ranteet. Jopa oli kokemus.
Nude-addikti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Zoologistit tulivat! Pakettia avatessa joku tuoksui jo voimakkaasti, mutten kykene erottelemaan mille se tuoksuu. Jännittää! Testasin Squidia miehen iholle, koska tulin itse harmillisesti jo iltakylvystä ja olen pelkuri :D Sen sijaan typeränä ajattelin että Moth sopii yötunnelmaan erinomaisesti... No, mikäli koipallot nyt unettavat. Hyvin voimakas kamferin tuoksu näin alkuun, katsotaan miten kehittyy.
Squid (mikä väri, ah!) tuoksui mielestäni pihkalle tai tervattu puu, joka tapauksessa mieleeni tuli laivan kansi. On paljon kevyempi kuin olin kuvitellut (no, tässä kamferihajupallossa pyöriessä kaikki varmaan on kevyttä). Tuoksu häviää miehen ihon ominaistuoksuun herkästi, pitänee testata omalla iholla huomenna. Miehen mielestä se on mausteinen, eikä ole tervaa nähnytkään. Koen sen suolaisena tuoksuna itse. Ehdottomasti merimaisema, mutta en ole vielä päässyt selville että millainen meri. Alkaa taipumaan nyt kehityttyään synkkään mereen. Ei ollenkaan huonosti kuvattu että H.P. Lovecraftmäiseen jopa, mutta synkkään mereen vanhalla puualuksella tässä seilataan. Hassua että jos ajattelee tuoksua kehittyvänä tai lineaarisena, ei Squid ei niinkään kehity vaan se, hmmm, ohjaa sitä laivaa mieleisilleen vesille.
Mies testasi Beaveria toiseen käteensä ja hän koki sen metsäisenä tuoksuna, minä taas koen sen märän eläimen tuoksuna. Voin hyvin kuvitella että märän majavan perskarvat tuoksuvat tuolle. Mies tykkäsi. En kokenut tämän muuttunavan nyt 30-40min aikana mihinkään
Kamferipallossa tuoksu kehittyy johonkin utuiseen ja pehmeään, liekö aivot jotka sulavat. Tämä on muuten ensimmäinen hajuvesi josta koira ei selvästi pidä. Laitoin siis yhden varovaisen ruiskauksen, mutta ilmeisesti olisi pitänyt tähdätä puolikkaaseen. Kumpikaan miehen laittama ruiskaus Squidia tai Beaveria eivät olleet lähellekään näin voimakkaita. Tuntuu että keuhkot huutaa hoosiannaa jos vielä haistelen tuota rannetta! No, mutta täytyihän tuon nyt vähän avata noita kiukuttelevia poskionteloita... Luulen että käyn pesulla ja testaan paremmalla onnella - ja puolikkaalla suihkauksella joku toinen päivä.
Jatkoa - eli ei lähtenyt pesulla kaikki vaikka koitin, ruiskautin toiseen ranteeseen sitten innoissani vielä yhtä tänään - Hummingbirdiä. Ja voi WAU! Ihanan pehmeän unelmankevyt hunajainen ja jollain tapaa sellainen, ei kukkamainen, mutta ehkä siitepölymäinen (siis hyvässä hengessä) tuoksu... Olin kuvitellut että minä ja hunaja emme tule toimeen ollenkaan, kiitos Jean Paul Gaultierin Scandal by Night-gaten jälkeen, mutta tämä... Siis Huh! Jalat meinaa mennä alta! (Tai sitten se on vielä ne kamferihenkäykset). Sellainen ihana kesäinen villikukkaketo auringonpaisteessa, vieläpä saan jotain mielleyhtymiä lapsuuden matkusteluihin etelässä.
Muita testattavia tulivat Camel, Rhino, ja Elephant. Mutta ne jäävät toiselle päivälle. Itseni tuntien heti huomiselle :DMistä tilasit, minkä kokoiset näytteet?
MoodScentBarista tilasin 1ml näytteitä. Pullot on täytetty piripintaan. Koska itse dekantoivat tuolla paikanpäällä ei mukaan siis tullut näitä kansia mitä yleensä tulee suoraan jos tuottajalta tilaa. Hinta oli kuitenkin sen verran huokea, että oliko posteineen alle 16e. Viime tiistaina tilasin, eli alle 7vrk suoriutuivat!
Mä en löydä sivun tilausohjeita kuin puolaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Muita testattavia tulivat Camel, Rhino, ja Elephant. Mutta ne jäävät toiselle päivälle. Itseni tuntien heti huomiselle :DMistä tilasit, minkä kokoiset näytteet?
MoodScentBarista tilasin 1ml näytteitä. Pullot on täytetty piripintaan. Koska itse dekantoivat tuolla paikanpäällä ei mukaan siis tullut näitä kansia mitä yleensä tulee suoraan jos tuottajalta tilaa. Hinta oli kuitenkin sen verran huokea, että oliko posteineen alle 16e. Viime tiistaina tilasin, eli alle 7vrk suoriutuivat!
https://moodscentbar.com/en/
Normaali ostoskorisysteemi.
Googlaillessani löysin Mendittorosan.
Tummia, vahvoja sävyjä. Unisex, maskuliiniseen kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Normaali ostoskorisysteemi.
Joo. Olen kokematon näissä. Tuleeko lasku mukana?
Jenny Glow.
Miksi se ei ole fragranticassa?
Vierailija kirjoitti:
Googlaillessani löysin Mendittorosan.
Tummia, vahvoja sävyjä. Unisex, maskuliiniseen kallellaan.
Jo pulloista tulee mieleen Kalevala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän testi on tehty poikkeuksellisella tavalla; suihkautin lavuaarin yläpuolellä lähietäisyydeltä 0,3 suihkausta sormenpäähän, ja hipaisin sillä sormenpäällä molempia polvitaipeita ja navan seutua. Pesin lavuaarin. Mainittakoon, olen 100% hameihminen, tuoksu nousee aurana ylöspäin, ei jumi lahkeisiin.
Jep, Tyrannosaurus Rex. Näin mikrodosetettuna olen elänyt tämän kanssa nyt pari tuntia, ja alkusavu alkaa tehdä tilaa kukille, pihkalle, jopa vaniljalle. Mutta se alku...! En ole koskaan törmännyt parfyymiin, joka viestii absoluuttista valtaa, ei abstraktilla ihmismittarilla, vaan alkukantaisella, eläimellisellä tavalla. Tämän kanssa on toisessa maailmassa, ja toisessa ruumiissa, ehdottomasti ravintoketjun huipulla. Sitä on itse T-Rex, tömisköön tanner (kaatukoon aitakin) ja vapiskoot puolustuskyvyttömät pikkunisäkkäät.
En tiedä, onko parfyymin mahdollista vähentää empatiaa, mutta jos on, tämä on sen lajin mestari. Tämän kanssa voisi tehdä isoja päätöksiä täysin tunteilematta, zero f*cks given, koska voin. Putin luultavasti käytti T-Rexiä todetessaan, että Navalnyi olisi jo hengetön, jos se olisi tarkoitus. Jopa avantgardeista, tummista ja goottilaisista tuoksuista pitävälle tämä on melkoinen asennepläjäys. Ei kukkaistyypeille eikä tosiaan töihin.
Itse tuoksu...tähän mennessä savulla, kitkerällä suitsukkeella, kamferilla, tervalla, mentholilla, pippurilla, piellä, nahalla ja jollakin katajansukuisella kasvilla (cade oil), joka kestää luultavasti alusta loppuun, missä se sitten lieneekään. Yhteisvaikutelma kuumuudesta, vieraasta elämästä metsässä, tulivuoren kupeessa. Näin kahden ja puolen tunnin jälkeen myös savuisia kukkia ja suitsuketta. Alkutäräys muistuttaa A City on Firea, mutta siinä, missä se taittuu ystävälliseksi, tällä on edelleen kuuden tuuman torahampaat. Odotan mielenkiinnolla kestoa.
Mua jäi kiinnostamaan tuo "suihkautin sormenpäähän ja siitä hipaisin..."
Eikös tälläkin palstalla ole neuvottu että tuoksu pitäisi suihkauttaa suoraan kohteeseensa eikö hieroa paikasta toiseen (jolloin tuoksumolekyylit rikkoutuvat, vrt ranteiden yhteen hierominen suihkautuksen jälkeen...). Mikä se oikea tapa nyt sitten oikein on?
Kyseessä taitaa olla varsin tymäkkä tuoksu ja siksi noin varovainen annostelu. Itse ajattelin suihkauttaa siveltimeen ja siitä sitten vaikka polviin.
Vierailija kirjoitti:
Jenny Glow.
Miksi se ei ole fragranticassa?
Hyvä kysymys. Siellä on mm. La Rive, joka on myös näitä dupe-tuoksuja (kopioi muita).
Tyrmistyttäviä hintoja pyydetään nettikirppiks
illä. Joskus jopa paljon enemmän kuin uutena.
Siinä on sentään palautusoikeus ja mahd ottaa yhteys kulutuspalveluun.
Kirppiksillä ei ole mitään muuta taetta kuin sumea foto. Ei ole vaikeaa panna kuvaan aito laatikko ja postittaa ostajalle feikkipullo.
No, eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Itse maksan kirpparilla n. 5-20 % ovh.sta.
Siiis livekirppiksellä, missä voin tarkistaa tuotteen.
Mäkin liityin FB:n hajuvesiryhmään, siellä siis kierrätetään tuoksuja ja meikkejä. HInnat todellakin kovat, ja postikulut päälle! Saan halvemmalla uuden vastaavan tuoksu Hajuvesi, Cocopanda, Lyko -netti kaupoista. Kun itse kierrätän paikalliskirppiksellä FB:ssa tuoksujani, en ikinä pyydä niistä 20 euroa enempää, ja tuonkin summan pyydän vain, jos pullo on melkein täysi ja tuoksu ollut kallis. Pääasiassa pyydän kymppiä vähän käytetyistä 30-50 ml pulloista, joistain Avoneista pyydän femmaa.
Joku pyysi fbn kirpparilla 70€ ja sanoi ettei tiedä onko hinta oikea.... uutena oli muka maksanut satasen.
Vastasin että hintasi avatusta ja käytetystä pullosta on sikäli epäonnistunut, että sama tuoksu on nyt monessa nettikaupassa tarjolla keskihintaan 55€.
väärennöksiä myydään nettikaupoissakin.
Kandee tsekkaa pari silmät avaavaa youtubea miltä feikki ja aito näyttävät.
Siksi kivijalkakauppa on yhä hyvä vaihtoehto.
Fb. ryhmissä on myös ammattihuijareita.
Vierailija kirjoitti:
Tyrmistyttäviä hintoja pyydetään nettikirppiks
illä. Joskus jopa paljon enemmän kuin uutena.
Siinä on sentään palautusoikeus ja mahd ottaa yhteys kulutuspalveluun.Kirppiksillä ei ole mitään muuta taetta kuin sumea foto. Ei ole vaikeaa panna kuvaan aito laatikko ja postittaa ostajalle feikkipullo.
No, eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Itse maksan kirpparilla n. 5-20 % ovh.sta.
Siiis livekirppiksellä, missä voin tarkistaa tuotteen.
Käytetyn kosmetiikan myyminen livekirppiksillä jakaa mielipiteitä. Aikoinaan kun kokeilin kirppismyyntiä niin laitoin väärän sävyisiä ja käyttämättömiä meikkejä ja tuoksuja myyntiin halvalla. Ne katosivat varmaan ensimmäisinä pöydästä. Hajuvedet teippasin kiinni ja laitoin minigrip-pusseihin. Nekin menivät, en tiedä testasiko joku niitä.
Nykyisin laitan meikit roskiin/annan tutuille ja muut tavarat kuten hajuvedet jakelen tori.fi:n annetaan palstalla. En jaksa enää sitä työmäärää mikä kirppistelystä tulee.
Haluaisin ostaa vintagetuoksujakin, mutta riski feikille/petokselle on mielestäni todella suuri yksityiseltä ihmiseltä ostaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nude-addikti kirjoitti:
Normaali ostoskorisysteemi.Joo. Olen kokematon näissä. Tuleeko lasku mukana?
En ole törmännyt laskuun maksuvaihtoehtona kv. verkkokaupoissa. Käytän itse PayPalia, myös luottokortit käyvät.
Onko Hobbyhallissa
- näytteitä
- asiakaspalvelua?
Onko tarhassasi Bee? Pitäisit varmasti myös siitä, sekin on enemmän siitepölyä kuin hunajaa....ehkä mettä, vähemmän makeaa. (Scandal by Nightin kuvauksesi tukehdutti melkein lukijankin, huh.) Been nuoteissa mainitaan hunajakenno, ja kun muistelen vuosien takaisia kynttiläluomuksiani, niin tottavie, samalta tuoksuu....ja aurinkoiselta kesäpäivältä piknikillä.
Odotan mitä pidät Elephantin kookoksesta, minusta se on valloittava, enkä yleensä ole lainkaan kookosihmisiä. Näissä on sitä jotain, monessakin. :)