Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen seksuaalista vetoa toiseen mieheen. Kertoa vai ei omalle miehelle?

Vierailija
30.08.2019 |

Oma mies ei enää herätä intohimoa mitenkään. Meillä on kuitenkin hyvä liitto, jossa haluan pysyä.

Nyt olen alkanut kokea voimakasta seksuaalista vetoa toiseen mieheen. Jollain tavalla tuo veto on ollut olemassa vuosia, mutta nyt se on noussut selkeästi pintaan.

Tämä tunne tuntuu väärältä ja samalla vastustamattomalta. Pitäisikö minun kertoa tuntemuksistani miehelleni vai ei? Kertomattomuus tuntuu salailulta. Mutta kertominen loukkaa miestäni. Mikä olisi viisasta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Jos tilanne onkin ohimenevä, loukkaat vaan miestäsi ja aihgeutat välillenne epäluottamusta. Jos tilanne ei mene ohi, sun on mietittävä ihan omalta kohdaltasi, mitä elämältä haluat. Jos ei oma avioliitto ole tyydyttävä, teet omat ratkaisusi koknaisuuden pohjalta.

Voithan sä puhua miehesi kanssa noin yleensä, että väliltänne on mennyt seksuaalinen kipinä ja mitä asialle voisi tehdä. Mutta mieti nyt itse, miltä kuulostaa jos sanoo, että koen vetovoimaa toiseen ja sä et tyydytä mua... Tuntuisiko itsestä kivalta?

Vierailija
2/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan kerro jos haluat avioliittosi jatkuvan! Välttelet kanssakäymistä tuon ihastuksesi kanssa ja keskityt omaan perheeseesi.

Jos et voi olla erossa, niin teet sitten haet avioeroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hupsi - kaikilla on noita pikaihastumisia.

Ei kannata hupsuttelun takia rikkoa hyvää ja vankkaa ihmissuhdetta. Ei se seksi ole tärkeintä.

Keksi mieluummin joku kiva uusi harrastus tms jota voitte harrastaa miehesi kanssa.

Paras kuollettaa unelmat tuosta toisesta miehestä, äläkä suotta kerro miehellesi. Se MENEE OHI, usko mua.

N45

Vierailija
4/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että ÄLÄ KERRO, luulisi kyllä olevan itsestäänselvää. Ihastumishupsahdus menee kyllä ohi. Seksuaalista vetoa nyt voi tuntea kehen vaan eikä se vielä meinaa mitään. Ne on ne feromonit vaan kun silloin puhuu, ei järki.

Vierailija
5/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Kestänyt jo vuoden, ei mene todellakaan ohi... en tiedä mitä tehdä...

T. Kohtalotoveri

Vierailija
6/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa kertoa!!!

Vierailija
7/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Tietenkään puolisoa ei loukata kertomalla tuollaisia. Kaikilla meillä on ajatuksia ja tunteita, jotka on järkevintä pitää omana tietonaan. Onko salailua olla kertomatta työkaverille, että pitää tätä urpona? Ei, vaan normaalia käytöstä. Ja mitä tunteisiin tulee, niin niitä tulee ja menee. Teot ratkaisevat.

Vierailija
8/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä edes harkitse kertomista! Mikään ei ole sen jälkeen ennallaan. On törkeää loukata toista omilla ohimenevillä fantasioillaan.

Vierailija
9/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro!

Minulla on ollut sama tilanne jo kolme vuotta. Odotan yhä, että se menisi ohi. Haluaisin saada oman suhteen mieluummin kuntoon.

Vierailija
10/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin pikaihastumiselta tunnu, kun on jatkunut jo vuosia, vaikka onkin nyt viimeaikoina ollut enemmän tietoisuudessa. Eikä ihastuminen edes ole se juttu tai ongelma, vaan nimenomaan seksuaalinen vetovoima, joka on voimakas. Onko sillä tosin niin väliäkään kummasta on kyse.

Ap

Vierailija
11/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten, jos haluat eron. Mikä on todennäköisyys, että mies jää suhteeseen, jos vaimo ei enää halua häntä, mutta kuolaa tuskaisena himoiten toista miestä? Voi olla nopea ja helppo ero. Vähän kuin jos mies kertoisi, ettei enää rakasta vaimoaan, vaan on ollut jo vuosia syvästi rakastunut toiseen naiseen.

Vierailija
12/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuule asia niinpäin, että pitäisitkö, jos miehesi yhtäkkiä kertoisi tuntevansa toiseen naiseen mieletöntä vetovoimaa ? Tuskin, niin että siltä pohjalta voit lähteä liikkeelle.

Vierailija
13/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäässä kun naisella kutkuttaa niin kaikki ollaan valmiina laittamaan paskaksi. Tämän takia en ole luottanut elämässäni yhteenkään naiseen. Tiedän tasantarkkaan minkälaisia olette.

Vierailija
14/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella, ainakaan tässä tapauksessa jos olet pelkän seksin takia valmis laittamaan oman elämäsi risaiseksi, etkä ole kunnolla edes ilmeisesti ihastunut vaan haluat vain nusauttaa. Aikuinen ihminen ei toimi niin. Toki voit pilata kaiken jos haluat, mutta olen melko varma että miehesi ei sinua sitten enää kauaa katsele. Oma valinta.

Vierailija
15/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti jos kerrot... Jos ihastus jatkuu vuositolkulla niin sitten ehkä kannattaa tehdä jotain, muuten ei.

Vierailija
16/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapäässä kun naisella kutkuttaa niin kaikki ollaan valmiina laittamaan paskaksi. Tämän takia en ole luottanut elämässäni yhteenkään naiseen. Tiedän tasantarkkaan minkälaisia olette.

Ja joka ikinen nainen kiittää sinua päätöksestäsi. Jatka samaan hyvään malliin!

Vierailija
17/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tollaisen asian informaatioarvo olisi miehellesi. Ellet oo siis tekemässä jotain ”siirtoja” avioliittosi suhteen. Varmasti kaikilla, myös miehelläsi, on seksuaalista vetoa muihinkin kuin yhteen ihmiseen maapallolla, niiden tuntemusten voi antaa tuoda iloa ja vipinää elämään vaikka ei mitään konkreettista tapahtuisi, ja niitä voi parhaimmassa tapauksessa hyödyntää omissa fantasioissa.

Vierailija
18/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samassa tilanteessa varmaan pari vuotta enkä kertonut miehelleni yllä jo mainituista syistä. Tilanne kuitenkin meni siihen, että kävi ilmi ihastuksen olevan molemminpuolista ja lopulta päädyimme sänkyynkin asti. Jälkikäteen olenkin miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin yrittänyt "suojella" itseäni ihastukselta ja  vetovoimalta toiseen mieheen kertomalla sen ääneen miehelleni kuten tuolloin harkitsin, nyt tilanne on jo paljon mutkikkaampi selvittää ja loukkaan miestäni taatusti paljon pahemmin.

Vierailija
19/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse samassa tilanteessa varmaan pari vuotta enkä kertonut miehelleni yllä jo mainituista syistä. Tilanne kuitenkin meni siihen, että kävi ilmi ihastuksen olevan molemminpuolista ja lopulta päädyimme sänkyynkin asti. Jälkikäteen olenkin miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin yrittänyt "suojella" itseäni ihastukselta ja  vetovoimalta toiseen mieheen kertomalla sen ääneen miehelleni kuten tuolloin harkitsin, nyt tilanne on jo paljon mutkikkaampi selvittää ja loukkaan miestäni taatusti paljon pahemmin.

Ei taaskaan AV palsta petä, miten nämä selkärangattomat onkin tänne pesiytyneet. Nythän vaihtoehtona on enää kertoa miehelle tapahtunut, ja antaa hänen päättää haluaako jatkaa suhdetta pettäjän kanssa. Miten tyhmiä ihmiset voikaan olla.

Vierailija
20/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro niin kuin suurin osa palstalaisista sinua on täällä neuvonut, mutta hankkiudu lakanoiden väliin tuon ihastukses kanssa. Ei järvi soutamalla kulu. Ja jos tuo uusi mies rupeaa pikkuhiljaa tuntumaan hyvältä niin sitten tietysti kerrot miehellesi, että sorry tämä oli nyt sitten tässä.

Jos taas ei tuo uusi ihastus tunnukaan oikealta niin älä tietystikään kerro. Se mitä toinen ei tiedä ei loukkaa häntä. Kerran täällä vain eletään. Ja sitä paitsi miehesikin päivittää pikku hiljaa koko ajan omia asioitaan parempaan esim. kalastusvälineitä, golf välineitä, tietokonetta tai autoa. Miksi sinulla ei voisi olla samoja harrastuksia, sinä vain päivität miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi