Koen seksuaalista vetoa toiseen mieheen. Kertoa vai ei omalle miehelle?
Oma mies ei enää herätä intohimoa mitenkään. Meillä on kuitenkin hyvä liitto, jossa haluan pysyä.
Nyt olen alkanut kokea voimakasta seksuaalista vetoa toiseen mieheen. Jollain tavalla tuo veto on ollut olemassa vuosia, mutta nyt se on noussut selkeästi pintaan.
Tämä tunne tuntuu väärältä ja samalla vastustamattomalta. Pitäisikö minun kertoa tuntemuksistani miehelleni vai ei? Kertomattomuus tuntuu salailulta. Mutta kertominen loukkaa miestäni. Mikä olisi viisasta?
Kommentit (26)
Itse ainakin pettäisin. Miksi naiset on näin säälittäviä? Ei miehet teidän takia himoja pidättele, vaan he röyhkeästi pitävät toisia naisia. Mies ansaitsee petoksen. Ei miehet vaimon isän nimeä kanna. Ette merkitse miehillenne mitään.
Minä koin tuollaisia tuntemuksia vaimoni siskoa kohtaan. Välillä meinasi munat räjähtää, mutta en tietenkään kertonut vaimolle, enkä antanut pienintäkään vinkkiä vaimon siskolle. Noin 5 vuodessa tilanne meni ohi, kun olin runkutellut unelmissani vaimon siskoa satoja kertoja.
Kauniita tarinoita parisuhteesta tässäkin ketjussa.
Riippuu ihan miehestäs. Omalle puolisolleni voisin ihan hyvin kertoa vastaavan jutun. Jaetaan esim. seksiunia (joihin liittyy muita) keskenämme jne. Sen sijaan eksälleni en olisi ikinä voinut kertoa, koska olisi ottanut sen isona uhkana. Kyllä sä tiedät itse, milainen miehes on ja mitä se kestää.
Mitähän hemmettiä tuo tieto voisi miehesi elämää parantaa?