Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
17201/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ärsyttää Tarina ja Eevis koska he ihmisinä rikkovat ja uhmaavat ahdasta naiskuvaa.

Naisen pitäisi olla hiljainen, nöyrä, arka, ahkera, palveleva, kokata, siivota, hissukka, itseään pienentävä, itseään kutistava, amputoiva, piilottava ja alempi kuin muut. Naisella ei saa olla seksuaalisuutta kuin salassa miehensä kanssa, siten että silloinkin valot pois ja lähetyssaarnaajassa vain.

Tarinahan on siveä, mutta tekee niin väärin, kun ei kokkaa, ja osallistuu aktiivisesti keskusteluihin

Eevishän ei niin paljon ota tilaa, mutta rikkoo sitä naiskuvaa joka moraalinvartijoilla on mielessään.

Tää on ihan totta. Toki Eevis on paljastanut itsestään tosi outoja asioita (suuhun kuseminen??), mutta ne on kyllä aika kesyjä verrattuna Krisun eilisiin juttuihin punaisesta sukasta ja halolla hakkaamisesta. Silti Eevis on kommenttien mukaan autisti, asperger sekä likainen l*rtto, hän on takuuvarmasti tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi lapsena eikä kukaan palkkaisi häntä tai haluaisi toimia hänen alaisenaan. Onhan se tietysti kertakaikkisen julkeaa, että nainen voi haluta seksiä ja harrastaa sitä täysin ilman tunteita. Nytkin täällä jotkut oikein kannustaa Jukkaa vaihtamaan Millaan, niin saadaan nähdä Eeviksen ilme, koska kyllähän tämä seksiä vapaasti harrastanut ilolintu ansaitsee kylmää kyytiä. Tässä skenaariossa Jukka olisi tosin harrastanut seksiä jo kahden talon naisen kanssa, mutta se on hänelle täysin sallittua, koska mies. Miettikää, jos Eevis pistäisi yhtäkkiä ranttaliksi Helmerin kanssa :D Aivan varmasti huor*teltaisiin alimpaan helvettiin.

Muiden asukkaiden läsnäollessa pelehtiminen taas on todella junttia ja pervoa touhua, mutta se ei edelleenkään koske pelkkää Eevistä, vaan myös Jukka on aivan yhtä syyllinen.

Kyllä Jukka on likaisempi lortt o kuin Eeva-Leena, anteeksi nyt vain. Joo kertoi Eevis suuhun kus emis-jutun, mutta sekinhän oli vahinko ja miehellä joku rakenteellinen vika, ei ole kyse siis mistään kusella perv oilusta, joka olisi minustakin outoa tuoda esiin (virhe näköjään tuokin).

Pidin kuitenkin Eeviksen juttuja pelissä parempana kuin vaikka Helmerin "olenko voittanut palkinnon sählyssä, jalkapallossa vai pesiksessä" no voi jeesus oikeasti. On helppoa tykätä ihmisestä joka ei uskalla kertoa MITÄÄN itsestään, siis mitään sellaista kyseenalaista mikä saattaisi vähän kuohahduttaakkin.

Eeviksen JA JUKAN toiminnassa on ollut ällöttävää se muiden keskellä sek stailu, mutta siinäkin on KAKSI ihmistä, en tajua miksi se on ällöttävää vain Eeviksen osalta? Törkeää minusta, yhdessä sitä tekivät ja yhdessä heidät myös tuomitaan siitä. Kohta tosin Jukka tekee sitä samaa Millan kanssa, jolloin nousee ällötyksessään ihan uudelle asteelle ja Eeviksen voikin sitten jättää jo melkein kokonaan syrjään tästä.

Nuo likaisuusjutu on ihan tarkoituksella poimittuja ja korostettuja, ei siellä kukaan muukaan ole kertonut kuinka usein pil lunsa tai hep pinsä pesee ja peseekö miehet esim. esin ahan alta kunnolla. Miksi Eevistä pitää tuosta asiasta syynätä? Tuskin tajuaa ääneen huokailla että "kylläpä tuntu hyvältä nyt huljutella alaosastoa taaskin".

Ja nyt iski sensuuri, ei meinaa millään löytyä sana mitä ei saisi olla.

Mutta eihän kirjaimellisesti kukaan missään ole syyttänytkään vain Eevistä siitä muiden seurassa runkkailusta. Jukka on tuomittu ihan yhtä lailla.

Se mua kyllä kiinnostaa, miksi Jukka olisi ällöttävämpi, jos panisi Millaakin? Eevishän on tehnyt selväksi, että kumpikin on vapaa tekemään mitä haluaa. Onko toi seksuaalinen avoimuus ja ilman tunteita paneminen nyt kuitenkin sitten hyväksyttävää vain, jos Eevis tekee niin, mutta Jukka olisi jostain syystä ällöttävä?

Ja Eeviksen peseytymistä syynätään yksinkertaisesti siksi, että hän itse toi esiin peseytyvänsä harvemmin, kuin keskivertoihminen. Hän on myös monesti näyttänyt likaiselta, erityisesti tukka on ollut tosi paskaisen näköinen. Totta kai tuollainen herättää ihmisten uteliaisuuden.

Jos Eevis panis nyt vaikka Timoa, niin mitä olisit mieltä? Nytkin jo haukut likaiseksi lo rtoksi, mitä olis sen jälkeen kun panis vielä toistakin ukkoa tuolla?

Mutta kun mies tekee, niin sehän nyt on vaan niin, että pojat on poikia heheh.

Mä en ole kyllä haukkunut ketään likaiseksi l*rtoksi? Eikä mua kiinnosta, vaikka Eevis panisi talon kaikkia miehiä. Samoin ei kiinnosta Jukan panemiset. Molemmissa mua häiritsee ihan tasapuolisesti ne muiden seurassa runkkailut, muuten voivat mun puolesta rauhassa panna ihan ketä haluavat, ei häiritse yhtään.

Täällä sen verran tiukka anonyymiys, että on vaikea arvailla kuka on kuka. Mutta okei, luulin että olet se joka kirjoitti likaisesta lor tosta, koska hänen kanssaan keskustelin, joten ei sitten sulle mitään.

Mä olen tuo joka kirjoitti "likaisesta l*rtosta" ja tarkoitin sitä esimerkkinä niistä lapsellisista ja törkeistä haukuista, joita Eevis saa kohtuuttomasti osakseen. En siis itse haukkunut, vaan olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
17202/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Eevis haisee

Sinä haiset itse saastalle, niin luulet että toisetkin haisee.

Johan tuolla talossa Jukakkin kysyi Eevikseltä, että miten tämä ei haise.

Mikä sinä olet päättämään ruudun takaa haiseeko joku vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17203/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkeja voi myös hävittää asiallisesti jos on pakko hävittää, ei tarvitse myrkyttää millään viemärinpuhdistusaineella. Jukkahan muuten myös puhui näistä "pommeista" eli ilmeisesti hänkin on harrastanut samaa? Juntit on juntteja.

Vierailija
17204/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ärsyttää Tarina ja Eevis koska he ihmisinä rikkovat ja uhmaavat ahdasta naiskuvaa.

Naisen pitäisi olla hiljainen, nöyrä, arka, ahkera, palveleva, kokata, siivota, hissukka, itseään pienentävä, itseään kutistava, amputoiva, piilottava ja alempi kuin muut. Naisella ei saa olla seksuaalisuutta kuin salassa miehensä kanssa, siten että silloinkin valot pois ja lähetyssaarnaajassa vain.

Tarinahan on siveä, mutta tekee niin väärin, kun ei kokkaa, ja osallistuu aktiivisesti keskusteluihin

Eevishän ei niin paljon ota tilaa, mutta rikkoo sitä naiskuvaa joka moraalinvartijoilla on mielessään.

Tää on ihan totta. Toki Eevis on paljastanut itsestään tosi outoja asioita (suuhun kuseminen??), mutta ne on kyllä aika kesyjä verrattuna Krisun eilisiin juttuihin punaisesta sukasta ja halolla hakkaamisesta. Silti Eevis on kommenttien mukaan autisti, asperger sekä likainen l*rtto, hän on takuuvarmasti tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi lapsena eikä kukaan palkkaisi häntä tai haluaisi toimia hänen alaisenaan. Onhan se tietysti kertakaikkisen julkeaa, että nainen voi haluta seksiä ja harrastaa sitä täysin ilman tunteita. Nytkin täällä jotkut oikein kannustaa Jukkaa vaihtamaan Millaan, niin saadaan nähdä Eeviksen ilme, koska kyllähän tämä seksiä vapaasti harrastanut ilolintu ansaitsee kylmää kyytiä. Tässä skenaariossa Jukka olisi tosin harrastanut seksiä jo kahden talon naisen kanssa, mutta se on hänelle täysin sallittua, koska mies. Miettikää, jos Eevis pistäisi yhtäkkiä ranttaliksi Helmerin kanssa :D Aivan varmasti huor*teltaisiin alimpaan helvettiin.

Muiden asukkaiden läsnäollessa pelehtiminen taas on todella junttia ja pervoa touhua, mutta se ei edelleenkään koske pelkkää Eevistä, vaan myös Jukka on aivan yhtä syyllinen.

Ja onhan Jukkaa ihan yhtä lailla haukuttukin? Esim. BBPlazan inhokkiäänestyksessäkin on jatkuvasti kerännyt enemmän ääniä kuin Eevis, tälläkin hetkellä johtaa koko äänestystä. En tiedä oletko jotenkin sokea, jos et tästäkään ketjusta ole bongannut lukuisia Jukkaa arvostelevia viestejä, vai ignooraatko ne ihan tarkoituksella päästäksesi paasaamaan seksuaalisesti avointen naisten demonisoinnista (jota ei tässä tapauksessa ole edes tapahtunut).

"Ai että tuo Eevis on kaiken kaikkiaan sen näköinen nainen että ei kiitos,

Iso pää/ kumara selkä/karmee tukka/kynnen aluset pask../kävelee jotenkin onnettomasti tuossa letkassa/vanhannäköiset meikit naamassa/ei mitään ihastuttavaa ole kyllä,vetäisin kyllä tikapuita mielummin!"

Siinä suora litterointi Eevikseen kohdistuvasta kommentoinnista. Kerro mulle, missä Jukan (kuviteltuja) epäkohtia on syynätty tällaisella intohimolla? "P*skaiset kynnenaluset"? Nyt on saanut jo käyttää mielikuvitusta. Mitä niin kamalaa Eevis on oikeasti tehnyt ansaitakseen tällaisia haukkuja? 

Ps. Pliis opettele keskustelemaan hyökkäämättä. Heti tulee viestistä paljon uskottavampi kuva ja itselleskin parempi mieli.

Tää oli juuri se mies. "Vetäisin tikapuita mieluimmin".

Vierailija
17205/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ettei johtu ärsytys heidän sukupuolestaan.

Kevin selittää asiat ihan yhtä epätiivistetysti kuin T ja E.

Tuolla on muitakin keittiössä epäaktiivisia, mutta ei heitä vihata.

Ei kai ketään nyt sentään vihata sen takia, että ei ole osallistunut kokkaamiseen. 

Talon miesten osalta olen täältä lukenut kommentin kokkaamattomuudesta ainakin Villeä ja Jukkaa koskien. 

Jukan kohdalla oli vielä se, että nyrpistelee ja moittii toisten tekemiä ruokia, mutta hän ei ilmeisesti silti tee mieleisempää ruokaa(?). 

Vierailija
17206/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Krisu teki ihan oikein kun räjäytti lokkeja. Sais tehdä saman valkoposkihanhillekin. Free Krister!

Oli se tappanut ampiaisiakin, sairas ihminen

Vierailija
17207/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Krisu teki ihan oikein kun räjäytti lokkeja. Sais tehdä saman valkoposkihanhillekin. Free Krister!

Valkoposkihanhet on ärsyttäviä kun kesämökilläni kakkaavat jätöksiään uimarannan polun varrelle, niin että joutuu lähes päivittäin haravoimaan polun puhtaaksi.

Vierailija
17208/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiret ja rotat tappaisin . Ehken uskalla.

Vierailija
17209/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narina kehuu kielellistä lahjakkuuttaan :D koska hänelle on lapsena puhuttu niin paljon :D Mä en nää tossa itsekeskeisessä ihmisessä mitään lahjakasta, ei osaa puhua kuin itsestään. Minä, minä minä. Minä sitä ja minä tätä. 

Et näe hänessä mitään lahjakasta, ja perustelet sitä sillä kun hän puhuu itsestään?

Melko tyhmästi ajateltu.

Eihän itsestään puhuminen pois sulje lahjakkuutta mitenkään, eikä puhumattomuus ja hiljaisuus millään tavoin ole mikään merkki lahjakkuudesta.

Sitä paitsi Tarina puhuu paljonkin muustakin kuin itsestään.

Olet vain niin amislainen ja juntti itse, ja koet alemmuuta, kun itse osaat puhua vain jostain alapääjutuista ja juoruta toisista?

Lahjakkuus käsitetään yleensä erityisenä taitavuutena tai erityisen hyvänä suorituskykynä ja  jo ihan sillä perusteella en pidä Tarinaa erityisen lahjakkaana missään. En ole hyomannut yhtään taitoa tai suorituskykyä, joka olisi edes muita parempi puhumattakaan ylivertaisuudesta.

Kielellisesti lahjakkailla ihmisillä on sanat hallussaan, he oppivat lukemaan ja kirjoittamaan nuorina, mutta erityisesti kielellisesti lahjakkaiden on helppo ymmärtää monimutkaisia tekstejä ja he osaavat yleensä ilmaista itseään hyvin. En tiedä, minkä ikäisenä oppi lukemaan, mutta on jo paljastunut, että kovin monet ihan tavalliset sanat tai käsitteet eivät ole hallussa. Pelkkä sivistyssanojen opettelu ja tuntikausien jaarittelu ei ole hyvää ilmaisua eikä kielellistä lahjakkuutta.

Em. perusteella en todellakaan pidä Tarinaa mitenkään lahjakkana kielellisesti.

Vierailija
17210/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon varmaan ainut ketä ei haittaa/ärsytä krisun kiroilu. en oo ees kiinnittänyt huomiota että kiroilee paljon? kai sitten kiroilen itsekin niin en pidä kiroilussa mitään outoa. mua ärsyttää eeviksen "tommottii"-sanan käyttö ja kevinen "tavallaan" kun eilen kuuntelin hänen puhettaan noin 10 min ja sanoi sanan "tavallaan" varmaan 100 kertaa.

Vierailija
17211/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo täällä naiset jaksaa aina vaan haukkua Eevista... Jukkaa ei ole haukuttu LÄHELLEKÄÄN niin paljoa.

Musta on vaan hauskaa seurata tuota kuviota, kun Jukka saa maistaa omaa lääkettään, kun on ilmeisesti ollut ”pleijeri” siellä omalla kylällään. Eevistä evvk koko tyyppi muuten, paitsi seksiseurana. Eevishän käyttäytyy niin kuin miehet. ”Se oli vain seksiä.”

Onkohan Eeviksen haukkujissa enemmän ki ltt i miehiä vai hiekka plluisia nunnia?

Miehiä ne on. Paljastuu sanavalinnoista kuten "kairaisin mieluimmin" tai joku vastaava joka oli tuossa yllä josta selviää sukupuoli.

Sellaisia miehiä jotka eivät älykkyystesteissä tai koulussa loista. Kuvittelevat että heillä on joku oikeus kommentoida naisista ketä vaan, että kairaisivatko he vai eivät.

Eivät koskaan saa edes mitään naista.

Vierailija
17212/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan Jukkaa ihan yhtä lailla haukuttukin? Esim. BBPlazan inhokkiäänestyksessäkin on jatkuvasti kerännyt enemmän ääniä kuin Eevis, tälläkin hetkellä johtaa koko äänestystä. En tiedä oletko jotenkin sokea, jos et tästäkään ketjusta ole bongannut lukuisia Jukkaa arvostelevia viestejä, vai ignooraatko ne ihan tarkoituksella päästäksesi paasaamaan seksuaalisesti avointen naisten demonisoinnista (jota ei tässä tapauksessa ole edes tapahtunut).

"Ai että tuo Eevis on kaiken kaikkiaan sen näköinen nainen että ei kiitos,

Iso pää/ kumara selkä/karmee tukka/kynnen aluset pask../kävelee jotenkin onnettomasti tuossa letkassa/vanhannäköiset meikit naamassa/ei mitään ihastuttavaa ole kyllä,vetäisin kyllä tikapuita mielummin!"

Siinä suora litterointi Eevikseen kohdistuvasta kommentoinnista. Kerro mulle, missä Jukan (kuviteltuja) epäkohtia on syynätty tällaisella intohimolla? "P*skaiset kynnenaluset"? Nyt on saanut jo käyttää mielikuvitusta. Mitä niin kamalaa Eevis on oikeasti tehnyt ansaitakseen tällaisia haukkuja? 

Ps. Pliis opettele keskustelemaan hyökkäämättä. Heti tulee viestistä paljon uskottavampi kuva ja itselleskin parempi mieli.

Toi viestihän oli selvästi sarkasmia ja siinä pilkattiin Eeviksen haukkujia. Pliis opettele tunnistamaan, onko kyseessä tosissaan kirjoitettu viesti, ennen kuin lähdet pätemään. Heti tulee paljon uskottavampi kuva ja itsellesikin parempi mieli!

Ja edelleen, puhe oli siitä, että Jukkaa on haukuttu noista seksiin ja muiden seurassa kutemiseen liittyvistä asioista yhtä paljon kuin Eevistä, niinkuin pitääkin. Kyse ei ollut yleisestä haukkumisesta, jota Eevis toki on saanut osakseen enemmän. Minustakaan ei ole kiva, että ulkonäköä ym. haukutaan, mutta kun se ei nyt ollut tässä puheenaiheena.

Vierailija
17213/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokkeja voi myös hävittää asiallisesti jos on pakko hävittää, ei tarvitse myrkyttää millään viemärinpuhdistusaineella. Jukkahan muuten myös puhui näistä "pommeista" eli ilmeisesti hänkin on harrastanut samaa? Juntit on juntteja.

Lokit on ihania ❤️

Vierailija
17214/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB sais määrätä asukkaille nyt jotain lisätehtäviä, en oikein tajua mikä idea tuossa nyt on, että makoilevat sängyllä rivissä tai istuvat sohvalla rivissä.

No niinpä! Jotain aktiviteetteja suoritettavaksi käsiraudoitettuina tai jotain, pelkkää makoilua tämä kausi.

Vierailija
17215/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon varmaan ainut ketä ei haittaa/ärsytä krisun kiroilu. en oo ees kiinnittänyt huomiota että kiroilee paljon? kai sitten kiroilen itsekin niin en pidä kiroilussa mitään outoa. mua ärsyttää eeviksen "tommottii"-sanan käyttö ja kevinen "tavallaan" kun eilen kuuntelin hänen puhettaan noin 10 min ja sanoi sanan "tavallaan" varmaan 100 kertaa.

Sinulle on varmaan normaalia itsellesi Krisun tai Miran kaltainen ulosanti. Et varmasti ole tämän ketjun ainoa wt.

Vierailija
17216/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu"Jotenki sellainen likainen olo"

No ei ole ihme kun Eeviksen vieressä.

Eevis vähän alkoi purra alahuulta,

Anu ei varmaan ajatellut mitä sanoi🤣

Anu sano Afrikkaa maaksi😂😂😂😂 ei osaa keskustella. Ulos.

Vierailija
17217/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokit on ihania ❤️

Ihmiset ovat 100000000000 kertaa lokkeja pahempia ja hirveimpiä.

Vierailija
17218/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset eläinrakkaat pääsi taas vauhtiin lokeista hanhista keuhkoamisessa.

Vierailija
17219/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkeja (ei välttämättä järjestyksessä):

Kevin, Helmeri, Timo, Tarina, Tupu, Marko

Inhokkeja/ärsykkejä:

Ville, Mira, Eevis,

Alkaa nyppiä:

Krisu, Anu, Milla

Ei herätä tunteita:

Jukka

Oliks niitä muita?

Kivat, että Markostaki tykätään.

Ite oon alkanu tykää Markosta ihan eniten.

Vierailija
17220/90773 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikaatte mihin maahan BB kilpailija lähtee vaihtoon?

Ketju on lukittu.