Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
13721/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat bileet!

Milloin ne pidetään?

Tällä menolla sitten, kun kaikki asukkaat poistuneet talosta..

Vierailija
13722/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinalla on todellakin persoonallisuushäiriö ja paha sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13723/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt vähän maku Krisuun. Noi ajatukset duuneista ja opiskeluista, joihin ei viitti edes hakeutua, "koska luultavasti sit vaan stressaisin." Oli "aikonut" hakea Teakiin, mut "unohti". Selkeesti alkoholisoitunut ja takuulla sekakäyttäjä. Ei hänestä kuoriudu perheen perustamisen myötä vastuullista ja huolehtivaista isää, joka raskauden myötä hokkuspokkus menettäisi kiinnostuksen päihteisiin, kuten hän tuumaili.

Kevin ja Tarina vievät älyttömästi tilaa muilta. Hyvin egosentrisiä ja liiankin puheliaita. Etenkin Tarina on nimestään lähtien RASKAS.

Eeviksen laiskuus ja puhetapa ärsyttää. Hänellä on koko ajan ylimielinen virne kasvoillaan ja lisäksi ällöttää itsensä tyrkyttäminen jatkuvasti. Mahtaako olla jonkun sortin seksiaddiktio?

Alkuun tykkäsin Millasta, mutta hänestä on myös tullut esiin ihme piirteitä.

Ville ärsyttää yllättävän vähän pieninä annoksina. On myös ok kuuntelija.

Jukka oli viikkotehtävässä hyvä. Muuten jää Eeviksen takia varjoon, kun on täysin munansa vietävissä.

Muut tyypit ovat aika neutraaleja.

Vierailija
13724/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Kevin ja Tarina olisi sanonut kun oltaisi ns jauhettu koko tuon ajan heteroista kaikkea ? Itse olin jo että lopettakaa tuo jauhaaminen lipuista ym !!  Jos nuo kaksi jatkaa tuolla niin kyllä tämä kausi on tylsä !! 

Itselläni on lesbo ystävä ja eikä koko ajan korosta itseään ja jauhaa asiasta.

Ja minä olen lesbo, enkä jaksa tuota jauhamista ollenkaan. Usein unohdan kokonaan että olen lesbo kun minulla sattuu olemaan muitakin ajatuksia kuin se että miten määrittelisin itseni.

Olen myös homoseksuaali ja enemmän ne muut ihmiset sitä kyllä nostavat esille. Melkein tuntuu ettei itse pääse ollenkaan olemaan äänessä, kun kaikki aina haluavat jauhaa kaikesta suu vaahdossa. :D Hyvä vain, itse kun olen mieluummin hiljaa ja välttelen kailottamasta asioitani yhtään missään.

Vierailija
13725/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo Tarina valmistuu ammatiinsa niin en koskaan menisi hänen vastaanotolle !! Siis jos olisi tarvetta ;ei se valopää edes kuunteli mitä sanon tai ei edes vastaisi kysymykseen.

Vierailija
13726/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen persusuvaitsevainen ihminen, ja minä en jaksa ollenkaan tota äärisuvaitsevaista saissea kuunnella. Minun silmissä ovat täysin todellisuudesta vieraantuneita aivopestyjä pipipäitä horinoineen. Jehovatkin on helpompia ihmisiä siinä tuputuksessaan kun nämä sateenkaariliputtajat.. 

Vierailija
13727/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, aika jännät perustelut Villellä nimeämisessä, Timon ja Tarinan nimesi ja syystä etteivät nämä tarvitse taloa, kun ovat Villen mielestä niin tasapainoisia? :D

Vierailija
13728/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin: Sympaattinen, ikäisekseen fiksu. Unelmoi mm. kapitalistisen järjestelmän kaatumisesta. Suosikkejani.

Tarina: Pirteä ja kiva. Varmasti olisin hänen seurassaan jos olisin tuolla talossa.

Eevis: Olisin varmasti myös hänen kanssaan keskustelemassa tuolla talossa. Analyyttinen muttei mikään ylimielinen.

Jukka: Tylsä muttei mitenkään hirveän ärsyttävä.

Mira: Ihan kiva, mutta varmasti pidemän päälle rasittava. Hyvä esimerkki persusta, sillä usein miten he eivät ole seksuaalivähemmistöjä kohtaan syrjiviä.

Milla: Ihanan pirteä ja sympaattinen. Ei varmaan mikään maailman yliälykkäin ja syvällisin tapaus.

Anu: Tylsä mököttäjä, joka luuli olevansa ennen taloon tuloaan joku hauskakin.

Tupu: Saisi olla vähemmän tylsä.

Ville: Joutaa pois talosta kun on niin sekaisin ja loukkaa toisia koko ajan.

Kimmo: Fiksu, eikä ärsytä.

Hermeli: Sympaattinen, mutta ne räppijutut hämää vähän.

Timo: Tylsä

Krisu: Perusjantteri. Ihan kiva.

Uskovaiset. Nuo rakastavat ja hyvät ihmiset ovat alapeukuttaneet.

En oo uskovainen, mutta kyllä Ville on helvetisti parempaa seuraa kuin eevis, jukka, tarina tai kevin. Noi neljä on täysiä narsistisia ääliöitä.

Minä nään taas Villen narsistisena. Vai miten kuvailisit henkilöä joka esittää ihmisille että hän on jumalan poika joka pystyy muka parantamaan kaikki sairaudet.

Vierailija
13729/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, Kristian ja Helmeri änki saman viltin alle Eeviksen ja Jukan kanssa :D

Kevin ja Tarina myös söpösti saman viltin alla, ainakin saivat molemmat talosta hyvän kaverin jossei muuta.

Tota tota... Tarinahan ei ole hyvä kaveri kellekään, hänelle ihmiset ovat vain joko hänelle itselleen hyödyksi tai sitten ei. Koko tämä kausikin on tehty vain että Tarina saa havainnoida itseään eri tilanteissa ja muut ovat vain rekvisiittaa. Manipuloi Keviniä niin rajusti, että toivoisin etteivät olisi koskaan tavanneet, sillä Kevin tuntuu muiden seurassa olevan paljon mukavampi ja enemmän oma itsensä.

Vierailija
13730/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo Tarina valmistuu ammatiinsa niin en koskaan menisi hänen vastaanotolle !! Siis jos olisi tarvetta ;ei se valopää edes kuunteli mitä sanon tai ei edes vastaisi kysymykseen.

Kyllä jonkun pitää kärrätä se hoitoon ennemmin. 

Ilmeisesti rikkaan perheen kakara, suhteilla päässyt eteenpäin. Saa heilua vapaalla jalalla ja käydä opiskelemassa, köyhempi tarina olisi jo suljettu laitokseen.

Vierailija
13731/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin: Sympaattinen, ikäisekseen fiksu. Unelmoi mm. kapitalistisen järjestelmän kaatumisesta. Suosikkejani.

Tarina: Pirteä ja kiva. Varmasti olisin hänen seurassaan jos olisin tuolla talossa.

Eevis: Olisin varmasti myös hänen kanssaan keskustelemassa tuolla talossa. Analyyttinen muttei mikään ylimielinen.

Mira: Ihan kiva, mutta varmasti pidemän päälle rasittava. Hyvä esimerkki persusta, sillä usein miten he eivät ole seksuaalivähemmistöjä kohtaan syrjiviä.

Milla: Ihanan pirteä ja sympaattinen. Ei varmaan mikään maailman yliälykkäin ja syvällisin tapaus.

En oo uskovainen, mutta kyllä Ville on helvetisti parempaa seuraa kuin eevis, jukka, tarina tai kevin. Noi neljä on täysiä narsistisia ääliöitä.

Minä nään taas Villen narsistisena. Vai miten kuvailisit henkilöä joka esittää ihmisille että hän on jumalan poika joka pystyy muka parantamaan kaikki sairaudet.

Villehän noista on kaikkein narsistisin, katsoo miten päin vaan.

Hän ei vaikuta lainkaan Jumalan palvelijalta vaan ennemminkin Jumala ja uskonto ovat olemassa, jotta hän pääsee korostamaan omaa hyvyyttään ja armollisuuttaan. 

Vierailija
13732/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on nimeämisissä pelaaja, ohhoh, ihan yllätyin.

Vierailija
13733/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, muttei se silti ole niin ällöttävä narsisti kuin edellämainitsemani. Ja sillä on muutamia hyviä mielipiteitäkin näkynyt, sekä jopa huumoria.

Vierailija
13734/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kevinille tapahtuu elämässä vielä jotain todella pahaa, että oppii olemaan ihmisiksi eikä tuollainen koikkelehtiva ylimielinen diiva hermafrodiitti.

Kyllähän se täysin häpäisee syyrialaisen sukunsa. Ehkä sieltä päin ainakin on tulossa jokin verikosto.

Ihan tosissasiko haaveilet tuommoisesta? Pelottavaa.

Eipä ne syyrialaiset sukulaiset varmaan katsele mitään Suomen BB:tä. Kaukaa haettu ajatus.

Vierailija
13735/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh, aika jännät perustelut Villellä nimeämisessä, Timon ja Tarinan nimesi ja syystä etteivät nämä tarvitse taloa, kun ovat Villen mielestä niin tasapainoisia? :D

Timon ja Tupun nimesi, ei Tarinaa.

Kummallakin on jo peruskristilliset arvot ja jos heidät saisi pois talosta, pääsisi kenenkään paheksumatta käännyttämään nuoria.

Vierailija
13736/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitämitä?? Kimmo on alkanut hakeutumaan Kevinin seuraan ja välillä on ollut pientä flirtinpoikastakin ilmassa😁

Jos ovat vielä 8 viikkoa tuolla niin Kevin tulee korkatuksi.

Vierailija
13737/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villellä on (nurinkurista kyllä) jumaluuskompleksi:

"Jumaluuskompleksi on mielentila, jossa henkilö uskoo, että hänellä on yliluonnollisia voimia tai jumalallisia kykyjä. Tällainen henkilö usein uskoo olevansa yhteiskunnan sääntöjen yläpuolella ja ansaitsevansa erikoista huomiota. Leimallisia piirteitä ihmisissä, jotka potevat jumalakompleksia, ovat itsekeskeisyys, manipulatiivuus, välinpitämättömyys ja empatian puute."

Vierailija
13738/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kevinille tapahtuu elämässä vielä jotain todella pahaa, että oppii olemaan ihmisiksi eikä tuollainen koikkelehtiva ylimielinen diiva hermafrodiitti.

Kato vaan jos itselkesi tapahtuu pahaa kun toivot toiselle. En minäkään villestä tykkää mutten toivo pahaa. Ainoastaan sen että tippuu bb talosta.

Vierailija
13739/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat ihmetelleet, miksi matkustajat ei valittaneet mistään. Varmaan pelkäsivät, että jos valittavat jostain, heidät leimataan nipottajiksi ja hankaliksi. He eivät halua riskeerata, että joutuvat äänestykseen. Oon itekin todellisuudessa asiakkaana sellainen, etten oikein kehtaa tai viitsi valittaa. Ellei nyt ole oikeasti niin, että tarjoillaan homeista leipää tai täysin palanutta puuroa. Muutenkin osalta taitaa unohtua, että nuo eivät ole alan ammattilaisia, vaan tuo on BB ja loppupeleissä leikkiä. Ei ole helppoa lähteä tuosta noin vaan vetämään roolia, improomaan tai tanssimaan ellei ole taustaa. Ja harva suomenkielinen käyttää ruotsia arjessaan tai edes työpaikalla, ellei asu suomenruotsalaisella paikkakunnalla, jolloin esim. aspatyösså täytyy osata lähinnä perusjutut ruotsista. Itekin oon lukenut koulussa pitkää ruotsia, mutta kyllähän se kielitaito on vuosien aikana rapistunut, kun ei käytä eikä tartte sitä. Ei tuo ny mikään työhakemus kuitenkaan ole. :D Laivallahan kaikki on oikeasti alalle koulutettuja ja kielitaitoisia.

Mut ehkä tämä tehtävä vedettiin vähän liian pitkälle, kun Krisukin vietiin aika piippuun. Olisi riittänyt ehkä kaksi päivää. Toivottavasti saa jotain isoa palkintoa tuosta, antoi ja teki kyllä kaikkensa kuunnellen vielä kärsivällisesti osan paskanjauhantaa. Mun pää ei ainakaan kestäis olla päällikkönä

.

Jos joku ei nähnyt kuin eilisen koosteen, niin saattoi jäädä liian pliisu kuva millaista hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista se Tarinan avautuminen oikeanlaisesta palautteen antamisesta oli. Tässä näkyy vähän täydennystä siihen (eri pätkä kuin koosteessa nähty):

https://www.bigbrother.fi/uutiset/eripuraa-bb-talossa-tarina-kyseenalai…

Jotain rajaa siihen Tarinan haukkumiseen ja Kristianin kehumiseen.

Se, mikä palstan perusteella on "hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista" on kyllä tuonkin klipin perusteella ihan asiallisesti annettu palaute Kristianin käskyttävästä ja itsevaltiasmaisesta pomottamisesta.

Voisin kuvitella, että klassisessa vangit vastaan vanginvartijat ihmiskokeessa Kristian olisi ollut ensimmäisenä tosissaan kiduttamasta vankeja vanginvartijan roolissa.

Kristian kiroili ja valitti työntekijäroolissa olevien toiminnasta, muttei oikeasti osannut antaa kunnollista esimerkkiä niistä tilanteista, joista hän muita syytti.

Paras anti noissa kliseistä on, miten läpinäkyvästi Kristian osoittaa täydellisen kaksinaamaisuutensa: esitti Tarinalle, että on tyytyväinen käytyyn keskusteluun, kuten Tarinakin, mutta nimeämisissä antoi tälle peräti 2 pistettä toisin kuin Tarina, joka aidosti tuntui tarkoittavan sanojaan, että Kristianiinkin on hänestä ollut mukava tutustua ja jätti tämän pisteittä.

Vierailija
13740/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka pelaavat talossa kovaa, eivät ehkä ole äänestäneet Keviniä, Tarinaa, Eevistä ja Jukkaa, koska pitävät selvänä, että nämä ovat onnistuneet ärsyttämään ihmisiä niin paljon, että ovat helppoja kilpakumppaneita pudotettavaksi vasta myöhemmässäkin vaiheessa. Nyt kannattaa satsata kovempien vastusten ulos saamiseen.

Ketju on lukittu.