Mielipiteesi jota et kehtaa sanoa julkisesti
Onko se sinulla mielipidettä, jota et kehtaa julkisesti kertoa ?
Kommentit (114)
Riikka on mun mielestä seksikkäämpi kuin Sanna.
M41
Suomen talous on aivan kammottavassa tilanteessa..
Vihervasemmistolaiset ovat muiden rahoilla loisivia, hölmöjä idealisteja.
Vauvat on rumia. Jopa oma lapseni oli vauvana sysiruma.
En voisi ikinä seurustella tai harrastaa seksiä muun kuin valkoihoisen kanssa (N 37)
Vierailija kirjoitti:
Lapset on epämiellyttäviä.
Varsinkin kikattelevat esitieinilaumat ovat varsin rasittavia!
Koiraihmiset ovat noloja lässyttäjiä ja koirat ovat enimmäkseen ärsyttäviä ja pahanhajuisia eläinparkoja, jotka on jalostettu pilalle jotta näillä noloilla lässyttäjillä olisi joku joka kestää heitä.
Vierailija kirjoitti:
M41
100% Totuus
Vierailija kirjoitti:
M41
Makunsa kullakin
Pakkosterilisaatio olisi joissain tapauksissa paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomen talous on aivan kammottavassa tilanteessa..
Eiköhän tämä ole ihan enemmistön mielipide missä ei ole mitään tabua sanoa ääneen.
Tatuoinnit eivät kaunista ketään. Ei, vaikka minkälainen nyyhkytarina olisi töherryksen takana.
Mieheni ei tule koskaan tyydyttämään minua samalla tavalla kuin se ihana tumma mies ulkomaan matkallani..
Mitä hiton lastenkieltä on sanoa/kirjoittaa "pissa/pissata" tai "kakka/kakata". Minun sukupolveni sanoo "virtsa/virtsata" tai "kusi/kusta" tai "uloste/ulostaa" tai "p.sk./p.sk.ta"
Kun vanhukselle tulee dementia olisi parempi hänelle itselleen ja omaisille että kuolee pois.se ihminen ei ole enää se sama ihminen.
Ihminen jolla dementia siirretään sairauden edetessä yhä pahempiin tiloihin joista viimeinen on todella kamala eikä ihmisarvoinen.
Ei voi olla omaa mielipidettä eikä uskalla katsoa ketään, kun vihervassarit tekevät heti rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä seurustella tai harrastaa seksiä muun kuin valkoihoisen kanssa (N 37)
Miksi?
Tunnin junaa ei pidä koskaan tehdä. Se ei maksa itseään takaisin koskaan, sillä on todella vähän käyttöä tai edes tarvista, rahoille olisi paljon hyödyllisempääkin käyttöä, mikä palvelisi ihan koko kansaa. Idiootti hankea.