BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Voisiko joku selittää miksi Timo ansaitsisi vielä jäädä taloon?
Voisiko joku selittää miksi Timo ansaitsisi vielä jäädä taloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, Kristian ja Helmeri änki saman viltin alle Eeviksen ja Jukan kanssa :D
Kevin ja Tarina myös söpösti saman viltin alla, ainakin saivat molemmat talosta hyvän kaverin jossei muuta.Tota tota... Tarinahan ei ole hyvä kaveri kellekään, hänelle ihmiset ovat vain joko hänelle itselleen hyödyksi tai sitten ei. Koko tämä kausikin on tehty vain että Tarina saa havainnoida itseään eri tilanteissa ja muut ovat vain rekvisiittaa. Manipuloi Keviniä niin rajusti, että toivoisin etteivät olisi koskaan tavanneet, sillä Kevin tuntuu muiden seurassa olevan paljon mukavampi ja enemmän oma itsensä.
Kevin ei todellakaan ole mikään viaton uhri vaan täysin Tarinan lumoissa, kun saa kiekua ja kirkua sen kyljessä kuin tytttö ikään. Olis hienoa nähdä että Tarina lentäis talosta Vuittoniin ja Kevin joutuisi uuteen positioon. Siinä nähtäis kehittyisikö äänenmurros valmiiksi ja laskuisivatko pallit vai jäisikö ikuiseksi hermikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin: Sympaattinen, ikäisekseen fiksu. Unelmoi mm. kapitalistisen järjestelmän kaatumisesta. Suosikkejani.
Tarina: Pirteä ja kiva. Varmasti olisin hänen seurassaan jos olisin tuolla talossa.
Eevis: Olisin varmasti myös hänen kanssaan keskustelemassa tuolla talossa. Analyyttinen muttei mikään ylimielinen.
Jukka: Tylsä muttei mitenkään hirveän ärsyttävä.
Mira: Ihan kiva, mutta varmasti pidemän päälle rasittava. Hyvä esimerkki persusta, sillä usein miten he eivät ole seksuaalivähemmistöjä kohtaan syrjiviä.
Milla: Ihanan pirteä ja sympaattinen. Ei varmaan mikään maailman yliälykkäin ja syvällisin tapaus.
Anu: Tylsä mököttäjä, joka luuli olevansa ennen taloon tuloaan joku hauskakin.
Tupu: Saisi olla vähemmän tylsä.
Ville: Joutaa pois talosta kun on niin sekaisin ja loukkaa toisia koko ajan.
Kimmo: Fiksu, eikä ärsytä.
Hermeli: Sympaattinen, mutta ne räppijutut hämää vähän.
Timo: Tylsä
Krisu: Perusjantteri. Ihan kiva.
Uskovaiset. Nuo rakastavat ja hyvät ihmiset ovat alapeukuttaneet.
En oo uskovainen, mutta kyllä Ville on helvetisti parempaa seuraa kuin eevis, jukka, tarina tai kevin. Noi neljä on täysiä narsistisia ääliöitä.
Minä nään taas Villen narsistisena. Vai miten kuvailisit henkilöä joka esittää ihmisille että hän on jumalan poika joka pystyy muka parantamaan kaikki sairaudet.
Villehän noista on kaikkein narsistisin, katsoo miten päin vaan.
Hän ei vaikuta lainkaan Jumalan palvelijalta vaan ennemminkin Jumala ja uskonto ovat olemassa, jotta hän pääsee korostamaan omaa hyvyyttään ja armollisuuttaan.
Jos maallisen taipaleeni jälkeen löydän itseni taivaan porteilta, missä pyhä pietari on vastassa, ja siinä on vaihtoehdot joko taivas täynnä himouskovaisia ja ahdasmielisiä fariseuksia tai ikuinen kadotus, niin en missään nimessä halua ikuista elämää uskovaisten kanssa.
Parempi vaihtoehto on tiedottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Äh harmittaa että timo on taas äänestyksessä, se on niin symppis!
Kylläpä meni äänestys oudosti. Ja noi perustelut oli todella syvältä sieltä. Siis noinko toi sakki sietää ton Tarinan egoilua. Ei voi, kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen persusuvaitsevainen ihminen, ja minä en jaksa ollenkaan tota äärisuvaitsevaista saissea kuunnella. Minun silmissä ovat täysin todellisuudesta vieraantuneita aivopestyjä pipipäitä horinoineen. Jehovatkin on helpompia ihmisiä siinä tuputuksessaan kun nämä sateenkaariliputtajat..
Siis olen PERUSsuvaitsevainen, en persu. :D
Ärsyttää 24/7 kun nytkään ei eeviksen, villen, jukan yms keskustelua näe mistään
Vierailija kirjoitti:
OMG. Tarina ja Milla hakevat ensi vuonna Miss Gay Finlandiksi.
Kyllä vain. Tarina kertoi myös hakevansa Teakkiin ja että hänestä tulee Talk Show juontaja ja siksihän hän juuri puhuu niin paljon koko ajan kun hän harjoittelee sitä varten ja että hänestä tulee paras Talk Show juontaja ja hän on kaikissa niissä.
Just, mutta millaisista Talk showsta tai juontajista ihmiset pitävätkään eniten, niistä, jotka puhuvat itse koko ajan vieraiden ollessa sivuroolissa vai niistä, jotka antavat vieraiden puhua ja osaavat kysellä oikeita asioita? Omat suosikkini ovat Arto Nyberg ja Maarit Tastula.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jo eilen, että Kimmo katsoi pihalla ruorissa olevaa Keviniä jännästi hymyillen kun olivat kaksistaan ja Kevin kiemurrellen hymyili takaisin.
Todellakin alkanut hakeutumaan Kevinin seuraan
kimmon peenis sykkii kevinille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, Kristian ja Helmeri änki saman viltin alle Eeviksen ja Jukan kanssa :D
Kevin ja Tarina myös söpösti saman viltin alla, ainakin saivat molemmat talosta hyvän kaverin jossei muuta.Tota tota... Tarinahan ei ole hyvä kaveri kellekään, hänelle ihmiset ovat vain joko hänelle itselleen hyödyksi tai sitten ei. Koko tämä kausikin on tehty vain että Tarina saa havainnoida itseään eri tilanteissa ja muut ovat vain rekvisiittaa. Manipuloi Keviniä niin rajusti, että toivoisin etteivät olisi koskaan tavanneet, sillä Kevin tuntuu muiden seurassa olevan paljon mukavampi ja enemmän oma itsensä.
Kevin ei todellakaan ole mikään viaton uhri vaan täysin Tarinan lumoissa, kun saa kiekua ja kirkua sen kyljessä kuin tytttö ikään. Olis hienoa nähdä että Tarina lentäis talosta Vuittoniin ja Kevin joutuisi uuteen positioon. Siinä nähtäis kehittyisikö äänenmurros valmiiksi ja laskuisivatko pallit vai jäisikö ikuiseksi hermikseksi.
Joo, yksin vain mulkoilee muita kulmiensa alta eikä puhu. Ajattelee selvästi kokoajan, että "taas nuo juntit loukkasivat sitä ja sitä ryhmää", näkee katseista.
Todellinen einstein. Tulee mieleen rääkyvä hauras linnunpoika.
Toivon ettei ainakaan Kristian voita, en haluaisi antaa 100 000e alkoholistille, mieluummin jollekkin tasapainoisemmalle. Minulle on Kristianista tullut tympeä ja manipuloiva kuva, on toki hauskakin sitä en kiellä, mutta vaikuttaa olevan jotenkin itseään täynnä ja osaa olla hyvinkin ilkeä muita kohtaan, eikä johdu pelkästään mistään "pelistä" vaan vetää senkin vähän överiksi.
Kapteenin rooli meni mielestäni Kristianilla aivan överiksi ja oli osasyy siihen miksi kaikki olivat aivan uupuneita tehtävään. Uskon, että tehtävän olisi voinut suorittaa vähän rennomminkin.
Mutta kyllä nuo piirteet tulee seuraavien aikana vielä selkeämmin esiin, jos ne on nyt jääneet jollain huomaamatta.
Jumalauta Anu ja Anun tyypillinen viikonloppu ovat mielenkiintoisia!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jo eilen, että Kimmo katsoi pihalla ruorissa olevaa Keviniä jännästi hymyillen kun olivat kaksistaan ja Kevin kiemurrellen hymyili takaisin.
kimmon peenis sykkii kevinille
Ei todellakaan syki. Mistä ootte tollasia saaneet päähänsä, pysyy kevinistä kaukana, tykkää ihan muista tuolla.
Äsken kevin hyökkäsi sen viereen ulkona.
Valkoisessa peruukisa Tarina oli kuin blondattu Jenni Vartiainen, ovathan he molemmat aika pitkiä, Tarinakin varmaan 175 ainakin(jos Helmeri kerran 183)
Vierailija kirjoitti:
Hehän nukkuukin vierekkäin, ja puolivitsillä Kimmo sanoi ainakin toissailtana että tulee myöhemmin Kevinin ”viekkuun” nukkumaan tmv. Söpöt.
Asukkaat kertoo vuorotellen omasta perus viikonlopustaan, Jukan viikonloppuun kuuluu se, että hän tapaa jonkun tytön (naisen, oletan..) ja kuulemma usein (ei aina) nainen on eri. Eipä yllättänyt että kiimamunalla on joka viikko eri nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän nukkuukin vierekkäin, ja puolivitsillä Kimmo sanoi ainakin toissailtana että tulee myöhemmin Kevinin ”viekkuun” nukkumaan tmv. Söpöt.
Sanoiko awwww
Mennyt ihan ohi, tuskin niillä mitään on, taitaa vain olla sellaista "homoläppää"
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei ainakaan Kristian voita, en haluaisi antaa 100 000e alkoholistille, mieluummin jollekkin tasapainoisemmalle. Minulle on Kristianista tullut tympeä ja manipuloiva kuva, on toki hauskakin sitä en kiellä, mutta vaikuttaa olevan jotenkin itseään täynnä ja osaa olla hyvinkin ilkeä muita kohtaan, eikä johdu pelkästään mistään "pelistä" vaan vetää senkin vähän överiksi.
Kapteenin rooli meni mielestäni Kristianilla aivan överiksi ja oli osasyy siihen miksi kaikki olivat aivan uupuneita tehtävään. Uskon, että tehtävän olisi voinut suorittaa vähän rennomminkin.
Mutta kyllä nuo piirteet tulee seuraavien aikana vielä selkeämmin esiin, jos ne on nyt jääneet jollain huomaamatta.
Ei kai se voittosumma oo 100 000
Jukalla on varmaan jo hiv, eikä ole vielä kuin poikanen. Nussii kaikkea mikä liikkuu.
Ei toi ihan normaalilta kuulosta, vaikka nuori onkin. Eikö osaa vetää hanskaan ollenkaan.