BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mitämitä?? Kimmo on alkanut hakeutumaan Kevinin seuraan ja välillä on ollut pientä flirtinpoikastakin ilmassa😁
Kävinhän on muunsukupuolinen ja homo. Ei siis voi tykästyä Kimmoon, koska Kimmo on mies. Vai...? :D
Tarina on mielisairas. Jonkun psykiatrin pitäisi diagnosoida se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vieläkin niin paljon että porukat äänesti Eeviksen tuonne makoilemaan kun olisi niin mukava ollut nähdä se ruorissa ...siivoamassa...laittamassa ruokaa😡
Joo mut sit olis viikkotehtävä kosahtanut noiden kahden salakuksimiseen.
Oliko se tehtävässä jotenkin erityisesti kielletty?
Tuntuu, että tehtävän suorittamisessa toteutettiin pelkästään Krisun näkemystä laivan henkilökunnan elämästä, eikä se vastaa millään lailla todellisuutta, sillä ei se henkilökunta kuivin suin ja selibaatissa siellä laivallakaan todellisuudessa elä.
Mitä tehtävän onnistumiseen tai epäonnistumiseen tulee, niin mitä tahansa tuo porukka teki tai jätti tekemättä, niin tuon tehtävänannon perusteella tuotannolla oli täysin vapaat kädet tulkita tehtävä onnistuneeksi tai epäonnistuneeksi sen mukaan, mitä katsovat ohjelman käsikirjoituksen kannalta paremmaksi vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Älyllisesti samalla tasolla mutta arvot erilaiset todennäköisesti.
Tämä luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää Anu talossa kun hän ei anna itsestään yhtään mitään?
Siis Millalle 2 pistettä, koska Milla sai Emman rahat. Ei jumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Kevin ja Tarina olisi sanonut kun oltaisi ns jauhettu koko tuon ajan heteroista kaikkea ? Itse olin jo että lopettakaa tuo jauhaaminen lipuista ym !! Jos nuo kaksi jatkaa tuolla niin kyllä tämä kausi on tylsä !!
Itselläni on lesbo ystävä ja eikä koko ajan korosta itseään ja jauhaa asiasta.
Ja minä olen lesbo, enkä jaksa tuota jauhamista ollenkaan. Usein unohdan kokonaan että olen lesbo kun minulla sattuu olemaan muitakin ajatuksia kuin se että miten määrittelisin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Tarina se jauhaa aina 'arvostavasta' ja 'kunnioittavasta', vaikkei itse tiedä niiden sanojen merkitystä.
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla kahdelle eivät kemiat tosiaan kohtaa. Oli syy mikä tahansa.
Mikähän näillä hiertää?
Tunne on selvästikin molemminpuolinen.
Koosteissa ei ole näkynyt mitään.
Eikö Timo antanut viime viikollakin Kimmolle ääniä?
Sanoihan ne mikä hiertää, Timo sanoi ettei immo anna itsestään mitään keskusteluissa vana on sulkeutunut ja vähäsanainen vaikka kysellään, eli ihan sellaiset peruskäytössäännöt sosiaalisessa kanssakäymisessä hakusessa ja Kimmo sanoi, että vaikka Timo onkin hyvä keskusteluissa ja tietää paljon niin on hienosteleva kermaperse, joita hän ei voi sietää.
Villen perustelut Timosta päin peetä. Ei kestä älykästä miestä.
Tolta kimitävältä keviniltä lähtee vielä ääni ja tulee pitkässä juoksussa kurkkusyöpä, kun ei puhu oikeella äänellään.
fakefakefakefakefake.
Millaisenkohan hyperventilaatiokohtauksen Mira saa tällä kertaa kun nimeämiset julkistetaan kun on nyt itse nimettynä. Milla varmaan kanssa hajoilee kun sen bestikset nimetään yksi toisensa jälkeen.
Anu saisi lähteä seuraavaksi. Ärsytti viikkotehtävässä kun jankutti Krisulle koko ajan etät miksi en muka saa tehdää tätä ja tätä vaikka avian sata varmaan tiesi ettei Krisu huvikseen kiellä esim. ruorissa oloa vaan ohjeet tulevat ylempää. Eilenkin kun oli iltapalaveri niin muut kiittelivät Krisua ja kaikilla oli hyvä fiilis niin Anun piti antaa "rakentavaa" palautetta ettei ymmärrä miksi ei saa tehdä tiettyjä työtehtäviä. aargh..mereen!
Kimmo sanoi hyvin, kun kysyttiin, että kertooko vähemmistöt missä vaiheessa suuntautumisestaan.
"Kerron jos tulee puheeksi, en ajattele asiaa kokoajan"
Alkanut vähän ärsyttämään Kevin, kun asiaa pitää päivittäin tuoda esille
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ois halunnu jakaa Miralle mitkä mielipiteet sillä on jo muuttuneet, mutta Mira hyppäs pois juuri sillon. Höh.
Uskon että olisi sanonut, että mielipiteet on muuttuneet persuäänestäjistä.
Sehän inhosi perupuoluetta, mutta nyt tykkää Mirasta ja Krisusta.
Ehkä kuitenkin olisi sanonut, että mielipiteet juuri Mirasta on muuttuneet. Persut nyt on persuja vaikka jonkun kivan sellaisen tuntisikin, osa porukasta on silti niitä samoja öyhöjä.
OMG. Tarina ja Milla hakevat ensi vuonna Miss Gay Finlandiksi.
Millon selviää onnistuku viikkotehtävä
Vierailija kirjoitti:
OMG. Tarina ja Milla hakevat ensi vuonna Miss Gay Finlandiksi.
!!
Vierailija kirjoitti:
Saavat bileet!
Milloin ne pidetään?
Vierailija kirjoitti:
Millon selviää onnistuku viikkotehtävä
Meinaatko vielä huomennaki kysyä tätä vai mikä nyt on niin vaikeeta ymmärtää? Useemman kerran jo täälläkin sanottu, mutta sanon vielä: viikkotehtävä on onnistunut. Äsken asukkaat käskettiin pihalle mut sisällä ei ollut tapahtunut mitään sillä aikaa. Jipii.
Juu-u. Olen huippusuvaitsevainen ihminen, mutta alkaa jo mennä yli tuo JATKUVA seksuaalisuuskeskustelu näiden vähemmistökilpailijoiden suusta.
Noi Kimmo ja Timo on kuin saman koikon kaksi puolta,
Timo hyväntuulinen, kohtelias ja terveydestään huolehtiva,
Kimmo synkkä, sulkeutunut ja pelkkiä nautintoja hakeva.