BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
---Nyt onkin shokkitila kun pitäisi oikeasti keskustella ihmisten kanssa ja oma epävarmuus paljastuu. Vaikuttaa myös tosi tylsistyneeltä. ---
BB:n perusteella Jukassa on eniten keltaista ihmistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Surullisen kuuloista tuo Krisun alkoholiriippuvuus, luulee, että kyllä sitä nyt nuorena voi ryypätä, eri asia hänen mielestään sitten vanhana ja että kyllä se hänen uskonsa mukaan ryyppäys loppuu kun lapsi tulee tai töitä tulee tai jotain.
Pikkuisen on riippuvaisen henkilön todellisuudesta vieraantuneita puheita.Terveisin: Maksakirroosiin 55 vuotiaana kuollut isä, joka ei pystynyt lapsistaan huolehtimaan Eno 45v maksakirroosiin myös, eipä tullut niitä töitä eikä lapsia jotka olis ryyppäämisen lopettaneet ja pappa 70+ joka sai ryyppäämisen vuoksi aivoinfarktin, nuorempana hakkasi lapsiaan kun oli vielä heidän kanssaan tekemisissä. Kaikki näistä aloittivat ryyppäämisen nuorena ja varmasti on vähätelleet ongelmaansa loppuun asti.
On tosi ikävää kuulla, että noin on käynyt. Mulla on kans paljon alkoholisteja suvussa. Osa kykenee kyllä hoitamaan työnsä ja normaaliin arkeen. Alkoholiriippuvuus ei aina tarkota sitä, että ollaan 24/7 ympäripäissään. Lisäksi tiedän monia, jotka ovat nuorempana viettäneet kosteampaa elämää, mutta rauhoittuneet myöhemmin. Ei ne nuoruuden kosteat ajat aina tarkoita sitä, että vanhana jatketaan samaan malliin, vaan on esimerkiksi opiskeluun tai vastaavaan kuuluva vaihe.
toi kevin on rasittava. hohhoijaa.
muunsukupuolinen homo. joopajoo. lehmän kanssako se rakastuu.
Muistakaa, että Timo ja Tuula antaneet molemmilla kerroilla Timolle 2 pistettä. Eivät kestä Timon älyllistä ylivertaisuutta senioreiden keskuudessa. Tuula ei anna mitään talolle; Ville sentään luo jännitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Krisuhan on perustavanlaatuinen persu. Kiroilee kuin merimies, alkoholi on elämän keskiössä ja muutenkin juntit jutut. Ei ihme että vetoaa tämän palstan persuilijoihin, tuohan on ihan kuin herra Hakkarainen nuorempana.
BB katsojia on ilm paljon Krisun tyylisiä. Itse tykkään eniten Kimmo.Kevin.Timo.Eevis.Tarina.Helmeri ja Kristiankin mutta kiroilu häiritsee. Loistava oli tehtävässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi nyt on?
Krisu hirveellä kiireellä ja kiimoissaan nyt kaatamasa noita vähiä viinaksia. Juu, ei hänellä ongelmaa ole. :D
Varmasti sinäkin olisit innoissasi ottamassa rentouttavan viinitilkan jos olisut käytännössä yksin luotsannut vaativan viikkotehtävän läpi tuon apinalaumaa johtaen, josta osaa ei kiinnostanut tehtävä lainkaan.
Kyllä Krisu on kaljan perään kysellyt päivästä numero yksi. Ei mitään tekemistä tehtävien kanssa.
Kaikki aiemmat kaudethan on olleet täynnä viinanhuuruista juhlintaa ja sekoilua, joten Krisu varmaan etukäteen ajatteli, että pääsee olemaan täysin elementissään ja huuliveikkona kuittaa kevyesti palkintorahat itselleen.
Kimmo väittää Timoa kermaperseeksi mutta on itse s..ermaperse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestyksessä nyt sitten Ville, Timo ja Mira?
Todennäköisesti kyllä. Mutta ei vielä virallisesti.
Tuolla porukalla tulee kyllä tiukka äänestys. Vaikka Villellä on paljon "vihaajia", niin on kyllä äänestäjiäkin. Tämä kolmikko on myös arvoiltaan jossain määrin samanlainen, eli ei saada kauheaa vastakkainasettelua. (tyyliin Ville vs. Tarina)
Vierailija kirjoitti:
Tylsä tapetti Timo saisi tippua talosta. Ei tuo mitään viihdearvoa tähän sarjaan.
Tälläkin palstalla n. 90 prosenttia on eri mieltä. Mutta sinullakin toki oikeus mielipiteeseesi.
Mitämitä?? Kimmo on alkanut hakeutumaan Kevinin seuraan ja välillä on ollut pientä flirtinpoikastakin ilmassa😁
Äänestuksessä siis kolmikko Ville, Timo ja Mira. Tuleekohan tällä kaudella aina tuo kolme äänestykseen, että saavat äänestäjiltä rahat pois? Varmaan finaalissakin on vähintään trio duon sijaan :D
Ville tai Mira ulos. Timbe rulettaa!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat ihmetelleet, miksi matkustajat ei valittaneet mistään. Varmaan pelkäsivät, että jos valittavat jostain, heidät leimataan nipottajiksi ja hankaliksi. He eivät halua riskeerata, että joutuvat äänestykseen. Oon itekin todellisuudessa asiakkaana sellainen, etten oikein kehtaa tai viitsi valittaa. Ellei nyt ole oikeasti niin, että tarjoillaan homeista leipää tai täysin palanutta puuroa. Muutenkin osalta taitaa unohtua, että nuo eivät ole alan ammattilaisia, vaan tuo on BB ja loppupeleissä leikkiä. Ei ole helppoa lähteä tuosta noin vaan vetämään roolia, improomaan tai tanssimaan ellei ole taustaa. Ja harva suomenkielinen käyttää ruotsia arjessaan tai edes työpaikalla, ellei asu suomenruotsalaisella paikkakunnalla, jolloin esim. aspatyösså täytyy osata lähinnä perusjutut ruotsista. Itekin oon lukenut koulussa pitkää ruotsia, mutta kyllähän se kielitaito on vuosien aikana rapistunut, kun ei käytä eikä tartte sitä. Ei tuo ny mikään työhakemus kuitenkaan ole. :D Laivallahan kaikki on oikeasti alalle koulutettuja ja kielitaitoisia.
Mut ehkä tämä tehtävä vedettiin vähän liian pitkälle, kun Krisukin vietiin aika piippuun. Olisi riittänyt ehkä kaksi päivää. Toivottavasti saa jotain isoa palkintoa tuosta, antoi ja teki kyllä kaikkensa kuunnellen vielä kärsivällisesti osan paskanjauhantaa. Mun pää ei ainakaan kestäis olla päällikkönä
.
Jos joku ei nähnyt kuin eilisen koosteen, niin saattoi jäädä liian pliisu kuva millaista hermojarepivää tilannetajutonta jankkaamista se Tarinan avautuminen oikeanlaisesta palautteen antamisesta oli. Tässä näkyy vähän täydennystä siihen (eri pätkä kuin koosteessa nähty):
https://www.bigbrother.fi/uutiset/eripuraa-bb-talossa-tarina-kyseenalai…
Mitäköhän Kevin ja Tarina olisi sanonut kun oltaisi ns jauhettu koko tuon ajan heteroista kaikkea ? Itse olin jo että lopettakaa tuo jauhaaminen lipuista ym !! Jos nuo kaksi jatkaa tuolla niin kyllä tämä kausi on tylsä !!
Itselläni on lesbo ystävä ja eikä koko ajan korosta itseään ja jauhaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Noilla kahdelle eivät kemiat tosiaan kohtaa. Oli syy mikä tahansa.
Mikähän näillä hiertää?
Tunne on selvästikin molemminpuolinen.
Koosteissa ei ole näkynyt mitään.
Eikö Timo antanut viime viikollakin Kimmolle ääniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestyksessä nyt sitten Ville, Timo ja Mira?
Todennäköisesti kyllä. Mutta ei vielä virallisesti.
Tuolla porukalla tulee kyllä tiukka äänestys. Vaikka Villellä on paljon "vihaajia", niin on kyllä äänestäjiäkin. Tämä kolmikko on myös arvoiltaan jossain määrin samanlainen, eli ei saada kauheaa vastakkainasettelua. (tyyliin Ville vs. Tarina)
Tämä tulos on kyllä täysi pettymys, ei saada kutijoita hajalleen ja kaikki nuo ovat tavallaan hyviä ja kiinnostavia asukkaita :(
Mira varmaan tippuu noista, en usko että saa ääniä samalla tavalla kuin Ville ja Timo. Uskon että näille herroille on omat kannattajansa. Tämä siis tuntuma, ei mielipide.
Mitäköhän Kevin ja Tarina olisi sanonut kun oltaisi ns jauhettu koko tuon ajan heteroista kaikkea ? Itse olin jo että lopettakaa tuo jauhaaminen lipuista ym !! Jos nuo kaksi jatkaa tuolla niin kyllä tämä kausi on tylsä !!
Itselläni on lesbo ystävä ja eikä koko ajan korosta itseään ja jauhaa asiasta.
Tarina näkee itsensä positiivisena, mutta silti valittaa koko ajan.
Tarina se jauhaa aina 'arvostavasta' ja 'kunnioittavasta', vaikkei itse tiedä niiden sanojen merkitystä.
En oo uskovainen, mutta kyllä Ville on helvetisti parempaa seuraa kuin eevis, jukka, tarina tai kevin. Noi neljä on täysiä narsistisia ääliöitä.