BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vitjapalli lähtee sunnuntaina! Ompa mukavaa, hampaita naurattaa.
Kimmo juhlissa haukku etupenkin kun eivät ota rennosti ja anna mennä mutta viikkotehtävä kun olis epäonnistunut niin taas olis Kimmo ollut ekana itkemässä kun ei ole kahvia ja maitoa ja sitä ja tätä. Kai toi joku kirjaviisas voi duuneista päätellen mutta ihmisenä ihan munaton tissiposki!
Vierailija kirjoitti:
sikarikerho ei ole enää mitään muuta kuin hyväveli läyhäyskerho
niiden eilinen käyttäytyminen kaupasta tulevia kohtaan oli tosi kiittämätön ja ärsyttävä. läyhäsivät koko ajan siitä mitä ne ostaa ja sit oli heti kumminkin ahnehtimassa ostoksia mitä kolmikko osti niille hyvää hyvyyttään
noille pitäis oikeesti näyttää vähän videoita koska kimmokin vaan puhuu jostain absolutismista sen sijaan et häpeäis omaa nolouttaan
Kimmon mukaan he eivät puhu kenestäkään pahaa ja hyväksyvät hänet sellaisenaan kuin on. Kimmo on todellakin itse valehteleva, joka on kateellinen toisille pieniestäkin asioista. Kuinka paljon BB ostanut heille alkoholia ja tupakkaa? Kimmon pitäisi lopettaa pienestä valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista, että lähes koko bb:n tämän kauden on hapattanut yhden Uskovaisen mukanaolo. Surullista myös, että hän on ollut niin naiivin itsekeskeinen ja kaikessa maalailevuudessaan käsittämättömän pintapuolinen.
Ymmärrän miksi Niko Saarinen tuota hahmoa hehkuttaa, Villehän on otollinen sketsien karikatyyri. Itse uskovana (38 vuotta) olen pahoillani tästä opetushenkisestä uskonelämän esittelystä ja täysin itsekritiikittömästä omahyväisyyden riemujuhlasta, jota kyseinen henkilö edustaa. Hän ei todellakaan ole se samarialainen joka kurjaa armahtaisi. Saati että edes apua tarvitsevaa silmillään (hengellisillä tai maallisilla) näkisi, vaikka suoraan lähituntumassa on. Ei, tämä ”astianmakuinen” ihminen pelkää itse saastuvansa ja julistaa ylpeänä kuinka tässä on nyt se raja jonka hän kestää ja jota enemmän hänen ei tarvitse kestää. Omasta mielestäni Villen uskon esittelyssä on vielä koettelemattoman uskovan alkutaipaleen jyrkkyyttä ja särkymättömyyttä, vaikka kaikki ulkokohtaiset jipot, ja varsinkin niiden esiin tuominen, kuten tietopuolinen paasaus, kielillä puhuminen + muut armolahjat sekä alituinen Isän puheen kuuleminen ovat ”hallussa”. Olen surullinen että uskoa tuodaan esiin tällä tavalla. Minusta tämä Villen tuomitsevuus muita (joitakin) talon asukkaita kohtaan on aivan älyttömän farisealaista. Ei uskovan kuulu olla heti ylimmäisenä arvottamassa ja jaottelemassa niitä ihmisiä, jotka ovat uskon ulkopuolella. Esitellen omaa paremmuutta ja odottaen samanlaista elämää toisilta, joilla kuitenkaan ei ole sitä iankaikkista toivoa, joka meillä uskovilla Jeesuksessa on. Sitä ei tarkoita suolana oleminen.
Uskovana minua on häirinnyt myös se, etten kertaakaan (!) ole kuullut Villen sanovan kenellekään talon asukkaalle, että Jeesus rakastaa heitä! Jokaista, ja juuri sellaisena kuin ovat. Se pitäisi tuoda esiin uudestaan ja uudestaan, sanoin ja teoin. Välillä olen siunannut ruudun välityksellä heitä kaikkia, ja aivan erityisesti Krisua. Olen ihmetellyt, että jos Ville pitää asuinkavereitaan jonkinlaisena lähetyskenttänään, niin miksi, (oi miksi ?!) hän ei tätä uskon_ydinsanomaa_tuo julki?
Vain fariseus asettaa ehtoja, nuhteettomuusvaatimuksia yms, että ihminen voisi Jumalaa lähestyä. Ja jos puhutaan Jeesuksen esimerkistä, niin mitä luulette, olivatko sen ajan syntiset jotka Hänet kohtasivat, kovin siistejä suustaan tai käyttäytymiseltään? Jeesus ei kavahda ihmismielen pimeyttä sillä Hän tuntee meidät täydellisesti, joka ainoan hävettävän, surkean asian ja vaiheen, mutta rakastaa silti. Ja koska olemme niin paljon, valtavasti, itse anteeksi saaneet, pitäisi meidän uskovien olla armahtavaisia. Ja_varsinkin_evankelistan.
Järkyttävää on myös se, että uskovat kertoman mukaan joukolla äänestävät tätä Villeä viikosta toiseen ja pitävät sitä jonkinlaisena missiona ja kristinuskon läpimurtona. Ei se ole. Ei se ole mitään muuta kuin yhden ihmisen omavoimaisuuden pönkittämistä. Siitä ei uskossa ole kyse. Tuon erottaminen ja oppiminen kuuluu ristin tien alkeisiin. Perusasia.
Uskovaiset eivät seuraa Niko Saarisen sanomisia. Sinun kannattaisi lopettaa väittäminen mitä et todellakaan ole. Oikea uskovainen ei tule tänne kirjoittelamaan tänne valheita. Lopeta Krisu fani.
Jaaha, vai että ei ole oikea uskovainen? Taitaa olla aika yleistä teidän uskovaisten keskuudessa tuo väite, että joku "ei ole oikea uskovainen". Tekö niitä tuomareita olette, jotka tietää uskosta kaiken? Hengellistä väkivaltaa tuo on. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että uskovaiset harjoittavat hengellistä väkivaltaa. Mitä arvelet, oletko hyvää mainosta kristinuskolle?
Vierailija kirjoitti:
Kimmo vaikuttaa selvinpäin kiltiltä mieheltä.
Kimmo vaikuttaa selvinpäin sekä humalassa NILKILTÄ mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kimmosta ei päällepäin uskoisi että on yli kolmekymppinen 🤔 päin vastoin voisi luulla olevan 40-45..
ja esim 45-vuotias on myös yli 30-vee. :) Joten uskoisin Kimmosta, että hän on yli kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Helmerillä on iso, naismainen perse. Ja on muuten lihonnutkin talossa.
Ja naama🤭
Kauhea vääntö siitä videosta. Jos näkisin oikeassa tilanteessa omaa avutonta sammunutta läheistä tai ketä vaan avutonta sammunutta käsiteltävän samoin kuin Ville vetäessään Krisua jaloista ja auttaessaan pystyyn niin tuntuisi kauhealta ja hätääntyisin. Olen kokenut väkivaltaa ja ehkä siksi tuollainen mikä jonkun muun mielestä on ok tekee minulle pahan olon. Ei tiedotonkaan ihminen sentään mikään esine ole. Ja toisaalta, ei Ville mielestäni ollut tarkoituksellisen väkivaltainen. Hän ehkä menetti arvostelukykynsä siinä kohti. Kristianin vastusteluyritykset tämän jalkeilla ollessa hoiti oikein.
Miksei Anu ollenkaan paistanut noita nakkeja?
Vierailija kirjoitti:
Syötävän suloinen Krisu kyllä, laittaisin pulloon:)
... Hanki silmälasit ja mene korvalääkärille... Haiseva, piereskelevä, sikaileva ja huonosti käyttäytyvä törkyturpa ulos sunnuntaina. Tai jos ei siitä vielä silloin päästä eroon ja Jukka joutuu lähtemään, niin törkyturvalle ainakin tupakka- ja alkoholikielto koko talossa olonsa loppuajaksi. Ja loppuajalle vielä monet bileet, joissa muut pitävät hauskaa ja törkyturpa murjottaa selvinpäin. Siinä sille olisi sentään edes jonkunlainen rangaistus ja luultavasti lähtisi omasta aloitteestaan talosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kimmo onnitellut Villeä? :D
Ei tietääkseni millään tavoin, tosin en tiedä aamu heräämisiä. Ja pyytikö hän anteeksi, niin kuin Jukka teki muille asukkaille huonosta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo sikarikerho mistään muusta osaa puhua kuin tuosta että yhyyy sikarikerho hajoitettiin ja meitä rangaistiin liikaa... ulos vaan kaikki
Jos sikarikerhoa ei ois hajoitettu että päällepäsmäreistä toinen pois ois juonittelu ja kerhon häätöäänien spekulointi jatkunut
Ja Kevinin ja Villen missaus.Kimmolla ei ole tilannetaju päällä. BB ei ole puuttunut sikarikerhon toimintaan. Jos olisi niin sitä ei saisi tehdä. Kimmo näyttää olevan liian yksikertainen tällä hetkellä näkemään mitä he ovat talossa tehneet. Eikä hän halua sitä ymmärtää et BB-talossa kaikki on seurannan alla. Joten Kimmon sekoilut ja tekemiset tulevat olemaan ainakin vuoden verran ihmisten muistissa. Oliko järkevää mennä taloon kun ei halua tietää mitä tekee kännissä?
Samaa mieltä. Asiallinen kaveri ehkä livenä muuttuikin bb talossa niljakkeeksi, pervo ukoksi. Jotenkin maine pilaantui. Jos joku kysyy kuka bb Kimmo, no se joka kikuleita kopeloi ja homo neitimäinen lakia opiskeleva sikarikerholainen.
Kevin Anulle voi siis ihanaa sulla on niin ihana ääni kun sä huudat "syömään""syömään pojat"
Eilen ei pystynyt liveä kunnolla katsomaan siltä Krisun itkemiseltä. Vinkui ja mölysi kuin 5-vuotias ja kun ei saanut huomiota, nosti volyymiä. Voi ei, hänellä oli karmee darra ja päätä särki. Kaikkien olisi pitänyt keskittyä häneen. Hoki koko ajan, että juoksen kohta seinään. Ihmettelen, miten esim. Kevin pystyi olemaan sanomatta, että JUOKSE, ketään ei kiinnosta.
En lähtis ketään moralisoimaan. Talo muuttaa ihmistä ja toisilla hyvät puolet tulevat esiin ja toisilla taas ne huonoimmat. Tuohon vielä alkoholi mukaan niin homma menee vituralleen. Tuskin kukaan tuolla on ihan 100% samanlainen kuin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kevin Anulle voi siis ihanaa sulla on niin ihana ääni kun sä huudat "syömään""syömään pojat"
Ne panee kohta.
Äänestin jo Jukkaa (hemmettiin tuosta talosta). Valta-akseli ja jännite välillä Ville - Krisu tulee säilyttää. Mitä teemme kierolla mielistelijä-Jukalla, emme mitään. Lisäksi on helpot viikkonsa löysäillyt honeymoonin tunnelmissa. Jos panokaveri olis vielä talossa, Jukka olisi mieluummin vain pannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötävän suloinen Krisu kyllä, laittaisin pulloon:)
... Hanki silmälasit ja mene korvalääkärille... Haiseva, piereskelevä, sikaileva ja huonosti käyttäytyvä törkyturpa ulos sunnuntaina. Tai jos ei siitä vielä silloin päästä eroon ja Jukka joutuu lähtemään, niin törkyturvalle ainakin tupakka- ja alkoholikielto koko talossa olonsa loppuajaksi. Ja loppuajalle vielä monet bileet, joissa muut pitävät hauskaa ja törkyturpa murjottaa selvinpäin. Siinä sille olisi sentään edes jonkunlainen rangaistus ja luultavasti lähtisi omasta aloitteestaan talosta.
Mutta... pullo voisi olla äänieristetty ja hajuilta suojattu. ;) Pysyy omissa hajuissaan. Korkki tiukkaan kiinni, niin happikin loppuu.
win-win
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Pointtina on: no harm done Villen kannalta.
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
Huhu. Kannattaa sitten katsoa youtubesta uudestaan, jos tuo käsitys jäi. Enkä todellakaan kannata väkivaltaa tai retuutuksia.
Katson uudestaan jos löydän klipin, mutta en nyt oikein usko, että minulla olisi jäänyt väärä käsitys tapahtuneesta.
Välillä näistä tulkinnoista tulee fiilis, että käykö jengi yleensä koskaan missään? Esim ihan vaan onko tullut nähtyä koskaan baaritappelua? Siinä vaiheessa, kun känniläiset ottavat toisistaan mittaa, niin heistä otetaan tiukka ja napakka ote ja toimitetaan eteenpäin. Toisinaan heidän kanssaan joutuu jopa painimaan.
Kyseessä ei ollut mikään virkaintoinen portsari. Yhdellä kädellähän Ville sai Krisun vietyä ja parilla napakalla sanalla rauhoitettua. Ehkä se päättäväisyys ja määrätietoisuus sitten sellainen asia, jota ihmiset eivät irl näe.
ohis ja ravintolatyöntekijä
Ketjussa on yksi sekopää Ville-vihaaja tai Krisu-fani joka on ottanut elämäntehtäväkseen selittää kuinka Ville pahoipiteli Krisun 😀.
Tuossa olet kyllä aivan väärässä, että muka olisin yksin Villeä kritisoinut. Kävin aiempia viestejä läpi, ja muutkin olivat huomanneet saman kuin minä. Ihan outoa olettaa tuollaisia. Enkä ole Krisu-fani, en voi hyväksyä minkäänlaista väkivaltaa, en fyysistä eikä henkistä. Tuokin on henkistä väkivaltaa, että haukut minua sekopääksi. Oletko itse uskovainen?
Ilman Villen tilannetajua ja Krisun rauhoittelua hyvin käsiottein Krisu joutuisi raastupaan. Ihailin Villen käsiliikkeitä laittaa Krisu istumaan. Suojeli itseään ja Krisua ettei Krisu pääse lyömään satuttavasti. Viikkotehtävä onnistui Villen ansiosta.
Kimmo väittää heidän toimistaan viikkotehtävän onnistuneen. Ei arvosta juurikaan muiden toimia.
on se jännä miten voi parilla bileillalla pilata omat voittomahdollisuutensa täysin. kimmon suosio oli korkein esterata-tehtävän jälkeen kun hankki kaikille kirjeet ja jos ois jatkanu samaan kannustavaan malliin, ois ollu vahvoilla. mut sit pilas kaiken itse olemalla ääliö humalassa ja sen jälkeen tällä jatkuvalla kitinällä ja morkkismaisella muiden syyttelyllä. nytkin on sodassa absolutisteja vastaan eikä tajua tai halua tajuta ettei kyse ollut pelkästä humalasta. anukin joi muttei ollut idiootti. kimmo valittaa jopa sukulaisistaan jotka tulee moralisoimaan kisan jälkeen.
jos kaikki sukulaisista naapurin koiraan ja tuntemattomiin katsojiin valittaa sun kännikäytöksestä, ehkä siinä on jotain korjattavaa??