BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osti kaupasta urheilusukat itselleen? Ovat nimittäin kalliinpuoleisia.
Ville osti Kevinille ja muille pitsat. Omilla rahoillaan.
Kimmo ei aio ilmeisesti syödä pitsoja?
Kiukutteleeko Kimmo taas, jostain merkillisestä oikeudenmukaisuudesta ja omantunnon arvosta johtuen?
Odotan jo suurella innolla sunnuntain lähetystä. Eiköhän siellä taas korosteta krisun hauskoja hyviä puolia ja kaivetaan Jukka taas negatiiviseen valoon. Entäpä jos yllä kertaa näytettisiinin toisinpäin tai edes rehellisesti tasapuoliset palat.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kimmo onnitellut Villeä? :D
Kyllä halasi aamulla keittiössä :)
Muutama viikko sitten Anu kiekui, ettei hän tykkää, että joku muu pesee hänen pyykkinsä.. hän haluaa pestä itse/helmerin kanssa.
Mites tuo Ville on nyt saanut kosketella Anun nimettömiä?
Kimmolla ja Jukalla hauska läppä
Menossa WC ssä niin krisuhan saapui paikalle ja meni väliin. Se siitä sitten. Olisin halunnut kuulla Jukan ja Kimmon läpänheittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Pointtina on: no harm done Villen kannalta.
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
Huhu. Kannattaa sitten katsoa youtubesta uudestaan, jos tuo käsitys jäi. Enkä todellakaan kannata väkivaltaa tai retuutuksia.
Katson uudestaan jos löydän klipin, mutta en nyt oikein usko, että minulla olisi jäänyt väärä käsitys tapahtuneesta.
Välillä näistä tulkinnoista tulee fiilis, että käykö jengi yleensä koskaan missään? Esim ihan vaan onko tullut nähtyä koskaan baaritappelua? Siinä vaiheessa, kun känniläiset ottavat toisistaan mittaa, niin heistä otetaan tiukka ja napakka ote ja toimitetaan eteenpäin. Toisinaan heidän kanssaan joutuu jopa painimaan.
Kyseessä ei ollut mikään virkaintoinen portsari. Yhdellä kädellähän Ville sai Krisun vietyä ja parilla napakalla sanalla rauhoitettua. Ehkä se päättäväisyys ja määrätietoisuus sitten sellainen asia, jota ihmiset eivät irl näe.
ohis ja ravintolatyöntekijä
Tässä tilanteessa tapahtumat meni niin, että kukaan ei ollut ottamassa mittaa toisistaan, kun Ville meni riuhtomaan Krisua jaloista. Tilanne oli siihen asti täysin rauhallinen. Ja sitäpaitsi ei tässä känniläiset ottaneet mittaa toisistaan, vaan humalainen Krisu puolustautui täysin selvinpäin olevan Villen liian rajujen otteiden takia. Luulisi Villen tietävän entisenä portsarina, että jos tukevassa humalassa olevaa miestä lähtee väkivalloin riuhtomaan, niin vastusteluja tulee ihan varmasti. Ville aiheutti itse omalla toiminnallaan tilanteen eskaloitumisen, ja sitten taas esitti muka pelastajaa.
Oliko oikeasti näin? :D
Tilannehan ei eskaloitunut yhtään mihinkään. Ville hoiti sen, piste.
No eihän hoitanut.
Hän nimenomaan ei hoitanut.
Jos olisi oikein hoitanut ei kukaan olisi puolustautunut noin kuin Krisu. Villehän machoili väkivalloin. Hän ei ymmärrä kuin kovia otteita ja väkivaltaa. Myös henkistä väkivaltaa.
Onhan se tietty hyvä, ettet ole koskaan väkivaltaa kohdannut, jos sanot Villen olleen väkivaltainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Kimmo onnitellut Villeä? :D
Miksi pitäisi. Eihän uskovaiset pidä synttäreitä. Ei ainakaan jehovat. En tiedä sitten noista evangeliporukoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku Krisu fani yrittää Villen syyksi että Villen syy käsirysy. Ei ole. Krisu ois häädössä jo pelkästään sentakia että uhkasi ampua. Villellä ei osaa eikä arpaa että Krisu häädössä. Krisun alkoholi ongelma syynä ja Krisun luonne. Kun Krisu lentää talosta voi syyttää vain itseään. Ja kannattaa hänen hakeutua aa hoitoon. Bb talohan ei ole alkoholiparantola alkoholisteille.
Komppaan sanojasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osti kaupasta urheilusukat itselleen? Ovat nimittäin kalliinpuoleisia.
Ville osti Kevinille ja muille pitsat. Omilla rahoillaan.
Kimmo ei aio ilmeisesti syödä pitsoja?
Kiukutteleeko Kimmo taas, jostain merkillisestä oikeudenmukaisuudesta ja omantunnon arvosta johtuen?
Eihän tuolla muuta olekaan kuin epäoikeudenmukaisuutta. Kyllä se varmasti monella ottaisi luonteenpäälle.
Kimmo: " se on kolmetoista neljäviis!" (oikea aika tosiaan 13.45)
MITEN NE TEKEE TON?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Pointtina on: no harm done Villen kannalta.
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
Huhu. Kannattaa sitten katsoa youtubesta uudestaan, jos tuo käsitys jäi. Enkä todellakaan kannata väkivaltaa tai retuutuksia.
Katson uudestaan jos löydän klipin, mutta en nyt oikein usko, että minulla olisi jäänyt väärä käsitys tapahtuneesta.
Välillä näistä tulkinnoista tulee fiilis, että käykö jengi yleensä koskaan missään? Esim ihan vaan onko tullut nähtyä koskaan baaritappelua? Siinä vaiheessa, kun känniläiset ottavat toisistaan mittaa, niin heistä otetaan tiukka ja napakka ote ja toimitetaan eteenpäin. Toisinaan heidän kanssaan joutuu jopa painimaan.
Kyseessä ei ollut mikään virkaintoinen portsari. Yhdellä kädellähän Ville sai Krisun vietyä ja parilla napakalla sanalla rauhoitettua. Ehkä se päättäväisyys ja määrätietoisuus sitten sellainen asia, jota ihmiset eivät irl näe.
ohis ja ravintolatyöntekijä
Ketjussa on yksi sekopää Ville-vihaaja tai Krisu-fani joka on ottanut elämäntehtäväkseen selittää kuinka Ville pahoipiteli Krisun 😀.
Tuossa olet kyllä aivan väärässä, että muka olisin yksin Villeä kritisoinut. Kävin aiempia viestejä läpi, ja muutkin olivat huomanneet saman kuin minä. Ihan outoa olettaa tuollaisia. Enkä ole Krisu-fani, en voi hyväksyä minkäänlaista väkivaltaa, en fyysistä eikä henkistä. Tuokin on henkistä väkivaltaa, että haukut minua sekopääksi. Oletko itse uskovainen?
Ilman Villen tilannetajua ja Krisun rauhoittelua hyvin käsiottein Krisu joutuisi raastupaan. Ihailin Villen käsiliikkeitä laittaa Krisu istumaan. Suojeli itseään ja Krisua ettei Krisu pääse lyömään satuttavasti. Viikkotehtävä onnistui Villen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Odotan jo suurella innolla sunnuntain lähetystä. Eiköhän siellä taas korosteta krisun hauskoja hyviä puolia ja kaivetaan Jukka taas negatiiviseen valoon. Entäpä jos yllä kertaa näytettisiinin toisinpäin tai edes rehellisesti tasapuoliset palat.
Niimpä, mutta nähtiinhän se eilisessä koosteessa jo, kuinka ennen Jukan ”riehumista” soi jännitysmusiikki ja sitä edeltävät provosoinnit oli leikattu pois. Krisun ja Villen käsirysy (tai mikä olikaan) näytettiin mun mielestä jotenkin niin, että se meni melkein ohi kokonaan. Sentään tosin näytettiin kameran kuvaa sisältä olkkarista eikä ulkoa niinkuin 24/7 silloin yöllä.
Lisäksi koosteesta jäi pois kaikki Krisun uhkailut ja uhoamiset, raivokohtaukset sekä tosiaan se, että muut puhui autossa Jukan puolesta, kun Jukka oli pk-huoneessa. Krisu ei todellakaan ollut mikään uhri siinä, toisin kuin kooste ehkä antoi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo: " se on kolmetoista neljäviis!" (oikea aika tosiaan 13.45)
MITEN NE TEKEE TON?!
Ihmisellä on tietynlainen sisäinen kello, mutta yleensä arjessa aamulla tietää mihin aikaan on noussut jne. Näillä ei ole hajuakaan edes et mihin aikaan menty nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo sikarikerho mistään muusta osaa puhua kuin tuosta että yhyyy sikarikerho hajoitettiin ja meitä rangaistiin liikaa... ulos vaan kaikki
Jos sikarikerhoa ei ois hajoitettu että päällepäsmäreistä toinen pois ois juonittelu ja kerhon häätöäänien spekulointi jatkunut
Ja Kevinin ja Villen missaus.
Kimmolla ei ole tilannetaju päällä. BB ei ole puuttunut sikarikerhon toimintaan. Jos olisi niin sitä ei saisi tehdä. Kimmo näyttää olevan liian yksikertainen tällä hetkellä näkemään mitä he ovat talossa tehneet. Eikä hän halua sitä ymmärtää et BB-talossa kaikki on seurannan alla. Joten Kimmon sekoilut ja tekemiset tulevat olemaan ainakin vuoden verran ihmisten muistissa. Oliko järkevää mennä taloon kun ei halua tietää mitä tekee kännissä?
Siellä Anu taas Helmerin kimpussa.
Ois kiva päästä tuon pään sisään
Mietin sitä asetelmaa huvittuneena jos noi olis kaikki naisia ja ne illan/yön tapahtumat olisivat olleet samanlaiset. " Kato mun pimppii", "nuole sitä", "pane mua", "sulla on aika paksu ja iso pimppi". :DD
Pan i ko Anu ja Helmeri iglussa? Onko Anu jo raskaana ja sieltä syntyy pieni scoottaaja?
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä asetelmaa huvittuneena jos noi olis kaikki naisia ja ne illan/yön tapahtumat olisivat olleet samanlaiset. " Kato mun pimppii", "nuole sitä", "pane mua", "sulla on aika paksu ja iso pimppi". :DD
😂
Krisu on kuitenkin viihdyttävin persoona tuolla talossa. piste.
No eihän hoitanut.
Hän nimenomaan ei hoitanut.
Jos olisi oikein hoitanut ei kukaan olisi puolustautunut noin kuin Krisu. Villehän machoili väkivalloin. Hän ei ymmärrä kuin kovia otteita ja väkivaltaa. Myös henkistä väkivaltaa.