BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Pointtina on: no harm done Villen kannalta.
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
ÄLÄ VALEHTELE! Ville veti pienen matkan lattiaa pitkin Krisua ja korokkeen reunalta jaloilleen! Kai katsojat sentään osaa omilla silmillään nähdä eilisestä koosteesta tämän. Minä näin sen saman myös livenä.
Turha jauhaa potaskaa koko ajan!!
No mutta kun Ville on niin söpöli pöpöli ihquna pupuliini. Jokainen av-mamma haluaisi kokea Villen rajut otteet. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osti kaupasta urheilusukat itselleen? Ovat nimittäin kalliinpuoleisia.
Ville osti Kevinille ja muille pitsat. Omilla rahoillaan.
Ei omia vaan Bb:n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville sanoi jo aiemmin, että alkaa olla jo aika lopussa. Olin sitä mieltä, että päästäkää uskovaiset jo Ville kotiin. Pelkäsin, että mitä tapahtuu kun Villellä palaa käämit, ja minkähänlaisen kuvan Ville sitten antaa kristinuskosta. Mutta ei, kun pitää äänestää Ville jatkoon uudestaan ja uudestaan, luullen että se on Jumalan tahto, ja että Jumala maksaisi äänestysrahat moninkertaisesti takaisin. Nyt sitten tapahtui niin, että Villellä keitti yli, ja hän väkivaltaisesti riuhtoi nukkuvaa Krisua. Oletteko tyytyväisiä?
En ole kyllä yhtään uskon naisia, mutta Villehän toimi tuossa näppärästi, kun ns. laski Krisun lattialle jaloilleen. Siitähän Kristian lähti reippaasti tepastelemaan, mutta alkoi konstailemaan myöhemmin. Katsoin kauhulla youtubesta klippiä, jossa känniläiset melskaavat Kristianin ympärillä kukin vuorollaan, että "mennään kotiin Krisu öäärh!" ja revitään ja nypitään ja ajattelin, että apua, tuosta ei tule yhtään mitään, vaan vain herättää sammuneen leijonan. Ei kukaan halua tuossa tilassa herätä moiseen säätämiseen. Jukkakin rymisteli toisen päätä lattiaan. Ei ehkä kovaa, mutta ärsyttävällä tavalla.
Katsoin koostetta, ja siinä näkyi ihan selvästi se, että Villellä oli ihan liian rajut otteet Krisun kanssa. Ville vetäisi Krisua jaloista tosi lujaa. Krisu oli hetken ilmassa. Vaarallinen tilanne, tuossa olisi voinut lyödä päänsä aika pahasti. Olisin itsekin säikähtänyt ja yrittänyt puolustautua, jos joku olisi minulle noin tehnyt. Kyllä Villellä ihan selkeästi vaikutti kaunan ja vihan tunne siihen, miten Krisua retuutti. Ville käyttäytyi kuin virkaintoinen portsari, jolla mene kovakourainen käsittely liian pitkälle.
Huhu. Kannattaa sitten katsoa youtubesta uudestaan, jos tuo käsitys jäi. Enkä todellakaan kannata väkivaltaa tai retuutuksia.
Katson uudestaan jos löydän klipin, mutta en nyt oikein usko, että minulla olisi jäänyt väärä käsitys tapahtuneesta.
Välillä näistä tulkinnoista tulee fiilis, että käykö jengi yleensä koskaan missään? Esim ihan vaan onko tullut nähtyä koskaan baaritappelua? Siinä vaiheessa, kun känniläiset ottavat toisistaan mittaa, niin heistä otetaan tiukka ja napakka ote ja toimitetaan eteenpäin. Toisinaan heidän kanssaan joutuu jopa painimaan.
Kyseessä ei ollut mikään virkaintoinen portsari. Yhdellä kädellähän Ville sai Krisun vietyä ja parilla napakalla sanalla rauhoitettua. Ehkä se päättäväisyys ja määrätietoisuus sitten sellainen asia, jota ihmiset eivät irl näe.
ohis ja ravintolatyöntekijä
Ketjussa on yksi sekopää Ville-vihaaja tai Krisu-fani joka on ottanut elämäntehtäväkseen selittää kuinka Ville pahoipiteli Krisun 😀.
Tuossa olet kyllä aivan väärässä, että muka olisin yksin Villeä kritisoinut. Kävin aiempia viestejä läpi, ja muutkin olivat huomanneet saman kuin minä. Ihan outoa olettaa tuollaisia. Enkä ole Krisu-fani, en voi hyväksyä minkäänlaista väkivaltaa, en fyysistä eikä henkistä. Tuokin on henkistä väkivaltaa, että haukut minua sekopääksi. Oletko itse uskovainen?
Täällä on paljon noita henkistä väkivaltaa käyttäviä ja ne aina yrittävät kaasuvalotella että on muka "yksi" joka on hullu jne. Ihan henkistä väkivaltaahan tuo on ja mielenkiintoista että just Villen faneja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osti kaupasta urheilusukat itselleen? Ovat nimittäin kalliinpuoleisia.
Ville osti Kevinille ja muille pitsat. Omilla rahoillaan.
Kimmo ei aio ilmeisesti syödä pitsoja?
En minäkään söisi mitään säälipitsoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuli nälkä kun katsoi noitten pitsoja.
Ostan aitoa pitsaa pitseriasta .
Vierailija kirjoitti:
Olipa kooste tosiaan typerä. Ei näytetty Krisun raivokohtausta ulkona eikä sitä kuinka vittuili Jukalle mennen täysin henkilökohtaisuuksiin. Ei näytetty Krisun tappouhkauksia...
Jep. Koosteesta jäi käteen, että Jukalla on äärimmäisen lyhyt pinna, kun noin pienestä hermostu. :(
Jukkahan puhu Krisulle täyttä asiaa, kun tuli ulkoa riehumasta. Lisäksi, kun Jukka oli pyydetty päiväkirjahuoneeseen, niin suurin osa oli ns. jukan puolella. Krisua kritisoitiin ääneen, jopa Helmeri.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista, että lähes koko bb:n tämän kauden on hapattanut yhden Uskovaisen mukanaolo. Surullista myös, että hän on ollut niin naiivin itsekeskeinen ja kaikessa maalailevuudessaan käsittämättömän pintapuolinen.
Ymmärrän miksi Niko Saarinen tuota hahmoa hehkuttaa, Villehän on otollinen sketsien karikatyyri. Itse uskovana (38 vuotta) olen pahoillani tästä opetushenkisestä uskonelämän esittelystä ja täysin itsekritiikittömästä omahyväisyyden riemujuhlasta, jota kyseinen henkilö edustaa. Hän ei todellakaan ole se samarialainen joka kurjaa armahtaisi. Saati että edes apua tarvitsevaa silmillään (hengellisillä tai maallisilla) näkisi, vaikka suoraan lähituntumassa on. Ei, tämä ”astianmakuinen” ihminen pelkää itse saastuvansa ja julistaa ylpeänä kuinka tässä on nyt se raja jonka hän kestää ja jota enemmän hänen ei tarvitse kestää. Omasta mielestäni Villen uskon esittelyssä on vielä koettelemattoman uskovan alkutaipaleen jyrkkyyttä ja särkymättömyyttä, vaikka kaikki ulkokohtaiset jipot, ja varsinkin niiden esiin tuominen, kuten tietopuolinen paasaus, kielillä puhuminen + muut armolahjat sekä alituinen Isän puheen kuuleminen ovat ”hallussa”. Olen surullinen että uskoa tuodaan esiin tällä tavalla. Minusta tämä Villen tuomitsevuus muita (joitakin) talon asukkaita kohtaan on aivan älyttömän farisealaista. Ei uskovan kuulu olla heti ylimmäisenä arvottamassa ja jaottelemassa niitä ihmisiä, jotka ovat uskon ulkopuolella. Esitellen omaa paremmuutta ja odottaen samanlaista elämää toisilta, joilla kuitenkaan ei ole sitä iankaikkista toivoa, joka meillä uskovilla Jeesuksessa on. Sitä ei tarkoita suolana oleminen.
Uskovana minua on häirinnyt myös se, etten kertaakaan (!) ole kuullut Villen sanovan kenellekään talon asukkaalle, että Jeesus rakastaa heitä! Jokaista, ja juuri sellaisena kuin ovat. Se pitäisi tuoda esiin uudestaan ja uudestaan, sanoin ja teoin. Välillä olen siunannut ruudun välityksellä heitä kaikkia, ja aivan erityisesti Krisua. Olen ihmetellyt, että jos Ville pitää asuinkavereitaan jonkinlaisena lähetyskenttänään, niin miksi, (oi miksi ?!) hän ei tätä uskon_ydinsanomaa_tuo julki?
Vain fariseus asettaa ehtoja, nuhteettomuusvaatimuksia yms, että ihminen voisi Jumalaa lähestyä. Ja jos puhutaan Jeesuksen esimerkistä, niin mitä luulette, olivatko sen ajan syntiset jotka Hänet kohtasivat, kovin siistejä suustaan tai käyttäytymiseltään? Jeesus ei kavahda ihmismielen pimeyttä sillä Hän tuntee meidät täydellisesti, joka ainoan hävettävän, surkean asian ja vaiheen, mutta rakastaa silti. Ja koska olemme niin paljon, valtavasti, itse anteeksi saaneet, pitäisi meidän uskovien olla armahtavaisia. Ja_varsinkin_evankelistan.
Järkyttävää on myös se, että uskovat kertoman mukaan joukolla äänestävät tätä Villeä viikosta toiseen ja pitävät sitä jonkinlaisena missiona ja kristinuskon läpimurtona. Ei se ole. Ei se ole mitään muuta kuin yhden ihmisen omavoimaisuuden pönkittämistä. Siitä ei uskossa ole kyse. Tuon erottaminen ja oppiminen kuuluu ristin tien alkeisiin. Perusasia.
Uskovaiset eivät seuraa Niko Saarisen sanomisia. Sinun kannattaisi lopettaa väittäminen mitä et todellakaan ole. Oikea uskovainen ei tule tänne kirjoittelamaan tänne valheita. Lopeta Krisu fani.
Hemmillä on piano. Istuu liedellä.
Ulkomailla on kunnon psykologit sentään töissä näissä ja saavat oikeita analyysejä. Joku Ville saisi aika huutia niiltä henkisellä väkivallallaan.
Tuolla joku Krisu fani yrittää Villen syyksi että Villen syy käsirysy. Ei ole. Krisu ois häädössä jo pelkästään sentakia että uhkasi ampua. Villellä ei osaa eikä arpaa että Krisu häädössä. Krisun alkoholi ongelma syynä ja Krisun luonne. Kun Krisu lentää talosta voi syyttää vain itseään. Ja kannattaa hänen hakeutua aa hoitoon. Bb talohan ei ole alkoholiparantola alkoholisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nälkä kun katsoi noitten pitsoja.
Ostan aitoa pitsaa pitseriasta .
Harvoin sitä kyllä syö savesta ja kävyistä tehtyä pitsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhu. Kannattaa sitten katsoa youtubesta uudestaan, jos tuo käsitys jäi. Enkä todellakaan kannata väkivaltaa tai retuutuksia.
Katson uudestaan jos löydän klipin, mutta en nyt oikein usko, että minulla olisi jäänyt väärä käsitys tapahtuneesta.
Välillä näistä tulkinnoista tulee fiilis, että käykö jengi yleensä koskaan missään? Esim ihan vaan onko tullut nähtyä koskaan baaritappelua? Siinä vaiheessa, kun känniläiset ottavat toisistaan mittaa, niin heistä otetaan tiukka ja napakka ote ja toimitetaan eteenpäin. Toisinaan heidän kanssaan joutuu jopa painimaan.
Kyseessä ei ollut mikään virkaintoinen portsari. Yhdellä kädellähän Ville sai Krisun vietyä ja parilla napakalla sanalla rauhoitettua. Ehkä se päättäväisyys ja määrätietoisuus sitten sellainen asia, jota ihmiset eivät irl näe.
ohis ja ravintolatyöntekijä
Tässä tilanteessa tapahtumat meni niin, että kukaan ei ollut ottamassa mittaa toisistaan, kun Ville meni riuhtomaan Krisua jaloista. Tilanne oli siihen asti täysin rauhallinen. Ja sitäpaitsi ei tässä känniläiset ottaneet mittaa toisistaan, vaan humalainen Krisu puolustautui täysin selvinpäin olevan Villen liian rajujen otteiden takia. Luulisi Villen tietävän entisenä portsarina, että jos tukevassa humalassa olevaa miestä lähtee väkivalloin riuhtomaan, niin vastusteluja tulee ihan varmasti. Ville aiheutti itse omalla toiminnallaan tilanteen eskaloitumisen, ja sitten taas esitti muka pelastajaa.
Oliko oikeasti näin? :D
Tilannehan ei eskaloitunut yhtään mihinkään. Ville hoiti sen, piste.
sikarikerho ei ole enää mitään muuta kuin hyväveli läyhäyskerho
niiden eilinen käyttäytyminen kaupasta tulevia kohtaan oli tosi kiittämätön ja ärsyttävä. läyhäsivät koko ajan siitä mitä ne ostaa ja sit oli heti kumminkin ahnehtimassa ostoksia mitä kolmikko osti niille hyvää hyvyyttään
noille pitäis oikeesti näyttää vähän videoita koska kimmokin vaan puhuu jostain absolutismista sen sijaan et häpeäis omaa nolouttaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video jossa Krisun aikomus ihan selvästi on kuristaa Villeä (käsi siinä asennossa, ettei ole pelkästään pois tönäisy): https://www.youtube.com/watch?v=trPdopSwXRY
KAMERAT KÄÄNNETTIIN MUUALLE !!
BB menetti just nyt katsojan, ihan käsittämättömän törkeää.
Tuo oli manipulointia tuotannolta. Krisu oli väkivaltainen ja vaaransi viikkotehtävän, kamerat käännetään muualle.
Kamerat ei näyttäneet miten Krisu alkoi vinoilla Jukalle sisäsiittoisuudesta ja sossuelämisestä. Video näytti vain Jukan uhkaavan asennon ja Krisun omahyväisen makaamisen.
Kun Jukka alkoi hakata Krisua, kamerat kääntyivät autossa kattoon. Mutta Krisun mustelmat todistavat sen puolesta, että Jukka teki elämässään taas yhden pahoinpitelyn lisää.
Krisun läppä oli kuitenkin huomattavasti lievempää kuin tuntikausien yllytys näyttää muna ja otta poskeen Kimmon muna.
Ne olivat törkeätä ahdistelua. Krisu kuittaili ihan oikeutetusti.
Krisu onkin paras puhuja tässä asiassa. Itse on tyrkyttänyt paljasta munaansa talossa mennen tullen ja esim Kevin on kertonut sen olevan ahdistavaa. Ja lisäksi kaikki uskomattoman törkeät puheet. Esim Krisu seisoskelee keittiön tason ääressä, Hemmi tulee paikalle (tämä oli alkuaikoina) ja Krisu sanoo Hemmille täysin pystymetsästä kesken porukan ruoanlaiton että panisin sua niin lujaa tai saattoi olla toisinpäin että Hemmin pitäisi panna Krisua. Hemmi ei siinä sitten hämmentyneenä oikein mitään sanottavaa keksinyt.
Noh kieku-kevin on sanonut säikähtävänsä kaikkia miehiä kun niillä on - hui sentään - muna. Mutta kappas vaan, niin on hänellä itselläkin. Tuosta selvittämättömästä ristiriidasta johtuu kevinin mielariongelmat.
Huomaatteko Ville ottaa Alfa asennot istuessa, kädet voittajan elkein ylhäällä ja rinta edessa ja pää takakenossa.
Vierailija kirjoitti:
Jukka uskoo lähtevänsä kotiin, krisu tietää jäävänsä taloon. Tahtoisin tapahtuvan toisin ja nähdä heidän ja asukkaiden ilmeet. Luultavasti kaikki uskovat krisun jäävän. Tehdäänkö tähän muutos? :)
Tämä!
Onko Kimmo onnitellut Villeä? :D
Kristian rikkoi sääntöjä bb huomautti tästä ja taas alkoi kristianilla länkytys ”nyt on isovelillä liipasin herkässä” ei jaksa enää hänen juttujaan.
Viime yönä unessa 2 lasta nukkumaan laitettiin
Pään kautta pyjama päälle ja yhtäkkiä olikin pääni Janne Virtasen pään kanssa vastakkain pyjamaa pukiessa niin ettei lapset huomannu. Huulemme yhtyivät suudelmaan. Töröhuuli suudelma imaisi ahnaasti ja pitkään ja tuntui hyvltä. Ja lapset huusi taustalta liian pitkä pusu vain🤣
Tämän päivän nuoret miehet itkee.