Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
71921/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea vääntö siitä videosta. Jos näkisin oikeassa tilanteessa omaa avutonta sammunutta läheistä tai ketä vaan avutonta sammunutta käsiteltävän samoin kuin Ville vetäessään Krisua jaloista ja auttaessaan pystyyn niin tuntuisi kauhealta ja hätääntyisin. Olen kokenut väkivaltaa ja ehkä siksi tuollainen mikä jonkun muun mielestä on ok tekee minulle pahan olon. Ei tiedotonkaan ihminen sentään mikään esine ole. Ja toisaalta, ei Ville mielestäni ollut tarkoituksellisen väkivaltainen. Hän ehkä menetti arvostelukykynsä siinä kohti. Kristianin vastusteluyritykset tämän jalkeilla ollessa hoiti oikein.

Mä kans katoin silloin 24/7 sitä tilannetta, ja ajattelin jo siitä, kun känninen Jukka alkoi ravistelemaan ja riuhtomaan Krisua ylös että pliis älä tee noin. Mullakin ehkä se, että oon todistanut ton kaltaista tilannetta itse aiemmin vierestä, sai mulle sen olon että älä nyt herranen aika Jukka tee noin. Villellä meni ehkä myös tavallaan hermo siihen, kun lopulta Krisun ympärillä oli kaikki kolme känniääliötä (Kimmo, Hemmi ja Jukka) huutamassa Krisua hereille, ja Ville sitten aatteli että otetaas se jätkä nyt siitä ylös ja viedään autoon. Ei ehkä tajunnut, että Krisu oli jo tässä vaiheessa hereillä, koska Jukka oli jo usean minuutin ajan huutanut ja riuhtonut hereille ja Krisu ärissyt takaisin.

Monen tekijän summa, jossa kukaan (asukkaista) ei loppupeleissä ehkä lukenut tilannetta oikein.

Minä taas olen sitä mieltä, että väkivaltaiseksi ei pidä alkaa eikä yleensä aleta siksi, että on vaan lukenut tilannetta väärin. Joskus saattaa puhuessa vahingossa jotain töksäyttää, jos on lukenut tilannetta väärin. Väkivalta on vaarallista ja väkivalta on rikos.

Vierailija
71922/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään Jukka ulos talosta! Krisu ansaitsee paikan finaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71923/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja jos... Mutta vielä kerran, jos BB olisi antanut jengin mennä kännissä makuuvaunuun, eli makuuhuoneeseen nukkumaan, ei tuota episodia olisi tapahtunut. Ei mitään järkeä siinä että känniset laitetaan ahtaaseen tiloihin keskenään nukkumaan, saati sitten että ei voi käydä edes kusella tai röökillä. Hermothan tuossa tilanteessa menee muutenkin ihan selvinkin päin.

Vierailija
71924/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ulos ja voi viedä nanun mukanaan :)

Vierailija
71925/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdestä "Eiköhän kansa ole puhunut ja sä Jukka lähdet täältä ensi sunnuntaina, Krisu tokaisi itsevarmana." Krisu tervemenoa vaan itelles.

Vierailija
71926/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtis ketään moralisoimaan. Talo muuttaa ihmistä ja toisilla hyvät puolet tulevat esiin ja toisilla taas ne huonoimmat. Tuohon vielä alkoholi mukaan niin homma menee vituralleen. Tuskin kukaan tuolla on ihan 100% samanlainen kuin oikeassa elämässä.

Just näin. Kannattaa olla ymmärtäväinen, sillä emme kukaan tiedä tarkalleen, miten käyttäytyisimme itse talossa ja humalassa. Ihmisen todellinen luonne ei välttis paljastu kännissä, kuten väitetään, koska alkoholi saattaa vaikuttaa tosi erikoisesti eri ihmisiin.

Eräskin mies, joka oli hankala ja pirullinen selvinpäin, oli humalassa aivan ihana ja kaikkien kaveri, muita halaileva ja myös tyynnyttelevä, jos joku meinasi alkaa hankalaksi. Joillakin, ehkä useimmilla tilanne on just toisinpäin.

Jos noin on, niin silloin kannattaisi vähentää radikaalisti sitä alkon käyttöä, eikä vaan vinkua ja hävetä jälkeenpäin. Kimmokin pitää itseään niiin älykkönä, mutta ei riitä älyä, eikä myöskään itsekuria ja kypsyyttä kuitenkaan niin pitkälle, että pystyisi pysymään erossa alkosta. Mielestäni sunnuntaina saisi lähteä samalla oven avauksella, ilman äänestystä, sekä pultsari krisu että pervo ahdistelija Kimmo. Kimmo selvisi pelkällä hömppäkyltin kantamisella seksuaalisesta ahdistelusta, jota harjoitti sekä Krisua että Helmeriä kohtaan.

Vierailija
71927/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on pahin vastus finaalissa ja haluan että omalla suosikillani on paremmat voittomahdollisuudet. Siksi pelaan viisaasti ja annan ääneni krisulle joka on pahin vastus finaalissa. Krisulla todella isot fanijoukot.

Vierailija
71928/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtis ketään moralisoimaan. Talo muuttaa ihmistä ja toisilla hyvät puolet tulevat esiin ja toisilla taas ne huonoimmat. Tuohon vielä alkoholi mukaan niin homma menee vituralleen. Tuskin kukaan tuolla on ihan 100% samanlainen kuin oikeassa elämässä.

Just näin. Kannattaa olla ymmärtäväinen, sillä emme kukaan tiedä tarkalleen, miten käyttäytyisimme itse talossa ja humalassa. Ihmisen todellinen luonne ei välttis paljastu kännissä, kuten väitetään, koska alkoholi saattaa vaikuttaa tosi erikoisesti eri ihmisiin.

Eräskin mies, joka oli hankala ja pirullinen selvinpäin, oli humalassa aivan ihana ja kaikkien kaveri, muita halaileva ja myös tyynnyttelevä, jos joku meinasi alkaa hankalaksi. Joillakin, ehkä useimmilla tilanne on just toisinpäin.

Jos noin on, niin silloin kannattaisi vähentää radikaalisti sitä alkon käyttöä, eikä vaan vinkua ja hävetä jälkeenpäin. Kimmokin pitää itseään niiin älykkönä, mutta ei riitä älyä, eikä myöskään itsekuria ja kypsyyttä kuitenkaan niin pitkälle, että pystyisi pysymään erossa alkosta. Mielestäni sunnuntaina saisi lähteä samalla oven avauksella, ilman äänestystä, sekä pultsari krisu että pervo ahdistelija Kimmo. Kimmo selvisi pelkällä hömppäkyltin kantamisella seksuaalisesta ahdistelusta, jota harjoitti sekä Krisua että Helmeriä kohtaan.

Ehkä sun on helppo täydellisenä ihmisenä sanoa näin.

Vierailija
71929/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses tuolla yhellä tietyllä sivustolla mitä kuvia on Levi bileistä ja videoklippejä jotka ei tuu ikinä häviämään netistä :D kimmollakin käsi krisun housussa ja Hemmi siinä kattoo vierestä

Vierailija
71930/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, Mira tuli vastaan Tinderissä....!

Vierailija
71931/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut talon asukkaat oksettaa mua paitsi :

Kevin

Jukka

Muut ovat laskeneet pisteitänsä hurjasti. Helmeri jota aluksi säälin ja pidin hyvänä jätkänä, paljastui kieroksi, lapsen tasolla olevaksi jankuttavaksi.

Krisusta ei voi edes puhua. HYI!

Anu. Kiero ku korkkiruuvi ja paistaa niiiiin läpi kaikki tuo teennäisyys, eikä selkeästi ikävöi lapsiansa. Hirveä äiti.

Teko-itkee, joka on erittäin säälittävää.

Kimmo. En ihmettele, ettei halua kuulla känni-käyttäytymisestään. On sen verran kuvottava tyyppi. Katoin 247 kun oli Levi bileet. Kimmo oli sen näköinen, että tuolla tavalla sitä porukkaa kuolee kotona kun on tullu otettua pikkasen liikaa viinaa, ja lopuksi tukehtuu omaan oksennukseen kun ei ole kukaan auttamassa.

Vierailija
71932/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ei kännissä paljon ”kavereista” välitä, sen sijaan Jukka tätä kaveria jeesasi kun k oli sammunut eikä tajunnut maailman menosta. Auttoi vaatteiden kanssa, kiinnitti turvavyön ja antoi omat ruokansa kun K valitti nälkää. Vastapalvelukseksi sai krisun törkeät loukkaavat piikittelyt, vastenmieliset naurut ja muut kommentit ja tahallaan yritti saada Jukan suuttumaan. Eipä kuitenkaan onnistunut, Jukka säilytti lopulta malttinsa ja vaikka krisu yritti olla hyvin v:mäinen. Autossa olivat olivat paikan päällä ja he olivat sitä mieltä että krisu oli tässä se paha. Kuin myös minun silmiini.

Vierailija
71933/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anun mielipide /halut muuttunet Hemmiä kohtaan ? Eihän tästä ole pitkää aikaa kun on halunnut etäisyyttä kundiin ja nyt on kyllä Anu joka sinne Helmerin kainaloon sukeltaa. Ei tuosta muijasta ota selvää.

Vierailija
71934/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ulos! Johan tuossa on vaarana viinakramppi jos eivät anna sille wiinaa ja sassiin!

Hommais Krisun vaimo jo valmiiksi alkoholiparantolaan paikan Krisulle niin pääsisi sunnuntaina talosta lähdettyään hoitoon.

Taitaa vaimo olla hellan ja nyrkin välissä. Jos muistatta hänen kirjeensä Krisulle, niin se kertoi monta asiaa. Jos on kyse rakkaudesta tai jos puhutaan perheen välisistä asioista, niin yleensä kirjeet ovat hyvin lämpimät läheisiä kohtaan. Mutta ei siis kaikissa tapauksissa. Taloon pyritään kirjoittamaan  kumminkin positiivisia kirjeitä. Itse en pitänyt Krisun vaimon kirjeestä yhtään.

Vierailija
71935/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on pahin vastus finaalissa ja haluan että omalla suosikillani on paremmat voittomahdollisuudet. Siksi pelaan viisaasti ja annan ääneni krisulle joka on pahin vastus finaalissa. Krisulla todella isot fanijoukot.

Mulla ei ole suosikkia, mutta haluan ettei Kevin voita. Krisussa on hänelle loistava vastus👍 Siksi Jukka Lappajärvellä😊

Vierailija
71936/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ulos! Johan tuossa on vaarana viinakramppi jos eivät anna sille wiinaa ja sassiin!

Hommais Krisun vaimo jo valmiiksi alkoholiparantolaan paikan Krisulle niin pääsisi sunnuntaina talosta lähdettyään hoitoon.

Mistä sitä tietää jos kotona odottaa naispuolinen Krisu..

ei paljon ehkä hoitolat kiinnosta😂

Eikä ihan normi järkinen voi kestää tuota!!

Vierailija
71937/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mä sanon. Kimmolla edelleen joku hitonmoinen ongelma sen kanssa, että Kevin, Ville ja Anu sai sen 50€ omaan käyttöön (jota ei edes käyttäneet!) ja Kimmon mielestä ”juhlivat” sitä eilen, vaikka kyse oli siitä, että se oli rangaistus sikarikerholle. Pliis, Kimmo koita nyt päästä yli siitä.

Kimmon mielestä myös oli väärin, että Anu, Ville ja Kevin sai nukkua eilen pitkät päiväunet ja sikarikerho ei. Eiköhän absolutistit + Anu saaneet nukkua ihan senkin takia, ettei saaneet unta juuri ollenkaan ahtaassa autossa, jossa lisäksi känniläiset haisi, örvelsi ja kuorsasi.

Käsittämätöntä, miten pahasti voi Kimmolla mennä tunteisiin toi asia. Jopa Krisu ja Jukka puhui, että toisaalta ihan ymmärrettävää ja olivat tyytyväisiä kauppareissulle valittuihin, eivät olisi itse edes halunneet lähteä.

Vierailija
71938/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylttirangaistuksen jälkeen Jukka kysyi Kimmolta alkoiko rangaistus hajoittaa Kimmo vastasi: Vasta kun viikkobudjetti selvisi alkoi hajoaminen, oksetti ajatus onko absolutistit ansainneet 50e. Todellakin olisi ansainneet jos olisivat käyttäneet sen. Hehän joutui huolehtimaan känniläisistä sääntörikkomuksineen. No Anuhan ei absolutisti. Villeä ja Keviniähän Kimmo tarkoitti. Miten lakia opiskeleva voi hajota sellaisesta että raittiit ja savuttomat saisi 50e hyvästäkäytöksestä ja Kimmo ja köörinsä käyttäneet tuhansia euroja suustaan alas alkoholitarjoiluineen ja savukerasioineen. Oksettaa Kimmo. Tuommosta tulevaa asianajajaa en palkkaisivaik maksettais.

Vierailija
71939/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini on Ville siksi äänestän pahimman kilpailijan krisun pois.

Vierailija
71940/90773 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää jos kotona odottaa naispuolinen Krisu..

ei paljon ehkä hoitolat kiinnosta😂

Eikä ihan normi järkinen voi kestää tuota!!

Vähän ehkä aiheen ohi, mutta Krisun naisystävähän näkyi siinä ihan ekassa BB-lähetyksessä. Pussasivat monta kertaa, ennen kuin Krisua hoputettiin hissiin ja taloa kohti.

Ketju on lukittu.