Uudessa Pendolinossa kaikki paikat vastakkaisia istumapaikkoja eli sellaisia että neljä henkeä istuu niin että pöytä välissä
Joo tiedetään että maailmalla noita on. Inhoan tuota ideaa.
Kommentit (29)
Ärsyttää kun vastapäätä istuvat suomalaiset tuijottaa. Toljottajien kansa. Suut auki.
Olethan sinä valehteleva trolli, olethan?
Missä on uutisoitu uusista Pendolinoista? Uusia lähijunia on tulossa, se tiedetään.
Aina extraluokasta yksittäinen paikka.
En aio istua tuntemattoman miehen kanssa saman pöydän ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Aina extraluokasta yksittäinen paikka.
Vielä parempi on kahden hengen osasto, mutta yksin.
En ymmärrä miksi meidän kulttuuri ei muka kelpaa meille eli tehdään julkisista sellaisia missä jokainen voi istua yksin, asunto kohtaiset hissit, ja ihan mainostetaan maailmalle että suomalaiset ei tykkää kaveerata. mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä se millaisia olemme?
Vierailija kirjoitti:
En aio istua tuntemattoman miehen kanssa saman pöydän ympärillä.
En minäkään.
M39
Oli ahdistava kokemus. Muutenkin huonompi kuin vanhat. Käytävä on ahdas eikä siinä pysy pystyssä.
Istuttiin aikoinaan kerran noin. Kaksi aikuista ja yksi 3 v. Sitten siihen tyhjälle paikalle tuli nuori mies sellainen hirviö hevibändipaita päällä.
Normaalisti ujo 3 v. muuttui yllättävän puheliaaksi ja kysyi miksi tuolla tetällä on noin luma paita? "Setää" hymyilytti ja minä selitän se on sellainen aikuisten rokkimusiikki paita niinkuin ööö tuota Hevisaurus 😅
Seuraavaksi tuli kuulutus Tikkurilasta... 3 v. jatkaa äiti mikä tuo tippurila oikein on... iloista hörinää naapripenkeistä 🤣
Tässä vaiheessa muistaakseni kaivettiin esiin kannettava dvd soitin ja piirretty pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi suomalaiseen kulttuuriin
Vaunut varmaankin kansainvälistä suunnittelua ja tuotantoa. Miksi VR ei speksaa niitä patemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi suomalaiseen kulttuuriin
Vaunut varmaankin kansainvälistä suunnittelua ja tuotantoa. Miksi VR ei speksaa niitä patemmin?
Italiasta suomen junat tulee. siksi ne ei toimi. Italialaisethan istuu sylikkäin.
Suurin osa on kahden paikkoja. Kai vielä...
kalliimmissa luokissa istutaan kuten ennen
köyhät laitetaan istumaan vastakkain
aika hauskaa
Täyttä VR paskalaatua, noi on just työliikenteen vuoroissa. Hyi satana.
Inhoan sitä, että vastakkaisella penkillä istuu joku, jolla on pakottava halu ulottaa jalkansa "minun jalkatilaani" eli siinä sitten potkitaan toisiamme, koska hänellä on oikeus ojentaa jalkansa ja minulla oletetaan olevan velvollisuus niitä jalkoja väistellä.
Olen pari kertaa joutunut istumaan junassa noin ..se matka oli sitten piiiitkä kun vastapäätä vierekkäin istui kaksi isokokoista mammaa joilla sitten eväitä riitti: syödä muhelsi kooooko matkan ..😳