Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
69761/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talosta saisi lähteä Kristian, Jukka ja Helmeri. Oksettavat siat. Ja siihen samaan ovenavaukseen Kimmo!!!

Vierailija
69762/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat oli ihan ihmeissään kun Kimmo sanoi että on monesti pannut heteroiden kanssa. Ihmettelivät et toimisko sillä vehkeet, niin Kimmo sanoi että kyllä ne saa toimimaan.

Jos joku mies Hemmiltä alkais ottamaan suihin niin kyllä silläkin seisois, aivan varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69763/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:

Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know

Hemmi: Niin niin, joo tiedän.

Kikattelua, Menevät vc koppiin

Anu: No niin siis toi Ville..

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.

Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Käsi Raamatulla näin siis kerron.

Voi, luoja!

Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!

On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.

Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!

Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"

hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"

Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.

Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.

Super Mario = BB ?

Kyllä juuri niin. Ne sopivat siitä peittojen alla että puhutaan supermariosta.

Voi luoja. ÄLKÄÄ kirjoittako omia päähänpistojanne niin kuin ne olis totta. Ei ole mitään juonittelua.

Kyllä se meni noin. Sovittiin(Anu ja Hemmi),miten edetään finaaliviikolle. Lisäksi Hemmi sanoi Kimmolle:Huomenna,kun on nimeämiset,sikarikerho pitää yhtä.

n.54

Näin juuri.

Vierailija
69764/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Voi, luoja!

Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!

On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.

Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"

Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.

Se oli peitesana yhdistettynä suoraan nimeämiskeskusteluun:"miten etenemme finaaliviikolle".

Siellä on tuotanto nauhoja katsomassa.

Vierailija
69765/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia kellonajoista:

Anu: 8.30

Hemmi: on se jo 11

Kello nyt 10.44 joten aika lähelle Hemmi veikkasi, sanoi et huomaa auringosta

Vierailija
69766/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Hemmi ulos molemmat eilinen psykokeskustelu paljasti heidät täysin.

Vierailija
69767/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin tuon Hemmin ja Anun vessakeskustelun niin, että hoitavat homman kotiin tyylikkäästi niin, etteivät saa nimeämispisteitä nysväämisen takia. Tästähän se keskustelu lähtikin kun Kimmo oli sanonut et sen takia saattaa joutua kotiin. Anu tätä Kimmon sanomista tivasi Hemmiltä useaan otteeseen.

Sopivat siis että ei nysvätä niin paljon

Vierailija
69768/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön tapahumat lyhyesti ja puolueettomasti.

Kimmo oksenteli pihalla ja oli sellaisessa kunnossa, ettei pystyssä pysynyt. Krisu sammui olkkarin lattialle. Porukan piti jatkaa matkaa autolla.

Krisu uhitteli Villelle, jonka BB oli määrännyt herättelemään sammuneen Krisun autoon (vain Krisu tai Kevin saa herättää, oli määräys). Krisu hermostui siitä. Kävi iholle ihan selvästi. Ville rauhoitteli.

Jukka yllytti Kimmoa ja Krisua auton takapenkillä. Krisu ja Kimmo niin päissään, ettei mitään järkeä. Alkoi alapääjutut ja jatkuva hekottelu. Kimmon pippeliä esiteltiin ja Kimmo ilmeisesti kähmi Krisua tai Krisu Kimmoa. Muut puhuivat mälleistä paidalla. Hemmi oli kännissä ja myötäili kännisekoilijoita takapenkillä.

Myöhemmin Krisu alkoi sekoilla kunnolla. Huusi suoraa huutoa pihalla ja uhkaili Kimmo mukanaan. Muut autossa. Oli määräys pysyä autossa. BB palautti kundit autoon. Autossa Kimmo alkoi syyttää muita asenteellisuudesta (ei mitään totuuspohjaa, Kevin ja Anu yritti koko "ajon" ajan rauhottaa takapenkkiä, koska meno alkoi olla järjetöntä, Ville ei kommentoinut juuri mitään). Krisu alkoi nälviä Jukkaa, roisit puheet ja uhittelua, sanoi myös, että jos hänellä olisi nyt ase, hän lopettaisi kaikki. Aiemmin huusi pihalla, että auto on pieni paikka, jos BB ei päästä häntä sisälle, tapahtuu pahoja. Jukka nousi autossa ylös ja kumartui penkillä makaavan Krisun ylle sanoen, että tollaisia nistejä hän vetelee turpaan jne. Krisu yllytti käymään päälle. BB kuulutti Jukan ulos autosta ja Krisu nauroi perään.

Vierailija
69769/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun tuotannon lellikki Krisu kuristi yön aikana monta kertaa Villeä ja käyttäytyi muutenkin agressiivisesti ja saa silti jäädä taloon. Mitä jos se kuristettava olisikin seuraavalla kerralla Anu? Ville sentään selvinpäin ja isona miehenä pystyi pistää vastaan.

Vierailija
69770/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin löytää kohdan, jossa Jukka ja Kevin tulisivat vessakopista, mutta ei aamulta sellaista kyllä löydy. Oliko joku toinenkin pysähdys kuin klo 9 jälkeen.

Siinä kelaillessa tuli kuitenkin huomattua jotain uutisarvoista: Jukka heitti omistaan röökin Krisulle!

Vierailija
69771/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....

Siis tänä aamunako? Eiliset bileet katsoin alusta loppuun eikä siellä mitään tällaista tapahtunut. Kevin ja Jukka on lähentyneet ihan kavereina (vaikka siinä seksiläppääkin on mukana, mutta niinhän noilla tuntuu olevan kaikkien kesken). Eilisessä koosteessakin Kevin totesi tämän, että kaveripohjalla ollaan.

Jännä, että vielä viimeöisen kuohahduksen jälkeenkin joku jaksaa vängätä, että Jukka on joku kiero laskelmoija, joka vain feikkaa jokaisen jutun. Eiköhän se nyt viime yönä tullut aika selväksi, että Jukka menee täysin tunne edellä ja etenkin kännissä. Olisi tullut todellinen suhtautuminen varmasti esiin viime yön humalatilassa -- ja tulikin. Jukka oli koko illan nousukännin ja yön laskukännin ajan koko ajan ystävällinen ja huomaavainen Keviniä kohtaan.

Tänä aamuna, siitä on klippi. Kevin tulee vessasta suoristaen paitaansa, Jukka perässä ja Kevin sanoo Jukalle että ”ainakin sä yritit” tmv.

Kyllähän Jukka on kiero laskelmoija, puhuu paskaa toisista selän takana sekä käy kertomassa muille että ”nyt sinusta siellä puhuttiin”. Itse provosoi ja yrittää kääntää ihmisiä toisiaan vastaan. Länkytti Helmerin ja Krisun pk-huoneessa käymisestä Kimmolle ja Kevinille bileiden jälkeen, mitä helvettiä se Jukalle kuuluu jos muut käy pk huoneessa? Ja jos nyt siitä lähdetään niin Jukka on provosoinut Krisua risteilyviikolta asti kun suuttui ettei päässyt Eevistä painamaan. Ihan jatkuvaa kuittia koko ajan Krisun suuntaan. Lisäksi esittää Hemmin kaveria ja yritti Anulle eilen ehdotella.

Mutta joo, Jukka on pyhimys!

Siis perustat sen, että Jukka on yrittänyt Keviniä tuohon yhteen lauseeseen, "ainakin sä yritit"? No just.

Kysehän ei voinut olla mistään muusta.

Olivat samassa vessakopissa.....

No eipä olisi eka kerta tällä kaudella, kun Jukka käy ristipissalla jonkun muun asukkaan kanssa.

Kevin oli pesemässä käsiään ja hirveä kiire autoon, Jukka juoksi tupakalta vessakoppiin ja sanoi ettei hänellä ole edes pissahätä mutta yritetään nyt. Kevin kuivasi kätensä ja Jukka totesi ettei mitään tule, Kevin kommentoi että ainakin sä yritit ja juoksivat autoon.

Villen mielestä Krisu ei kuristanut.

Vierailija
69772/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käsitin tuon Hemmin ja Anun vessakeskustelun niin, että hoitavat homman kotiin tyylikkäästi niin, etteivät saa nimeämispisteitä nysväämisen takia. Tästähän se keskustelu lähtikin kun Kimmo oli sanonut et sen takia saattaa joutua kotiin. Anu tätä Kimmon sanomista tivasi Hemmiltä useaan otteeseen.

Sopivat siis että ei nysvätä niin paljon

Joo. Ja se oli muutenkin niin sekavaa humalaisten solkotusta josta voi ihan jokainen saada omalle teorialleen tukea vaikka teoriat olisivat vastakkaisia.

Vierailija
69773/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, luoja!

Se oli peitesana yhdistettynä suoraan nimeämiskeskusteluun:"miten etenemme finaaliviikolle".

Siellä on tuotanto nauhoja katsomassa.

Lisäksi Anu vannotti Helmeriä,että tämä päivä (eilinen) ei saa vaikuttaa Hemmin nimeämisiin,vaan pysyttävä pelisuunnitelmassa.

Vierailija
69774/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi yritti saada pojat paljastamaan genitaalit autossa ja yllyttämällä yllytti heitä nolaaman itsensä useasti. Ja sitten siirtyi eteen Anun viereen kun onnistui. Hyi helvetti mikä psyko onkin, jäi aiemmin huomaamatta mutta nyt kaikki seuraamaan miten Hemmi ja Anu toimivat.

Hemmi pelaa Kimmon tunteilla ja hoitelee poikia ja Anu hoitelee Villen ja Kevinin muka viattomana. Mutta onkin oikea hirviö kertakaikkiaan. ihan hirviö!

Vierailija
69775/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin nyt ton Jukka Krisu episodin viime yöltä youtubesta. Ei voi muuta sanoa kun että HYI V*TTU TOI KRISU ON VASTENMIELINEN ÖRKKI!! Vastenmielisin bb asukas ikinä!

Isä pastorista ei voi kyllä enää sanoa mitään muuta kun hyvää! Saisivat Kevinin kanssa jakaa voittopotin<3

Vierailija
69776/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin voittoon.

Siirtyi ainakin vedonlyönnin kertoimien perusteella voittajasuosikiksi , eilen oli vielä Kristianilla pienin voittokerroin nyt se on Kevinillä.

Vierailija
69777/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys kevin&jukka vessahommaan:

Ja siis tuohon pitstoppiin meni ehkä noin kolme minuuttia, kaikki oli autossa hyvin tyytyväisiä kun tolla porukalla selvisivät noin nopeasti.

Vierailija
69778/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, siis vain Ville tai Kevin sai herättää Krisua!

Vierailija
69779/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Kevin pääse taloon huiliin jos on sairaana.

vai eikö vain halua?

Vierailija
69780/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....

Ei Jukan tarvitse manipuloida Keviniä puolelleen. Kevin on kyllä fiksu ja tarkkaavainen tyyppi ja tekee omat tulkintansa asukkaista. Hänestä ei huolissaan tarvitse olla. Taidat aliarvioida sitä, kuinka pidetty tyyppi Kevin on talossa kun meinaat, että Jukan mieltyminen ja kaverustuminen häneen on pelkkää peliä. 

Kyllä neitsyt hinttapoikakin kaipaa tukea ja turvaa ja siksi on sokea peluri-Jukan käytökselle. Kevinhän kuvittelee, että peluri-Jukka oikeasti välittää ja tuntee hellyyttä Keviniä kohtaan, vaikka vain kalastelee tätä puolelleen.

Ketju on lukittu.