Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
69741/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen silti koska oon saanut todella hölmön kuvan Hemmistä. Se kaksistaan olo kopissa välkkyvien valon loisteessa niin ei siinä juonittelua ollut. Anu haikaili exxää ja toinen yritti saada pusua. Kulkenut ku puudeli rinnalla.

Vierailija
69742/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:

Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know

Hemmi: Niin niin, joo tiedän.

Kikattelua, Menevät vc koppiin

Anu: No niin siis toi Ville..

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Eihän tälläisestä voi tulla kuin suoraan häätöön..ei mitään muita rankkuja se on selvä!!

Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.

Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Käsi Raamatulla näin siis kerron.

Käsi raamatulla tämä kirjoittaja on kirjoittanut täyttä soopaa. Eipä ihme että jätti siteeraamatra kohdan jossa muka puhutaan sovitusta feikkauksesta ja sen sijaan siteeraa kohtaa jossa Hemmi puhuu Super Mariossa voittamisesta mutta jättää pois tiedon että kyseessä on Super Mariosta lähtenyt keskustelu. Toivottavasti tämä ihminen ehtii tänään käydä edes vessassa disinformaation levittämiseltään. Ja Hemmi ja Anu ovat inhokkejani että tästä näkökulmasta kommentoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69743/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi sanoi että sikarikerho pitää yhtä, eli ei jää kuin kolme jota voi äänestää.

Ei maininnut Anusta mitään

Vierailija
69744/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Hemmi niin kiltti oo miltä näyttää. Aitoa on ollut Hemnin puolelta että tosi ihastunut Anuun ja Anu taas leikitellyt. Näin ollen tullut Hemmistä vähän tyhmä kuva.

Ei voi olla noin hölmö talon ulkopuolella. Luulen että muistaa Kimmon kanssa juttelut.

Hemmi osoittautuikin kaikken psykoimmaksi- ei ihme että busineksetkin kukoistavat. Ei todellakaan.

Kyllä Helmeriltä kaatui kulissit eilen illalla. 

Ensin Anun kanssa juonittelu pelitaktiikasta finaaliviikolle asti ja sitten tosiaan Kimmolle sanoi suoraan,että me sikkekerhossa pidetään yhtä,kun on nimeämiset.

Ei nimeämisoikeuksia.

Aivan oli psykopaattitasoista juonittelua. Ja niistähän sanotaan aina että erittäin miellyttäviä ja kaikkein viimeiseksi uskoisi. Hemmi jäi kiinni ja Anuhan jo tiedettiinkin. Tuo suu viivana on oire.

Minulla on suu viivana. Olenko psykopaatti? :D

Vierailija
69745/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka näki Krisun mulkun kun olivat takapenkillä ja puhuivat suihin ottamisesta sun muuta oksettavaa. Alkoi kyllä tuo Kimmo oksettamaan ja meni samantien inhokkeihin. Villelle ja Kevinille palkinto!!

Vierailija
69746/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Voi, luoja!

Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!

On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.

Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!

Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"

hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"

Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.

Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.

Super Mario = BB ?

Kyllä juuri niin. Ne sopivat siitä peittojen alla että puhutaan supermariosta.

Voi luoja. ÄLKÄÄ kirjoittako omia päähänpistojanne niin kuin ne olis totta. Ei ole mitään juonittelua.

Kyllä se meni noin. Sovittiin(Anu ja Hemmi),miten edetään finaaliviikolle. Lisäksi Hemmi sanoi Kimmolle:Huomenna,kun on nimeämiset,sikarikerho pitää yhtä.

n.54

Kyllä juuri noin meni. Anu ja hemmi juonittelivat kylmästi keskenään ja BB näytti koko keskustelun vaikka menivät WC koppiin yhdessä he paljastuivat jo. Yrittivät vielä takakonttiinkin samaa muttei BB päästänyt.

Ja Hemmi Kimmolle: Siis ihmiset vois kiristää mua sillä Megaluokan tapahtumalla....miksi sanoi noin Kimmolle.

Vierailija
69747/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman liioiteltu tuota Krisun ja Villen tapausta. Krisu horjuu kuin vietävä. Näyttää siltä, että laittaa käden ensin Villen haballe ja olkapäälle kuin tukea ottaakseen. Sen jälkeen käsi käy kaulalla, irroten samantien ja Ville auttaa Krisun istumaan alas. Saattoi olla siis vain tasapainon menetyksestä kyse. Itse en ainakaan osaisi tuon perusteella sanoa, oliko Krisu aggressiivinen vai yrittikö lähinnä ottaa tukea ja haparoi otetta mistä sattuu. Tuosta pitää kysyä Villeltä, että miten hän sen tilanteen koki. Vaikuttiko se siltä, että Krisu yritti tarkoituksella käydä käsiksi. 

No näinpä. Äsken Ville sanoi, kun joku kysyi, että ei Krisu käynyt kurkkuun kiinni.

Mistä Krisu sitten sai päähänsä kysyä, että onko käynyt kurkkuun kiinni? Krisu lukenut av-palstaa?

Vierailija
69748/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....

Siis tänä aamunako? Eiliset bileet katsoin alusta loppuun eikä siellä mitään tällaista tapahtunut. Kevin ja Jukka on lähentyneet ihan kavereina (vaikka siinä seksiläppääkin on mukana, mutta niinhän noilla tuntuu olevan kaikkien kesken). Eilisessä koosteessakin Kevin totesi tämän, että kaveripohjalla ollaan.

Jännä, että vielä viimeöisen kuohahduksen jälkeenkin joku jaksaa vängätä, että Jukka on joku kiero laskelmoija, joka vain feikkaa jokaisen jutun. Eiköhän se nyt viime yönä tullut aika selväksi, että Jukka menee täysin tunne edellä ja etenkin kännissä. Olisi tullut todellinen suhtautuminen varmasti esiin viime yön humalatilassa -- ja tulikin. Jukka oli koko illan nousukännin ja yön laskukännin ajan koko ajan ystävällinen ja huomaavainen Keviniä kohtaan.

Tänä aamuna, siitä on klippi. Kevin tulee vessasta suoristaen paitaansa, Jukka perässä ja Kevin sanoo Jukalle että ”ainakin sä yritit” tmv.

Kyllähän Jukka on kiero laskelmoija, puhuu paskaa toisista selän takana sekä käy kertomassa muille että ”nyt sinusta siellä puhuttiin”. Itse provosoi ja yrittää kääntää ihmisiä toisiaan vastaan. Länkytti Helmerin ja Krisun pk-huoneessa käymisestä Kimmolle ja Kevinille bileiden jälkeen, mitä helvettiä se Jukalle kuuluu jos muut käy pk huoneessa? Ja jos nyt siitä lähdetään niin Jukka on provosoinut Krisua risteilyviikolta asti kun suuttui ettei päässyt Eevistä painamaan. Ihan jatkuvaa kuittia koko ajan Krisun suuntaan. Lisäksi esittää Hemmin kaveria ja yritti Anulle eilen ehdotella.

Mutta joo, Jukka on pyhimys!

Siis perustat sen, että Jukka on yrittänyt Keviniä tuohon yhteen lauseeseen, "ainakin sä yritit"? No just.

Kysehän ei voinut olla mistään muusta.

Olivat samassa vessakopissa.....

No mistä puhuivat siellä? Että Jukka ainakin yritti olla juomatta liikaa? Että yritti saada Krisun kannettua autoon? Että yritti olla provosoitumatta Krisun puheista?

Vierailija
69749/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ihmettelee miksi Tuntuu pää kipeeltä, ihan ku olis lyöny se johonkin.

No, on kai se, kun Jukka hakkaa sen päätä monta kertaa lattiaan, kun makaa siinä sammuneena.

Mietin jo sillon miks bb ei puuttunut asiaan.

Ja siihen lisäks jaloista retuuttaminen Villen toimesta.

Vaikka olis kuinka mulkero niin noin vaan käsitellä puolustuskyvytöntä ihmistä.

Tästä seuras se, että kävi Villen kimppuun.

Vierailija
69750/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu selittää että kuukausilinssit jumittuu yöllä silmiin :'DD Ei juma.. *huutonaurua* Eikai niitä silmiin yöksi jätetä :'DDD

Vierailija
69751/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman liioiteltu tuota Krisun ja Villen tapausta. Krisu horjuu kuin vietävä. Näyttää siltä, että laittaa käden ensin Villen haballe ja olkapäälle kuin tukea ottaakseen. Sen jälkeen käsi käy kaulalla, irroten samantien ja Ville auttaa Krisun istumaan alas. Saattoi olla siis vain tasapainon menetyksestä kyse. Itse en ainakaan osaisi tuon perusteella sanoa, oliko Krisu aggressiivinen vai yrittikö lähinnä ottaa tukea ja haparoi otetta mistä sattuu. Tuosta pitää kysyä Villeltä, että miten hän sen tilanteen koki. Vaikuttiko se siltä, että Krisu yritti tarkoituksella käydä käsiksi. 

No näinpä. Äsken Ville sanoi, kun joku kysyi, että ei Krisu käynyt kurkkuun kiinni.

Ja tästä on iltalehdessä ihan kuvatkin, mutta ei Jukan päällekarkauksesta. Puolueetonta uutisoitia.

Vierailija
69752/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi: Sun henki haisee pahalta Jukka

Jukka: Kiitos, haiseeko röökiltä ja kahvilta ja...

Hemmi: Haisee kakalta

Vierailija
69753/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tälläisestä voi tulla kuin suoraan häätöön..ei mitään muita rankkuja se on selvä!!

Käsi raamatulla tämä kirjoittaja on kirjoittanut täyttä soopaa. Eipä ihme että jätti siteeraamatra kohdan jossa muka puhutaan sovitusta feikkauksesta ja sen sijaan siteeraa kohtaa jossa Hemmi puhuu Super Mariossa voittamisesta mutta jättää pois tiedon että kyseessä on Super Mariosta lähtenyt keskustelu. Toivottavasti tämä ihminen ehtii tänään käydä edes vessassa disinformaation levittämiseltään. Ja Hemmi ja Anu ovat inhokkejani että tästä näkökulmasta kommentoin.

Älä valehtele se meni juuri noin kun kerroin ja täällä N 64 myös vahvisti asian.

Anu aj Hemmi juonittelivat toisten tunteilla asioita. Supermario oli siinä vaan tuon JÄLKEEn ja supermario on niille ehkä vaan koodi kun puhuvat sopimuksesta.

Anu ja Hemmi etenkin ovat aika vakavasti häiriintyneitä noitten juonien perusteella tosiaan.

Ne aikovat raivata muut tunteilla pois.

Vierailija
69754/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli ilmeisesti tosissaan yrittänyt Keviniä vessassa. On se kyllä kiero jätkä, saanut Kevinin manipuloitua puolelleen jotta saisi osa Kevinin suosiosta. Voi olla karu paluu Lappajärvelle kaiken tuon jälkeen....

Siis tänä aamunako? Eiliset bileet katsoin alusta loppuun eikä siellä mitään tällaista tapahtunut. Kevin ja Jukka on lähentyneet ihan kavereina (vaikka siinä seksiläppääkin on mukana, mutta niinhän noilla tuntuu olevan kaikkien kesken). Eilisessä koosteessakin Kevin totesi tämän, että kaveripohjalla ollaan.

Jännä, että vielä viimeöisen kuohahduksen jälkeenkin joku jaksaa vängätä, että Jukka on joku kiero laskelmoija, joka vain feikkaa jokaisen jutun. Eiköhän se nyt viime yönä tullut aika selväksi, että Jukka menee täysin tunne edellä ja etenkin kännissä. Olisi tullut todellinen suhtautuminen varmasti esiin viime yön humalatilassa -- ja tulikin. Jukka oli koko illan nousukännin ja yön laskukännin ajan koko ajan ystävällinen ja huomaavainen Keviniä kohtaan.

Tänä aamuna, siitä on klippi. Kevin tulee vessasta suoristaen paitaansa, Jukka perässä ja Kevin sanoo Jukalle että ”ainakin sä yritit” tmv.

Kyllähän Jukka on kiero laskelmoija, puhuu paskaa toisista selän takana sekä käy kertomassa muille että ”nyt sinusta siellä puhuttiin”. Itse provosoi ja yrittää kääntää ihmisiä toisiaan vastaan. Länkytti Helmerin ja Krisun pk-huoneessa käymisestä Kimmolle ja Kevinille bileiden jälkeen, mitä helvettiä se Jukalle kuuluu jos muut käy pk huoneessa? Ja jos nyt siitä lähdetään niin Jukka on provosoinut Krisua risteilyviikolta asti kun suuttui ettei päässyt Eevistä painamaan. Ihan jatkuvaa kuittia koko ajan Krisun suuntaan. Lisäksi esittää Hemmin kaveria ja yritti Anulle eilen ehdotella.

Mutta joo, Jukka on pyhimys!

Siis perustat sen, että Jukka on yrittänyt Keviniä tuohon yhteen lauseeseen, "ainakin sä yritit"? No just.

Kysehän ei voinut olla mistään muusta.

Olivat samassa vessakopissa.....

No mistä puhuivat siellä? Että Jukka ainakin yritti olla juomatta liikaa? Että yritti saada Krisun kannettua autoon? Että yritti olla provosoitumatta Krisun puheista?

Jukka ei yrittänyt kantaa Krisua autoon, hakkasi Krisun päätä maahan ”herätellessään” niin että muut puuttui asiaan. Ville se Krisun nosti ja yritti kantaa.

Vierailija
69755/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu pelannut rumiten ja leikkinyt Hemmin tunteilla . Täytyykö uskoa että keksivät että Hemni näyttelee hölmöä. Kumpikin ulos.

Oli sovittu Hemmi hoitelee toiset ja Anu Villen ja Kevinin. Etääntymnen oli sovittu loppuun asti, näin sanoivat yöllä vessassa.

Anuhan antoi viimeksi pisteen Kevinille. KenellecHemni antaa????????????

Vierailija
69756/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri valitellut takamuksen kipua pariin otteeseen. Ihmettelee onko lyönyt sen johonkin..

Joko Kimmo viimein pääsi kairaamaan??

Vierailija
69757/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, luoja!

Kaikkea sitä ihminen voi keksiä ja tulkita. Ihan pikkasen pomppas valheen puolelle!

On tosiaan outo tulkinta keskustelusta. Anu onki tietoja Kimmon ja Hemmin keskustelusta. Välillä hänen piti oikein pussata Hemmiä, että tämä lupasi jotakin. Anu istui hajareisin Hemmin sylissä. Anulla shortsit jalassa. Ville kurkkasi välillä vessaan, kun tarkisti, onko sammuneita.

Älä puhu paskaa meillä on koko juonittelu nauhalla !!!!

Tämä on TOTTA! Joka sana. Hemmi onkin se porukan vedättäjä "koska tiiäthän Anu että mulla on tää et mun pitää aina voittaa"

hemmi onkin aika kiero äijä kaikessa "lempeydessään"

Ja Anulla on ISOJA ongelmia se tuli ilmi.

Niin, Hemmi haluaa voittaa super mariossa. Siitä se keskustelu lähti eikä mistään yhteisestä juonittelusta.

Super Mario = BB ?

Kyllä juuri niin. Ne sopivat siitä peittojen alla että puhutaan supermariosta.

Selittäisi ainakin sen, miksi keskustelevat koko ajan supermariosta. 

Eipä tuo uutta olisi, että asukkaat puhuvat koodikielellä hämätäkseen tai juonitellakseen.

Dana ja Sampohan esim. juoruilivat Saulista ja Nikosta sillä yhdellä kaudella x&y -koodeilla. Sauli joutui sitä jopa kommentoimaan. 

Ville viestittää ulkomaailmaan puhumalla ääneen siansaksaa. On kertonut että jotkut ihmiset ymmärtävät kielen. Meillä oli lapsuudessa salakieli, jota aikuiset eivät ymmärtäneet. Naureskeltiin, kun muut eivät tienneet mitä puhuimme.

Vierailija
69758/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nimeämiset heti kun pääsevät perille.

Vierailija
69759/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri valitellut takamuksen kipua pariin otteeseen. Ihmettelee onko lyönyt sen johonkin..

Joko Kimmo viimein pääsi kairaamaan??

Kaatui tuolilla vessassa

Vierailija
69760/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen silti koska oon saanut todella hölmön kuvan Hemmistä. Se kaksistaan olo kopissa välkkyvien valon loisteessa niin ei siinä juonittelua ollut. Anu haikaili exxää ja toinen yritti saada pusua. Kulkenut ku puudeli rinnalla.

Se oli ihan teatteria ja nyt puhuttiin viimeyön vessakeksustelusta jossa kylmä juonittelu ettäntymisineen että homma hoituu kotiin.

Ketju on lukittu.