BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Villen on vaikea olla entisenä alkoholistina viinsnhimossaan kun muut juo niin onko herranjestas BB-talo silloin oikea osoite? Ja vaikka näin olisikin niin mikä oikeutus Villellä on olla kaikille muille vihainen ja naama norsunvitulla ja ilonpilaaja kun nämä haluaa pitää hauskaa? Varsinkun kun kaverilla on ammattinsa puolesta kokemusta pokena olemisesta ja varmasti hanskaa rutiinilla kaikki mahdolliset känniördäystilanteet. Työssään on varmasti nähnyt sara kertaa pahempaa
Tuo käytös on Villeltä ihan puhdasta itsekkyyttä ja itsekorostusta ja kontrolloimiseen halua. Kukaan ei ole Villeä tuonne pakottanut ja ainoa mikä on viinan suhteen voinut tulla yllätyksenä on se kuinka vähän sitä on ollut saatavilla kun on suurin piirtein desin mitoilla mitattu ja riidelty yhdestä pullosta. Eikä sekään ole totta ettei noilla ikinä ole kännissä ollut hauskaa. On ollut.Onkohan Ville portsarina ollessaan lyönyt nyrkillä asiakkaita pimeässä kameran kulmassa? Onhan sillä todella aggressiivinen pohjavire persoonassaan.
Te Ville-vihaajat olette ihan pimeitä. Näette ja kuvittelette asioita mitä ei ole. Ville ei ole millään tavalla aggressiivinen tai viinanhimoinen, päinvastoin.
Villen piilotettu/ tukahdutettu aggressiivisuus paistaa kilometrin päähän.
Oho kuvattiin porukkaa vahingossa tehtävä alueella😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä ennen nukkumista Jukka kiroili vittua ja paskaa tupakkapaikalla - Kimmo oli aivan hiljaisena vierellä. Lisäksi Jukka on pummannut satoja röökiaskeja Kimmolta, mutta Kimmo muka huomaa vain Miran saamat askit - jotka eivät olleet häneltä itseltään mitenkään pois. Kimmo on juonittelija.
Kimmo on kaikkein kaksinaamaisin ja kieroin tuolla. En haluaisi tuollaista työkaverikseni.
Anu pelaa toisen tunteilla . Se on pahinta. Helmeri ei nää tai sitten ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhee kun tuo Kevin alkaa aina kimittämään ja kiekumaan kun on kiihottuneessa tilassa miesten keskellä. Saakohan se orkun aina silloin?
No en mä nyt tämmöstä ole huomannut saati epäile tuota viimeistä, mutta olen miettinyt, onko sillä vielä äänenmurros kesken. Vai mitä tuo on.
Totesi itse kerran, että hänellä on ikuinen äänenmurros.
Joku katkera kun Kimmo valitsi Jukan joka on lähempänä Ku Mira oli. Nimetä tuolla täytyy 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/siljamo/
Anun Ex
:D
että näitä veljeksiä. "vanhempi mies" täsmää.
Kauden alussa mietin, että saas nähdä kukahan mun linkki Anuun on. Pääs yllättämään ja ei.
ex-hyvinkääläinen
Mistä tuo tieto Anun eksästä on?
Perhekuvassa on Anu ja lapset😁 Ihan niissä ekoissa kuvissa.
Onko M.S??????
Eksä? Juu. :D
Vanhoja kavereita kasarivuosilta.
Niin munkin - ollaan siis taidettu pyöriä samoissa porukoissa ... 😂
Tuttuja! Jäin miettimään, että taisi enemmän olla siinä kasari-ysäritaitteessa.
Mä olin M.n veljeen J:n ihastuksissani silloin. Ei se lämmennyt mulle. Katto etäältä, että hyi. :`D
Mä en ole mitään näitten tuttuja, mutta mietin kanssa, että jos tuo jäppinen ei kovin paljon vanhempi ole kuin Anu, niin ei se kovin kasarikaveri ole voinut olla.
Anun vanhemmasta miehestä on puhuttu jo kauden alussa ja M on -72 syntynyt, kuten mäkin. Samat koulut käyty. Sitten muutin muualle.
Aa, no sit todellakin on sairaan vanha gubbe, kun on jo muakin vanhempi. Kaverit näytti nuoremmilta, eikä nyt itsekään ihan niin vanhalta näyttänyt. Anuhan on kuitenkin vasta -87 (tai -86).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/siljamo/
Anun Ex
:D
että näitä veljeksiä. "vanhempi mies" täsmää.
Kauden alussa mietin, että saas nähdä kukahan mun linkki Anuun on. Pääs yllättämään ja ei.
ex-hyvinkääläinen
Mistä tuo tieto Anun eksästä on?
Perhekuvassa on Anu ja lapset😁 Ihan niissä ekoissa kuvissa.
Onko M.S??????
Eksä? Juu. :D
Vanhoja kavereita kasarivuosilta.
Niin munkin - ollaan siis taidettu pyöriä samoissa porukoissa ... 😂
Tuttuja! Jäin miettimään, että taisi enemmän olla siinä kasari-ysäritaitteessa.
Mä olin M.n veljeen J:n ihastuksissani silloin. Ei se lämmennyt mulle. Katto etäältä, että hyi. :`D
Mä en ole mitään näitten tuttuja, mutta mietin kanssa, että jos tuo jäppinen ei kovin paljon vanhempi ole kuin Anu, niin ei se kovin kasarikaveri ole voinut olla.
Anun vanhemmasta miehestä on puhuttu jo kauden alussa ja M on -72 syntynyt, kuten mäkin. Samat koulut käyty. Sitten muutin muualle.
Aa, no sit todellakin on sairaan vanha gubbe, kun on jo muakin vanhempi. Kaverit näytti nuoremmilta, eikä nyt itsekään ihan niin vanhalta näyttänyt. Anuhan on kuitenkin vasta -87 (tai -86).
Lisäys: Instan perusteella vaikutti ihan keskenkasvuiselta jätkältä muutenkin, mutta nyt kun tietää iän, niin huhu.
Jotenki silarikerhossa on ihan mielettömän siisti dynamiikka. Krisu on kyseenalainen, kovaääninen johtava. Kimmo on kieroileva neuvonantaja, se kaikista älykkäin. Jukka on piilovastustaja ja haluaisi syöstä Krisun vallasta. Helmeri on sit tämmönen kiintiö hölmöläinen. Mun mielestä ihan hauskaa katsottavaa varsinkin Jukan vihamielinen katse aina jostain taustalta Krisua kohtaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kamera?
Tulee sanomista kun pipon Ihku peitetty🧐
Montako kertaa anu ehtii vaihtaan puseroo tän illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo näkee Anun pelaamisen ja kenties Jukka. Muut ei näe.
Lisäksi Jukka pahin pelaaja ja Kimmo samoin.
Pelaamaan sinne on mentykin
Joo mut en pelaisi hinnalla millä hyvänsä. Talosta pitää tulla uloskin. 30 000 ei ole niin iso raha kuitenkaan. Eri.
30 000 on ihan naurettava palkintosumma, en lähtisi kisaamaan tuost summasta.
Älyttömän pieni summa. Kun vielä ottaa verot pois, niin itseltä jäis käteen siitä noin 17000 euroa. Sä olet tuolla koko kansan silmien alla 24/7 kymmenen viikkoa. Hemmetin pieni korvaus siitä. Senkin summan saa vain yksi, muut jää ilman korvausta.
Ehkä ne tietyt asiat korvataan, kuten asumiskustannukset, joilla asunto on, ettei tarvii taivasalle jäädä, mutta silti ei riittäis palkaksi mulle.
Nyt ei ole kyse susta. Monelle noista tuo raha on iso ja osalla ei ole edes töitä niin veroja menee vähemmän verrattuna sinuun.
Ryhmäorgiat. Jukka vois opettaa Kevinille pussailun alkeet. Anu leikkiä stringeissään Hemmin ja Villen kanssa. Ja Kristian pökkiä Kimmon kanssa.
Krisulla jo silmät vinksallaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kamera?
Kakkosessa välähti hetken.
Anu ja Kevin vähän kestää...
Anu laittaa pidennyksiä ihan rauhassa pipon alle vissiin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo näkee Anun pelaamisen ja kenties Jukka. Muut ei näe.
Lisäksi Jukka pahin pelaaja ja Kimmo samoin.
Pelaamaan sinne on mentykin
Joo mut en pelaisi hinnalla millä hyvänsä. Talosta pitää tulla uloskin. 30 000 ei ole niin iso raha kuitenkaan. Eri.
30 000 on ihan naurettava palkintosumma, en lähtisi kisaamaan tuost summasta.
Älyttömän pieni summa. Kun vielä ottaa verot pois, niin itseltä jäis käteen siitä noin 17000 euroa. Sä olet tuolla koko kansan silmien alla 24/7 kymmenen viikkoa. Hemmetin pieni korvaus siitä. Senkin summan saa vain yksi, muut jää ilman korvausta.
Ehkä ne tietyt asiat korvataan, kuten asumiskustannukset, joilla asunto on, ettei tarvii taivasalle jäädä, mutta silti ei riittäis palkaksi mulle.
Si sä olet Bb talossa.
Mikä tuo vero on työttömälle??
Kaikkea keksivät pienessä sievässä pientä kivaa, mäkihyppyä suurmäestä. :D
Skipidi-skimbaamaan
Harmaa rinne.
Teflonithan tuolla on taatusti.