Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
68521/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/siljamo/

Anun Ex

:D

että näitä veljeksiä. "vanhempi mies" täsmää.

Kauden alussa mietin, että saas nähdä kukahan mun linkki Anuun on. Pääs yllättämään ja ei.

ex-hyvinkääläinen

Mistä tuo tieto Anun eksästä on?

Anu löytyy toka vikasta kuvasta. Mikko on merkannut kuvan "perhe" tägillä.

https://www.instagram.com/p/6LA8S0kuQ4/

Pyöreet posket nuorena. Kiharaiset hiukset vanhimmalla

Itsekin nuo bongasin ja vähän muutakin, mutta ajattelin vaan, että mitenköhän joku tuon profiilin juurille on löytänyt. No, kaippa aina joku tuntee jonkun.

Vierailija
68522/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on aikaa 15min.en kuullut kunnolla?

”Teillä on 15 minuuttia aikaa” taino nyt enää viisi. Saunomiseen ja altaissa oleskeluun siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68523/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo näkee Anun pelaamisen ja kenties Jukka. Muut ei näe.

Lisäksi Jukka pahin pelaaja ja Kimmo samoin.

Pelaamaan sinne on mentykin

Joo mut en pelaisi hinnalla millä hyvänsä. Talosta pitää tulla uloskin. 30 000 ei ole niin iso raha kuitenkaan. Eri.

30 000 on ihan naurettava palkintosumma, en lähtisi kisaamaan tuost summasta.

Vierailija
68524/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaa 15min ???

Vierailija
68525/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon soittanut pojalle vielä lukioaikoina että missä oot. Ainoa lapsi. Nyt asuu yksin ja opiskelee yliopistossa. Oon jo tottunut etten oo enää hermona. Viestin ja soitan ainakin kerrran pari kolme viikossa mitä kuuluu. Asutaan Hgissä.

Mitä tekemistä sillä että soittaa lukiolaiselle missä olet on sen kanssa että isä kyylää lastensa jokaista liikettä puhelimen kautta. Paikansitko itse sitä lukiolaistasi? Hauho on 4000 ihmisen kunta. Satasesta vetoa että puheet koulumatkan turvallisuudesta on puppua. Oikeasti varmistetaan ettei lapsilla ole vääriä kavereita.

sai ekan kännykän kuudennella luokalla. Se oli sitä aikaa. Ei paikannusta .

Vierailija
68526/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala, siis mä naureskelin täällä palstalle niille naisille jotka näki Villestä unia, mutta tänään päikkäreillä näin itsekin Villestä seksiunta :D Huhhuh. 

Ja mä näin Jukasta. Eikä mitään viboja ole ennen siihen suuntaan ollut. Päinvastoin. Sitten sitä herää "onnesta soikeena" ja samalla häpeissään, että kenen kaa`?!

Vierailija
68527/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmiä ja Keviniä lukuunottamatta talossa on kieroimmat ja epäluotettavimmat jäljellä. Aika jännä. En edes osaa laittaa järjestykseen keneen luotan vähiten, Kimmoon, Anuun vai Krisuun. Ville on syväfeikki sillä tavalla että ostaa itsekin kertomuksensa pyhä mies Villestä.

Vierailija
68528/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon soittanut pojalle vielä lukioaikoina että missä oot. Ainoa lapsi. Nyt asuu yksin ja opiskelee yliopistossa. Oon jo tottunut etten oo enää hermona. Viestin ja soitan ainakin kerrran pari kolme viikossa mitä kuuluu. Asutaan Hgissä.

Mitä tekemistä sillä että soittaa lukiolaiselle missä olet on sen kanssa että isä kyylää lastensa jokaista liikettä puhelimen kautta. Paikansitko itse sitä lukiolaistasi? Hauho on 4000 ihmisen kunta. Satasesta vetoa että puheet koulumatkan turvallisuudesta on puppua. Oikeasti varmistetaan ettei lapsilla ole vääriä kavereita.

Ei Ville asu Hauholla, käy siellä vain töissä.

Vierailija
68529/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jukka homo?

Epäilisin bi-seksuaaliksi, ei oo ainakaan suoraan sanonut olevansa hetero, ainakaan niin että itse olisin kuullut

Uskon kyllä, että Jukka on ihan hetero ja vieläpä niin varma seksuaalisuudestaan, ettei koe tarpeelliseksi tuoda sitä erityisesti esiin ja juuri siksi pystyy lähestymään myös homoja, ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä, vain miehet, jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, karttavat homoja.

Jukka on naisten mies😉

Kevin on hyvin feminiininen 🤭

Kevinillä on munat! Se on melko maskuliininen vehje ihmisessä.

Munilla ei ole mitään tekemistä Kevinin feminiinisen käytöksen kanssa, myös mies voi käyttäytyä feminiinisesti. 

No joo mutta heteromiehelle ne munat voi olla aika iso turn off vaikka toinen muuten olis kuinka feminiininen.

Mutta miksi ladyboyt sitten kiinnostavat niin monia heteroita, homojahan he eivät kiinnostakaan, jos kerran munat ovat sinun mukaan niin iso turn off?

Voi hyvä ihme😂 Jos mies on kiinnostunut toisesta miehestä jolla on munat niin ei hän ole hetero vaikka niin väittäisi. Ei vaikka toinen muuten näyttäisi naiselta.

No se tuleekin monelle suomalaiselle urpolle täytetä yllätyksenä, uskovat tavanneensa maailman kauneimman naisen, mutta hänellä onkin bonuksena kunnon mela jalkojen välissä, homothan eivät edes flirttaile "naisten" kanssa vaan haluavat nimen omaan miehen, eivät naista esittävää miestä.

T. Pattayan elämää sivusta seurannut

Vierailija
68530/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa mikä tän tehtävän se juttu oli, luulin että lähtevät takaisin mutta nyt saavatkin yöpyä tuolla??

Vierailija
68531/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/siljamo/

Anun Ex

että näitä veljeksiä. "vanhempi mies" täsmää.

Kauden alussa mietin, että saas nähdä kukahan mun linkki Anuun on. Pääs yllättämään ja ei.

ex-hyvinkääläinen

Mistä tuo tieto Anun eksästä on?

Perhekuvassa on Anu ja lapset😁 Ihan niissä ekoissa kuvissa.

Onko M.S??????

Eksä? Juu. :D

Vanhoja kavereita kasarivuosilta.

Niin munkin - ollaan siis taidettu pyöriä samoissa porukoissa ... 😂

Tuttuja! Jäin miettimään, että taisi enemmän olla siinä kasari-ysäritaitteessa.

Mä olin M.n veljeen J:n ihastuksissani silloin. Ei se lämmennyt mulle. Katto etäältä, että hyi. :`D

Millaiset munat veljeksillä on? 

Vierailija
68532/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kasvattaa lapsia monella tapaa. Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa.

En puhuisi kasvatuksesta tai lapsista Bb talossa.

Vierailija
68533/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala, siis mä naureskelin täällä palstalle niille naisille jotka näki Villestä unia, mutta tänään päikkäreillä näin itsekin Villestä seksiunta :D Huhhuh. 

Ja mä näin Jukasta. Eikä mitään viboja ole ennen siihen suuntaan ollut. Päinvastoin. Sitten sitä herää "onnesta soikeena" ja samalla häpeissään, että kenen kaa`?!

Järki sanoo Ei Ei, hormonit Kyllä kyllä!

Vierailija
68534/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku kertoa mikä tän tehtävän se juttu oli, luulin että lähtevät takaisin mutta nyt saavatkin yöpyä tuolla??

EIVÄT YÖVY TUOLLA edelleenkään.

Vierailija
68535/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiassa pelaamisessa on yksi ongelma eli ei voita.

Vierailija
68536/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Hauho ole kunta, vaan Hämeenlinnaan kuuluva pitäjä.

Vierailija
68537/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB on joillekin ylivoimaisen vaikea katsoa ja tehtävätkin pitää rautalangasta vääntää eikä siltikään älytä.

Vierailija
68538/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mut en pelaisi hinnalla millä hyvänsä. Talosta pitää tulla uloskin. 30 000 ei ole niin iso raha kuitenkaan. Eri.

Älyttömän pieni summa. Kun vielä ottaa verot pois, niin itseltä jäis käteen siitä noin 17000 euroa. Sä olet tuolla koko kansan silmien alla 24/7 kymmenen viikkoa. Hemmetin pieni korvaus siitä. Senkin summan saa vain yksi, muut jää ilman korvausta.

Ehkä ne tietyt asiat korvataan, kuten asumiskustannukset, joilla asunto on, ettei tarvii taivasalle jäädä, mutta silti ei riittäis palkaksi mulle.

Vierailija
68539/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pese ruuan ja tupakan jälkeen käsiään. Ruokaisilla käsillään levittävät aineita hiuksiin ja iholle. Mitä pesytyminen tointaa? Naamaan tulee näppyjä, jos siihen levittää juustot ja makkaroiden rasvat. Yäk.

Vierailija
68540/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän pieni summa. Kun vielä ottaa verot pois, niin itseltä jäis käteen siitä noin 17000 euroa. Sä olet tuolla koko kansan silmien alla 24/7 kymmenen viikkoa. Hemmetin pieni korvaus siitä. Senkin summan saa vain yksi, muut jää ilman korvausta.

Ehkä ne tietyt asiat korvataan, kuten asumiskustannukset, joilla asunto on, ettei tarvii taivasalle jäädä, mutta silti ei riittäis palkaksi mulle.

Pahiten pelaa Anu.

Ketju on lukittu.