BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Loistavaa iloittelua. Villelle tosin tuli jokin asenneongelma letkajenkan jälkeen ja vetäytyi sivuun nyrpistelemään.
Antaako Helmeri nyt pisteitä Kimmolle ja Jukalle ihan sen takia että takaa selustansa ensi viikkoa kohti.
Voi kun rahnoja saisi käyttää äänestyksessä.
Mulle paras tilanne olisi jos äänestyksessä olisi
Krisu, Jukka,Kimmo.
Jukka tai Kimmo lähteä kotiin.
Enää tää ja ensi viikko aikaa äänestää ja saa nähdä onko tyyli eri tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia miten Anu näissä bileissä väistää lemmenkipeän Hemmin lähentelyt? Mulla ei ole enää ruutu + sen jälkeen kun Milla lähti joten olen raporttien varassa. Oma veikkaus, Anusta kuoriutuu niin innokas karaokelaulaja ettei päästä mikkiä kädestään :D?
Menee Kimmon ksinaloon. Tehnyt tätä jo aiemmissakin bileissä.
Millan pitäs olla tuolla kyllä Villen tilalla...
Jukan bravuuri lappajärveläisessä karaokessa? On se tän ennenkin laulanut. :D
Kukas tää kaveri on? En tunne naaman perusteella.
Nyt on meininkiä. Säälittää Ville kun ei ehkä nyt sen juttu tää yhtään. Kevin sentään tykkää tanssia.
Talo tarjosi kierroksen. Jukka laulaa karaokessa Jätkän humppaa, melkein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Millan pitäs olla tuolla kyllä Anun tilalla...
Antakaa ny joku Villelle raamattu, ettei tarvii drinkkilistoja lukea. Lankeaa pian syntiin 😂
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun palstamamojen päivien märkäuni on Ville, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ny joku Villelle raamattu, ettei tarvii drinkkilistoja lukea. Lankeaa pian syntiin 😂
Karaokelistaahan se lukee.
Näistä karaokeista tulee varmaan myyntiin BB:n karaokehitit. :DD
Jukka veti hyvin. Hyvä ääni :)
Kimmo ja Krisu laulavat hitaan laulun duona. Jukka: "Hemmi tuuks tanssiin mun kas lumisateeseen." Tanssivat. :D Samoin Anu ja Kevin.
Veikkauksia miten Anu näissä bileissä väistää lemmenkipeän Hemmin lähentelyt? Mulla ei ole enää ruutu + sen jälkeen kun Milla lähti joten olen raporttien varassa. Oma veikkaus, Anusta kuoriutuu niin innokas karaokelaulaja ettei päästä mikkiä kädestään :D?