BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen haisuli että Seiska on maksanut sen Millan raikulipojan kotiin sieltä maailmalta ja hänet "esitellään" lähi viikkojen seiskassa. Kenties pääsevät jopa jollekkin halvalle rantalomalle. "Tässä on Millalle BB taloon kohu kirjeen kirjottanut komistus!!".
Voi eiii! mitään tommosta. Ihmettelin kyllä, että tyyppi oli edes lähtenyt vielä tai tuli nyt takaisin näin äkkiä. Seiskan sekaantuminen tietty selittäisi turhat lennot.
Millahan on kytköksissä BB:n finaaliin saakka, vaikka onkin jo pudonnut. Ei voi vielä lähteä.
Ja sitä myös hämmästelin, että oliko se oikeasti tuotannon tehtävä antaa Millalle se 500 euroa? Sehän oli Helmerin raha, kunnes HÄN sen luovuttaa eteenpäin... jos luovuttais. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁
Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.
Ei ihme, että täällä Villeä kritisoivat kommentit saavat paljon miinusta kun suurin osa palstalla kävijöistä on alapää märkinä Villestä fantasioivia naikkosia. Silloinkin kun selkeästi osoitetaan epäkohdat Villen käytöksessä tai ajattelussa silti miinusta pukkaa. Ilmeisesti tuo ulkonäkö suojaa häntä. Jos olisi ollut kesimääräisen suomalaismiehen näköinen, konservatiivinen ja uskonnollinen Teuvo 55v niin hänet olisi häädetty ekana ulos. Mutta kun on entinen bodari ja pimsan kostuttaja, saa olla kuinka uskonnollinen siansaksaa sönköttävä sekopää tahansa ja kutsua homoseksuaalisuutta epäterveeksi tendenssiksi (huom. ei näytetty koosteessa vaan 24/7) eikä tule kritiikkiä niiltä, jotka hänestä fantasioivat. Sama juttu pätee esim. Laura Huhtasaareen. On keskimääräistä kauniimpi puolueensa naisedustaja, mutta miehet palvoo etumus kovana, koska on niin kaunis, vaikka laukoisi suustaan typeryyksiä tai plagioisi gradunsa.
No, tasan ei mee nallekarkit tässä maailmassa. Kannatta hyväksyä elämän realiteetit niin pääsee helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on 247 niin toivoisin että viitsitte poistattaa tästä ketjusta viestit missä suoraan valehdellaan talon tapahtumista🙏
Itsellä näkyy, minusta tänään ei ole valehdeltu, toki en ole koko aikaa täällä mutta tuo Ville kyllä kieltämättä riehaantuu tuon Anun vieressa💖jos sitä epäillään valheeksi!!
Vaikuttaa että Villestä ei saa kertoa ketjuun faktoja, mutta Anusta saa kertoilla parjausta ulkonäöstään. Myös alapään törkyviestit on villefanien suosiossa. Sairasta.
Mistä sä oot saanut päähäs että Ville fanit dissaa Anua?! Ite tykkään molemmista. Hemmi fanit eivät taida Anusta välittää.
No,minä en voi sietää Anua. Ville,Kristian,Jukka o.k. Helmeri on tullut alas kuin lehmän häntä Anun takia.
Anu ollut työpajalla syrjäytyneitten kanssa töissä ja raksasiivoojana ja nyt kiinteistöihminen.
Kimmo utelee Anulta aika tunkeillen miksi teillä meni suhde?
Anu: Exan kanssa ei pettämista mutta suhde vaan meni.
KImmo: Ville vaan utelee utelee.
Vierailija kirjoitti:
Hemmihän kysyi Kimmolta että sinäkun olet homo niin sanoppa onko minulla hyvä perse? Ihan outoa oli käytös.
Vähän outoa. Jukka sano että Hemmillä hyvä p....e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukka homo?
Epäilisin bi-seksuaaliksi, ei oo ainakaan suoraan sanonut olevansa hetero, ainakaan niin että itse olisin kuullut
Uskon kyllä, että Jukka on ihan hetero ja vieläpä niin varma seksuaalisuudestaan, ettei koe tarpeelliseksi tuoda sitä erityisesti esiin ja juuri siksi pystyy lähestymään myös homoja, ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä, vain miehet, jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, karttavat homoja.
Jukka on naisten mies😉
Kevin on hyvin feminiininen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁
Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.
Ei ihme, että täällä Villeä kritisoivat kommentit saavat paljon miinusta kun suurin osa palstalla kävijöistä on alapää märkinä Villestä fantasioivia naikkosia. Silloinkin kun selkeästi osoitetaan epäkohdat Villen käytöksessä tai ajattelussa silti miinusta pukkaa. Ilmeisesti tuo ulkonäkö suojaa häntä. Jos olisi ollut kesimääräisen suomalaismiehen näköinen, konservatiivinen ja uskonnollinen Teuvo 55v niin hänet olisi häädetty ekana ulos. Mutta kun on entinen bodari ja pimsan kostuttaja, saa olla kuinka uskonnollinen siansaksaa sönköttävä sekopää tahansa ja kutsua homoseksuaalisuutta epäterveeksi tendenssiksi (huom. ei näytetty koosteessa vaan 24/7) eikä tule kritiikkiä niiltä, jotka hänestä fantasioivat. Sama juttu pätee esim. Laura Huhtasaareen. On keskimääräistä kauniimpi puolueensa naisedustaja, mutta miehet palvoo etumus kovana, koska on niin kaunis, vaikka laukoisi suustaan typeryyksiä tai plagioisi gradunsa.
Eikö tämä ole yhtä lapsellista kun olis itkeä että ihan varmaan Celine Dion ei olis myynyt niin paljon levyjä jos hänellä ei olis hyvä laulunääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukka homo?
Epäilisin bi-seksuaaliksi, ei oo ainakaan suoraan sanonut olevansa hetero, ainakaan niin että itse olisin kuullut
Uskon kyllä, että Jukka on ihan hetero ja vieläpä niin varma seksuaalisuudestaan, ettei koe tarpeelliseksi tuoda sitä erityisesti esiin ja juuri siksi pystyy lähestymään myös homoja, ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä, vain miehet, jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, karttavat homoja.
eikös se oo sanonut että kokeilis kaikkea kerran, ja aiemmin että kevinissä on jotain kiihottavaa, että saattaa se olla sellainen avarakatseinen hetero tai 'utelias'. jukassa on ihan mukavaa se ettei tee näistä asioista numeroa. suuteli kimmoakin sen kummempia ylianalysoimatta.
Totta, noin tekee mies, joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukka homo?
Jukka on naisten mies😉
Kevin on hyvin feminiininen 🤭
Kevinillä on munat! Se on melko maskuliininen vehje ihmisessä.
Tämä oli niin ihanasti ja viisaasti sanottu että suuri kiitos Sinulle joka tämän kirjoitit!!!
Vierailija kirjoitti:
Koettelee vaan ei hylkää Herra.
Herra ei hylkää vaan koettelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on 247 niin toivoisin että viitsitte poistattaa tästä ketjusta viestit missä suoraan valehdellaan talon tapahtumista🙏
Itsellä näkyy, minusta tänään ei ole valehdeltu, toki en ole koko aikaa täällä mutta tuo Ville kyllä kieltämättä riehaantuu tuon Anun vieressa💖jos sitä epäillään valheeksi!!
Vaikuttaa että Villestä ei saa kertoa ketjuun faktoja, mutta Anusta saa kertoilla parjausta ulkonäöstään. Myös alapään törkyviestit on villefanien suosiossa. Sairasta.
Mistä sä oot saanut päähäs että Ville fanit dissaa Anua?! Ite tykkään molemmista. Hemmi fanit eivät taida Anusta välittää.
No,minä en voi sietää Anua. Ville,Kristian,Jukka o.k. Helmeri on tullut alas kuin lehmän häntä Anun takia.
No mutta tuskin sä täällä haukut Anua sen takia että pidät Villestä?
Villen saa palstalla gashlightningia.
Enpä ole koskaan ajatellut Huhtasaarta kauniina, hm?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli niin ihanasti ja viisaasti sanottu että suuri kiitos Sinulle joka tämän kirjoitit!!!
Ole hyvä! Olen kirjotellut paljon muitakin viisauksia tähän ketjuun.
Kuka ja missä BB ssä oli tuo Heikoilla hangilla kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, painoin väärää, tämä oli tarkoitettu viestin 68832 kirjoittajalle. Ihana kirjoitus, ihan paras koko keskustelussa!
Vierailija kirjoitti:
Villen saa palstalla gashlightningia.
Opettele ensin termi.
Tuolla pitäisi olla fiksu nainen joka opiskellut Hgin Yliopiston teologisessa tiedekunnassa toiminut pappina ja tekee väitöskirjaa ja ei paljon yli 30. Tietenkin suvaitsevainen ja lämmin ihminen.
Olivat menossa nukkumaan. Sängyssä oli Jukka. Helmeri . Kimmo tietenkin ottaa housut pois kun menee nukkumaan. Ja Hemmi ei ite saanut ja Kimmo otti. Hemmi laittoi jalat ylös ja poikia nauratti. Anu tuli ja meni Hemmin päälle. Sitten Anu ja Hemmi meni sänkyyn kahdestaan ja olivat jonkun aikaa. Jukka meni Helmerin viereen ja Kimmo Anun. Sitten ukko ärähti . Ettei srn kummempaa. Ankeutus pilasi kun ei voinut nauraa ääneen vaan tavallaan ku sisään. Ukko olis ottanut patjan ja mennyt vaikka kylppäriin nukkumaan.