BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eilisen koosteen nyt yövuorolaisena katselleena, niin kyllä tuo Anu on m****u. Ois menny pankkiin jos rahaa on vailla. Toivottavasti ei sitä tästä saa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁
Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.
Ei ihme, että täällä Villeä kritisoivat kommentit saavat paljon miinusta kun suurin osa palstalla kävijöistä on alapää märkinä Villestä fantasioivia naikkosia. Silloinkin kun selkeästi osoitetaan epäkohdat Villen käytöksessä tai ajattelussa silti miinusta pukkaa. Ilmeisesti tuo ulkonäkö suojaa häntä. Jos olisi ollut kesimääräisen suomalaismiehen näköinen, konservatiivinen ja uskonnollinen Teuvo 55v niin hänet olisi häädetty ekana ulos. Mutta kun on entinen bodari ja pimsan kostuttaja, saa olla kuinka uskonnollinen siansaksaa sönköttävä sekopää tahansa ja kutsua homoseksuaalisuutta epäterveeksi tendenssiksi (huom. ei näytetty koosteessa vaan 24/7) eikä tule kritiikkiä niiltä, jotka hänestä fantasioivat. Sama juttu pätee esim. Laura Huhtasaareen. On keskimääräistä kauniimpi puolueensa naisedustaja, mutta miehet palvoo etumus kovana, koska on niin kaunis, vaikka laukoisi suustaan typeryyksiä tai plagioisi gradunsa.
No, tasan ei mee nallekarkit tässä maailmassa. Kannatta hyväksyä elämän realiteetit niin pääsee helpommalla.
Haluun panna Villeä ensi yön unessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko nolaa itsensä ihan kuin riparilla yli innokkaat jonnet jotka sekoaa jostain tytöstä, lapsellinen ukko kyllä.
Voisitko ukko siirtyä välillä kommentoimaan johonkin muuhun ketjuun? Jäänyt sulla pahasti vihalevy Villeä kohtaan pyörimään.
En ede tunne koko ukkoa mutta BB ohjelman ukon tunnen niin täällä saa kommentoida. Mene vaan itse pois.
Bb ukon haluisin tuntea.😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen saa palstalla gashlightningia.
Opettele ensin termi.
Gaslighting, harhauttamisesta käytetty termi. Mm. vaahdotaan muista asioita, jotta saadaan huomio pois ytimestä.
Tässä ollaan juuri ytimessä kun sanotaan että Ville flirttaa Anulle ja Anu pyllisti Villelle paljain persein vain stringit päällä. Ja silloin ollaan ytimessä kun sanotaan Villen uskontonaamion olevan paskaa ja farisealainen.
Ville haluaa köyrimään Anun himoittamana niiiiin pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁
Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.
Ei ihme, että täällä Villeä kritisoivat kommentit saavat paljon miinusta kun suurin osa palstalla kävijöistä on alapää märkinä Villestä fantasioivia naikkosia. Silloinkin kun selkeästi osoitetaan epäkohdat Villen käytöksessä tai ajattelussa silti miinusta pukkaa. Ilmeisesti tuo ulkonäkö suojaa häntä. Jos olisi ollut kesimääräisen suomalaismiehen näköinen, konservatiivinen ja uskonnollinen Teuvo 55v niin hänet olisi häädetty ekana ulos. Mutta kun on entinen bodari ja pimsan kostuttaja, saa olla kuinka uskonnollinen siansaksaa sönköttävä sekopää tahansa ja kutsua homoseksuaalisuutta epäterveeksi tendenssiksi (huom. ei näytetty koosteessa vaan 24/7) eikä tule kritiikkiä niiltä, jotka hänestä fantasioivat. Sama juttu pätee esim. Laura Huhtasaareen. On keskimääräistä kauniimpi puolueensa naisedustaja, mutta miehet palvoo etumus kovana, koska on niin kaunis, vaikka laukoisi suustaan typeryyksiä tai plagioisi gradunsa.
No, tasan ei mee nallekarkit tässä maailmassa. Kannatta hyväksyä elämän realiteetit niin pääsee helpommalla.
Haluun panna Villeä ensi yön unessa.
Mun unessa Ville otti itselleen ruokaa suureen uunivuokaan, jota piteli kädessään kuin lautasta. :D
Anu ei saa olla Hemmin kanssa, koska se pelaa.
Anun pitää olla Hemmin kanssa, koska muuten se on kylmä kalkkuna.
Anu ei voi voittaa. Paitsi 30k, jos se pelaa edes puoliksi niin hyvin kuin täällä väitetään.
Inhottaa kun Raamattu tehdään noin halvaksi kuin Ville sen esittää. Pyhäinhäväistys.
Mä pidän Anusta. Pärjäävä, fiksu, hauska.
Jos se pelaa, niin se pelaa pirun hyvin, koska kenestäkään ei puhuta tällä hetkellä näin paljon.
Enkä usko että se edes pelaa. Syystä tai toisesta sillä on kova kuori ja tunneasiat vie aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottiko kukaan jo kantaa siihen ku lööpeissä lukee ”Kimmo utelee jotain: ’sehän on semmosta aika pinnallista...’” tms ja Anu antoi ymmärtää että Kimmo olisi heidän suhdetta pinnalliseks sanonut mutta hänhän itse näin sanoi pari päivää sitten!! Eilisessä koosteessa vielä muistaakseni näytettiin tätä tilannetta missä Anu heitti sen. Asukkaat ei näköjään osaa tulkita otsikoita.
joo on puhuttu, mutta taisi mennä monelta ohi. siinä on pari vaihtoehtoa miksei kimmo oikaissut tätä:
1) koska kimmo aloitti keskustelun, ei muista tarkkaan kuka sanoi mitä (kimmo skarppina miehenä varmaan muistaa joten en usko tätä oikeaksi)
tai
2) kimmo odottaa oikeaa hetkeä oikaista tämä käsitys ja kertoa hemmille, että anu sen sanoi. jukkakin oli paikalla joten jukka saattaa myös käyttää tämän infon jotenkin
jääkäämme odottamaan, mitä tapahtuu. anu saattaa ainakin nimeämispisteitä saada.
Eihän tuolla muita aitoja pelimiehiä ja -naisia ole kuin Kimmo ja Anu. Jukka ja Krisu kuvittelevat omassa mielessään olevansa todellisuutta ovelampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottiko kukaan jo kantaa siihen ku lööpeissä lukee ”Kimmo utelee jotain: ’sehän on semmosta aika pinnallista...’” tms ja Anu antoi ymmärtää että Kimmo olisi heidän suhdetta pinnalliseks sanonut mutta hänhän itse näin sanoi pari päivää sitten!! Eilisessä koosteessa vielä muistaakseni näytettiin tätä tilannetta missä Anu heitti sen. Asukkaat ei näköjään osaa tulkita otsikoita.
joo on puhuttu, mutta taisi mennä monelta ohi. siinä on pari vaihtoehtoa miksei kimmo oikaissut tätä:
1) koska kimmo aloitti keskustelun, ei muista tarkkaan kuka sanoi mitä (kimmo skarppina miehenä varmaan muistaa joten en usko tätä oikeaksi)
tai
2) kimmo odottaa oikeaa hetkeä oikaista tämä käsitys ja kertoa hemmille, että anu sen sanoi. jukkakin oli paikalla joten jukka saattaa myös käyttää tämän infon jotenkin
jääkäämme odottamaan, mitä tapahtuu. anu saattaa ainakin nimeämispisteitä saada.
Uskoisin että Kimmo antaa Anulle 2 pist . Onhan Kimmo nähnyt Anun toimet. Hemmi p....kele ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noissa lööpeissä luki. Ehtikö joku nähdä? Minen ehtinynnä. Krisu oli ainakin yhdessä kuvassa kännisenä keisarina.
Anu. Kylmää kyytiä Helmerille. Ei taida Hemmi ymmärtää.
Ei,koska Anu valehteli,että Kimmo on sen sanonut. Hemmi parka ei tiedä totuutta.
Viimeksi Jukka antoi Anulle 2 pist. Kai nuo muutkin huomaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai
3) ei tule tapahtumaan yhtään mitää ja he unohtavat koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän Anusta. Pärjäävä, fiksu, hauska.
Jos se pelaa, niin se pelaa pirun hyvin, koska kenestäkään ei puhuta tällä hetkellä näin paljon.
Enkä usko että se edes pelaa. Syystä tai toisesta sillä on kova kuori ja tunneasiat vie aikansa.
Anusta tulee mieleen American Beauty.
Varmasti asioivat vielä huoltiksella ja näkevät lisää paljastuksia
Toivottavasti saavat huomenna ilolientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noissa lööpeissä luki. Ehtikö joku nähdä? Minen ehtinynnä. Krisu oli ainakin yhdessä kuvassa kännisenä keisarina.
Anu. Kylmää kyytiä Helmerille. Ei taida Hemmi ymmärtää.
"Kestääkö Helmerin rakkaus talon ulkopuolella"oli ainakin.
Miksei Hemmi sano siskonsa nimeä tuohon :) ei varmaan tuntis kukaan muu
En ede tunne koko ukkoa mutta BB ohjelman ukon tunnen niin täällä saa kommentoida. Mene vaan itse pois.