BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä noissa lööpeissä luki. Ehtikö joku nähdä? Minen ehtinynnä. Krisu oli ainakin yhdessä kuvassa kännisenä keisarina.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja missä BB ssä oli tuo Heikoilla hangilla kommentti?
Oli bileilta ja se tummaihoinen bb asukas keljuili Kadille olet heikoilla hangilla.
Nyt olutta takapenkkiläisille, niin tulisi äksöniä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁
Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.
Ei ihme, että täällä Villeä kritisoivat kommentit saavat paljon miinusta kun suurin osa palstalla kävijöistä on alapää märkinä Villestä fantasioivia naikkosia. Silloinkin kun selkeästi osoitetaan epäkohdat Villen käytöksessä tai ajattelussa silti miinusta pukkaa. Ilmeisesti tuo ulkonäkö suojaa häntä. Jos olisi ollut kesimääräisen suomalaismiehen näköinen, konservatiivinen ja uskonnollinen Teuvo 55v niin hänet olisi häädetty ekana ulos. Mutta kun on entinen bodari ja pimsan kostuttaja, saa olla kuinka uskonnollinen siansaksaa sönköttävä sekopää tahansa ja kutsua homoseksuaalisuutta epäterveeksi tendenssiksi (huom. ei näytetty koosteessa vaan 24/7) eikä tule kritiikkiä niiltä, jotka hänestä fantasioivat. Sama juttu pätee esim. Laura Huhtasaareen. On keskimääräistä kauniimpi puolueensa naisedustaja, mutta miehet palvoo etumus kovana, koska on niin kaunis, vaikka laukoisi suustaan typeryyksiä tai plagioisi gradunsa.
Olet täysin oikeassa, Villeä ei voi kannattaa jos ei hänestä kostu.
Itsehän runkkaan itseni uneen joka yö Kristianin pälvikaljua ajatellen. En oikein muuten välitä Kristianista, mutta olihan se pälvikalju tosi kuuma. Tämän takia aionkin tulevaisuudessa äänestää Kristianin voittoon.
Ottiko kukaan jo kantaa siihen ku lööpeissä lukee ”Kimmo utelee jotain: ’sehän on semmosta aika pinnallista...’” tms ja Anu antoi ymmärtää että Kimmo olisi heidän suhdetta pinnalliseks sanonut mutta hänhän itse näin sanoi pari päivää sitten!! Eilisessä koosteessa vielä muistaakseni näytettiin tätä tilannetta missä Anu heitti sen. Asukkaat ei näköjään osaa tulkita otsikoita.
[/quote]
Nyt tulee pienimuotoinen saarna, mutta en voi olla kirjoittamatta. Sulla on kyllä mennyt vähän puurot ja vellit sekaisin. Jokainen voi itse käydä katsomassa asiat vaikka sieltä Villen facebookista ja tehdä asioista omat johtopäätökset. Ainakin minun mielestäni Ville on pääpiirteissään ollut puheissaan johdonmukainen. Ville tekee tärkeää hyväntekeväisyystyötä ja auttaa ennen kaikkea ihmisiä kehitysmaissa, mutta myös kotimaan vähäosaisia mm. työtoiminnan kautta.
Kyselit myös kirkkoon kuulumattomuudesta. Kirkkoon kuuluminen, instituutiot tai uskonnolliset rituaalit sinällään eivät pelasta ketään. Ne voivat olla perittyjä tapoja, joilla ei sydämen uskon kanssa ole mitään tekemistä. Kirkko ja seurakunnat ovat uskoville tärkeitä kohtaamispaikkoja, jossa he kuulevat Jumalan sanaa ja saavat viettää aikaa toisten samanhenkisten kanssa. Oma näkemykseni on, että ei ole väliä mihin kristilliseen seurakuntaan kukakin kuuluu, sama Herra niissä kuitenkin vaikuttaa. Se on vähän sama, kun joku tykkää syödä hienossa ravintolassa, tai joku käy mieluummin pizzalla tai hampurilaisella. Toiset uskovat menevät hiljentymään kirkooon, toiset taas nauttivat elävien suuntausten (mm. helluntaiseurakunta, vapaakirkko) toiminnasta enemmän. Tämä oli nyt vain minun henkilökohtainen näkemys aiheeseen. Itse olen kuulunut luterilaiseen kirkkoon syntymästäni asti, mutta uskoon olen tullut vasta vähän reilu 30-vuotiaana. Uskoontuloni oli niin voimakas hengellinen kokemus, että minulle ei ole sen jälkeen jäänyt enää pienintäkään epäilystä etteikö Jumalaa ole olemassa.
Mutta takaisin Villeen. Se, että Ville kritisoi aborttia, on puhtaasti Jumalan sanan mukaista. Paholainen on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan - Jeesus sen sijaan antamaan elämän! Ville on myös sanonut moneen kertaan, että synnitöntä ihmistä ei ole. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan armoa vailla. Sen tähden hän pitää evankeliumin välittämistä niin tärkeänä, että ihmiset oppisivat tuntemaan anteeksiantavan, rakastavan ja armollisen Jumalan. On tottakai syytä muistaa, että Villekin on vain ihminen, eikä aina onnistu välittämään ajatuksiaan kovinkaan hienovaraisesti. Hän myös tiedostaa asian itse: on rukoillut talossa Taivaan Iskältä viisautta, ettei sössisi asioita. Ville on myös todennut, että toivoo ihmisten ymmärtävän, että usko on subjektiivista. Jokainen kokee sen omalla tavallaan. Taivaan Iskän rinnalla on kuitenkin turvallista elää.
Olen tämän ennenkin tänne kirjoittanut, mutta toistan vielä. Suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä, miten valtava pahuus tässä maailmanajassa vaikuttaa. Onneksi on olemassa vastavoima, Jeesus Kristus, joka edustaa äärimmäistä rakkautta, anteeksiantoa ja armoa. Kristuksen Pyhä Henki murtaa pimeyden muurit ja karkottaa pelon ja ahdistuksen. Oli hätä sitten mikä tahansa, niin kannattaa kääntyä Villen tavoin Taivaan Iskän puoleen. Mikään ongelma ei ole niin suuri, etteikö tämä pystyisi auttamaan!
Kiitos, anteeksi ja siunausta kaikille![/quote]
KIITOS. Kiitos Sinulle joka tämän kirjoitit. Oli aivan täydellisen ihanasti sanottu. Paras kommentti tässä keskustelussa. Siunausta Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mä odotan huomisia bileitä. Tapahtuuko Hemmin ja Kimmon välillä jotain.
Toi Hemmin illan pk huone klippi oli aika surullista katseltavaa, Hemmi on ihan siinä luulossa että Anulla on tunteita häntä kohtaan ja tykkää hänestä
Hemmi ei ole yhtään kiinnostunut Kimmosta. Kimmo voi käydä Hemmin kimppuun, jos Hemmi on heikoilla.
Hemmi sano rakastavansa Kimmoa eka bileissä yön tunteina. Katsoin 247 ku mikäkin pervo.
Sama 😆 oikein toivoin et pussatkaa nyt, siitä riemu vast repeskin kun päätyivät samaan sänkyyn ja Kimmon show alkoi 😅😅
Hitto kun kevin on kokoajan samassa kamerassa Anun kanssa, niin jää kevininkin jutut välistä :(
Kuka ihme jaksaisi kuunnella Villeä minuuttia pitempää missään? Todelle uuvuttava sovinisti joka niin narsistinen että mikään srk ei kelpaa ( on siis joutunut konflikstiin auktoriteettien kanssa ?) ja perustanut omaa. Sekä sukset ristiin kirkon kanssa kun olisi pitänyt olla rivissä -hän haluaa olla besserwisser.
Vierailija kirjoitti:
Ukko nolaa itsensä ihan kuin riparilla yli innokkaat jonnet jotka sekoaa jostain tytöstä, lapsellinen ukko kyllä.
Voisitko ukko siirtyä välillä kommentoimaan johonkin muuhun ketjuun? Jäänyt sulla pahasti vihalevy Villeä kohtaan pyörimään.
Elikkä kello 14.00 pitää torstaina olla takas..
Pakollisia lepotaukojakin pitää olla eli kyllä ne viimeistään 22-23.00 pitää takas lähtee viimeistään🤣
Ville on Audilla ajeleva vapaaehtoistyöntekijä Hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli bileilta ja se tummaihoinen bb asukas keljuili Kadille olet heikoilla hangilla.
2007 bb asukas Aki vinoili Kadille keittiössä. Poistettiin Aki talosta sääntörikkomusten takia. Ei ollut kertonut rikostaustastaan.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ajatellut Huhtasaarta kauniina, hm?
Oon nähnyt livenä ja siro ja kaitaset kasvot vaaleet hiukset ja pidän kauniina. Ei ainakaan ruma ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2007 bb asukas Aki vinoili Kadille keittiössä. Poistettiin Aki talosta sääntörikkomusten takia. Ei ollut kertonut rikostaustastaan.
Hoki tosiaan 32 kertaa peräkkäin tuota, sä oot heikoilla hangilla.
Vierailija kirjoitti:
Ottiko kukaan jo kantaa siihen ku lööpeissä lukee ”Kimmo utelee jotain: ’sehän on semmosta aika pinnallista...’” tms ja Anu antoi ymmärtää että Kimmo olisi heidän suhdetta pinnalliseks sanonut mutta hänhän itse näin sanoi pari päivää sitten!! Eilisessä koosteessa vielä muistaakseni näytettiin tätä tilannetta missä Anu heitti sen. Asukkaat ei näköjään osaa tulkita otsikoita.
joo on puhuttu, mutta taisi mennä monelta ohi. siinä on pari vaihtoehtoa miksei kimmo oikaissut tätä:
1) koska kimmo aloitti keskustelun, ei muista tarkkaan kuka sanoi mitä (kimmo skarppina miehenä varmaan muistaa joten en usko tätä oikeaksi)
tai
2) kimmo odottaa oikeaa hetkeä oikaista tämä käsitys ja kertoa hemmille, että anu sen sanoi. jukkakin oli paikalla joten jukka saattaa myös käyttää tämän infon jotenkin
jääkäämme odottamaan, mitä tapahtuu. anu saattaa ainakin nimeämispisteitä saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen saa palstalla gashlightningia.
Opettele ensin termi.
Gaslighting, harhauttamisesta käytetty termi. Mm. vaahdotaan muista asioita, jotta saadaan huomio pois ytimestä.
Onhan se nyt selvää, että Ville valehtelee niin, että korvat heiluu. Panetus on se syy, miksi hän haluaisi niin kovasti ulos talosta. Ja Anus nyt on vain petollisen kiinteistövälittäjän prototyyppi. Muistutus siitä, ettei onneksi enää tarvitse juosta asuntonäytöissä kuuntelemassa korvan täydeltä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noissa lööpeissä luki. Ehtikö joku nähdä? Minen ehtinynnä. Krisu oli ainakin yhdessä kuvassa kännisenä keisarina.
Anu. Kylmää kyytiä Helmerille. Ei taida Hemmi ymmärtää.
Olisi ollut mielenkiintoista ja Ville tietenkin myös