BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu siellä vaihtaa renkaat? Taitaa voittaa koko baskan.
Menikö Anu Villen viereen istumaan vai toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mä odotan huomisia bileitä. Tapahtuuko Hemmin ja Kimmon välillä jotain.
Toi Hemmin illan pk huone klippi oli aika surullista katseltavaa, Hemmi on ihan siinä luulossa että Anulla on tunteita häntä kohtaan ja tykkää hänestä
Hemmi ei ole yhtään kiinnostunut Kimmosta. Kimmo voi käydä Hemmin kimppuun, jos Hemmi on heikoilla.
Kahdet bileet ollut ja molemmissa osoittanut kyllä kiinnostusta
Voin kuvitella Anun menneen lääkäriin että Mä meenki BB taloon :)
Ei ihme että ne oli supissu siellä :)
Ihan tyhmää, että täällä on jotain omissa fantasioissaan eläviä ihmisiä, jotka levittää ihan vääristeltyä tai liitoiteltua tietoa totena :( En tiedä, onko Anun ja Villen välillä kipinää, voi varmaan ollakin, mutta kumpikaan ei lähetä mitään selviä merkkejä tai viestiä. Ville ei todellakaan "ui Anun liiveihin", kohtelee tätä ystävällisesti ja asiallisesti kuten kaikkia muitakin asukkaita. Toki Villen ajatusmaailmaan varmaan kuuluu naisten kohteleminen hieman silkkihansikkain ja huolehtien, mutta mitään outoa ei tämä ole tehnyt eikä sanonut Anun suuntaan. Ihan käsittämättömiä valheita, joiden tarkoitusta en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukka homo?
Epäilisin bi-seksuaaliksi, ei oo ainakaan suoraan sanonut olevansa hetero, ainakaan niin että itse olisin kuullut
Uskon kyllä, että Jukka on ihan hetero ja vieläpä niin varma seksuaalisuudestaan, ettei koe tarpeelliseksi tuoda sitä erityisesti esiin ja juuri siksi pystyy lähestymään myös homoja, ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä, vain miehet, jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, karttavat homoja.
eikös se oo sanonut että kokeilis kaikkea kerran, ja aiemmin että kevinissä on jotain kiihottavaa, että saattaa se olla sellainen avarakatseinen hetero tai 'utelias'. jukassa on ihan mukavaa se ettei tee näistä asioista numeroa. suuteli kimmoakin sen kummempia ylianalysoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä vähän ihmetellyt tämän palstan meininkiä. Täällä tuntuu olevan tapana arvostella talon kaikkia naisasukkaita ihan hirveän aggressiivisesti ja ilkeästi, ja samalla ihailla talon miesasukkaita.
Otetaanpa vaikka vertailuun Eevis ja Jukka. Kumpikin harrasti seksiä talossa täsmälleen saman verran, mutta vain Eevis sai asiasta vihat niskaansa. Eevikseen kohdistui raivoa myös ihan olemattomista syistä, kuten siitä, että hän puhuu liian kauan ja "jaarittelee". Sen sijaan Jukkaa nyt sitten ylistetään täällä, vaikka Jukka on yrittänyt melkein kaikkia talon naisia. Yleensä ottaen tuntuu siltä, että talon miesasukkaat saavat tällä palstalla kaiken anteeksi, kun taas naisista etsitään vikoja ihan suurennuslasin kanssa, ja kohdistetaan heihin sitten vihaa ja raivoa.Tämän vuoden naiset on vaan ollet jotenkin keskimääräistä "ärsyttävämpiä". Kyllähän Jukankin pisteet tippu roimasti Eeviksen kanssa nuohotessaan ja ainakin itse kuvittelin, että olisi lähtenyt heti Eeviksen jälkeen. Persoonanahan Jukkis on kuitenkin Eeva-Veenaa huomattavasti vähemmän ärsyttävä. Myös Hemmin pisteet ovat laskeneet roimasti Anun rinnalla. Koska alunperin oli kuitenkin ihan voittaja-ainesta, on edelleenkin Anun edellä. Anu oli alkuun aika huomaamaton. Ensiarvioini oli, että neljä ensin tipahtanutta olisivat olleet Emma, Timo, Tuula ja Anu.. Nyt Anu on tosin muuttunut vaatimattomasta melko ärsyttäväksi. Mun mielestä Anun irvistely ja naukuminen esim. sunnuntain suorassa lähetyksessä oli järkyttävää katsottavaa.
Ja aikaisemmilla kausilla olen fanittanut myös naisia, jopa Janica Kortmania, joka kuitenkin oli aika roisi kisailija striptease-esityksineen ja peitonheilutuksineen. Itse tykkäsin tällä kaudella kyllä Tarinasta ja Millakin oli söpö. Hänen olisin toivonut jatkavan vielä.
Ja jos tämän kauden miesten ja naisten välistä arvostelua arvioidaan, niin veikkaampa, että Ville vie arvostelun suhteen voiton. Ja hän on kuitenkin mies.
Eihän Villeä ole edes juuri arvosteltu. Villeä pidetään jonkinlaisena pyhänä lehmänä, jota ei saa kritisoida ollenkaan. Ei ole ollut kunnon keskustelua esim. siitä, minkälaisen kuvan Ville antaa kristinuskosta ja uskovaisista, ja onko nuo Villen edustamat arvot sitten kuin yleisiä uskovaisten keskuudessa. Eikä ole puhuttu siitäkään, mitä uskovaiset on mieltä siitä, että Ville ei kuulu kirkkoon. Uskon asioista ei sitten saa keskustella?
Ketjussa on ollut koostetta Villestä, puheistaan että 14-vuotiaan raiskatun tytön pitäisi hänen mielestään synnyttää, muiden vähättelystä ja aliarvostamisesta, priden, homojen sekä muunsukupuolisten halveksimisesta, faceseinästää jossa yksityiskohtainen kuvaus lasten seks.aktista, naisten aliarvostamisesta, omien lapsien asettamisesta tärkeysjärjestyksessä sijalle 3, kuseksimisestaan tehtäväalueelle, raamatun vänkäyksistään ja oudoista tulkinnoistaan esim. jos yksi kohta raamatussa pitää paikkansa niin koko raamattu on totta. Ja menisi psykoosiin ellei raamattu olisikaan totta, joka taas ristiriidassa omien jokapäiväisten kokemusten kanssa, kun taivaaniskä juttelee hänelle ja hän iskälle. Viirapäältä Ville vaikuttaa. Ei, ei ole nämä Villen arvot meidän piirin uskovaisten keskuudessa. Kirkkoon kuulumisella tai kuulumattomuudella ei ole merkitystä. Me emme silti hauku oman tai muiden uskontojen kirkkoja.
Nyt tulee pienimuotoinen saarna, mutta en voi olla kirjoittamatta. Sulla on kyllä mennyt vähän puurot ja vellit sekaisin. Jokainen voi itse käydä katsomassa asiat vaikka sieltä Villen facebookista ja tehdä asioista omat johtopäätökset. Ainakin minun mielestäni Ville on pääpiirteissään ollut puheissaan johdonmukainen. Ville tekee tärkeää hyväntekeväisyystyötä ja auttaa ennen kaikkea ihmisiä kehitysmaissa, mutta myös kotimaan vähäosaisia mm. työtoiminnan kautta.
Kyselit myös kirkkoon kuulumattomuudesta. Kirkkoon kuuluminen, instituutiot tai uskonnolliset rituaalit sinällään eivät pelasta ketään. Ne voivat olla perittyjä tapoja, joilla ei sydämen uskon kanssa ole mitään tekemistä. Kirkko ja seurakunnat ovat uskoville tärkeitä kohtaamispaikkoja, jossa he kuulevat Jumalan sanaa ja saavat viettää aikaa toisten samanhenkisten kanssa. Oma näkemykseni on, että ei ole väliä mihin kristilliseen seurakuntaan kukakin kuuluu, sama Herra niissä kuitenkin vaikuttaa. Se on vähän sama, kun joku tykkää syödä hienossa ravintolassa, tai joku käy mieluummin pizzalla tai hampurilaisella. Toiset uskovat menevät hiljentymään kirkooon, toiset taas nauttivat elävien suuntausten (mm. helluntaiseurakunta, vapaakirkko) toiminnasta enemmän. Tämä oli nyt vain minun henkilökohtainen näkemys aiheeseen. Itse olen kuulunut luterilaiseen kirkkoon syntymästäni asti, mutta uskoon olen tullut vasta vähän reilu 30-vuotiaana. Uskoontuloni oli niin voimakas hengellinen kokemus, että minulle ei ole sen jälkeen jäänyt enää pienintäkään epäilystä etteikö Jumalaa ole olemassa.
Mutta takaisin Villeen. Se, että Ville kritisoi aborttia, on puhtaasti Jumalan sanan mukaista. Paholainen on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan - Jeesus sen sijaan antamaan elämän! Ville on myös sanonut moneen kertaan, että synnitöntä ihmistä ei ole. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan armoa vailla. Sen tähden hän pitää evankeliumin välittämistä niin tärkeänä, että ihmiset oppisivat tuntemaan anteeksiantavan, rakastavan ja armollisen Jumalan. On tottakai syytä muistaa, että Villekin on vain ihminen, eikä aina onnistu välittämään ajatuksiaan kovinkaan hienovaraisesti. Hän myös tiedostaa asian itse: on rukoillut talossa Taivaan Iskältä viisautta, ettei sössisi asioita. Ville on myös todennut, että toivoo ihmisten ymmärtävän, että usko on subjektiivista. Jokainen kokee sen omalla tavallaan. Taivaan Iskän rinnalla on kuitenkin turvallista elää.
Olen tämän ennenkin tänne kirjoittanut, mutta toistan vielä. Suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä, miten valtava pahuus tässä maailmanajassa vaikuttaa. Onneksi on olemassa vastavoima, Jeesus Kristus, joka edustaa äärimmäistä rakkautta, anteeksiantoa ja armoa. Kristuksen Pyhä Henki murtaa pimeyden muurit ja karkottaa pelon ja ahdistuksen. Oli hätä sitten mikä tahansa, niin kannattaa kääntyä Villen tavoin Taivaan Iskän puoleen. Mikään ongelma ei ole niin suuri, etteikö tämä pystyisi auttamaan!
Kiitos, anteeksi ja siunausta kaikille!
Näkiks ne viel ne lööpit siel sisäl? Äske vast pistin päälle.
Suattaapi muuten olla, että Kimmo on häädössä. Helmeri saattaa tehdä niin että valitsee Anun sikarikerhon sijaan kun Anu ei tällä viikolla liiemmin Kimmosta välitä, niin Henu taitaapi antaa Kimmolle pisteet myös. Jos Villekin antaa, kuten viime viikolla, viikon äänivyörykin mahdollinen. Kimmon suosiota ei olekaan vielä testattu ja hyvin todennäköisesti häviää suosiossa Krisulle/Villelle/Kevinille. Jukan tai Anun saattaisi ehkä voittaa.
Anu lipoo kaikkia . Pitääkö noita tyhminä????
Uskon että Kimmolta saa 2 tai 1 pist ja Jukalta.
Vierailija kirjoitti:
Varmimpia merkejä että Ville on ihastunut Anuun on se puhe koulutytöstä silloin mies tuntee olevansa kuin pikkupoika jälleen.
Onhan se nyt selvää , helmeri sanonut suoraan. Mutta toisinpäin kun ei mitään niin anu pois leikkimästä tunteilla?
Anu antaa Kimmolle 2 pist. Kaikki häätöön torstaina ja Hemmi ratsastaa nyt kyseenalaisin keinoin. Milla sai 500 euroa. Tänään tyyppi tullut Suomeen Laosista.
Joo kyllä Anu on ensviikollakin häädössä, toivottavasti Kevinin ja jonkun muun suositun kanssa niin lähtee vihdoin.
Äsken Jukka ehdotti et sikarikerho menee taakse ja Hemmi oikeesti mietti hetken ennenkuin suostui, mutta ei nyt ollutkaan kyse ilmeisesti siitä et heti menis sikkekerho taakse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukka homo?
Epäilisin bi-seksuaaliksi, ei oo ainakaan suoraan sanonut olevansa hetero, ainakaan niin että itse olisin kuullut
Uskon kyllä, että Jukka on ihan hetero ja vieläpä niin varma seksuaalisuudestaan, ettei koe tarpeelliseksi tuoda sitä erityisesti esiin ja juuri siksi pystyy lähestymään myös homoja, ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä, vain miehet, jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, karttavat homoja.
Jukka on naisten mies😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka oli taas ihan liekeissä eilen mummolassa:D Jukka vois mennä kylmiltään Putoukseen bb jälkeen.
Eikös Kuronen koosteen haastattelussa sanonut, että Jukka pääsisi Temppareille niin halutessaan?
Hieman eri asia olisi esiintyä Putouksessa kuin Temptation Island-ohjelmassa.
Toki, mutta kyllä Jukalla olisi Temppareissa paljon hauskempaa ja tuskin häntä edes mitkään Putoussketsit kiinnostavat.
Jatkoiko ne matkaa ilman Anua, haha. Jengi ei edes huomaa sen puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on 247 niin toivoisin että viitsitte poistattaa tästä ketjusta viestit missä suoraan valehdellaan talon tapahtumista🙏
Itsellä näkyy, minusta tänään ei ole valehdeltu, toki en ole koko aikaa täällä mutta tuo Ville kyllä kieltämättä riehaantuu tuon Anun vieressa💖jos sitä epäillään valheeksi!!
Vaikuttaa että Villestä ei saa kertoa ketjuun faktoja, mutta Anusta saa kertoilla parjausta ulkonäöstään. Myös alapään törkyviestit on villefanien suosiossa. Sairasta.
Mistä sä oot saanut päähäs että Ville fanit dissaa Anua?! Ite tykkään molemmista. Hemmi fanit eivät taida Anusta välittää.
Oliko neljä viimeistä laatikkoleikissä Milla, Ville, Helmeri ja Kimmo?
Kimmo osti uudet vaatteet bb taloon. Kiire. Oki kertausharjoituksissa.
Tapaturma oliko 2018 marraskuu??, Eikö noi joudu käymään lääkärillä ,????? Hemmille ei sovi alkoholi ts p.. seet olalle