BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Oliko neljä viimeistä laatikkoleikissä Milla, Ville, Helmeri ja Kimmo?
Milla lopetti aiemmin koska ei kestänyt enempää. Oliko tulossa nk vegaanibaska .
Vierailija kirjoitti:
Ei olleet. Milla luovutti kolmantena. Neljä viimeistä tasii olla Helmeri, Ville, Kimmo ja Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyhmää, että täällä on jotain omissa fantasioissaan eläviä ihmisiä, jotka levittää ihan vääristeltyä tai liitoiteltua tietoa totena :( En tiedä, onko Anun ja Villen välillä kipinää, voi varmaan ollakin, mutta kumpikaan ei lähetä mitään selviä merkkejä tai viestiä. Ville ei todellakaan "ui Anun liiveihin", kohtelee tätä ystävällisesti ja asiallisesti kuten kaikkia muitakin asukkaita. Toki Villen ajatusmaailmaan varmaan kuuluu naisten kohteleminen hieman silkkihansikkain ja huolehtien, mutta mitään outoa ei tämä ole tehnyt eikä sanonut Anun suuntaan. Ihan käsittämättömiä valheita, joiden tarkoitusta en ymmärrä.
Silkkihansikkain?
Ville Anulle : Mut mun päälle sitten et saa pissata
Voi Jeesus.
hyvä tilanne tuo kun helmeri luuli kimmon sanoneen tuon 'aika pinnallista' lööppisiteerauksen, vaikka kyseessä oli anu. anu sit vaivautuneena siinä.
kimmo ovelana ja kierona miehenä toivottavasti oikaisee tämän jossain herkullisessa tilanteessa tai käyttää muuten sytykkeenä draamalle. jukkakin taisi olla tilanteessa paikalla. aijai.
Kattokaa tää linkki... Näkyy 2008 samantyylinen viikkotehtävä yms. Pikkasen eri meininkii ollut tuolloin... Tota oli huippu kattoo sillo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mä odotan huomisia bileitä. Tapahtuuko Hemmin ja Kimmon välillä jotain.
Toi Hemmin illan pk huone klippi oli aika surullista katseltavaa, Hemmi on ihan siinä luulossa että Anulla on tunteita häntä kohtaan ja tykkää hänestä
Hemmi ei ole yhtään kiinnostunut Kimmosta. Kimmo voi käydä Hemmin kimppuun, jos Hemmi on heikoilla.
Hemmi sano rakastavansa Kimmoa eka bileissä yön tunteina. Katsoin 247 ku mikäkin pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on 247 niin toivoisin että viitsitte poistattaa tästä ketjusta viestit missä suoraan valehdellaan talon tapahtumista🙏
Itsellä näkyy, minusta tänään ei ole valehdeltu, toki en ole koko aikaa täällä mutta tuo Ville kyllä kieltämättä riehaantuu tuon Anun vieressa💖jos sitä epäillään valheeksi!!
En mä sitä epäile yhtään! Nehän käy ihan kuumina toisiinsa. Viime viikolla kun tekivät tulta niin Anu parkkeeras ittesä Villen viereen kieto käden tämän selkään ja painoi pään hartiaan. Pastorilla pulssi kohos niin että rupes läppä lentämään. Lenteli kipinät niin että tulikin sytty🔥
Joo ihan eri ukko Anun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Hemmin illan pk huone klippi oli aika surullista katseltavaa, Hemmi on ihan siinä luulossa että Anulla on tunteita häntä kohtaan ja tykkää hänestä
Hemmi ei ole yhtään kiinnostunut Kimmosta. Kimmo voi käydä Hemmin kimppuun, jos Hemmi on heikoilla.
Hemmi sano rakastavansa Kimmoa eka bileissä yön tunteina. Katsoin 247 ku mikäkin pervo.
Sama.
Hemmi sanoi rakastavansa Kimmoa. Myöhemmin yritti lisätä, että ystävänä, mutta Kimmohan ei ottanut sitä kuuleviin korviinsa. Loppuyöstä poikien leikki oli menossa jo tosi villiin suuntaan, kun Villen ärähdys pätkäisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olleet. Milla luovutti kolmantena. Neljä viimeistä tasii olla Helmeri, Ville, Kimmo ja Krisu.
Krisu luovutti aiemmin.
Mulla on sellanen haisuli että Seiska on maksanut sen Millan raikulipojan kotiin sieltä maailmalta ja hänet "esitellään" lähi viikkojen seiskassa. Kenties pääsevät jopa jollekkin halvalle rantalomalle. "Tässä on Millalle BB taloon kohu kirjeen kirjottanut komistus!!".
Ohhoh, Anu saa rauhaa Helmeristä autossa :D Näytti niín ahdistavalta eilen kun menivät nukkumaan kun Helmeri oli kietoutunut Anuun, en pystyisi ikimaailmassa nukkumaan niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Hemmi sanoi rakastavansa Kimmoa. Myöhemmin yritti lisätä, että ystävänä, mutta Kimmohan ei ottanut sitä kuuleviin korviinsa. Loppuyöstä poikien leikki oli menossa jo tosi villiin suuntaan, kun Villen ärähdys pätkäisi sen.
No "hieman" taas laitoit mutkat suoriksi tässä.
Hemmihän kysyi Kimmolta että sinäkun olet homo niin sanoppa onko minulla hyvä perse? Ihan outoa oli käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä näin unta että Jukka pani mua, mutta erehtyi panemaan muitakin luullen panevan mua😁
Mä oon pannut Villeä jo pari viikkoa joka yö. Parin ekankerran jälkeen olin vähän kainona mutta sen jälkeen olen käynyt nukkumaan ja heränyt hymy huulilla.
Ei ihme, että täällä Villeä kritisoivat kommentit saavat paljon miinusta kun suurin osa palstalla kävijöistä on alapää märkinä Villestä fantasioivia naikkosia. Silloinkin kun selkeästi osoitetaan epäkohdat Villen käytöksessä tai ajattelussa silti miinusta pukkaa. Ilmeisesti tuo ulkonäkö suojaa häntä. Jos olisi ollut kesimääräisen suomalaismiehen näköinen, konservatiivinen ja uskonnollinen Teuvo 55v niin hänet olisi häädetty ekana ulos. Mutta kun on entinen bodari ja pimsan kostuttaja, saa olla kuinka uskonnollinen siansaksaa sönköttävä sekopää tahansa ja kutsua homoseksuaalisuutta epäterveeksi tendenssiksi (huom. ei näytetty koosteessa vaan 24/7) eikä tule kritiikkiä niiltä, jotka hänestä fantasioivat. Sama juttu pätee esim. Laura Huhtasaareen. On keskimääräistä kauniimpi puolueensa naisedustaja, mutta miehet palvoo etumus kovana, koska on niin kaunis, vaikka laukoisi suustaan typeryyksiä tai plagioisi gradunsa.
Ville käy kuumana Anuun jopa niin etä Anun on toppuuteltava häntä, Ville nolasi jo itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoiko ne matkaa ilman Anua, haha. Jengi ei edes huomaa sen puuttumista.
pk-huonekäyntejä ei lasketa pois matka-ajasta. Eli saa ajaa, vaikka joku olisi pk-huoneessa.
Se on siellä varmaan taas dissaamassa Hemmiä ja kohta ryömii sieltä takasin Hemmin syleilyyn vienosti Villelle pyllistäen😃 On nää uskomatonta porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä vähän ihmetellyt tämän palstan meininkiä. Täällä tuntuu olevan tapana arvostella talon kaikkia naisasukkaita ihan hirveän aggressiivisesti ja ilkeästi, ja samalla ihailla talon miesasukkaita.
Otetaanpa vaikka vertailuun Eevis ja Jukka. Kumpikin harrasti seksiä talossa täsmälleen saman verran, mutta vain Eevis sai asiasta vihat niskaansa. Eevikseen kohdistui raivoa myös ihan olemattomista syistä, kuten siitä, että hän puhuu liian kauan ja "jaarittelee". Sen sijaan Jukkaa nyt sitten ylistetään täällä, vaikka Jukka on yrittänyt melkein kaikkia talon naisia. Yleensä ottaen tuntuu siltä, että talon miesasukkaat saavat tällä palstalla kaiken anteeksi, kun taas naisista etsitään vikoja ihan suurennuslasin kanssa, ja kohdistetaan heihin sitten vihaa ja raivoa.Tämän vuoden naiset on vaan ollet jotenkin keskimääräistä "ärsyttävämpiä". Kyllähän Jukankin pisteet tippu roimasti Eeviksen kanssa nuohotessaan ja ainakin itse kuvittelin, että olisi lähtenyt heti Eeviksen jälkeen. Persoonanahan Jukkis on kuitenkin Eeva-Veenaa huomattavasti vähemmän ärsyttävä. Myös Hemmin pisteet ovat laskeneet roimasti Anun rinnalla. Koska alunperin oli kuitenkin ihan voittaja-ainesta, on edelleenkin Anun edellä. Anu oli alkuun aika huomaamaton. Ensiarvioini oli, että neljä ensin tipahtanutta olisivat olleet Emma, Timo, Tuula ja Anu.. Nyt Anu on tosin muuttunut vaatimattomasta melko ärsyttäväksi. Mun mielestä Anun irvistely ja naukuminen esim. sunnuntain suorassa lähetyksessä oli järkyttävää katsottavaa.
Ja aikaisemmilla kausilla olen fanittanut myös naisia, jopa Janica Kortmania, joka kuitenkin oli aika roisi kisailija striptease-esityksineen ja peitonheilutuksineen. Itse tykkäsin tällä kaudella kyllä Tarinasta ja Millakin oli söpö. Hänen olisin toivonut jatkavan vielä.
Ja jos tämän kauden miesten ja naisten välistä arvostelua arvioidaan, niin veikkaampa, että Ville vie arvostelun suhteen voiton. Ja hän on kuitenkin mies.
Eihän Villeä ole edes juuri arvosteltu. Villeä pidetään jonkinlaisena pyhänä lehmänä, jota ei saa kritisoida ollenkaan. Ei ole ollut kunnon keskustelua esim. siitä, minkälaisen kuvan Ville antaa kristinuskosta ja uskovaisista, ja onko nuo Villen edustamat arvot sitten kuin yleisiä uskovaisten keskuudessa. Eikä ole puhuttu siitäkään, mitä uskovaiset on mieltä siitä, että Ville ei kuulu kirkkoon. Uskon asioista ei sitten saa keskustella?
Ketjussa on ollut koostetta Villestä, puheistaan että 14-vuotiaan raiskatun tytön pitäisi hänen mielestään synnyttää, muiden vähättelystä ja aliarvostamisesta, priden, homojen sekä muunsukupuolisten halveksimisesta, faceseinästää jossa yksityiskohtainen kuvaus lasten seks.aktista, naisten aliarvostamisesta, omien lapsien asettamisesta tärkeysjärjestyksessä sijalle 3, kuseksimisestaan tehtäväalueelle, raamatun vänkäyksistään ja oudoista tulkinnoistaan esim. jos yksi kohta raamatussa pitää paikkansa niin koko raamattu on totta. Ja menisi psykoosiin ellei raamattu olisikaan totta, joka taas ristiriidassa omien jokapäiväisten kokemusten kanssa, kun taivaaniskä juttelee hänelle ja hän iskälle. Viirapäältä Ville vaikuttaa. Ei, ei ole nämä Villen arvot meidän piirin uskovaisten keskuudessa. Kirkkoon kuulumisella tai kuulumattomuudella ei ole merkitystä. Me emme silti hauku oman tai muiden uskontojen kirkkoja.
Nyt tulee pienimuotoinen saarna, mutta en voi olla kirjoittamatta. Sulla on kyllä mennyt vähän puurot ja vellit sekaisin. Jokainen voi itse käydä katsomassa asiat vaikka sieltä Villen facebookista ja tehdä asioista omat johtopäätökset. Ainakin minun mielestäni Ville on pääpiirteissään ollut puheissaan johdonmukainen. Ville tekee tärkeää hyväntekeväisyystyötä ja auttaa ennen kaikkea ihmisiä kehitysmaissa, mutta myös kotimaan vähäosaisia mm. työtoiminnan kautta.
Kyselit myös kirkkoon kuulumattomuudesta. Kirkkoon kuuluminen, instituutiot tai uskonnolliset rituaalit sinällään eivät pelasta ketään. Ne voivat olla perittyjä tapoja, joilla ei sydämen uskon kanssa ole mitään tekemistä. Kirkko ja seurakunnat ovat uskoville tärkeitä kohtaamispaikkoja, jossa he kuulevat Jumalan sanaa ja saavat viettää aikaa toisten samanhenkisten kanssa. Oma näkemykseni on, että ei ole väliä mihin kristilliseen seurakuntaan kukakin kuuluu, sama Herra niissä kuitenkin vaikuttaa. Se on vähän sama, kun joku tykkää syödä hienossa ravintolassa, tai joku käy mieluummin pizzalla tai hampurilaisella. Toiset uskovat menevät hiljentymään kirkooon, toiset taas nauttivat elävien suuntausten (mm. helluntaiseurakunta, vapaakirkko) toiminnasta enemmän. Tämä oli nyt vain minun henkilökohtainen näkemys aiheeseen. Itse olen kuulunut luterilaiseen kirkkoon syntymästäni asti, mutta uskoon olen tullut vasta vähän reilu 30-vuotiaana. Uskoontuloni oli niin voimakas hengellinen kokemus, että minulle ei ole sen jälkeen jäänyt enää pienintäkään epäilystä etteikö Jumalaa ole olemassa.
Mutta takaisin Villeen. Se, että Ville kritisoi aborttia, on puhtaasti Jumalan sanan mukaista. Paholainen on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan - Jeesus sen sijaan antamaan elämän! Ville on myös sanonut moneen kertaan, että synnitöntä ihmistä ei ole. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan armoa vailla. Sen tähden hän pitää evankeliumin välittämistä niin tärkeänä, että ihmiset oppisivat tuntemaan anteeksiantavan, rakastavan ja armollisen Jumalan. On tottakai syytä muistaa, että Villekin on vain ihminen, eikä aina onnistu välittämään ajatuksiaan kovinkaan hienovaraisesti. Hän myös tiedostaa asian itse: on rukoillut talossa Taivaan Iskältä viisautta, ettei sössisi asioita. Ville on myös todennut, että toivoo ihmisten ymmärtävän, että usko on subjektiivista. Jokainen kokee sen omalla tavallaan. Taivaan Iskän rinnalla on kuitenkin turvallista elää.
Olen tämän ennenkin tänne kirjoittanut, mutta toistan vielä. Suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä, miten valtava pahuus tässä maailmanajassa vaikuttaa. Onneksi on olemassa vastavoima, Jeesus Kristus, joka edustaa äärimmäistä rakkautta, anteeksiantoa ja armoa. Kristuksen Pyhä Henki murtaa pimeyden muurit ja karkottaa pelon ja ahdistuksen. Oli hätä sitten mikä tahansa, niin kannattaa kääntyä Villen tavoin Taivaan Iskän puoleen. Mikään ongelma ei ole niin suuri, etteikö tämä pystyisi auttamaan!
Kiitos, anteeksi ja siunausta kaikille!
Itselläsi menee puurot ja vellit sekaisin, en ole kysellyt kirkkoon kuulumattomuudesta. Ville on tuominnut talossa ollessaan katolilaisuuden sekä vähätellyt ev.lut. kirkkoa, en minä eikä palstalaiset. Villen facebook on käyty läpi yli viikko sitten ja silloin siellä oli pride, sekä muunsukupuolivastaista mentaliteettia, sisältäen myös asiattoman viestin lapsien aktista. Jos ne on poistettu sieltä, se on erittäin hyvä. Oma vakaumuksesi tuli esiin, mutta nyt oli kyse myös Villen teoista ja puheista.
Kevin inhoaa äitiään koska tämä halusi pientä vuokraa Keviniltä kotona loisimisesta valmistumisen jälkeen. Olis halunnut kuluttaa rahat meikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on 247 niin toivoisin että viitsitte poistattaa tästä ketjusta viestit missä suoraan valehdellaan talon tapahtumista🙏
Itsellä näkyy, minusta tänään ei ole valehdeltu, toki en ole koko aikaa täällä mutta tuo Ville kyllä kieltämättä riehaantuu tuon Anun vieressa💖jos sitä epäillään valheeksi!!
Riehaantuihan se siinä ritaritehtävässäkin aina Anun lähellä. Suu kävi iloisesti, heitteli vitsejä ja jopa tanssahteli.
pk-huonekäyntejä ei lasketa pois matka-ajasta. Eli saa ajaa, vaikka joku olisi pk-huoneessa.