BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nuo ei muista kiroilukieltoa joka pitkittää matkaa jos Krisu juoksee altaiden ympäri siellä jatkuvasti!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis noi asukkaat ei tiedä, että automatka on ihan oikea automatka :D
Vai oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikös ne ihan oikeasti lähde Leville vai..
No ei se auto minnekään tuolta lähde jos ne dösässä istuu..
jos kerta pk käynnit ei vaikuta aikaaan!!!!
Kirje: sohville. Ja tottakai Anu vetää Hemmin syliinsä
Viikkotehtävä, Leville, yksi suunta 12 h. Torstaihin klo 12 mennessä palattava.
"istutaan vaikka lipputangon päässä 12 tuntia"
semmonen fiilis mulla että anu ei ole kimmon suosiossa. voi joutua häätöön pelkästään jukan ja kimmon pisteillä, jakaumasta riippuen. mielenkiintoista myös tietää kenelle anun milla-pisteet menevät, saattavat mennä kimmolle ja jos villekin äänestää kimmoa taas, kimmo kans voi olla häädössä. olin ensin varma että häädössä ville krisu kevin, muttei se niin varmaa olekaan. krisukin antoi kevinille pisteen koska luuli ettei se saa muilta pisteitä. kevin saattaa yllätyksekseen säästyä koska sekä kimmo että jukka pitävät hänestä ja anusta vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko 24/7 seuraajat, miten koosteessa yritettiin saada Ville mahdollisimman huonoon valoon. Vaikken ole uskossa, niin minulle tuo Jumalasta puhuminen ei mene tunteisiin. Huomasin vaan että ne hauskat läpät ei tulleet esiin ollenkaan.
Ville toki itse on ihan valmis lähtemään kotiinkin, mutta on kuitenkin ainut talossa, joka pistää hanttiin sikarikerholle.
Villen hauskat läpät? Onko Ville joskus sanonut jotain hauskaa? Se vasta epäreilua olisi jos Villen äärimmäisen harvinaiset "hauskat läpät" esitettäisiin katsojille niin kuin se olisi jotain muuta kuin super harvinainen tilanne. Villen normaalitila on olla aina naama vääränä ja toppuutella ihmisiä silloin kun näitä naurattaa.
Mielipiteitä on monia, ja mitä kukakin pitää hauskana. Itse nauroin kippurassa kun esitti Jukkaa viime viikolla. Eilen nauratti, miten selosti Krisun liikkeitä 24/7:ssa, oikeastaan kaikissa viikkotehtävissä on eläytynyt ja tuonut mukaan sen huumorintajuisen puolen. Se onkin sitten eriasia, kuka mitäkin hauskana pitää.
Historiatehtävässä Krisu voitti katsojapalkinnon, vaikka minusta ei ollut hauska. Ainoa ketä jaksoin katsoa oli Jukka. Mutta niin se menee, kun on erilainen huumorintaju, eikä mene heti tunteisiin.
Voi olla, ettei Ville sinun mielestä hauska olekaan ikinä. Mulla on 24/7 seuraajana pistänyt kuitenkin silmään. Nauran joskus harvoin myös Krisulle, vaikka Toivon vähiten voittoa hänelle.
Halusin vain ilmaista, että mielestäni Ville on muutakin kuin pelkästään uskovainen, ihan kuten Krisu on muutakin kuin työtön valtion tuilla elävä juoppo, Jukka on muutakin kuin talossa seksiä harrastava pukki ja Kimmo muutakin kuin homo.
Ihanasti kirjoitettu! Samaa mieltä! <3
Todennäköisesti penkit on maassa eikä mitään kattoja ole niinkuin oli yhtenä vuonna kun ne matkusti etelään lentokoneella?
Kimmo äänestykseen. Heittää homman läskiksi jo ennen kun tehtävä alkanut.
Vierailija kirjoitti:
semmonen fiilis mulla että anu ei ole kimmon suosiossa. voi joutua häätöön pelkästään jukan ja kimmon pisteillä, jakaumasta riippuen. mielenkiintoista myös tietää kenelle anun milla-pisteet menevät, saattavat mennä kimmolle ja jos villekin äänestää kimmoa taas, kimmo kans voi olla häädössä. olin ensin varma että häädössä ville krisu kevin, muttei se niin varmaa olekaan. krisukin antoi kevinille pisteen koska luuli ettei se saa muilta pisteitä. kevin saattaa yllätyksekseen säästyä koska sekä kimmo että jukka pitävät hänestä ja anusta vähemmän.
sekava viimeinen lause, tarkoitin siis että kimmo ja jukka pitävät kevinistä enemmän kuin anusta. villekään ei luultavasti keviniä äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no tämä on vähän kaksipiippuinen juttu.
On lainvastaista ja sairasta lukea lapsen viestejä?
Pedofiiliringit kiittävät tästä näkökulmasta.
Luuletko ettei lapset opi kiertämään ja piilottelemaan? Sen ne juuri oppii tuollaisista pakkokeinoista silloin kun ei ole aitoa luottamusta.
Ymmärrätkö jotenkin tahallaan väärin? Ei lapsen puhelimen lukemisessa ole kyse epäluottamuksesta lapseen. Siinä on kyse aiheellisesta epäluottamuksesta sairaaseen maailmaan, esim saalistajiin ja kiusaajiin.
Tietenkin kaikenlaiset vihaajat ymmärtää tahallaan väärin. Sehän on tämän päivän sana. Jotta saadaan taas vihata. Tässä tapauksessa Villeä pitää saada vihata niin väännellään ja käännellään taas huolenpito lapsistakin aivan vinksalleen. Tää on niin tätä taas!
Ärsyttää nuo tupakoivien (Kimmo, Jukka Krisu) vaatimukset että 'autossa' saa polttaa, meni kyllä maku. Siis altistaisivat tupakoimattomat savulle Levin matkan ajan. Ville vastaustaa ihan oikein, sanoo ettei aio istua savussa, en kyllä istusi minäkään.
Onneksi tuli lisäohje että aurtossa ei saa tupakoida.
Porukat lukee aika huonosti ja takeltaen paitsi Kimmo ja Ville.
Krisu ymmärsi vihdoin itse että on kiroilukielto joka voi hidastaa matkaa kun dösä pysähtyy😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-9770056
"Saanko lukea lapsen viestit puhelimesta vaikka väkisin? Lue asiantuntijoiden neuvot neljään esimerkkitapaukseen
Luottamuksellinen viestintä ja viestintäsalaisuus ovat myös lapsen perusoikeus."...
Niin? Ja sitten on myöskin vain ja ainoastaan vanhemman kädessä, saako lapsi yhtään mitään älylaitetta henkilökohtaiseen käyttöönsä. Ei kännykkä ole mikään elinehto eikä ihmisoikeus. Näyttää siltä, että Villen perheessä on sääntö, että jos pienet lapset haluavat kännykät, he myöskin suostuvat kännykän lukemiseen. Ei lapsen ole pakko suostua, mutta eipä hänen ole mikään pakko älypuhelinta myöskään käyttää.
Ainahan on vaihtoehto käyttää myös jotain perusluuria, missä ei nettiä ole, ja sitä tuskin tarvii myöskään valvoa. On aika yksisilmäistä tuijottaa lakia viestisalaisuudesta, kun suurin osa nykyajan viestittelystä on erottamaton osa netin käyttöä, mitä vanhempien todella tulee valvoa lasten osalta.
En ymmärrä mikä ongelma tämä on niin monelle?!
Lapset eivät automaattisesti tiedä viestintäsalaisuudesta, heille tulee se opettaa. Aikuisten pitää tietää ja kunnioittaa lapsiaan. Ei lasta voi kiristää että saa älypuhelimen jos vanhempi saa viestejä lukea ilman vakavaa syytä. Joko lapsi saa tai ei saa älypuhelimen. Aikuisilla ei ole myöskään oikeutta lukea lapsen tai muiden aikuisten sähköposteja, eikä kirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-9770056
"Saanko lukea lapsen viestit puhelimesta vaikka väkisin? Lue asiantuntijoiden neuvot neljään esimerkkitapaukseen
Luottamuksellinen viestintä ja viestintäsalaisuus ovat myös lapsen perusoikeus."...
Niin? Ja sitten on myöskin vain ja ainoastaan vanhemman kädessä, saako lapsi yhtään mitään älylaitetta henkilökohtaiseen käyttöönsä. Ei kännykkä ole mikään elinehto eikä ihmisoikeus. Näyttää siltä, että Villen perheessä on sääntö, että jos pienet lapset haluavat kännykät, he myöskin suostuvat kännykän lukemiseen. Ei lapsen ole pakko suostua, mutta eipä hänen ole mikään pakko älypuhelinta myöskään käyttää.
Ainahan on vaihtoehto käyttää myös jotain perusluuria, missä ei nettiä ole, ja sitä tuskin tarvii myöskään valvoa. On aika yksisilmäistä tuijottaa lakia viestisalaisuudesta, kun suurin osa nykyajan viestittelystä on erottamaton osa netin käyttöä, mitä vanhempien todella tulee valvoa lasten osalta.
En ymmärrä mikä ongelma tämä on niin monelle?!
Lapset eivät automaattisesti tiedä viestintäsalaisuudesta, heille tulee se opettaa. Aikuisten pitää tietää ja kunnioittaa lapsiaan. Ei lasta voi kiristää että saa älypuhelimen jos vanhempi saa viestejä lukea ilman vakavaa syytä. Joko lapsi saa tai ei saa älypuhelimen. Aikuisilla ei ole myöskään oikeutta lukea lapsen tai muiden aikuisten sähköposteja, eikä kirjeitä.
Joo joo toi meni jo🙄
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kimmo ärsyttää olemuksellaan. En tiedä mitenkä häntä kuvailisi. Ihmeen katkera tyyppi ja piilokettuilee. Nytkin kehui ylikorostetusti Anua kun Anu sanoi ettei hän käytä gps-seurantaa lapsiinsa, Kimmo oli juuri kritisoinut Villen gps-seurantaa.
Myös viikkotehtävän aikana keisareina ollessaan Kimmo keksi keisarillisia nimiä jo häädetyille asukkaille, Kimmo nimesi Miran joksikin Mira Juudas kavaltajaksi, siis mitään muuta hänellä ei tullut mieleen Mirasta. Muka hyvä pataa ollut röökipaikalla alusta asti.
Kimmo on kyllä talossa tällä kaudella eniten tapettina pysynyt henkilö.
Huomaa näissä keskusteluistakin, kuinka kukaan ei tunnu edes muistavan koko ihmistä.
Anu oli samanlainen, kunnes nosti Helmerin avulla itsensä enemmän puheenaiheeksi.
Samaa mieltä, että jos Kimmoon joskus tulee kiinnittäneeksi huomiota, niin näyttäytyy todella negatiivisena piilokettuilevana juoruilijana. Yrittää esittää oikeudentuntoista, mutta on tosi puolueellinen.
Krisu olis kyllä painajainen matkaseurana. Känni päälle ja tupakki huuleen, kun reissu alkaa. YÖK.
Pitää olla takas torstaina ennen kahtatoista.
Niiden kuitenkin pitää lähteä jo takaisin päin ennen megabileitään, ei muuten ehdi.
busseissa ei ole saanut polttaa vuosikausiin, ja nyt tuo trio kuvittelee että saisi. onneksi sille pistettiin stoppi heti alkuunsa, mutta aika röyhkeää edes ottaa esille moinen mahdollisuus. en kehtaisi itse edes ehdottaa tuota saati vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Krisu on itsekkäin ja omahyväisin asukas kautta bb kausien. Pakko kestää jos meinaa bb katsoa.
Olen eri mieltä. Entäs Hena, Manta, Jonathan, Jenna...?
Siis noi asukkaat ei tiedä, että automatka on ihan oikea automatka :D
Vai oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikös ne ihan oikeasti lähde Leville vai..