Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
66221/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Levi tehtävä sellainen että bussi pysähtyy kun Krisu kiroaa ja Krisu juoksee sakkolenkit. Onko tupakkitaukoja ja wc taukoja. Istuvatko bussissa iltaan vk tehtävän ajan. En nää 24/7 ja en youtube videoita joissa pitää kirjautua. Kertokaa te miten vk tehtävä edistyy.

Vierailija
66222/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteehän nuo tuosta tehtäväalueelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66223/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on itsekkäin ja omahyväisin asukas kautta bb kausien. Pakko kestää jos meinaa bb katsoa.

Täh? Et vissiin katsonut limanuljaska Benin kautta? "Kehu mua! Must on tosi kivaa ku sä kehut mua! Must oli tosi kiva ku sanoit et mä näytän ruotsalaiselta!" Hyi helv tulee vieläkin kylmät väreet tuosta ällötyksestä!

Limanuljaska?! Benhän oli itsetunto-ongelmissa painiva nuori mies. Siitä ei mitenkään limanuljaskaa saanut. Muutaman kerran noi lauseet toisti ja niitä sä muistelet vielä vuosien jälkeenkin. Kuinkahan syvällä sun ongelmat onkaan?

Vierailija
66224/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo innoistuin tästä viikkotehtävästä, mutta sitten ne raahas tuommoisen hiihtomasiinan olkkariin. Mahalasku!

Vierailija
66225/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun nähdä Kimmon urheilemassa😂😂😂😂

Kimmo on niin ketku jätkä että menee taatusti vasta vikana jos ollenkaan ja toivoo että siinä vaiheessa kilometrit täynnä!!!

Vierailija
66226/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kilometrit täynnä alkaa matka Leville eli todennäköisesti dösä on tehtävä alueella tai tuossa niiden pihalla!

Ei Krisu vielä kironnut jos kiroo niin miten tuo rankku kun joutuu menee ulos eikä sinne pääse vielä?

Vierailija
66227/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla hyvät tsäänssit kusta koko viikkotehtävä. Luulen että ke-illan bileet ja niiden jälkeen kotimatka ensin kännissä ja sitten laskuhumalassa tuo kyllä esille kirosanan jos toisenkin ja matka hidastuu sen takia ..

Vierailija
66228/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi noista asukkaista näyttää FAS-lapselta..

Kuka? Mistä sen tietää kuka on fas?

Kasvonpiirteet > nenä!

Kun näkee niin heti huomaa. Otsa. Pienikokoinen.

Vierailija
66229/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jo innoistuin tästä viikkotehtävästä, mutta sitten ne raahas tuommoisen hiihtomasiinan olkkariin. Mahalasku!

Tarvitsevat vielä aikaa tehtäväalueen kunnostamiseen, siksi tämä.

Vierailija
66230/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo istuu vetelänä sohvalla odotan hänen suoritustaan!!

Vierailija
66231/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä helpotti, kun nyt loppui ruutu+. Jos Anu ois tippunut, oisin ottanut jatkoa.

Pieniä viekkareita on, kun piti tulla tänne vilkuileen, mutta eiköhän ne ohi mee.

Toivottavasti Ville jakselee hyvin. On varmasti perhettä ikävä, kun seura on tuollaista. Toivoisin, että Ville voittaisi. On todellakin ansainnut voittonsa. Eikä oo mitenkään helpolla päässyt.

Onkohan Anu ylpeä, kun huomaa, että kenen äänillä on talossa pysynyt? Ainakin löytää netistä vähäpukeisia kuvia itsestään ja annelistaan.

Vierailija
66232/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Ville voi pitää paitaa päällä luuleeko olevan joku vitun Adonis🙈

Vierailija
66233/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ihan kuin olisin hiihtokilpailuissa!”, Helmeri lässyttää. Sopisi johonkin lastenohjelmaan.

Anteeksi, mutta en tiedä miksi se on niin vastenmielinen 🙈

Vierailija
66234/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on itsekkäin ja omahyväisin asukas kautta bb kausien. Pakko kestää jos meinaa bb katsoa.

Täh? Et vissiin katsonut limanuljaska Benin kautta? "Kehu mua! Must on tosi kivaa ku sä kehut mua! Must oli tosi kiva ku sanoit et mä näytän ruotsalaiselta!" Hyi helv tulee vieläkin kylmät väreet tuosta ällötyksestä!

Limanuljaska?! Benhän oli itsetunto-ongelmissa painiva nuori mies. Siitä ei mitenkään limanuljaskaa saanut. Muutaman kerran noi lauseet toisti ja niitä sä muistelet vielä vuosien jälkeenkin. Kuinkahan syvällä sun ongelmat onkaan?

Tämä selvä. Meillä TÄYSIN päinvastainen kuva tuosta ihmisestä... Itsetunto-ongelmia? Benillä? No ei kyllä itsellä tulis ensimmäisenä mieleen kun puhe Benistä...

Vierailija
66235/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo jo arvailee että Tuisku on esiintymässä, voisiko olla näin hakemassa näkyvyyttä, kun uraansa paluuta tekemässä?

'jos nyt jaksan viel tän yhden mäen yli

onks sen jälkeen uusi mäki

onks sen jälkeen vielä mäki

jos nyt jaksan viel tän yhden mäen yli

onks sen jälkeen uusi mäki

onks sen jälkeen vielä mäki

jaksaa jaksaa'

Vierailija
66236/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu lupasi ajaa bussia.

Katsotaan kauanko lupaus pitää jos alkotarjoilu ..

Vierailija
66237/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla hyvät tsäänssit kusta koko viikkotehtävä. Luulen että ke-illan bileet ja niiden jälkeen kotimatka ensin kännissä ja sitten laskuhumalassa tuo kyllä esille kirosanan jos toisenkin ja matka hidastuu sen takia ..

👍Saaaatanaaaaa

Vierailija
66238/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9770056

"Saanko lukea lapsen viestit puhelimesta vaikka väkisin? Lue asiantuntijoiden neuvot neljään esimerkkitapaukseen

Luottamuksellinen viestintä ja viestintäsalaisuus ovat myös lapsen perusoikeus."...

Niin? Ja sitten on myöskin vain ja ainoastaan vanhemman kädessä, saako lapsi yhtään mitään älylaitetta henkilökohtaiseen käyttöönsä. Ei kännykkä ole mikään elinehto eikä ihmisoikeus. Näyttää siltä, että Villen perheessä on sääntö, että jos pienet lapset haluavat kännykät, he myöskin suostuvat kännykän lukemiseen. Ei lapsen ole pakko suostua, mutta eipä hänen ole mikään pakko älypuhelinta myöskään käyttää.

Ainahan on vaihtoehto käyttää myös jotain perusluuria, missä ei nettiä ole, ja sitä tuskin tarvii myöskään valvoa. On aika yksisilmäistä tuijottaa lakia viestisalaisuudesta, kun suurin osa nykyajan viestittelystä on erottamaton osa netin käyttöä, mitä vanhempien todella tulee valvoa lasten osalta.

En ymmärrä mikä ongelma tämä on niin monelle?! 

katsoin aikoinaan miehen lompakon. Ilmeisesti tarkoituksrlla laittoi pöydälle missä ei koskaan ollut ja meni suihkuun. En puhunut mitään mutta löysin jotain minkä jo arvelun että se on niin. En kertonut edes erotessa . Ei ero heti tullut .meni vuosi kenties.

Vierailija
66239/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu lupasi ajaa bussia.

Katsotaan kauanko lupaus pitää jos alkotarjoilu ..

Alkoa saavat aikaisintaan keskiviikkona kun perillä!!!

Vierailija
66240/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Varmaan oli myös itsetunto-ongelmia. Mutta hän ei kyllä ollut mikään ressukka. Tosi rumasti kohteli esim. sitä Suvia. Edessäpäin oli kaveria, takana pilkkasi ja haukkui koko kauden. Muutenkin käyttäytyi kaksinaamaisesti. Ne, joilla oli 24/7 eivät tosiaan tykänneet Benistä, koska kieroili talossa niin paljon.

Ketju on lukittu.