Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
66201/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Anu pahoittaa Hemmin mielen vaihtamalla Kimmon viereen niin Anu ei finaali viikkoa näe! Sikarikerho äänestää sydämen särkijän pihalle!

Anu lipoo ja Kimmo huomannut jo ajat sitten ja kai nuo muutkin huomaa. Jukka lipo Villeä eilen.

Joo niin tekivät.

Tätä Jukka ja Ville kuviota en tajua ollenkaan. Jukka hakeutuu aika usein juttusille Villen kanssa, eikä nimeä häätöön. Krisun on kyllä nimennyt. Mutta muuten Jukka saattaa seläntakana heittää bensaa liekkeihin, nostamaan Villevihaa.

Jukka haluaa vaan varmistaa, ettei itse ole häädäössä. Älyää, että muut antaa joka tapauksessa ääniä Villelle eli hänen kannattaa antaa ääniä niille, jotka haluaa itse häätöön.

Vierailija
66202/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla takas torstaina ennen kahtatoista.

Niiden kuitenkin pitää lähteä jo takaisin päin ennen megabileitään, ei muuten ehdi.

No ne tulee kovaa takas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66203/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo tehtävä jo etukäteen. Paljon tilannekomiikkaa luvassa.

Vierailija
66204/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla takas torstaina ennen kahtatoista.

Niiden kuitenkin pitää lähteä jo takaisin päin ennen megabileitään, ei muuten ehdi.

No ne tulee kovaa takas...

Joo täähän on vaan tehtävä takas tullaan kovempaa kun mennään🤣

Vierailija
66205/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bileissä Anu koko ajan poikien kanssa, tylsät bileet tulee

Vierailija
66206/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi kuvitella Keviniä ajamassa autoa kun nuo sen kädet😂

Vierailija
66207/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis noi asukkaat ei tiedä, että automatka on ihan oikea automatka :D

Vai oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikös ne ihan oikeasti lähde Leville vai..

Levillä oikeesti käyneet tod3nnäköisesti Kimmo ja Helmeri. Miten muut,,,,???

Levin kylpylähotellissa pihalla pari poreammetta.

Vierailija
66208/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuuko Anu yläkroppa melkein paljaana kun matkustavat ? Mitäs jos ei pääse Hemmin viereen istumaan ? 

Oispa vaan Milla jäänyt taloon niin pitkästä matkasta olisi tullut mukava.

Vierailija
66209/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUkka puhuu taas ihan p**kaa ajo-oikeudesta, Jukan mielestä on ihan laillista että ajokortittomat ajavat autolla jos kyse on jäästä tai ei yleisistä teistä :D

Vierailija
66210/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ymmärrän miks keskiviikkona on bileet 🤣

Vierailija
66211/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeriinkin on kyllä mennyt maku. Viime viikon säälin häntä, mutta jos mies ei oikeasti tajua sikarikerhon varoituksista huolimatta ja käyttää loppuviikon Anun perässä nysväämiseen, saa syyttää vain itseään sekä voiton lipsumisesta että mahdollisesta katumuksesta, joka voi iskeä kun jälkikäteen miettii miten viimeiset viikot meni yhteen henkilöön keskittyessä. Jos laittaa kaikki toiveet yhteen laariin hyvin hepposin perustein, tulee kyllä höynäytetyksi. Helmeri on aikuinen ihminen eikä häntä tarvitse paapoa.

Vierailija
66212/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nuo sisällä meni maku??????

Vierailija
66213/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä taitaa poikia vituttaa kun joutuu hiihtää ehkä ne sitten menee ulos!!

Vierailija
66214/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi noista asukkaista näyttää FAS-lapselta..

Kuka? Mistä sen tietää kuka on fas?

Kasvonpiirteet > nenä!

Vierailija
66215/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun nähdä Kimmon urheilemassa😂😂😂😂

Vierailija
66216/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun nähdä Kimmon urheilemassa😂😂😂😂

Hiihtää kädet taskussa😂😂😂

Vierailija
66217/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on itsekkäin ja omahyväisin asukas kautta bb kausien. Pakko kestää jos meinaa bb katsoa.

Täh? Et vissiin katsonut limanuljaska Benin kautta? "Kehu mua! Must on tosi kivaa ku sä kehut mua! Must oli tosi kiva ku sanoit et mä näytän ruotsalaiselta!" Hyi helv tulee vieläkin kylmät väreet tuosta ällötyksestä!

Vierailija
66218/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtokoulu jollain vempeleellä 25kilsaa

Vierailija
66219/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9770056

"Saanko lukea lapsen viestit puhelimesta vaikka väkisin? Lue asiantuntijoiden neuvot neljään esimerkkitapaukseen

Luottamuksellinen viestintä ja viestintäsalaisuus ovat myös lapsen perusoikeus."...

Niin? Ja sitten on myöskin vain ja ainoastaan vanhemman kädessä, saako lapsi yhtään mitään älylaitetta henkilökohtaiseen käyttöönsä. Ei kännykkä ole mikään elinehto eikä ihmisoikeus. Näyttää siltä, että Villen perheessä on sääntö, että jos pienet lapset haluavat kännykät, he myöskin suostuvat kännykän lukemiseen. Ei lapsen ole pakko suostua, mutta eipä hänen ole mikään pakko älypuhelinta myöskään käyttää.

Ainahan on vaihtoehto käyttää myös jotain perusluuria, missä ei nettiä ole, ja sitä tuskin tarvii myöskään valvoa. On aika yksisilmäistä tuijottaa lakia viestisalaisuudesta, kun suurin osa nykyajan viestittelystä on erottamaton osa netin käyttöä, mitä vanhempien todella tulee valvoa lasten osalta.

En ymmärrä mikä ongelma tämä on niin monelle?! 

Lapset eivät automaattisesti tiedä viestintäsalaisuudesta, heille tulee se opettaa. Aikuisten pitää tietää ja kunnioittaa lapsiaan. Ei lasta voi kiristää että saa älypuhelimen jos vanhempi saa viestejä lukea ilman vakavaa syytä. Joko lapsi saa tai ei saa älypuhelimen. Aikuisilla ei ole myöskään oikeutta lukea lapsen tai muiden aikuisten sähköposteja, eikä kirjeitä.

"Joko lapsi saa tai ei saa älypuhelimen."

Ei näin, ei todellakaan näin. Lasta pitää opettaa laitteiden käytössä. Ei lapselle voi vaan antaa älypuhelinta, että ole hyvä. Yhtälailla kun lapselta otetaan pyörä pois jos hän ei käytä kypärää, niin puhelin otetaan pois jos sitä ei käytetä sovituilla säännöillä. Tässä tapauksessa em säännöt ovat varmasti Villen lapsille tuttuja, joten ota tai jätä, ja se siitä.

Kyse on turvallisuudesta, mutta siitähän sinä et lapsettomana idealistina halua ymmärtää yhtään mitään.

Vierailija
66220/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä jos laitettais anu ja hemmi toisel puolel autoo ja kolme ihmistä väliin"

asiaa, kevin :D

Ketju on lukittu.