BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mä skippasin yli kaikki Eevistä koskevat tekstit täällä kun en jaksa tuota vainoharhaista jauhamista siitä. Joten Eevis - vihaaja, sanon tämän sulle vaan kerran ; sä oot jauhanu asiasta nyt niin paljon ja antaumuksella, että vaikutat itse ihan hullulle ja vainoharhaiselle, mene hoitoon!
Ja turha väittää että teitä on monta koska ei ole, tunnistan kyllä samat kirjoitukset ja maneerit kerta toisensa jälkeen.
Hah hah! Minäkö yksin kirjoittanut eeviksestä?! En todellakaan. En ole edes montaa viestiä kirjoittanut, vaan lähinnä peukuttanut muiden viestejä. Nyt olet itse harhoissas!
Jukka antoi Krisun oksentamiselle numeron 8 ja Helmeri 8,5, eli hieno suoritus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys että muka Tarina putoamassa 🤣🤣🤣 yritetään saalistaa ääniä lisää
Tuotanto ei nyt ole ottanut sitä vaihtoehtoa huomioon mahdollisesti manipuloidessaan äänestystuloksia, että bb:n katsominen ja äänestäminen loppuu jos eevis ei lähde. Kiviäkin kiinnostaa enemmän eeviksen seuraaminen. Jo pelkästään ulko-oven aukaiseminen jokaisella luo kiinnostavampia tilanteita kuin niljakkern seuraaminen.
Edelleen, todella montaa kiinnostaa Eevis, yhtäkään toista asukasta ei niin tarkkaan seurata kuin Eevistä, hänestähän tännekkin kirjoitetaan ihan jokainen pikku liikahduskin, tai sekin, jos ei liiku "taas Eevis makaa sohvalla" x 500 päivän aikana. Hyvin kiinnostava hahmo ja moni aukaisee bb:n ja tämän ketjun ihan puhtaasti nähdäkseen, että mitä Eevis tänään tekee.
Ja alapeukuttakaa vaan, se ei silti poista että tuo on ihan fakta jonka jokainen voi nähdä, jo tänäkin aamuna Eevis Eevis Eevis Eevis, eikä asukkaat ole vielä edes heränneet.
Tämä. Ihmeen paljon tuntuu kiinnostavan ja yllättävän montaa vieläpä. Kiinnostushan ei ole sama kuin tykkääminen, voi olla kiinnostunut myös asiasta joka aiheuttaa ärsytystä. Kollektiivinen kauhistelu ja paheksuminen tuntuu olevan hyvin palkitsevaa toimintaa.
Juuri näin. Vaikka kuinka harmittaa myöntää niin se, että kirjoittaa tänne kommentin Eevistä koskien on osoitus että henkilö kiinnostaa, ihan sama vaikka se olisi haukkukommentti. Ei tänne kukaan kirjoittele mitään ihmisistä jotka eivät kiinnosta tai aiheuta mitään tunteita. Eevis vaan on talon asukkaista kiinnostavin ja moniulotteisin persoona, sille ei voi mitään, vaikkei tykkäisikään kaikesta, onhan se mielenkiintoista seurata, mihin homma kehittyy ja kuinka Eevis muuttuu. Niin monet on jo tylsästi jämähtäneet yhteen muotiin ja alkaneet kyllästyttää.
Et sitten ole ymmärtänyt miksi siitä täällä puhutaan negatiivisesti. Ei kiinnostuksen takia, vaan koska on häädössä ja aika moni haluaisi sen ulos talosta. Tämä on mielipidevaikuttamista.
Sulla on termit pahemman kerran hukassa.. mielipidevaikuttamista...hahhaha.
Kiinnostavasta ihmisestä kirjoitetaan , ihan sama posii vai negaa, mutta kirjoitetaan koska kiinnostaa.
Mua ei esim Kevin kiinnosta yhtään enkä ole yhtään kommenttia kirjoittanut hänestä enkä edes peukuttanut, koska ei vaan kiinnosta.
Kevin ei olekaan mt-ongelmainen,vaan lähes normaali eeviksen verrattuna.
Siihen nähden, että Kevin on itse talossa puhunut mielenterveysongelmistaan ja masennus- ja ahdistuskausistaan, en lähtisi pilkkaamaan tai pilailemaan aiheella. Sairaudet eivät ole haukkumanimiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä skippasin yli kaikki Eevistä koskevat tekstit täällä kun en jaksa tuota vainoharhaista jauhamista siitä. Joten Eevis - vihaaja, sanon tämän sulle vaan kerran ; sä oot jauhanu asiasta nyt niin paljon ja antaumuksella, että vaikutat itse ihan hullulle ja vainoharhaiselle, mene hoitoon!
Ja turha väittää että teitä on monta koska ei ole, tunnistan kyllä samat kirjoitukset ja maneerit kerta toisensa jälkeen.
Hah hah! Minäkö yksin kirjoittanut eeviksestä?! En todellakaan. En ole edes montaa viestiä kirjoittanut, vaan lähinnä peukuttanut muiden viestejä. Nyt olet itse harhoissas!
Tottakai yritätte vähätellä mut kyllä kaikki ketjua lukeneet tietää mikä on totuus. - eri
Myikö siis kaikki omat juomansa Krisulle?
Montako se joi, kun olo on tuo.
Ei taida mikään alkoholisti olla jos 10 juomaa tekee tuon olon
Krisu sai sen oksennus darran mitä on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
On niitä useampia. Tunnistaa mm. siitä, että yksi kirjoittaa Eeviksestä haisulina, toinen Eeviksen koko nimellä jne. Mutta sanoisin silti, että kirjoittajia on vain muutama, missään nimessä ei ainakaan kymmeniä. Toki sekaan mahtuu niitäkin jotka käy muutaman päivän välein yhden kommentin heittämässä. Mutta pääasiassa sitä kiinnostusta pitää yllä muutama kirjoittaja.
Pelasivatko myöhään Aliasta. Jukka oli yllättäjä kyllä siinä mitä näin.
Helmeri pohtii illan häätöäänestystä ja puhuu, että nyt lähtee talosta todella iso persoona, ihan sama kuka tippuu niin taloon tulee jäämään iso aukko joka tapauksessa. Jukka miettii laittaisiko paidan illalla vai olisiko ilman paitaa. Muistuttaa taas ettei ole ihastunut Eevikseen vaikka pientä viehätystä toki on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Krisulla on huono olo ja tuntuu että kohta oksettaa.
Jukka tarjoutuu työntämään kaksi sormea hänen kurkkuunsa ja kertoo että on tehnyt ennenkin niin ystävilleen auttaakseen. Jukka on kiinnostava persoona. Krisu menee oksulle pönttöön ja Jukka sutii deodoranttia kainaloonsa, ei peseytynyt. Jukka seuraa kiinnostuneena oksentamista.
Ei todrllakaan Jukka oo kiinnostava😂😂😂 ulos mahdollisimnan pian. Nolo.
Äsken puhelivat keittiössä joulusta. Kevin sanoi, että oikein odottaa sitä, että saa itse luoda omat joulutraditionsa juuri sellaiseksi kuin haluaa ( vissiin oman perheen kanssa sitten tulevaisuudessa). kertoi, että ei ole oikeastaan koskaan pitänyt jouluaatosta päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne läyhäsi Millasta? Krisu sanoi jotain mitä •ittuu se tunkee tänne mun viereen. Jukka sanoi että olisi ollut hauskaa (🙄) jos Milla olisi mennyt Krisun viereen yöllä makaamaan kun Krisu oli ihan tiedottomassa tilassa.
Onhan Milla todella "special person". Sopisi Toisenlaisiin frendeihin paremmin kuin bb-taloon.
Milla vain leikkii tyhmyriä eikä oikeasti tyhmät huomaa ettei se ole. Millalla varmasti opittu strategia. Millalla on voinut joskus olla blondiksi värjätyt hiukset ja Krisun kaltaisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Myikö siis kaikki omat juomansa Krisulle?
Montako se joi, kun olo on tuo.
Ei taida mikään alkoholisti olla jos 10 juomaa tekee tuon olon
Tottakai voi silti olla alkoholisti. Ihmisissä on eroja alkoholinsietokyvyssä, eikä kaikki nyt ole mitään ojan pohjalla makaavia spurguja, alkoholisti on riippuvainen alkoholista, joi sitten 5 tai 15 annosta useamman kerran viikossa.
Nytkin tyypillisen alkoholistin tavoin on haaveillut loiventavista. Normaalilla ihmisellä ei tulis mielenkään krapulassa juoda lisää.
Jukka puhuu tosi usein Eeviksen selän takana asioista joista ovat keskustelleet ja jotka muut kokevat selkeästi kahdenkeskisiksi, nytkin Mira lopetti puhumasta Jukan aloittamasta Eeviksen tuntemuksista ja Helmeri sanoi että ymmärtää täysin Eevistä ja läksi ulos.
Äänestäkää nyt se Eevis ulos, eilen oli vielä Tarina lähdössä!
Krisu arvelee, että vielä pari kolme kertaa oksentaa.
Sanoi, että on vähän hämmästynyt, että tuli noin huono olo, koska ei edes tiukkoihin koskenut.
Kertoi myös, että ei tarvitse montaa kaljaa koskaan juoda, kun tulee tosi huono olo siviilissäkin.
Milan aö:stä kun puhuttiin aiemmin eihän se tiedä edes miten eurojackpottia pelataan😁ainakin näin itse sanoi että" siitä mä en ymmärrä mitään"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä useampia. Tunnistaa mm. siitä, että yksi kirjoittaa Eeviksestä haisulina, toinen Eeviksen koko nimellä jne. Mutta sanoisin silti, että kirjoittajia on vain muutama, missään nimessä ei ainakaan kymmeniä. Toki sekaan mahtuu niitäkin jotka käy muutaman päivän välein yhden kommentin heittämässä. Mutta pääasiassa sitä kiinnostusta pitää yllä muutama kirjoittaja.
Onko joku siellä FB-ryhmässä? Näkyykö tää koko nimellä dissaava siellä hokemassa Eeviksen nimeä? Onko omalla nimellä?
Onhan Milla todella "special person". Sopisi Toisenlaisiin frendeihin paremmin kuin bb-taloon.