BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Anu makaa pää Helmerin sylissä ja Helmeri hipsuttaa Anun hiuksia. Juttelevat hiljaa keskenään mukana Hemmi, Anu, Jukka, Mira, Krisu.
Jukka kertoo amisautojen koristeiden salamerkityksistä. Jos vunderbaum roikkuu autossa käsiraudoista (?) niin on saanu p••ua siinä autossa.
Ja jos roikkuu pelkät raudat niin se tyyppi voi hakee alaikäsille röökii.
Jukka kertoi, että oli kuullut nykyajan teineiltä, että jos joku amis, tai ihan sama kuka, laittaa röökiaskin hattuhyllylle, niin se tarkoittaa, että tämä voi hakea röökiä. Jos laittaa wumban roikkumaan takaikkunaan käsilenkistä, niin tarkoittaa, että on saanut pillua (siinä autossa?). Muitakin tällaisia "koodeja" on, mutta Jukka ei muista enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu kävi lenkillä, kymmenen kierrosta. Jukka kysyy mitä sä harrastat kotona. Anu sanoo ”dokaan ja röökaan... no ei ei vaan, aika paljon jumppaa vedän kolmesti viikossa ainakin. Sillon kun olin liikuntakeskuksella töissä niin n. 14 kertaa viikossa oli.”
Jukka sanoo että Anulla on hyvä ruho/keho (en muista sanaa millä sanoi). Anu ai jaa, vai on...
Jukka sanoo että kyllä liikunta näkyy ja katselee Anua.Juttelevat Helmerin työstä, montako työntekijää sillä on.
Anus on just tuollainen salin pikkurouva jolla on jumittuma pikkusievyyteen ja rajoissa tekemiseen. Vähän tusina.
Varmaan ollut iso järkytys huomata miten muut käyttäneet elämäänsä opiskeluun ja tietomäärän kasvattamiseen, kun Anu aina luottanut sievään naamaan - varmaan sanonut lähtiessä että minä käyn hakemassa ne rahat meille. Ja siten tajunnut talossa olevan aitoja persoonallisuuksia ja tajunnut että oops multa puuttuu jotain.
Anu hivutti makkarissa päänsä Helmerin syliin ja hipsuttelee itse omaa vatsaansa. Eikö tuo nyt ole myös muita keskustelijoita nolostuttavaa, ainakin Helmeri punottaa ja Jukka katselee seinälle. Krisu pyöritti silmiään.
BB noteeraa Eeviksrn. Eevis meikkaamassa ja Tarinaa meikkaa köökin puolella. Makkarissa puhutaan jaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä skippasin yli kaikki Eevistä koskevat tekstit täällä kun en jaksa tuota vainoharhaista jauhamista siitä. Joten Eevis - vihaaja, sanon tämän sulle vaan kerran ; sä oot jauhanu asiasta nyt niin paljon ja antaumuksella, että vaikutat itse ihan hullulle ja vainoharhaiselle, mene hoitoon!
Ja turha väittää että teitä on monta koska ei ole, tunnistan kyllä samat kirjoitukset ja maneerit kerta toisensa jälkeen.
Hetkinen, on täällä kyl muitakin Eevista kritisoivia.
Mitä ne läyhäsi Millasta? Krisu sanoi jotain mitä •ittuu se tunkee tänne mun viereen. Jukka sanoi että olisi ollut hauskaa (🙄) jos Milla olisi mennyt Krisun viereen yöllä makaamaan kun Krisu oli ihan tiedottomassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
BB noteeraa Eeviksrn. Eevis meikkaamassa ja Tarinaa meikkaa köökin puolella. Makkarissa puhutaan jaskaa.
Eevis kamera ykkösessä
Krisu lähti kylppäriin ja Helmeri tokaisi myös menevänsä kuselle. Jukka sanoo lähtevänsä mukaan kuuntelemaan. Tosi mukava kuunnella Jukkiksen älykkäitä heittoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tolla Anulla on kun puhuu usein noista lääkkeenottamisistaan, kuten nytkin että oli yöllä käynyt ottamassa lääkkeensä.
Ja jossain jaksossa sanoi hakevansa ne nuuskansa. Nuuskat???
Vierailija kirjoitti:
Mä skippasin yli kaikki Eevistä koskevat tekstit täällä kun en jaksa tuota vainoharhaista jauhamista siitä. Joten Eevis - vihaaja, sanon tämän sulle vaan kerran ; sä oot jauhanu asiasta nyt niin paljon ja antaumuksella, että vaikutat itse ihan hullulle ja vainoharhaiselle, mene hoitoon!
Ja turha väittää että teitä on monta koska ei ole, tunnistan kyllä samat kirjoitukset ja maneerit kerta toisensa jälkeen.
Noin kovilleko ottaa eeviksen tippuminen tänään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Anu hivutti makkarissa päänsä Helmerin syliin ja hipsuttelee itse omaa vatsaansa. Eikö tuo nyt ole myös muita keskustelijoita nolostuttavaa, ainakin Helmeri punottaa ja Jukka katselee seinälle. Krisu pyöritti silmiään.
Jukalla ei ainakaan ole kyllä mitään oikeutta nolostua tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Pari tyyppiä noita on jotka on vastuussa 80% kurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tolla Anulla on kun puhuu usein noista lääkkeenottamisistaan, kuten nytkin että oli yöllä käynyt ottamassa lääkkeensä.
Ja jossain jaksossa sanoi hakevansa ne nuuskansa. Nuuskat???
Oisko treeniin liittyviä "lääkkeitä"? Tai treenillä sekoitettua aineenvaihduntaa kuten kilpparia?
Krisu oksensi, niin Jukka ja Helmeri kannustavasti arvostelevat oksentamista, Jukka sanoi, että hienosti kaaressa tuli, pelkkää vettä vaan, buranat ulos. Krisu jatkaa oksentamista ja kaverit vieressä kivasti kommentoi "hieno kuola sulla roikkuu sieltä, saisitkö mitenkään lisää ääntä tuohon"? jne :D
Krisulla on huono olo ja tuntuu että kohta oksettaa.
Jukka tarjoutuu työntämään kaksi sormea hänen kurkkuunsa ja kertoo että on tehnyt ennenkin niin ystävilleen auttaakseen. Jukka on kiinnostava persoona. Krisu menee oksulle pönttöön ja Jukka sutii deodoranttia kainaloonsa, ei peseytynyt. Jukka seuraa kiinnostuneena oksentamista.
Siis miten paljon toi Krisu oikein sai juotavaa? ja pelkkiä mietoja? miten se voi olla noin krapulassa? :O
Krisu oksentaa ja jukka ja Helmeri analysoi oven takana 🤮
Jukka ja Helmeri tuijottaa oksentavaa Krisua: "tyylipisteitä tästä tulee kyllä, kyyneleetkin valuu silmistä." Laskevat oksentamisten väliä, 10 laskivat ja nauravat kun Krisu taas yrjöää, kommentoivat, että "voi miten söpöä".
Nyt puhuvat Krisulle pöntönreunan nuolemisesta ja yrittävät saada tätä oksentamaan lisää.
Pojat typerinä nauraa kun Krisu oksrntaa . Jukka ja Helmeri.