Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
29481/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla on huono olo ja tuntuu että kohta oksettaa.

Jukka tarjoutuu työntämään kaksi sormea hänen kurkkuunsa ja kertoo että on tehnyt ennenkin niin ystävilleen auttaakseen. Jukka on kiinnostava persoona. Krisu menee oksulle pönttöön ja Jukka sutii deodoranttia kainaloonsa, ei peseytynyt. Jukka seuraa kiinnostuneena oksentamista.

jukka kävi aikasemmin suihkussa

Vierailija
29482/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis itkee ja yrittää perustella miksi hänen pitäisi jäädä taloon. Saako noin suoraan vedota äänestäjiin ja laittaa viestiä talon ulkopuolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29483/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka tarjoutuu työntämään kaksi sormea hänen kurkkuunsa ja kertoo että on tehnyt ennenkin niin ystävilleen auttaakseen. Jukka on kiinnostava persoona. Krisu menee oksulle pönttöön ja Jukka sutii deodoranttia kainaloonsa, ei peseytynyt. Jukka seuraa kiinnostuneena oksentamista.

Mietihän missä ne sormet oli vielä yöllä

Vierailija
29484/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu kävi lenkillä, kymmenen kierrosta. Jukka kysyy mitä sä harrastat kotona. Anu sanoo ”dokaan ja röökaan... no ei ei vaan, aika paljon jumppaa vedän kolmesti viikossa ainakin. Sillon kun olin liikuntakeskuksella töissä niin n. 14 kertaa viikossa oli.”

Jukka sanoo että Anulla on hyvä ruho/keho (en muista sanaa millä sanoi). Anu ai jaa, vai on...

Jukka sanoo että kyllä liikunta näkyy ja katselee Anua.

Juttelevat Helmerin työstä, montako työntekijää sillä on.

Anus on just tuollainen salin pikkurouva jolla on jumittuma pikkusievyyteen ja rajoissa tekemiseen. Vähän tusina.

Varmaan ollut iso järkytys huomata miten muut käyttäneet elämäänsä opiskeluun ja tietomäärän kasvattamiseen, kun Anu aina luottanut sievään naamaan - varmaan sanonut lähtiessä että minä käyn hakemassa ne rahat meille. Ja siten tajunnut talossa olevan aitoja persoonallisuuksia ja tajunnut että oops multa puuttuu jotain.

Se on hei päälle kolmekymppinen kahdenlapsen äiti että eiköhän toi ole ihmisten kanssa ollut tekemisissä ennen bb:täkin. Eikä edes sellanen maailmanmissi että olis pelkällä ulkonäöllä pärjäillyt.

Vierailija
29485/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula sanoo itseään iäkkääksi ihmiseksi. 

No, siltä näyttääkin ja vaikuttaa.

Vierailija
29486/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira laittelee Anun tukkaa iltaa varten. Anu pyysi häntä tekemään suoristusraudalla kiharoita.

Tuo on kyllä varmaan yksi sellainen talon traditioista aina sunnuntaisin, että laittaudutaan iltaan.

Vierailija
29487/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milan aö:stä kun puhuttiin aiemmin eihän se tiedä edes miten eurojackpottia pelataan😁ainakin näin itse sanoi että" siitä mä en ymmärrä mitään"!

Eurojackpottilla ne mainitsemasi aö:t selviääkin.

Vierailija
29488/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis itkee ja yrittää perustella miksi hänen pitäisi jäädä taloon. Saako noin suoraan vedota äänestäjiin ja laittaa viestiä talon ulkopuolelle?

Minusta hän nyt laittaa itsensä muiden yläpuolelle. Jonkun on kuitenkin lähdettävä, hänkö sitten iloisena silti jatkaisi?

Vierailija
29489/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis itkee Kevinille, haluaisi jäädä jotta voisi saada laajempaa ymmärrystä itsensä kaltaisilleen ihmisille. Käy vähän sääliksi, ymmärrän pointin koska hän on erikoinen persoona, mutta ei tajua että maanisella panemisella yms se kaikki kiinnostava on jäänyt toissijaiseksi ihmisten mielissä.

Vierailija
29490/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamee miten ruman näköinen tuo Eeva-Leena Keskinen on nyt! Nyt krokotiilin kyynelillään yrittää vedota pervoon äänestäjäkuntaansa. 

Et ymmärrä mitä puhuu.

Vierailija
29491/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla tapahtumaköyhä elämä kun tuollainen kiinnostaa kuvitella.

Vierailija
29492/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne läyhäsi Millasta? Krisu sanoi jotain mitä •ittuu se tunkee tänne mun viereen. Jukka sanoi että olisi ollut hauskaa (🙄) jos Milla olisi mennyt Krisun viereen yöllä makaamaan kun Krisu oli ihan tiedottomassa tilassa.

Onhan Milla todella "special person". Sopisi Toisenlaisiin frendeihin paremmin kuin bb-taloon. 

Ne Millan pershetulat kun kiusasivat sängyllä Helmeriä aiemmin, HETULAT.

Vierailija
29493/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa Krisu tänään rikkoo päiväunikieltoa.

Vierailija
29494/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milan aö:stä kun puhuttiin aiemmin eihän se tiedä edes miten eurojackpottia pelataan😁ainakin näin itse sanoi että" siitä mä en ymmärrä mitään"!

En tiedä minäkään, kun en uhkapelejä harrasta. Onko se jotain yleissivistystä että tietää, miten kaikki rahapelit toimii? ÄO:n kanssa sillä ei ainakaan ole mitään tekemistä, se on varmaa. Sen sijaan se saattaakin kertoa, että luuleeko älykkyysosamäärän olevan alykkyysösamäärä.

Vierailija
29495/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksellä on tunteet. Jotkut epäilleet tunteettomuutta. Ymmärrän hyvin Eevistä .

Vierailija
29496/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nyt se Eevis ulos, eilen oli vielä Tarina lähdössä!

Tarina ulos! Ei sitä kestä!

Vierailija
29497/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla tapahtumaköyhä elämä kun tuollainen kiinnostaa kuvitella.

No sulla on ilmeisesti sormista ja tungusta rikasta :)

Vierailija
29498/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo Haisuli voi saada niin yksinkertaisesta lauseesta niin vaikeeta kuunneltavaa niin paljon turhia sanoja,kyllähän Snow pitää tuon talossa vielä se on varmaa ,koska tuollahan ei tapahdu mitään niin Haisuli vähän ilmaiseksi pitää ohjelmaa otsikoissa!!

Vierailija
29499/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurojackpottilla ne mainitsemasi aö:t selviääkin.

Just näin. Kun on riittävän tyhmä ei pysty arvioimaan toisten tyhmyyttä.

Vierailija
29500/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aö? Onko se alykkyysösamäärä? Opettele nyt itse edes tuo lyhenne oikein ja jatka sitten Millan älykkyyden haukkumista. Et kovin terävältä vaikuta sinäkään.

Ketju on lukittu.