Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
29501/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi Millalla on? Toljottaa vammmaisen näköisenä suu auki tuolla ruokapöydässä.Tietääkö joku sen äö:n?

Älykkyysösämäärä, sehän se on...

Vierailija
29502/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva-Leena esittää kovista vaikka oikeasti on talon herkin ja rikkonaisin persoona. Sanat ja teot ei kohtaa yhtään. Teinimeininkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29503/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis itkee ja yrittää perustella miksi hänen pitäisi jäädä taloon. Saako noin suoraan vedota äänestäjiin ja laittaa viestiä talon ulkopuolelle?

Jos ei saisi keskustella omista tuntemuksistaan ja mahdollisesta talosta lähdöstään niin voisihan ohjaaja kääntää kamerat pois.

Vierailija
29504/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brother.fi sivultako sen äänestyksen tilanteen näkee? Vaikka ei kai siihenkään luotta voi :D

Vierailija
29505/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamee miten ruman näköinen tuo Eeva-Leena Keskinen on nyt! Nyt krokotiilin kyynelillään yrittää vedota pervoon äänestäjäkuntaansa. 

Eevis hauskasti kertoi miten ei pitänyt harrastaa talossa seksiä ja joku oli nauranut että eksyt karismaattiseen amikseen. Ironiaa ja hauska.

Vierailija
29506/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on hullujen huoneella vielä ,ei voi noin vaikeeta olla keskustelu, ihan kun pitäisi kaikkia aivan idiootteina!!

LÄÄKKEET

Vierailija
29507/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu kävi lenkillä, kymmenen kierrosta. Jukka kysyy mitä sä harrastat kotona. Anu sanoo ”dokaan ja röökaan... no ei ei vaan, aika paljon jumppaa vedän kolmesti viikossa ainakin. Sillon kun olin liikuntakeskuksella töissä niin n. 14 kertaa viikossa oli.”

Jukka sanoo että Anulla on hyvä ruho/keho (en muista sanaa millä sanoi). Anu ai jaa, vai on...

Jukka sanoo että kyllä liikunta näkyy ja katselee Anua.

Juttelevat Helmerin työstä, montako työntekijää sillä on.

Anus on just tuollainen salin pikkurouva jolla on jumittuma pikkusievyyteen ja rajoissa tekemiseen. Vähän tusina.

Varmaan ollut iso järkytys huomata miten muut käyttäneet elämäänsä opiskeluun ja tietomäärän kasvattamiseen, kun Anu aina luottanut sievään naamaan - varmaan sanonut lähtiessä että minä käyn hakemassa ne rahat meille. Ja siten tajunnut talossa olevan aitoja persoonallisuuksia ja tajunnut että oops multa puuttuu jotain.

Se on hei päälle kolmekymppinen kahdenlapsen äiti että eiköhän toi ole ihmisten kanssa ollut tekemisissä ennen bb:täkin. Eikä edes sellanen maailmanmissi että olis pelkällä ulkonäöllä pärjäillyt.

Lapsia saa kun avaa reidet ja ne ei missitasoiset ne vasta isoja luuleekin. Anulla ei ole luonnetta, vaan mennyt persliukua aiemmin ja se vajaus näkyy tuolla.

Vierailija
29508/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milan aö:stä kun puhuttiin aiemmin eihän se tiedä edes miten eurojackpottia pelataan😁ainakin näin itse sanoi että" siitä mä en ymmärrä mitään"!

aö? Onko se alykkyysösamäärä? Opettele nyt itse edes tuo lyhenne oikein ja jatka sitten Millan älykkyyden haukkumista. Et kovin terävältä vaikuta sinäkään.

En ole väittänytkään olevani fiksu mutta Milla on myös idiootti😆

Vierailija
29509/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka puhuu tosi usein Eeviksen selän takana asioista joista ovat keskustelleet ja jotka muut kokevat selkeästi kahdenkeskisiksi, nytkin Mira lopetti puhumasta Jukan aloittamasta Eeviksen tuntemuksista ja Helmeri sanoi että ymmärtää täysin Eevistä ja läksi ulos.

Monethan tuolla juttelee kahdenkesken asioistaan ja selkeästi luottavat että jää (tavallaan, koska mikitettyinä kuitenkin puhuvat, mutta se varman talossa unohtuu kuten kameratkin) heidän välisekseen, mutta Jukka puolestaan koettaa jotenkin Eevistä mollaavasti aina tuoda heidän kahden välisiä keskustelujaan esille ja alkaa naureskelemaan niillä muiden kanssa, mutta olen huomannut että näin ne juuri torpataan aina ihan alkuunsa. Pisteet siitä Helmerille, Miralle ja Krisulle.

Vierailija
29510/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaamee miten ruman näköinen tuo Eeva-Leena Keskinen on nyt! Nyt krokotiilin kyynelillään yrittää vedota pervoon äänestäjäkuntaansa. 

Et ymmärrä mitä puhuu.

Eihän häneen pitänyt lähteminen vaikuttaa. Miten se nyt tolleen herkistyi...

Vierailija
29511/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä surkein BB-keskustelu pöllöpalstalla ikinä. Yhdestä ihmisestä jankataan ja kaikki muut keskustelut sivutetaan täysin. Vissiin kaikki vähänkään järkevät ihmiset ovat jättäneet tämän jo aikaa sitten ja siirtyneet muihin ryhmiin . Mä vaan tyhmänä yritän saada keskustelua muustakin kuin yhdestä asukkaasta.

Vierailija
29512/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on hullujen huoneella vielä ,ei voi noin vaikeeta olla keskustelu, ihan kun pitäisi kaikkia aivan idiootteina!!

LÄÄKKEET

Joo hänen pitäisi ehdottomasti saada niitä!!

Vierailija
29513/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis hauskasti kertoi miten ei pitänyt harrastaa talossa seksiä ja joku oli nauranut että eksyt karismaattiseen amikseen. Ironiaa ja hauska.

Hän yrittää manipuloida nauramaan asialle joka on ongelmansa juuri. Minä katson mille nauran.

Vierailija
29514/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä mitä puhuu.

Miten niin ei pitänyt kun itse sanoi että on vaikea tietää mitä siinä tilanteessa tuntee ennen kuin on ollut siinä tilanteessa.

Vierailija
29515/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolla ja Villellä hyvä keskustelu.

Vierailija
29516/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä mitä puhuu.

Eevis manipuloiden puhui noin ettei joutuisi lähtemään, ja totuus paljastuikin sitten. Meni pakka sekaisin. Älyyn ei kannata laittaa kaikkia munia.

Vierailija
29517/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaani kotiin tänään! Saa sit rauhassa jyystää kuten kovasti toivoi.

Vierailija
29518/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo puhuu mielenkiintoisia uskonnosta, että ei uskonasiat tule koskaan olemaan osa hänen elämäänsä. Ja jos tulisi, se olisi tosi henkilökohtainen asia. Oksettaa uskontoon liittyvä ylivoima tai herruus. Että oikea Jumala ei laittaisi joitain ihmisiä kyykyttämään toisiaan. Ville sanoo, ei Jumala laittamaan. Mutta uskonnot laittaa, Kimmo sanoo johon Ville on samaa mieltä.

Kristinusko ei anna avaimia kenellekään tappaa toisiaan. Islannin usko on eri asia, Ville puhuu.

Kimmo sanoo että kristinusko kyllä on aiheuttanut itsemurhia. Puhuvat lahkolaisuudessa. Kimmo puhuu että jos aiheuttaa jonkun ihmisen itsemurhan, sekin on tappamista.

Ville sanoo kontrolli manipulointi on pimeydestä eikö raamatun mukaista, ei allekirjoita sellaista toimintaa.

Ville sanoo ohimenevälle Krisulle ”voi raukkaa”.

Kimmo sanoo hyvää keskustelua ja kunnioittaa ihmsiä ketkä on löytäneet rauhan. Ville sanoo et sana rauha on aikamoinen klisee. Mut ymmärsivät toisiaan.

Villekin oli aiemmin sitö mieltä että heikot ja hullut uskoo Jumalaan että ei hälle voi koskaan käydä niin et tulee uskoon. Kimmo sanoo et on ollu huonoa elämänjaksoa ettäjos se usko olis tarttunu sillon niin se olis tarttunut.

Hyvää settiä, sanoi Ville ja pyysi Kimmoa mukaansa kahville. Kimmo lähti.

Vierailija
29519/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai makkarissa pantuko.

Kun sänkyjärjestelyistä päätettiin ja makkariseksistä puhuttiin, nin Eevis kirkkain silmin lupasi, että ei tulisi mieleenkään mitään puuhailla makkarissa ja haluavat ilman muuta ottaa kaikki muut huomioon päläpälä.

..jyyst jyyst jyyst....

Siinä taas nähtiin eeviksen lupaukset. En yhtään ihmettele, ettei ole parisuhteessa. Eihän tuohon voi luottaa päivääkään. Heti naimassa, kun vain pukille pääsee. Halushan se aiemmin krisukin kolmen kimppaan. Se kertoo tuosta nymfosta kaiken. Jyystää pitää yhteisistä säännöistä piittaamatta.

Siis pahinta laatua takinkääntäjä, tekee toista ja puhuu toista ja muttenkin on koko ajan "minä minä minä, minulle minusta minuun".

Vierailija
29520/90773 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisulla on huono olo ja tuntuu että kohta oksettaa.

Jukka tarjoutuu työntämään kaksi sormea hänen kurkkuunsa ja kertoo että on tehnyt ennenkin niin ystävilleen auttaakseen. Jukka on kiinnostava persoona. Krisu menee oksulle pönttöön ja Jukka sutii deodoranttia kainaloonsa, ei peseytynyt. Jukka seuraa kiinnostuneena oksentamista.

jukka kävi aikasemmin suihkussa

Jukkaa ei kylläkään suihkussa näytetty, kuvissa oli Kimmo, Eevis ja Milla.

Pelkkää puhetta ja oletusta.

Ketju on lukittu.