BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jos asukkaatkin on sitä mieltä että aika käy lian pitkäksi eikä päivissä ole yllätyksellisyyttä niin luulisi tuotannon ottavan onkeensa.
Eeviksen hymööriä...römpssä.
Bb talon ilma raikastuu sunnuntaina.
-"mä haluaisin ottaa päikkärit, oikeen semmoset kunnon pitkät päikkärit" sanoo Eevis makuulta peiton alta! Se on kyllä makaamisen maailmanmestari!
En ymmärrä mikä näitten makaamisten raportoimisessa on ideana. Tuolla ei ole ihmisillä mitään tekemistä. Suurin osa makaa tai istuu 90% päivästään. On ihan herttaisen sama tapahtuuko se sama keskustelu istuma-asennossa vai makuuasennossa. Jokainen tarvii joskus omaa rauhaa. Kun suuri osa makaamisen hokijoista ei ei luultavasti itse tee mitään muuta kuin makaa koko päivän raapustelemassa nettiin vihakommentteja, niin onpa varaa sanoa. Mutta niinhän se usein on että muissa ihmisissä ärsyttää juuri ne omat ominaisuudet. Ja tämä ei ole osoitettu nimenomaan tuolle Miran makaamisen kommentoijalle vaan yleensä.
Meinaako Risukin mennävpitkälleen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä virka noilla rahnoillakaan on kun käyttötilaisuuksia niillekin on minimaalisen vähän?
Älä muuta sano, iglukin seisoo kylmänä pihassa🤩itseasiassa tuohon saunaan vielä ihan naurettavaa että eivät pääse edes kahta kertaa viikossa saunomaan ei edes rahnalla!
Ois muuten hyvä, jos vois rahnalla ostaa illan saunan ja parit saunajuomat itselle ja valitsemalleen kaverille. Ja omat musat kuulokkeista, muut joutus kateellisina kärvistelemään.
Aina joutuu neuvomaan tuotantoa, kun siellä ollaan kädettömiä ja rahattomia. Ja mielikuvitustakaan ei ole.
Eevis nyt makaa niin kerron aina tilanteita. Että muutkin makkailee välillä. Eevis meni myöhään nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
On paljon ihmisiä jotka ei roiku somessa ollenkaan ja paljon on niitäkin jotka ei arvostele muita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
Anteeksi nyt kun naurattaa, mutta Amanda Harkimo ja Niko Saarinen, oikeesti?! Haha!
Kuinkas monen kanssa Amanda itse BB:ssä panikaan? Ja NikoS julkaisi itse videoita joissa imutteli ja pani jotain heppua. Voiko tästä nyt sitten päätellä muistakin haukkujista jotain ?
Tuli ohjelmaa. Pariston vaihto
Vierailija kirjoitti:
Eevis nyt makaa niin kerron aina tilanteita. Että muutkin makkailee välillä. Eevis meni myöhään nukkumaan.
Et ilmeisesti kiireessä muistanut kertoa, että siinä Eeviksen vieressä makasi Jukka ja toisella puolen Kevin ja vastapäisessä sängyssä Krisu. Ja samaan aikaan terassilla Tupu, Kimmo ja Anu.
"Vaihdan kylkeä vaihtelun vuoksi". Ei varmaan kukaan keksi kenen kommentti..
Epäilen että Villen rahat menisi Tarinalle.
Tosin uskon että Ville jää taloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, että kenelle esim Ville testamenttaa rahnansa? Entä Eevis ja Tarina?
Itse arvelen että Ville antaa Helmerille, Tarina Kevinille ja Eevis Tarinalle
Ville testamenttais jollekin, joka ei ostais viinaksia. Sillä en usko tuota Helmeriä. Kevin? :D
Älä luule että muunsukupuoliselle!
Vitsihän se olikin. Siksi siinä oli tuo nauruhymiö.
Ohis vääntää hölmölle rautalangasta
Vierailija kirjoitti:
On tääkin päivä pelkkää virumista, tätäkö ohmiset haluaa katsoa seuraavat 7 viikkoa vielä? Tehtäviä ja on joskus ja jouluna ja nekin jonninjoutavia. Ei bileitä, ei edes saunaa ja paljua ilman alkoholia, ei myöskään rankkua sääntörikkomuksista... eikö tämä BB-ohjelmaidea ole jotenkin hukattu?
Kyllä. Mulla loppuu se Ruudun ilmainen jakso ensi viikolla. Jos ei tule kunnollista viikkotehtävää, pistän Ruudun pois ennen kuin menee maksu. Turhaa maksaa siitä, että saa katella makaamista.
Vierailija kirjoitti:
Bb talon ilma raikastuu sunnuntaina.
Niin kun Ville lähtee pois ja saavat pitää taas ovia auki ja tuulettaa.
Vierailija kirjoitti:
-"mä haluaisin ottaa päikkärit, oikeen semmoset kunnon pitkät päikkärit" sanoo Eevis makuulta peiton alta! Se on kyllä makaamisen maailmanmestari!
Ihan ymmärrettävää että väsyttää kun 3-4 h unta viime yönä ja edellisinäkin vähän, sitä se teettää kun ei malta muuta kuin köyriä...
Olisi hauska sellainen viikkotehtävä, että yksi asukkaista lähtisi "vaihtoon", tosiasiassa viettäisi viikon sviitissä, ja tilalle tulisi "vaihtoasukas" jonkun toisen maan BB:sta. Siihen päälle joku höpöhöpöviikkotehtävä, vaikka oikea viikkotehtävä olisi saada "vaihtari" ja muka vaihdossa oleva asukas kiinni. Piilossa olevalle asukkaalle tulisi tehtäviä, että pitää esim. yöllä käydä hakemassa varsinaisesta talosta jotain tavaraa jäämättä kiinni tms, onnistumisista tulisi palkinnoksi rahnaa, kiinni jäämisestä joutuisi automaattisesti häätöäänestykseen.
Päivätehtävä nyt kehiin. Ville oottaa ruokaa