Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
24981/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin rai*skattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen rais*kaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.

Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.

Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(

Minä hankalin alapäätäni lapsena leikkihevosen selkään eikö minusta silti tullut eläimiinsekaantujaa.

Vierailija
24982/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville anto Tupulle 2 pist ja juttelee nyt Tupun kanssa ruoasta. On sillä pokkaa. Ville pitää huolen että saa ruokaa. Aina iskän poika ensimmäis3nä. Ville ilm kotona kodinhengetär.

Millä logiikalla ajattelet ettei tuolla kukaan puhu niille, joille on pisteitä antanut. 

Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24983/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevikseltä puuttuu joku suodatin joka muilla ihmisillä on. Mun käsityksen mukaan raiskausfantasiat on naisilla yleisiä mutta kukaan ei oikeasti halua tulla raiskatuksi. Saati että kertoisi sellaisista ääneen muille.

Joillakin ihmisillä ei ole sosiaalista kontrollia ja tunneälyä vaikka olisivat matemaattisesti huippulahjakkaita, siksi heitä pidetään syystä outolintuina. Tässä taitaa olla hyvä esimerkki sellaisesta.

Vierailija
24984/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ihminen makaa sohvalka ja Helmeri hyväelee käsiä. Nyt viinaa kehiin ja saunaa paljua. Siinä kans pari ettei oo sopusuhtainen. Anu näyttää vanhalta verrattuna Helmeriin.

Hermeli näyttää ikäisekseen todella nuorelta ja Anu ikäistään vanhemmalta. Siksi iso kontrasti, vaikka ovat samanikäisiä.

Vierailija
24985/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmi hieroo Anun sormia.

Voi Hemmi älä lähde tohon

Miksi ei saa lähteä? Ovatko mammat kateellisia Anulle vai mitä?

Vierailija
24986/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Kimmon sukunimi on?

Kevin haluaa Kimmon kanssa naimisiin.

Vierailija
24987/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva-Leenalta tulee kyllä lööppimatskua taukoamatta. Aivan täydellä pakalla ei pelaa tätä elämän peliä.

Tai sitten nimenomaan pelaa tota bb-peliä antamalla taukoamatta, myös sitä lööppimatskua.

Vierailija
24988/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS KRISU ON JUOTTANU KOIRALLE KALJAA, HERRANJUMALA MENI HERMO 

Vierailija
24989/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksen itsensä kannalta olisi paras, että hänet tiputettaisiin talosta. Ei ole enää normaalia tuo, mielestäni todella huolestuttavaa.

Vierailija
24990/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Jukka katselee siellä niillä silmillään, hitto mitä kesäteatteria 😂

Tuijotti ensin sohvan takaa ja Eevis hymyillen takaisin.

Vierailija
24991/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS KRISU ON JUOTTANU KOIRALLE KALJAA, HERRANJUMALA MENI HERMO 

Ei Krisu ole juottanut vaan hänen kaverinsa.

Vierailija
24992/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.

Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.

No johan täällä on moneen kertaan todettu että on varmaan hyväksi käytetty pienenä eikä vieläkään ole ehkä käsitellyt asiaa..

Millään tapaa nuo sen jutut ei ole normaalia ja vielä kun herkästi suuttuu jos käsketään..pienenä käsittääkseni laitettu sänkyyn ja nyt vihaa sitä..oisko sidottu ja siksi paniikki ja itku kahle tehtävässä???

Vierailija
24993/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksei Millakin voi syödä ihan samaa ruokaa kuin muut, mutta jättäisi lihan pois ja siihen tilalle vaikka papuja.

Kauheasti tuhlaavat ruokaa kun kaikille erikseen. 

Jos muut keittää pottuja, milla tekee kattilallisen riisiä jne, mitä järkeä. Eikö se vähän niin mene. Jos tehdään keittoa, milla taas tekee jotain mössöä iotselleen, kun voisi syödä samaa keittoa, josta vain on ennen lihan lisäämistä otettu toiseeen kattilaan.

Oon vasta nyt alkanut huomaamaan, kun täällä on siihen kiinnitetty huomiota. Ja noilta alkaa aina ruiuat loppumaan. 

Maalaisjärki hukassa.

Vierailija
24994/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinan nimeämiselle annettuja perusteluita:
kauhea energiasyöppö jonka jutuista pitää vain innostua häntä miellyttääkseen,

- ei vaan jotenkin nappaa toi sen ajattelumaailma

- alkanut ärsyttämään sen olemus ja lässytys, suurin osa riidoista mitä tässä ollut johtuu vain hänestä, aina puuttumassa toisten asioihin

- maailmamme eivät vaan kohtaa

- kyllästynyt kuuntelemaan tarinointia, kaikki asiat mitä hän selittää mennään vaikeimman kautta, koko ajatusmaailma täysin poikkeava muista asukkaista, on aiheuttanut riitaa ja muodostanut kuppikuntia, uskon että Kevin ja Eevis liikkuisivat enemmän muiden kanssa ellei Tarina sitoisi heitä itseensä.

- nimeämiset käy viikko viikolta vaikeammiksi, olen kiintynyt kaikkiin lisää ja lisää mutta läksin pilkkomaan siten että miten talon sisäinen henki parasnisi eli jos konfliktit vähenisivät, jatkuva vastakkainasettelu asukkaiden välillä sai antamaan pisteet hänelle

Eeva-Leenan nimeämiselle annettuja perusteluita:

-Hänelle olisi epäedullista jatkaa

-vähiten tuun juttuun hänen kanssaan 

-aika paljon ollut kritisointia ja kyseenalaistamista BB:tä kohtaan, makoilua vaikka onkin tosin aktivoitunut viime aikoina osallistumaan

Näitä, kun vertaa on aika selvää, että Tarina halutaan ulos, kaksinkertainen määrä nimeäjiä ja aika paljon painavammat perustelut. 

Hmm... olin varma että haluan Eeviksestä eroon mutta nyt pitää kyllä vähintäänkin harkita uusiksi. En oo tajunnu, että noin moni asukkaista kokee Tarinan läsnäolon noin painostavaksi ja ahdistavaksi. Olis kyllä kiva nähdä Kevin jossain muussa seurassa, oli alussa Timon kanssa niin loistava.

Vierailija
24995/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.

No johan täällä on moneen kertaan todettu että on varmaan hyväksi käytetty pienenä eikä vieläkään ole ehkä käsitellyt asiaa..

Millään tapaa nuo sen jutut ei ole normaalia ja vielä kun herkästi suuttuu jos käsketään..pienenä käsittääkseni laitettu sänkyyn ja nyt vihaa sitä..oisko sidottu ja siksi paniikki ja itku kahle tehtävässä???

Siis väkisin laitettu sänkyyn tais mainita siitä pari päivää sitten?

Vierailija
24996/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon päästä BB-talon sohva on täynnä vilttien alla toisiaan nylkyttäviä asukkaita.

😂 sehän olisi hauskaa ja taloin vielä pari pissis bimboa

Vierailija
24997/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Villeä sunnuntaina, olen alkanu pitää Villeä oikein suosikkinani muutenkin Miran lisäksi. Krisuun olen jo aika kyllästynyt, vaikka aluksi oli suosikki. Jotenkin aika nysväke ja nuolee jukkaa ja eevistä, hyi.

Ville on tosi huumorintajuinen, välillä saa nauraa kun sivaltaa jótain, ja se hassu pään kääntäminen, hauska persoona, jos hihhulointia ei oteta mukaan, mutta eihän sitä rukoilumantraa ole pakko katsoa, sillon aina käännänkin kanavaa. Ville on myös maalaisjärkinen, tietää mikä on oikein ja mikä väärin, hyvät käytöstavat jne. Tajuaa miten hölmöä on twerkkaus jne, ei mielistele kaikkea nykyajan humpuukia, vaikka hörhöjen mielestä aivan kaikki on voimaannuttavaa. No, jokatapauksessa, mii laik.

Haisuli ulos, mua ei edes haittais jos tarina jäis vielä, kun vaan sais haisulin helvettiin tuolta, menee niin hermot sen huonotapaisuuteen ettei tosikaan. Luulee olevansa sodassa BB:tä vastaan, täys idiootti ja makaa vain, muute tekee kaikki työt.

Oon samaa mieltä ja painoin tykkää, ennen kuin luin kommenttisi loppuun. En tykkää tuollaisesta nimittelystä, se on kaikkea muuta kuin aikuismaista.

Sä voit vaihtaa nuolituksen.

Vierailija
24998/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se Jukka katselee siellä niillä silmillään, hitto mitä kesäteatteria 😂

Tuijotti ensin sohvan takaa ja Eevis hymyillen takaisin.

Ja toki Kristian heti huomionhakuinen keskeytti ja meni väliin.

Olen vakavasti alkanut miettiä sitä, että ehkä Kristian haluaa kolmen kimppaan???

Koko ajan tuon pariskunnan puuhia jossain hymyillen katselee ja kommentoi.

Tai sitten se kuvittelee että E&J on katsojien suosikkeja ja siksi peesaa niiden mukana.

Vierailija
24999/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Kimmon sukunimi on?

Kevin haluaa Kimmon kanssa naimisiin.

Harju

Vierailija
25000/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki Eevistä, Tarinaa ja Villeä koskevat viestit poistettaisiin ei tähänkään ketjuun jäisi montaa sivua.

BB voisi tehdä poikkeuksen ja jättää häädön tällä viikolla tekemättä.

Ketju on lukittu.