BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin rai*skattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen rais*kaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
Minä hankalin alapäätäni lapsena leikkihevosen selkään eikö minusta silti tullut eläimiinsekaantujaa.
Onneksi olkoon. Kaikilla lapsilla ei asiat ole yhtä hyvin ja leikkien seuraaminen on usein ainoa asia mistä saadaan tällaisia vakavia asioita tietoon. En tiedä millaisia traumoja olet itse kokenut, kun vitsailet tämmöisillä todella surullisilla asioilla.
T: Lastenhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Voikun toi tupu ei laittasi vaaleansinistä luomiväriä ja oranssinpunaista huulipunaa.
se oli muotia 70-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen itsensä kannalta olisi paras, että hänet tiputettaisiin talosta. Ei ole enää normaalia tuo, mielestäni todella huolestuttavaa.
Mielestäni huolestuttavampaa on se että Kristian toivoo porukan välille sellaista eripuraa että ”kaikki olisivat toistensa kurkuissa kiinni”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä30778 kirjoitti:
Eevis pääsee ulos kohta! Joko HUORITTELIJOITA hermostuttaa?
Jos Eevis ei tee teistä rikosilmoitusta, minä teen. Tiedän, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Teen sen silti ja soitan Iltasanomiin. Lienee tulee tutkimattajättämispäätös, mutta silti asia on käsiteltävä poliisissa!
PERÄSTÄ KUULUU JA SAUNAN TAKANA ON TILAA!!
Ei saatan..ku pelottaa👻☠️👻
Kuset..on jo housussa!!!
Työnnä kuule pää vaikka......
Hitto kaikki ne on vapaana??Eka kirjoittaja on oikeassa, vaikkakin kirjoitus muuten hieman yliampuva, myös netissä huorittelu on RIKOS. VRT. Tomi metsäkedon juttu. Poliisi pystyy selvittämään huorittelijoiden henkilöllisyyden!
Tämä loukkaa myös naisia yleisesti!
En ole osallistunut h uo ritteluun, enkä paheksu sitä että nainen on seksuaalinen.
Siksipä en osaa itse loukkaantua jos joku sanoo minua hu ora ksi. En pidä h uo ria/seksityöläisiä mitenkään huonompina ihmisinä kuin muitakaan.
Minua ei loukkaa h uo rittelu, vaan se on huvittavaa.
Minua naurattaa jos joku nainen loukkaantuu hu or ittelusta, koska se kertoo vain siitä että nainen pitää h u o ria ja seksityöläisiä huonoina ihmisinä.
Eihän normaali ihminen loukkaannu siitäkään jos häntä kutsutaan veturinkuljettajaksi tai hammaslääkäriksi.
Si nu a naurattaa huorittelu? Hahhah...oijoi.joii...hauskaa...niin on hahah...mä repeen kanssa...NOT
Mua jotenkin inhottaa kaikki eeviksessä. Kaikki nuo kyhnyttmykset, suihkuttomuus,makoilu,römpsäpuheet ja tyhjä katse silmissä. Lisäksi omistaa vain yhden ilmeen, hymyilee niinkun päässä ei liikkuisi mitään. Ikävää jos on kokenut pienenä juttuja mitätäälä puhutaan. Ulos talosta
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun Tarina lähtee, Kevin jää aivan yksin
Kevin tulee toimeen ja viihtyy kaikkien kanssa vallan mainiosti.
Jos tuota paniikkikohtausta sängyssä sidottuna ei olisi tapahtunut voisin ajatella että hän yksinkertaisesti vetää tsougilla ja tekee samalla jotai koetta miten muut reagoivat kaikkeen skeidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
No johan täällä on moneen kertaan todettu että on varmaan hyväksi käytetty pienenä eikä vieläkään ole ehkä käsitellyt asiaa..
Millään tapaa nuo sen jutut ei ole normaalia ja vielä kun herkästi suuttuu jos käsketään..pienenä käsittääkseni laitettu sänkyyn ja nyt vihaa sitä..oisko sidottu ja siksi paniikki ja itku kahle tehtävässä???Siis väkisin laitettu sänkyyn tais mainita siitä pari päivää sitten?
Eiköhän valtaosa lapsista pakoteta iltaisin jossain vaiheessa nukkumaan, vaikka haluaisivat valvoa läpi yön.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos tuo eukko on todella pelottavan näköinen esim.silloin jos nuo suutelee ja Jukka kääntyy pois ni tuon ilme menee välittömästi vakavaksi yleensähän sitä on pikkasen nautinnollisen näköinen(tai mä oon ainakin😍)
Onko sulla aina peili siinä kun niin olet tietoinen?
Yöllä helmerin käsi oli Anun lanteilla heidän nukkuessaan ja Anu nukkuessaan kuin hiveli helmerin kättä välillä.
Silmät olivat kii ja näyttivät kyl kuin nukkuivat.
Hemmi nukkui ainakin.
Anusta en satavarma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos tuo eukko on todella pelottavan näköinen esim.silloin jos nuo suutelee ja Jukka kääntyy pois ni tuon ilme menee välittömästi vakavaksi yleensähän sitä on pikkasen nautinnollisen näköinen(tai mä oon ainakin😍)
Ei kun 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin rai*skattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen rais*kaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Minä hankalin alapäätäni lapsena leikkihevosen selkään eikö minusta silti tullut eläimiinsekaantujaa.
Onneksi olkoon. Kaikilla lapsilla ei asiat ole yhtä hyvin ja leikkien seuraaminen on usein ainoa asia mistä saadaan tällaisia vakavia asioita tietoon. En tiedä millaisia traumoja olet itse kokenut, kun vitsailet tämmöisillä todella surullisilla asioilla.
T: Lastenhoitaja.
En vitsaillut, totesin vain. On ihan normaalia lapsen kehitystä erilaiset seksuaaliset leikit. Joskus sitä lapsena näkee kun Ridge työntää Brooken seinää vasten ja suutelee rajusti. Sitö sitten leikkii päiväkodissa kun se oli kummallisen kiehtovaa. Lastenhoitaja tekee lastensuojeluilmoituksen, haaskaa yhteiskunnan rahoja ja aikaa, tuo perheelle tarpeetonta ahdistusta ja kärsimystä ja leimausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peili😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se Jukka katselee siellä niillä silmillään, hitto mitä kesäteatteria 😂
Tuijotti ensin sohvan takaa ja Eevis hymyillen takaisin.
Ja toki Kristian heti huomionhakuinen keskeytti ja meni väliin.
Olen vakavasti alkanut miettiä sitä, että ehkä Kristian haluaa kolmen kimppaan???
Koko ajan tuon pariskunnan puuhia jossain hymyillen katselee ja kommentoi.
Tai sitten se kuvittelee että E&J on katsojien suosikkeja ja siksi peesaa niiden mukana.
Tai sitten ei vaan yksinkertaisesti välitä, kun toiset panee. Kiva leikki kiusata, kun viihdykettä niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kimmon sukunimi on?
Kevin haluaa Kimmon kanssa naimisiin.
Harju
Kevin Harju. Mikä Kevinin sukunimi on. Olisi hyvä jos olisi Kevin Humiseva.
Ajatteleeko joku muu jo kauhulla mahdollista Eeviksen suoraa putoamishaastattelua sunnuntaina🙉 ? Mitä siltä uskalletaan kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä sä horiset peilistä ihan katson kun kuvataan keittiössä heidän suudelmaa ja Jukka kääntää selän ja lähtee tekemään kutupaikkaa💤💤
Tietääkö nuo asukkaat jo valmiiksi ettei uusia asukkaita ole tulossa taloon? En ole kuullut heidän koskaan puhuvan uusista asukkaista.
Mulle tulee mieleen Hermelistä ja Anusta, äiti ja poika. En kyllä mitenkään osaisi nähdä noita kahta pariskuntana.
No Kimmohan perusteli ääntään Millalle itsekkyydellä, saivat esim sushi lautasen ja silti hänellä oli isoin annoskoko kun yhteistä ruokaa tekivät, varmaan oli ne sushit vielä kaapissa