BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko joku muu jo kauhulla mahdollista Eeviksen suoraa putoamishaastattelua sunnuntaina🙉 ? Mitä siltä uskalletaan kysyä?
Ei se tipu vielä tuotannolla on sen pään menoksi ensi viikolla tehtävää👻
Ilmoitetaanko häätöäänestyksessä olevat yleensä illalla samaan aikaan tv-lähtyksen kanssa?
T: Epätietoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin rai*skattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen rais*kaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
Minä hankalin alapäätäni lapsena leikkihevosen selkään eikö minusta silti tullut eläimiinsekaantujaa.
Onneksi olkoon. Kaikilla lapsilla ei asiat ole yhtä hyvin ja leikkien seuraaminen on usein ainoa asia mistä saadaan tällaisia vakavia asioita tietoon. En tiedä millaisia traumoja olet itse kokenut, kun vitsailet tämmöisillä todella surullisilla asioilla.
T: Lastenhoitaja.En vitsaillut, totesin vain. On ihan normaalia lapsen kehitystä erilaiset seksuaaliset leikit. Joskus sitä lapsena näkee kun Ridge työntää Brooken seinää vasten ja suutelee rajusti. Sitö sitten leikkii päiväkodissa kun se oli kummallisen kiehtovaa. Lastenhoitaja tekee lastensuojeluilmoituksen, haaskaa yhteiskunnan rahoja ja aikaa, tuo perheelle tarpeetonta ahdistusta ja kärsimystä ja leimausta.
No on kyllä parempi puuttua kuin sulkea silmänsä.
Miten toi Tarina pystyy keskittymään tohon meditaatioon / joogaan tossa hälinässä?
Itse menisin jonnekin missä ei olisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Hermelistä ja Anusta, äiti ja poika. En kyllä mitenkään osaisi nähdä noita kahta pariskuntana.
Omasta mielestä nuo olisi söpö pari toisinkuin Jukka ja Eevis vaikka heidän välillään ei olekkaan kuin panosuhde. Ellei sitten Anu ole pelkästään Helmerin kuuluisuuden ja rahojen perässä.
Helmeri on vain 6 vuotta Villeä nuorempi, ne vois hyvin olla isä ja poika.
Hemmiä ei osaa yhtään ajatella vanhemmaksi kuin 20v
Veikkaan että Hemmi voittaa koko skaban, kukaan ei ole kertaakaan nimennyt häntä, enkä keksi yhtään syytä miksi joku nimeäiskään
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko joku muu jo kauhulla mahdollista Eeviksen suoraa putoamishaastattelua sunnuntaina🙉 ? Mitä siltä uskalletaan kysyä?
Enemmän mietityttää Tarinan talosta lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki Eevistä, Tarinaa ja Villeä koskevat viestit poistettaisiin ei tähänkään ketjuun jäisi montaa sivua.
BB voisi tehdä poikkeuksen ja jättää häädön tällä viikolla tekemättä.
Tulee tylsää katsottavaa tällä menolla. Kohta siellä on enää peluri,mitäänsanomaton,keskustelutaidoton Anu,räkättäjät ja Tupu.
Eikö älykkäiden keskustelujen seuraaminen ole se suola tässä aikuismaisemmassa BB:ssa...
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitetaanko häätöäänestyksessä olevat yleensä illalla samaan aikaan tv-lähtyksen kanssa?
T: Epätietoinen
Ilmoitetaan n. klo 22.30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKS KRISU ON JUOTTANU KOIRALLE KALJAA, HERRANJUMALA MENI HERMO
Ei Krisu ole juottanut vaan hänen kaverinsa.
No onhan tuo nyt selvästi hauskaa KOIRA HUMALASSA!...hahah...mieti koira MUMMOTUNNELISSA YKKÖSET PÄÄLLÄ IHAN SEIS! hahah....
Juurikin näin joudumme tekemään. 😅 eikös ole ristiriitaista, mutta niin kannattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
No johan täällä on moneen kertaan todettu että on varmaan hyväksi käytetty pienenä eikä vieläkään ole ehkä käsitellyt asiaa..
Millään tapaa nuo sen jutut ei ole normaalia ja vielä kun herkästi suuttuu jos käsketään..pienenä käsittääkseni laitettu sänkyyn ja nyt vihaa sitä..oisko sidottu ja siksi paniikki ja itku kahle tehtävässä???
Toivottavasti Eevis jatkaa ja saa talon asukkaiden kanssa keskusteluista apua.
Toisaalta kotikatsomossa olisi varmaan monelle vertaistukea jos näin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen itsensä kannalta olisi paras, että hänet tiputettaisiin talosta. Ei ole enää normaalia tuo, mielestäni todella huolestuttavaa.
Mielestäni huolestuttavampaa on se että Kristian toivoo porukan välille sellaista eripuraa että ”kaikki olisivat toistensa kurkuissa kiinni”
Mä luulen että jos tulee fyysisesti rankka tehtävä Krisu on ekana kiroilemassa ja murjottamassa ja vaatimassa viinaa ettei lähde talosta.
Mun mielestä nuo Eeviksen jutut on laskelmoituja se selkeesti heittää niitä välillä ja haluaa nähdä erilaisia reaktioita ja miten toiset on ihan hiljaa vähän järkyttyneenä,tekee jotain bb tutkimusta itselleen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos tuo eukko on todella pelottavan näköinen esim.silloin jos nuo suutelee ja Jukka kääntyy pois ni tuon ilme menee välittömästi vakavaksi yleensähän sitä on pikkasen nautinnollisen näköinen(tai mä oon ainakin😍)
Onko sulla aina peili siinä kun niin olet tietoinen?
Mitä hemmettiä sä horiset peilistä ihan katson kun kuvataan keittiössä heidän suudelmaa ja Jukka kääntää selän ja lähtee tekemään kutupaikkaa💤💤
Tuossa tuo kirjoittaja ilmaisi että hän ainakin on nautinnolisen näköinen itse. Tuossa viestinsä lopussa. Oikein oli hymiö laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kimmon sukunimi on?
Kevin haluaa Kimmon kanssa naimisiin.
Harju
Kevin Harju. Mikä Kevinin sukunimi on. Olisi hyvä jos olisi Kevin Humiseva.
Kevin Koho.
Tuo katseasiahan voi siinä mielessä olla ihan aito, että Jukka kurottautui niin härskisti nukkuvan Tarinan päällä maaten suutelemaan Eevistä ja Tarina reagoi Jukan vartalon kosketukseen heräämällä, että Jukka on hyvin voinut ajatella, että katsojalle hänen eteensä voi näyttää Tarinan hyväksikäytöltä, vaikkei siitä ollutkaan kyse.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin joudumme tekemään. 😅 eikös ole ristiriitaista, mutta niin kannattavaa.
Siis vastaus kysymykseen joudummeko nyt äänestämään villee ja tarinaa..
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Tarina pystyy keskittymään tohon meditaatioon / joogaan tossa hälinässä?
Itse menisin jonnekin missä ei olisi muita.
Märinä tajuaa olevansa häätöäänestyksessä ja on alkanut esiintymään ettei putoaisi.
Jos nyt jostain syystä olisikin niin, että taustalla olisi erinäisiä asioita, joita täällä on arvuuteltu ja ollaan oikeasti huolissaan, olisi todella hyvä jos Eevis jatkaisi. Saattaisi asiat aueta, kun olisi muidenkin kuin Tarinan seurassa ja keskustelisi muiden naisten kanssa. Silloin saisi apua, jos sellaisesta nyt on kyse.